Forum > B A B Y L O N - Elsdorf

KARLA

<< < (12/12)

Vazkor:
KARLA (Babylon) - Superbabe
Bij deze recensie

Beleefd 4 Dec '21

Uiterlijk

Karla heeft thans een Botox-upgrade gedaan van haar lippen. Mij stoort het niet, integendeel heb wel een zwak voor vrouwen met grote lippen fake or not. Ze heeft mooie stralende ogen, met die vonk van geile deugnieterij.  :mistress :pica22


Karakterschets, klik & communicaties

Ze is nog steeds de zeer attente jongedame die haar ijsbeer in de watten legt. Steeds beleefd en ik kon een vlot gesprek met haar voeren, over wat er allemaal leeft. Uiteraard kwam ook de crisis aan bod dat voor deze sector bijzonder hard aankwam. Ze wist me zeer goed te verleiden en wist bij mij mentaal de juiste knoppen in te drukken. We hebben al vaker kamertjes gedeeld dus ze weet zelfs na zo lang nog heel goed wat ze met me doen moet. Dat geheugen van de dames, soms!  :o ::)


Presales

Geen, ik haakte ze vast en vroeg meteen de sleutel gezien ze toch wel een gewilde dame is.


Kamer

8, kelderverdieping, zonder doorkijk.  ;D


Kamersessie

Ik weet onderhand niet meer wat er te schrijven valt, ze is erg goed als domina en ik kwam 3x klaar, haar op me, in doggystyle en dan in zelfbevredigende stijl. Ze kon me gewoon helemaal gek maken met haar mooie sexy lijf. Na 2 maanden niets was ik intussen wel als een dorstige die na erg lang struinen door de Sahara een beetje water goed kon gebruiken. Elke centimeter huid van haar glooiende zandloperfiguurtje was als de hemel geweest. Ik kon ook nog eens zeer goed overeenkomen met haar en goed praten. Dit was een zeer goed gevuld uur geweest waar ik elke minuut van kon genieten. Het overige Babylon bezoek was verder even donker als de tijdsgeest met al die regels, een lauwe sfeer en koude jacuzzi.

Aftersales

Betaling, kus en verder niet veel: zoals gezegd een drukke dame. Zij zat ook meer met haar collega’s samen.


Fazit en Score beleving
Karla ziet me zeker nog terug 😊.


Belevingsscore: :amazone :amazone :amazone :amazone :amazone

Vazkor:
KARLA (Babylon) – Beste kamertijd
Bij deze recensie


Uiterlijk en kakarterschets

Behalve de reeds vernoemde botoxlipjes verder niks, nog steeds een mooie sexy meid. Opvallend vind ik deze keer haar ogen die pure deugnieterij uitstralen, er zit iets goudens in die bruingroene ogen die haar een demonisch aspect lijken te geven: I love it, as much as botoxlipjes gezien m’n fixatie voor mooie volle vrouwenlippen 😉.

Ze is redelijk correct in haar tijd met mij en we hebben steeds goede gesprekken. Het is al geen eerste keer meer met haar.


Presales

Ik zag haar wachten op een klant en maakte meteen een termin: dit lukt pas een uurtje later, zei ze. Na wat relax en ontspanning was ik een uurtje later present en ze rookte een sigaretje en ik kwam bij haar zitten en we praten wat bij. Het is alweer meer dan een half jaar geleden dat we elkaar zagen.


Kamer

14, zelfs met de venster open was het er veel te warm en dan is dit geen dag van de recordhitte.


Kamersessie

1) Aard van de sessie:
Vloeiende hete sessie letterlijk en figuurlijk!

2) Duur:
1 uurtje

3)Sessie:
We begonnen met een rustig voorspel, ik verkende haar mooie slanke lichaam en kuste haar overal. 2 maanden blijkt voor mij toch echt een veel te lange tijd tussen 2 club bezoeken door. Ik was als een dorstige in een woestijn naar meer intimiteit en sexy touch van een begeerlijk vrouwenlijf. Ze speelt de rol van dominatrix voor mij erg goed. We hadden een paar malen seks in meerdere standjes. Voor mij wilde dat moeilijker lukken: te warm, te zweterig, te veel van mij fysieke vermoeidheid dat opspeelde. Dit was ook een vermoeiend lastig jaar tot dusver maar dat dit in mijn ervaring met de dames achtervolgt, maakt me eigenlijk minder gelukkig.

Een plus dat dames als Karla me goed kennen en me goed weten te bespelen en ik heb die ‘je m’en fous houding’ tijdig weer weten op te roepen: ik wist het maximale uit deze kamer te halen. Alleen al dat ik met zo’n lekker sexy ding op kamer ben is al voldoende beloning naar mezelf.

We praten nog wat door terwijl ze een sigaret rookte en ik haar lichaam streelde. Ze liet heel traag en sexy de rook uit haar welgevormde botoxlipjes stromen en me tegelijk diep aankeek met die gouden deugnietogen: ineens begon ik SFL’s fixatie voor rekende mokkels te begrijpen. So sexy! Zij torende later weer boven me als een oppermachtige Godin der lusten, dan lag ze op me en kuste me en ik masseerde haar lichaam en deed ze dat met mij. Ik ben redelijk wat keren klaargekomen maar niet tijdens de seks: toch voelde dit aan als een geslaagde sessie.

4) Afhandeling en betaling:
110€ en kus voor de sexy juf met de demonische gouden deugnietogen die stoute dingen beloven 😊


Aftersales

Vaak omhelzing en een knipoog.


Fazit en Score beleving

Voor verdere herhaling vatbaar! Hopelijk ben ik dan weer wat meer in vorm.

Belevingsscore: ****1/2

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie