Auteur Topic: Verversrui 28/6, Vivian  (gelezen 1701 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest9105

  • Gast
Verversrui 28/6, Vivian
« Gepost op: 1 oktober 2012, 22:08:22 »
Naam: Vivian
Nationaliteit: Deens/Denemarken
Leeftijd: 22
Haarkleur: blond lang haar
Postuur: Slank, a-cup
Pierings / Tattoo: nee
mogelijkheden: vingeren, nmc, pmc, beffen, is ook in voor golden shower
Wanneer: dag
Kosten 70 euro

Na een tweetal rondjes zag ik deze dame staan. Ze stond naast een dame waar ik al eerder eens mee heb gekamerd…die dus in de veronderstelling was dat ik naar haar zou toekomen. Dus die trok al een verbeten gezicht toen ik met deze Vivian in gesprek ging. Eenmaal in gesprek wilde ze al voor al mijn wensen 100 euro vragen. Toen bleek dat ik hier niet zo blij mee was, reageerde ze zelf van ….hmmmm da’s te veel he, hoeveel wil je betalen. Kijk, zo’n dame kom je niet vaak tegen……dus hebben we het gehouden op 70 euro. Haar spontane reactie en haar eigen aanbod kon ik toch niet weigeren!!

Dus ik ben bij haar binnen gegaan. Eenmaal binnen duurde het even voor ze bij me terug op de kamer was….ze moest even wat halen. Maar goed, na een paar minuten was ik er al helemaal klaar voor toen ze weer terug was. Snel nog even gevraagd of ze ervaring had in de prostitutie…en nee dat bleek niet zo te zijn, ze was ook nog maar een week in het skw. We gingen op het bed en begonnen. Na wat gespeeld te hebben met de tepels, heb ik haar gebeft. Daarna kon ik haar zonder moeite vingeren. Wat mij vooral opviel was dat ze ook echt zichtbaar genoot van de sessie. Afsluitend hebben we nog in een paar standjes geneukt. Daarna begon ze toch roepen dat de tijd bijna voorbij was….dus hebben we de sessie afgerond.

Eenmaal toen ik me aan het aankleden was bleek dat ik maar 15 min. met haar heb doorgebracht (en dat voor 70 euro.) Maar goed, ik vermoed dat een herhalingsgevaar met haar wel zeer groot is!!!!

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Vivian, Verversrui 30, raam 6.
« Reactie #1 Gepost op: 1 oktober 2012, 22:38:07 »
Joker, kan je het juiste adres mededelen, want op Verversrui 30 zijn er geen ramen...

guest9105

  • Gast
Vivian, Verversrui 28, raam 6.
« Reactie #2 Gepost op: 1 oktober 2012, 22:44:03 »
Volgens mij is het wel 30...want het is het nieuwe pand dat nog niet zo lang is verbouwd. Het was voorheen die sexclub....je hebt gelijk het is nr. 28.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Verversrui 28/6, Vivian
« Reactie #3 Gepost op: 1 oktober 2012, 22:54:06 »

 
[box title=VIVIAN]
Land:             DENEMARKEN
Taal:              ENGELS, DEENS
Leeftijd:         20-25
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,65m
Model:            Slank
BH:                 A cup
Kontje:           Slank
Haarkleur:      Blond
Haarlengte:    Lang
[/box]

[box title=DIENSTEN]
PMC NMC Likken Vingeren GFE Golden Shower
[/box]

[box title=pro en contra]
+Spontane dame.
+Extra's zijn mogelijk, goed onderhandelen.
[/box]

[box title=extra info]
Deze dame werkt overdag.
[/box]