Auteur Topic: ALINA BROOKS  (gelezen 61985 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
ALINA BROOKS
« Gepost op: 10 maart 2012, 03:22:22 »
[box title=ALINA]

[/box]
« Laatst bewerkt op: 20 april 2012, 10:35:38 door foots »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline tripelll

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 48
    • Bekijk profiel
ALINA BROOKS
« Reactie #1 Gepost op: 11 juni 2012, 19:39:14 »
Op de site van Saskia zijn nieuwe foto's van deze stoot te vinden, met gezicht is ze nog mooier en kun je je een voorstelling maken hoe je paal in haar engelen gezichtje verdwijnt :)

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
ALINA BROOKS
« Reactie #2 Gepost op: 11 juni 2012, 20:45:40 »
Ik ben direct natuurlijk eens gaan kijken op de site van SF en inderdaad er staan nieuwe foto's van Alina B. Thx tripelll ! En wees maar zeker dat mijn paal in dat mondje zal verdwijnen. Voor een groot stuk toch haha :P :P
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline tripelll

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 48
    • Bekijk profiel
ALINA BROOKS
« Reactie #3 Gepost op: 11 juni 2012, 20:56:02 »
Heb haar nog niet mee mogen maken, maar dat gaat zeker niet lang meer duren...op SF lounge site zijn er nog een paar meer van haar... :P

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
ALINA BROOKS
« Reactie #4 Gepost op: 5 juli 2012, 19:15:08 »
Even in haar eigen topic nog wat meer info geven over mijn ervaringen met deze Alina Brooks. In mijn verslagje van de gangbang in Dolce Vita op 21/6 was ik het een beetje uit het oog verloren.

Alina is echt een aardige, spontane meid die tijdens de pauzes zeer graag een babbeltje slaagt en graag lacht. Maar op sexgebied vond ik ze wat geremd in tegenstelling met ook een nieuwkomer Jessy. Het pijpen vooral vond ik te zwakjes. Akkoord als er echt véél mannen voor je mondje staan :P maar ook als ze de kans had om solo één lul te plezieren was toch te veel de handkar aanwezig ipv eens goed door te zuigen.

Lag het aan het feit dat het haar derde gangbang was in 4 dagen. Zou kunnen maar slecht was het natuurlijk niet want je mocht ze wel stevig doorneuken. Het potentieel is er maar laat ze nog wat gangbangs doen tesamen met bv. de zuigkanonnen Lisa en Lulu, en dan zal ze wel zien hoe er moet gekluifd worden. :D


In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
ALINA BROOKS
« Reactie #5 Gepost op: 21 april 2013, 20:02:26 »
Ook Alina Brooks deed vorige week mee aan de GB. Ze is nu een geruime tijd bij Saskia Farell en ondanks dat ze behoorlijk knap is kan ik deze dame toch niet aanraden. Ze doet amper pijpwerk en helaas is het pijpwerk als het er van komt een slappe hap. Ze houd er duidelijk niet van en vervangt het door de handkar, maar dat kunnen we zelf ook.


Gaat vaak alleen en geeft de voorkeur aan heren die haar willen neuken. Ze gaat daarvoor gewillig liggen, maar van actief meedoen is geen sprake. Ik had helemaal in het begin de hoop dat ze er aan zou wennen en zich zou ontwikkelen, maar helaas is dat na een jaar ijdele hoop gebleken. Ze voelt zich net op haar gemak, beleeft en zeker ook geen plezier aan.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
ALINA BROOKS
« Reactie #6 Gepost op: 7 juni 2013, 16:36:09 »










"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
ALINA BROOKS
« Reactie #7 Gepost op: 28 oktober 2013, 23:12:26 »
Ze blijft mooi !


[attachimg=1]


vroeger had ze trouwens rost haar:


[attachimg=2]


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
ALINA BROOKS
« Reactie #8 Gepost op: 28 december 2013, 17:36:29 »
Vorig weekend was deze blondine ook aanwezig in Kaarst en met haar de afsluitende sessie mogen beleven.

Toen ik beneden aan bar zat werd er trouwens een DVD getoond op het grote scherm met haar en Saskia in de hoofdrol op exact die plaats aan de bar.