Auteur Topic: LARISSA (Roemeense)  (gelezen 60439 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
LARISSA (Roemeense)
« Gepost op: 9 maart 2014, 13:57:01 »
 
[box title=LARISSA]
Land:        Roemeense
Taal:          Spaans - engels
Leeftijd:    23
 
Slank, mooi lichaam.
Gipsy type.
Veel acne littekens op haar gezicht.

[/box]
[box title=JA NEEN]
TZ PZC NMC  Likken  GFE   
[/box]
[box title=extra info]
Larissa heeft 5 jaren gewerkt in Spanje (in de straten van Malaga). Zij is sinds 3 maanden in Duitsland aanwezig : Planet eden, Babylon, Heaven seven. 3 of 4 dagen in Panthera.
Tongzoenen was niet top. PZC en NMC in orde. Niet slecht, niets uitzonderlijks.
[/box]
 

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
LARISSA (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 9 maart 2014, 14:11:13 »

Alors que je profite du beau temps dans le sofa extérieur, une fille m’accoste en espagnol “Je t’ai entendu parler avec une autre”.
Elle se présente, Larissa, roumaine, 23 ans. Corps superbe. Typée gipsy, avec tout ce qui va avec (longs cheveux noirs, grandes boucles d’oreille). Seule ombre au tableau (et signe distinctif), des joues dévastées par une mauvaise acné. Je la trouve néanmoins jolie.
Elle a travaillé pendant plusieurs années sur les trottoirs de Malaga avant de venir découvrir l’Allemagne il y a trois mois : passage par le planet eden, la babylon (2 jours), le heaven seven.
Bref une voyageuse qui a trouvé le chemin du panthéra il y a quelques jours.

Nous partons en chambre. Elle m’embrasse d’emblée mais bizarrement. Elle ouvre la bouche mais je ne trouve pas sa langue Cela ira mieux ensuite.
Sa fellation est par contre meilleure. Assez longue, je me suis laissé faire pour conclure par 5 minutes de sexe juste avant la fin de la demi-heure.
En conclusion, sa prestation n’a rien de catastrophique mais il lui manque une peu de sensualité pour atteindre le niveau des mes préférées.
La récidive est possible mais ce n’est pas une priorité.

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Smart tour 029/2014 Panthera
« Reactie #2 Gepost op: 25 maart 2014, 17:51:41 »
Ce Vendredi 14/03/2014

LARISSA.RO  :039:
Nouvelle venue, faisant partie d’un petit groupe de 4 venants de l’eden.
Ses yeux et sa crinière rousse mon attiré dans ses bras,
il faut dire qu’elle chasse assez souvent mais gentiment.
Ses problème d’acné juvénile ayant déjà été relaté,
je me passerais de commentaire.
Fille sympa mais pas eu de feeling avec elle, fellation correct.
Elle fait un peu de tout mais rien d’inoubliable.


Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
LARISSA (Roemeense)
« Reactie #3 Gepost op: 6 december 2014, 09:08:44 »
Larissa is nu blonde, zoals haar vriendin Luciana.

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
LARISSA (Roemeense)
« Reactie #4 Gepost op: 18 januari 2015, 14:32:58 »
voorlopig in H7 - Willich
Bron : youppie.net

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
LARISSA (Roemeense)
« Reactie #5 Gepost op: 7 februari 2015, 10:51:32 »
Sinds 2, eehh nu 3 dagen in Sixsens.
Gisteren mogen aanschouwen en van mogen genieten!

Of ze daar blijft is natuurlijk maar de vraag, maar ik heb haar op het hart gedrukt om genoeg tijd te nemen om hier een plekje te vinden en wat vaste klanten te krijgen. Mag wat mij betreft nog lang blijven...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LARISSA (Roemeense)
« Reactie #6 Gepost op: 7 februari 2015, 12:02:29 »
Ze heeft me gisteren met uitstekende presales zo goed als verleid tot een kamergang, maar uiteindelijk heb ik de eer toch maar aan Licky Luke gelaten. Graag gedaan hoor ;) :-P
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
LARISSA (Roemeense)
« Reactie #7 Gepost op: 7 februari 2015, 12:51:43 »
Ze heeft me gisteren met uitstekende presales zo goed als verleid tot een kamergang, maar uiteindelijk heb ik de eer toch maar aan Licky Luke gelaten. Graag gedaan hoor ;) :-P

Ach, zo had ik het nog niet bekeken ... en zij ook niet ...  :017: ;D ;)
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LARISSA (Roemeense)
« Reactie #8 Gepost op: 7 februari 2015, 12:59:17 »
Ze heeft me gisteren met uitstekende presales zo goed als verleid tot een kamergang, maar uiteindelijk heb ik de eer toch maar aan Licky Luke gelaten. Graag gedaan hoor ;) :-P

Ach, zo had ik het nog niet bekeken ... en zij ook niet ...  :017: ;D ;)

Ach. Ze heeft me bij het verlaten van de club toch 3 kusjes gegeven ;) 8). En ik maak het een volgende keer wel goed met haar. Dat lijfje wil ik maar al te graag eens onder handen nemen ;D 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
LARISSA (Roemeense)
« Reactie #9 Gepost op: 7 februari 2015, 13:43:16 »
Datum: 6 februari 2015,
Plaats delict: Sixsens, World of Pleasure
Toedracht: Verjaardagsfeestje
Gedaagde: Larissa ex HP


Ergens in de loop van de dag kreeg ik bericht dat er weer een huiskatje uit de Haus Panthera habitat ontsnapt was en (voorlopig?) was neergestreken in Sixsens... Larissa dus.

In Haus Panthera heb ik haar vaak gezien maar heb ik er (achteraf gezien) vreemd genoeg nooit mee gekamerd. Pas na recente verhalen van Bob0808 kwam mij ter ore dat deze dame (hem) een prima service gaf en met gemak "naturgeil" genoemd kon worden.

Toen ik haar in Sixsens zag (in een heel mooi, half doorzichtig setje!) was ze volop bezig met allerhande presales, iets waarvan ik altijd heb gedacht dat ze daar minimaal aandacht aan besteede in Haus Panthera. Hier echter werd daar meer dan voldoende in geïnvesteerd, onder andere bij ondergetekende. Het is een volhoudertje, dat mag gezegd worden, maar in het geheel niet op irritante of aggressieve wijze.

Het eerste salvo presales aan mijn adres was helaas op het verkeerde moment, nadat ik net een trio achter de rug had, maar later op de avond heeft ze me zodanig weten te bespelen dat ik er toch maar eens achter wilde komen waarom ik in Haus Panthera nooit met haar gekamerd heb... Daarnaast had KanariePiet het nodige voorwerk gedaan bij Larissa en had zij nu eenmaal in gedachten dat er iemand mee de kamer op moest... dat werd ik dus...

Omdat de pijp van Maarten, .. eehh Licky Luke echter zo goed als leeg was, wilde ik het bij een half uur houden. Een half uur met tongzoenen, strelen, likken, pijpen en vooral veel teasen, zowel verbaal als fysiek.... Ze heeft een heerlijk lichaam, kan je diep in de ogen kijken en je vol overgave laten genieten, dus een herhalingsgevaar zit er dik in. Dat moet ook wel, want achteraf zei ze dat we nu weliswaar oraal bezig waren geweest (zij althans), maar als we ons de volgende keer met sex bezig gingen houden, dan stond mij nog wat te wachten.... De opmerking dat zij dan wel eerst aan de "beurt" kwam (lees: ik haar dan wel eerst moest laten genieten), maakte het eigenlijk alleen nog maar aantrekkelijker...

Afijn, de sessie bleef mooi bij een half uur, netjes afgerekend en dat was dat ... dacht ik....
Bleek deze dame nu ook al een prima aftersales te hebben ontwikkeld.... of was het alweer een presales...? Het had niet veel gescheeld of ze had me weer tuk...

Toen ik tegen een uur of 2:00 uur in de bar zat met een biertje, op gepaste afstand van hasta la pasta die al weer aan het friemelen was met Anna Maria, kwam Larissa weer naast me zitten. Ze was moe en wilde gaan slapen, en in deze stemming vlijde ze zich tegen me aan. Altijd lekker als een lieve mooie dame zich tegen je aan vlijt, zeker als je zelf ook een beetje in zo'n gemoedelijke stemming bent. Van haar hoofd op mijn schouder klom ze echter langzaam omhoog, me kusjes in mijn nek gevend, op mijn wang en toen zachtjes op mijn mond.... Tegelijkertijd ging haar hand onder mijn badjas en kraste ze met haar nagels van onder mijn ballen langzaam naar de top van mijn lul, die daar zichtbaar van genoot... hetgeen niet onopgemerkt bleef en waarbij Larissa nog iets dieper begon te zoenen... OMG dacht ik, dit is toch niet mogelijk? Het was weer zo'n keer dat mijn lul een eigen wil had en geheel tegen de orders in toch graag naar Larissa wilde... Het heeft mij dan ook behoorlijk veel moeite gekost om Larissa er van te overtuigen dat het weinig zin had om nog op kamer te gaan omdat ze me mijn laatste eiwitten een uur geleden al ontfrutseld had...

Wie nu denkt dat ze dan maar snel afdroop naar een potentiele klant, heeft het mis. Hoewel de eerlijkheid mij gebiedt te zeggen ik dat zelf ook wel verwacht had, bleef ze bij me, knuffelend, zoenend en met haar hand onder mijn badjas, zachtjes kriebelend en masserend... Deze lady weet niet van ophouden maar op een zodanig leuke manier dat ik er geen zin in had haar te laten ophouden...  Uiteindelijk heeft ze heel lief en vriendelijk afscheid genomen om te gaan slapen, heb ik haar beloofd dat we er volgende keer een vervolg aangeven en zijn we uit elkaar gegaan. Mijn lul heeft me nog even boos aangekeken en liet kort daarna zijn hoofdje hangen dus ik heb hem het verdriet maar even in zijn eentje laten verwerken...

Larissa is een toppertje die wat mij betreft nog wel een tijdje in Sixsens mag blijven hangen!
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
LARISSA (Roemeense)
« Reactie #10 Gepost op: 7 februari 2015, 13:46:07 »
Jullie zijn me toch een stelletje sletten  ;D
Een bimbo die haar haar blond verft en allen "derop"  :lol_hitting: ;)


Foei foei foei  :cheer: :pica22


Sinds een dag of twee .......
Doe maar, de musical - Sinds een dag of twee - Prof. opname


De acteur is enkel een "stand-in" voor Luky Luke, we plaatsen hier enkel "fake" foto's namelijk  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
LARISSA (Roemeense)
« Reactie #11 Gepost op: 10 februari 2015, 20:07:17 »
Larissa heeft eerder in HP gewerkt maar ik heb daar nooit met haar gekamerd. Ze is 24 jaar, 1.65m, nu blond (eigen kleur is zwart), cup 65b, zongebruind, mooie strakke buik en heeft lange benen. Ze heeft een niet helemaal gaaf gezicht en dat is wat me in HP altijd besloot om niet met haar te kameren. Nu in Sixsens vond ik dit duidelijk minder een issue of kwam het door haar uitstekende presales ?
Larissa wist op een erg relaxte manier mij in te palmen zonder opdringerig te zijn. Haar presales waren prima en daardoor wist ik ook al dat het tongzoenen met deze meid prima zou zijn. Dit heeft ze op de kamer nog vele malen bewezen. Haar duits en engels is van dien aard dat het soms tot misverstanden kan leiden. Echter er is wel degelijk met haar te communiceren, maar ja daar komen we ook niet voor  Ik was nog maar 1/2 uur van de kamer met Chrystal af toen Larissa met haar presales begon. Haar presales hadden haar uitwerking niet gemist maar ik heb toch nog enige tijd weten "rekken" voordat het tot een kamergang kwam.
Op de kamer werd het tongzoenen nog heftiger. Tijdens het zoenen sloeg ze ook mijn hals en oren niet over. Wat lekker wild deed ze dit. Nadat ze al een flinke poos op zoek was geweest naar mijn amandelen, gleed haar mondje via mijn borst langzaam naar beneden. Toen ze daar beneden aankwam kon ze nog net met haar ogen een stuk bewegend "wildvlees" ontwijken.  Bijna een rood oog aan haar bezorgd.  Ze begon me eerst erg rustig te pijpen maar het werd later meer gepassioneerd , wilder en ook veel dieper. Met andere woorden prima !
Nadat ze me toch zeker een kwartier gepijpt had heb ik haar heerlijke poesje gebeft. Ze was al nat voordat ik eraan begon maar ze kronkelde met haar onderlichaam op zo'n manier dat ik wel zag dat ze niet ongevoelig was voor mijn tongkunsten.
Daarna haar heerlijk in diverse standjes geneukt en heerlijk in cowgirl positie het rubber volgespoten. Een heerlijke 1 1/2 uur met deze dame op de kamer geweest.
Larissa heeft voor mij een heerlijk lichaam, borsten zouden ietsjes groter mogen zijn. Ook nog veel aftersales gehad van haar. Haar bij het afrekenen nog een extraatje gegeven wat ze meer dan ook verdiend had. Ik vind dat ze een prachtig lichaam heeft en ik zal bij een volgend bezoek aan Sixsens zeker weer proberen met haar te kameren.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
LARISSA (Roemeense)
« Reactie #12 Gepost op: 15 februari 2015, 21:23:02 »
De eigenlijke sessie verliep een beetje zoals die van LL. Ook ik ben binnen het halfuur niet aan neuken toegekomen. Dat was tijdens de after sales dan ook meteen haar reden om mij op één dag twee keer met haar in bed proberen te krijgen.

De pre sales gebeurden op een bankje in de bar/lounge. Voordien hadden we al even vluchtig contact gehad en had ik haar al meermaals aangestaard. Een oogverblinde schoonheid! Blijkbaar moest Larissa naar Sixsens verhuizen vooraleer sommige mannen haar schoonheid ontdekten. Ik zag het meteen én noteer daarbij dat ik doorgaans niet zo snel voor "blondjes" val. Slank, ideale lengte, zeker op hakjes om prachtig te staan wezen, mooi gevormde natuurlijke borsten, lekkere kont, mooie benen, strakke buik. Slank dus maar met de nodige vrouwelijke rondingen.
Toen ik weer voorbij haar liep, riep ze me vriendelijk. Ik hield nog even afstand maar ze vroeg om rustig naast haar te gaan zitten. Dat gebeurde dan ook. Daar is niets mis mee. We zouden wel zien wat er eventueel zou van komen. Er was meteen een leuke klik. Ik bleef echter lange tijd nogal braaf. Ondanks dat haar gezicht niet helemaal gaaf is, had ik zoiets van dat ze misschien wel eens veel te mooi zou zijn om goed te zijn op kamer. Larissa weet als de beste hoe ze pre sales geleidelijk aan moet opbouwen. Reken maar! Als ze tijdens de pre sales voelt dat je twijfelt en met ja maar... en zo begint af te komen, steekt ze gewoon nog een tandje bij, bij haar pre sales. Wanneer uiteindelijk het tongzoenen begon en het tongzoenen meer dan voldoende was, trokken we even later naar een kamer. Een kamer boven. Een mooie kamer voor een mooie dame. Vrolijk lachend trokken we naar kamer.

Van in het begin verliep alles naar wens op kamer. Niet eerst nog eens even dit of dat en ik kom zo terug of zo. Niet plechtig het bed klaarmaken, plechtig naast mekaar gaan liggen op het bed en zo van die dingen. Spontaan begonnen we mekaar te strelen, te knuffelen, te kussen en te tongzoenen toen we "nog aangekleed" in de kamer recht stonden. Na een tijd belandden we dan toch op bed. Daar ging waar we mee bezig waren gewoon gezellig verder. GFE vind ik een groot woord dat niet te pas en te onpas mag gebruikt worden. Ik zou Larissa klasseren tussen GFE en PSE. (Voor mij is het niet automatisch zo dat er GFE bestaat omdat een dame heel goed tongzoent.) De échte diepgang ontbrak tijdens mijn eerste kennismaking met Larissa. Met PSE heeft ze minder diepgangproblemen. We kronkelden flink wat af op het bed. Op een gegeven moment zat ze in de perfecte houding om heerlijk te gaan vingeren maar dat was voor haar het moment om zich om te draaien en rustig aan naar beneden af te zakken naar mijn lul. Ik verstond dat ze zonder woorden voorzichtig duidelijk maakte dat ze niet (eigenlijk niet) wil gevingerd worden. De blow job startte zo goed dat ik geen verdere pogingen meer ondernam om te kijken of ze daadwerkelijk niet wil gevingerd worden. De blow job startte goed en ook de ballen werden niet vergeten. Ook krabde ze lichtjes de ballen tijdens het pijpen. DT vergat ze van tijd tot tijd ook niet. Altijd leuk. Ze heeft me erg lang gepijpt maar tijdens de blow job had ik wisselende momenten van genot. Het ene moment enorm en het andere moment maar matig. Ik heb bij momenten zelfs gedacht om terug over te schakelen op de GFE-dingetjes maar ook net omstreeks dat moment pijpte ze dan weer heel lekker. Bovendien had ik een probleem. Mijn gevoel zei me dat terug overschakelen naar GFE niet zo goed zou lukken. Het leek er echt op dat alsof als Larissa in PSE-modus zit ze niet meer kan afremmen. Ik begon dan aan neuken te denken maar dacht daar niet veel later niet meer aan. Ze pijpte ineens zo zalig dat ik er voor koos om mijn sperma in haar mond te droppen. Larissa doet een FT behoorlijk. Zoals het gewoon moet eigenlijk. Ze houdt haar mond rond jouw lul geklemd tot je helemaal uitgespoten bent.

Daarna nog wat knuffelen, strelen en zoenen en tongrollen. Niet na de daad dus onmiddellijk alles inpakken.

Of ik op herhaling zal gaan, weet ik nog niet. Ik betwijfel of ik serieuze meerwaarde ga treffen. Vingeren wil ze vermoedelijk niet. Super GFE komt er niet echt uit en het losbolligheidsgehalte ligt net een trapje te laag. Allemaal kleinigheden maar in zo'n situatie kies ik er eerder voor om een nieuwe dame te proberen. Als ik op herhaling ga zonder twijfels heb ik normaal gezien gewoon geen negatieve dingetjes kunnen vinden.

De after sales waren dik o.k.. Het ging 's avonds zelfs zo ver aan de bar dat het niet enkel bij tongzoenen bleef maar dat ze op een gegeven moment maar haar blote kont tegen mijn blote lul aan het wrijven was. Even maar. Net genoeg om een erg goed gevoel te krijgen en te mogen beginnen denken aan dat je ze seffens zal moeten afremmen om een witte plek op de vloer van SS te vermijden. Het is dus niet omdat je zegt dat je geen twee keer op een dag zal gaan, dat ze zich dan maar meteen gewonnen geeft. De sales zijn altijd leuk maar erg doortastend.

Larissa is ex-PE, ex-H7, ex-Panthera.

Zoenen en tongzoenen: erg goed en erg afwisselend.
Pijpen: ook DT, ook de ballen, doet ze graag lang, doet ze afwisselend. Niet altijd blijft het gevoel zeer sterk. Misschien probeert ze te teasen maar (voor mij) een beetje op de verkeerde manier, momenten  :douchen?
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LARISSA (Roemeense)
« Reactie #13 Gepost op: 16 februari 2015, 01:01:31 »
Ik heb Larissa vandaag voor de derde keer afgewezen. Met de nodige dodelijke blikken tot gevolg :o. Dat komt nooit meer goed. Tenzij... Mijn 50€ biljet een volgende keer weer voldoende hard blinkt om haar toch van mijn charmes te overtuigen ;) 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
LARISSA (Roemeense)
« Reactie #14 Gepost op: 16 februari 2015, 20:37:55 »
Denk dat jij nu wel een 100-tje zal moeten laten flappen (moet dan weer niet opgeblonken zijn, vermoed ik) :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man