Auteur Topic: Schippersstraat 40/1, Gabriella  (gelezen 241824 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Gabriella
« Reactie #75 Gepost op: 6 januari 2020, 01:57:53 »
anders stonden we allemaal aan hetzelfde venster aan te schuiven.
Daar zit ik stiekem op te wachten, want als iedereen aan hetzelfde venster staat aan te schuiven, dan gaan alle anderen misschien hun prijzen laten zakken, zodat ik goedkoop en veelvuldig mijn broekske kan laten zakken
 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Gabriella
« Reactie #76 Gepost op: 14 januari 2020, 17:31:13 »
Gabriella en de buurvrouwen Maria en Flory zijn vanaf vandaag tot eind februari met vakantie !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Gabriella
« Reactie #77 Gepost op: 1 maart 2020, 17:13:06 »
Gabriella en de buurvrouwen Maria en Flory zijn vanaf vandaag tot eind februari met vakantie !
En ze hebben woord gehouden: ze zijn terug paraat !
Gabriella en Flory in elk geval toch, want die heb ik gespot; Maria en ook haar naamplakkaatje heb ik echter niet gezien; dus van haar aanwezigheid ben ik (nog) niet 100 % zeker...

 :welcome:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Gabriella
« Reactie #78 Gepost op: 2 maart 2020, 17:38:00 »
Gabriella en de buurvrouwen Maria en Flory zijn vanaf vandaag tot eind februari met vakantie !
En ze hebben woord gehouden: ze zijn terug paraat !
Gabriella en Flory in elk geval toch, want die heb ik gespot; Maria en ook haar naamplakkaatje heb ik echter niet gezien; dus van haar aanwezigheid ben ik (nog) niet 100 % zeker...

 :welcome:

Ik ben vandaag even gaan checken en ik moet zeggen dat Gabriëlla er geweldig goed uit zag! Ik heb er dan maar ineens van geprofiteerd om even achter haar aan de trap op te lopen naar haar kamer en daar wat te gaan spelen.

Vandaag was trouwens Maria ook op post, mét naamplaatje.


Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Gabriella
« Reactie #79 Gepost op: 2 maart 2020, 19:31:19 »
Gabriella en de buurvrouwen Maria en Flory zijn vanaf vandaag tot eind februari met vakantie !
En ze hebben woord gehouden: ze zijn terug paraat !
Gabriella en Flory in elk geval toch, want die heb ik gespot; Maria en ook haar naamplakkaatje heb ik echter niet gezien; dus van haar aanwezigheid ben ik (nog) niet 100 % zeker...

 :welcome:

Ik ben vandaag even gaan checken en ik moet zeggen dat Gabriëlla er geweldig goed uit zag! Ik heb er dan maar ineens van geprofiteerd om even achter haar aan de trap op te lopen naar haar kamer en daar wat te gaan spelen.

Vandaag was trouwens Maria ook op post, mét naamplaatje.
Zo te zien hadden Gabriella en Maria een andere haartooi...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Gabriella
« Reactie #80 Gepost op: 2 maart 2020, 19:48:08 »
Gabriella en de buurvrouwen Maria en Flory zijn vanaf vandaag tot eind februari met vakantie !
En ze hebben woord gehouden: ze zijn terug paraat !
Gabriella en Flory in elk geval toch, want die heb ik gespot; Maria en ook haar naamplakkaatje heb ik echter niet gezien; dus van haar aanwezigheid ben ik (nog) niet 100 % zeker...

 :welcome:


Ik ben vandaag even gaan checken en ik moet zeggen dat Gabriëlla er geweldig goed uit zag! Ik heb er dan maar ineens van geprofiteerd om even achter haar aan de trap op te lopen naar haar kamer en daar wat te gaan spelen.

Vandaag was trouwens Maria ook op post, mét naamplaatje.
Zo te zien hadden Gabriella en Maria een andere haartooi...

Een nieuwe haartooi van Maria kan ik niet bevestigen maar Gabriëlla had inderdaad een nieuw kapsel en een nieuw haarkleur. Ik vond het best mooi en dat heb ik haar ook gezegd.



Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Gabriella
« Reactie #81 Gepost op: 3 maart 2020, 00:56:29 »
Zo te zien hadden Gabriella en Maria een andere haartooi...
Ik heb hen ook zien staan, alle drie. Een nieuwe haartooi, dat kon ik niet zien. Ze hadden een broekje aan.
 :dance2 :dance2 :dance2

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Gabriella
« Reactie #82 Gepost op: 17 juni 2020, 11:31:15 »
Gabriella heeft momenteel GITZWART haar, langs de voorkant een froufrou en vanachter een lekkere kont ..... euh .... paardenstaart  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest142220

  • Gast
Schippersstraat 40/1, Gabriella
« Reactie #83 Gepost op: 17 juni 2020, 14:30:44 »
ik denk dat ze nu aan haar 8e jaar bezig is en dat is te merken ze is stretched to the max, zowel in haar kutje als reet voelde ik niks. Misschien reus voor mij geweest? Laatste keer voor mij in ieder geval, ik ga een ander sponsoren  :lol

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Gabriella
« Reactie #84 Gepost op: 17 juni 2020, 14:46:11 »
Gabriella heeft momenteel GITZWART haar, langs de voorkant een froufrou en vanachter een lekkere kont ..... euh .... paardenstaart  ;D

Ze ziet er heel mooi uit zo. Ik ben wel fan van froufroukes , helaas zie je dat niet veel meer tegenwoordig.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Gabriella
« Reactie #85 Gepost op: 17 juni 2020, 15:12:11 »
ik denk dat ze nu aan haar 8e jaar bezig is en dat is te merken ze is stretched to the max, zowel in haar kutje als reet voelde ik niks. Misschien reus voor mij geweest? Laatste keer voor mij in ieder geval, ik ga een ander sponsoren  :lol
Ze had misschien de handgel ergens anders voor gebruikt ha ha
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Gabriella
« Reactie #86 Gepost op: 17 juni 2020, 15:14:17 »
ik denk dat ze nu aan haar 8e jaar bezig is en dat is te merken ze is stretched to the max, zowel in haar kutje als reet voelde ik niks. Misschien reus voor mij geweest? Laatste keer voor mij in ieder geval, ik ga een ander sponsoren  :lol

Dat valt alles mee. Ik ben na de heropening nog niet bij Gabriella geweest, maar voor de sluiting diverse keren. Ik had elke keer toch aardig wat gevoel in haar poes, en in haar kont heb ik alleen nog maar met mijn duim gezeten en die zat zelfs redelijk strak. En voor de duidelijkheid, zowel kleine Elwood als mijn duim zijn van normale proporties.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Gabriella
« Reactie #87 Gepost op: 17 juni 2020, 15:21:05 »
Ik vraag mij af wat die meiden moeten denken als ze lezen wat er zoal over hen geschreven wordt.  ::) :o .

Arme Gaby , zo'n knappe griet met één van de mooiste poezenbeestjes dat ik al gezien heb.

Ik had elke keer toch aardig wat gevoel in haar poes, en in haar kont heb ik alleen nog maar met mijn duim gezeten en die zat zelfs redelijk strak. En voor de duidelijkheid, zowel kleine Elwood als mijn duim zijn van normale proporties.

Voila !

Ik heb Gaby niet veel gezien deze week aangezien ze dikwijls bezet was. Dus ofwel zijn dat allemaal mannen met een mega fluit ofwel heeft collega Dream35 lichtjes overdreven ;D. Of gaat iedereen daar naartoe om dan toch niets te voelen ::)

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Gabriella
« Reactie #88 Gepost op: 17 juni 2020, 15:25:25 »
Dat valt alles mee. Ik ben na de heropening nog niet bij Gabriella geweest, maar voor de sluiting diverse keren. Ik had elke keer toch aardig wat gevoel in haar poes, en in haar kont heb ik alleen nog maar met mijn duim gezeten en die zat zelfs redelijk strak. En voor de duidelijkheid, zowel kleine Elwood als mijn duim zijn van normale proporties.
Je pietje wel (gaddamme, dat doet me weer denken aan die ene keer dat we samen bij een stoot beland zijn, nu alweer vijf of zes jaar geleden    :-\    ), maar jij hebt echt wel een "klein duimpje"   ;D ;D ;D ;D

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Gabriella
« Reactie #89 Gepost op: 17 juni 2020, 15:28:06 »
ik denk dat ze nu aan haar 8e jaar bezig is en dat is te merken ze is stretched to the max, zowel in haar kutje als reet voelde ik niks. Misschien reus voor mij geweest? Laatste keer voor mij in ieder geval, ik ga een ander sponsoren  :lol

Té veel glijmiddel? Een té dik condoom? Een té klein pietje?   :-\

Dat kunnen ook allemaal redenen zijn waarom je niet al te veel voelt  :xrated

Misschien de volgende keer dan beter  :019a  dan heb je het zelf in de hand  ;D

Het is trouwens niet de eerste keer dat je hier komt vertellen dat je Gabriëlla maar niks vindt maar om één of andere illustere reden blijf je toch steeds teruggaan.  ::)