Auteur Topic: LARISSA (Roemeense)  (gelezen 60440 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LARISSA (Roemeense)
« Reactie #15 Gepost op: 23 februari 2015, 18:28:18 »
Gisteren heb ik voor de eerste keer met Larissa gekamerd.
 
Ik was in de late avond uitgeput en lag uit te rusten in een zeteltje in de bar. Tijdens het chillen zijn Asha en Janina een praatje komen slaan, maar ik zag door de vermoeidheid een nieuwe kamergang niet meer zitten. Iets voor middernacht kwam Larissa (die ik nog ken van HP, waar ik er weliswaar nooit mee gekamerd heb) me echter gezelschap houden en haar geraffineerde en zwoele pre-sales deden kleine Piet plots toch weer een beetje opleven :o.

Ik vreesde dat een nieuwe kamergang geen vuurwerk meer zou opleveren, maar Larissa smeet gewoon nog wat extra troeven (haar lekkere billen en borsten) in de strijd en uiteindelijk begaf ik dan toch. Ik was haar ten andere sowieso nog een kamergang schuldig, want ik heb enkele weken geleden een kamer met haar opgeblazen voor Meggi en ik had haar sindsdien tot haar groeiende frustratie nog een paar bijkomende keren afgewezen :o.

Maar nu trokken we dus eindelijk samen naar een kamer. Het is een beetje een atypische kamergang geworden voor mij, maar daarom zeker geen slechte kamergang, integendeel!

We zijn zo’n 20-tal minuten bezig geweest met tongzoenen, knuffelen, beffen, voorzichtig vingeren, 69 en uiteindelijk een langgerekte, uitstekende pijpbeurt. Kleine Piet kende af en toe een klein moment van verslapping, maar ergens op minuut 20 slaagde Larissa er al pijpend dan toch in Pietje volledig op oorlogssterkte te krijgen :)).

Geen tijd te verliezen dacht ik, voor de vermoeidheid opnieuw zou toeslaan, dus hup, condoom om Piet heen en neuken in hondjes. Ik ben langzaam aan begonnen, want ik wou genieten van het zicht op die hele mooie billen, maar dreef het tempo geleidelijk aan op 8). Larissa liet me begaan en uiteindelijk was ik stevig aan het doorbeuken. En ja hoor: dan kwam daar ineens ook dat onverwachte orgasme ;D. Mijn hele lichaam trilde er van :o.

Ik viel uitgeput op bed neer, maar besefte dat het half uur ongeveer rond zou zijn, dus ik ben toch maar snel terug recht gesprongen. Mijn vermoeden klopte: we zaten aan minuut 28 van de kamergang. We hebben snel samen nog een douche genomen naast de kamer en zijn naar beneden getrokken. Ik was héél tevreden ;D.
 
Herhalingsgevaar: heel groot 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LARISSA (Roemeense)
« Reactie #16 Gepost op: 23 februari 2015, 18:28:58 »
Denk dat jij nu wel een 100-tje zal moeten laten flappen (moet dan weer niet opgeblonken zijn, vermoed ik) :douchen.

Larissa heeft medelijden met me gehad: 50€ volstond dan toch ;) ;D :lol_hitting:.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
LARISSA (Roemeense)
« Reactie #17 Gepost op: 23 februari 2015, 19:13:58 »

Larissa heeft medelijden met me gehad: 50€ volstond dan toch ;) ;D :lol_hitting: .


Larissa heb meelij met de Belgen ....  :lol
Heer heb meelij met de Belgen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
LARISSA (Roemeense)
« Reactie #18 Gepost op: 24 februari 2015, 00:19:42 »
Denk dat jij nu wel een 100-tje zal moeten laten flappen (moet dan weer niet opgeblonken zijn, vermoed ik) :douchen.

Larissa heeft medelijden met me gehad: 50€ volstond dan toch ;) ;D :lol_hitting:.

Meer kwam er waarschijnlijk niet uit de (flappen)tap ...  ;) ;D
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
LARISSA (romanian - blonde)
« Reactie #19 Gepost op: 12 juli 2015, 14:58:04 »

[box title=LARISSA]
Land:             Romania
Taal:              Roemeens, engels, duits
Leeftijd:         25 of in de buurt
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,65m-1m70
Model:            slank
BH:                B
Haarkleur:      blond
Haarlengte:    schouderlang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
PZC NMC GFE PSE Massage TZ
[/box]
[box title=pro en contra]
Voordeel: GFE-meisje, massage, NMC zeer goed, mooi slank, kamertijd is volgemaakt
Nadeel: liegebeestje

[/box]
[box title=extra info]
Zei terug te keren naar haar land om later terug te keren maar is niet zeker naar deze club.
[/box]
« Laatst bewerkt op: 12 juli 2015, 17:09:16 door Vazkor »

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Re: LARISSA (romanian - blonde)
« Reactie #20 Gepost op: 12 juli 2015, 15:00:19 »
Uit verslag 28 Maart 2015:
"Ik praatte met wat beren her en der. Op weg naar een aantal beren die ik dacht te herkennen werd ik geschaakt door Larissa. Ik vond ze best wel cute en sexy en liet me door haar op sleeptouw nemen naar een bankje.

Daar praatten we wat gezellig en begon ze me lekker op te geilen. Na een tiental minuutjes besloot ik er maar mee op kamer te gaan en te zien of daar wat uitkomt, ik verwachtte nl. al niets meer. Net dat maakte dat ik me op kamer wat meer ontspande. We begonnen wat te knuffelen, gevolgd door een blowjob van haar. Daarop het condoom aangedaan en beginnen neuken, zij on top.

We onderbraken de seks even en praatten en knuffelden wat. Ik zei haar dat ik die roemse muziek wel leuk vond waarop ze terstond een nummertje van Florin Salam uit haar smartfoon toverde. Ze leek er wel wat verwonderd bij dat een beer haar muziek leuk vind. Ik streelde haar mooie lichaam en masturbeerde wat tot hij weer hard werd. Het condoom werd weer omgedaan en we begonnen opnieuw, zij weer on top en ik kwam na enige tijd lekker in haar klaar. We legden ons opnieuw te strelen en te praten en roemse liedjes te luisteren. We maakten er een uur van en ze masseerde me nog.

Ze zei dat ze de volgende dag terug ging naar Roemenië en dit haar eerste en enige kamer was die dag. Maar alles wat roemeentjes zeggen, moet je met een korrel zout nemen, hé. Het werd een heerlijk uur moet ik tot m'n blije verbazing toegeven, dat had ik niet meer verwacht vandaag. Ik had haar service en ook mezelf erg onderschat.

M'n kamergang met Larissa ***1/2"

Edit: datum bijgezet, sorry voor verwarring. Blijkbaar is dat deel van haar verhaal dus waar. Ze wou nog dat ik haar ticket betaalde (150€). Ja tarara, ze heeft van mij al 100€ van het uurtje. Mss is ze inmiddels terug en werkt ze elders.
« Laatst bewerkt op: 12 juli 2015, 21:42:03 door Vazkor »

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
Re: LARISSA (romanian - blonde)
« Reactie #21 Gepost op: 12 juli 2015, 19:09:24 »
Hmm...een Roemeentje dat liegt,maakt ge ook niet veel mee. ;D
Ik dacht dat Larissa toch niet meer in SS is of heb ik het mis? :017:  ;)
you only live once

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Re: LARISSA (romanian - blonde)
« Reactie #22 Gepost op: 12 juli 2015, 19:29:55 »
Hmm...een Roemeentje dat liegt,maakt ge ook niet veel mee. ;D
Ik dacht dat Larissa toch niet meer in SS is of heb ik het mis? :017:  ;)

Larissa is inderdaad sinds maart, april dit jaar niet meer gespot in SS. Jammer btw, want ze wist wel van wanten 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
LARISSA (Roemeense)
« Reactie #23 Gepost op: 12 juli 2015, 20:54:34 »
Ik ben nog met Larissa auf Zimmer geweest, maar dat is idd al een paar maanden geleden en daarna niet meer gezien.
Is ze dan weer gespot in SS? (Blijkens Vazkor)
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LARISSA (Roemeense)
« Reactie #24 Gepost op: 12 juli 2015, 21:10:38 »
Ik ben nog met Larissa auf Zimmer geweest, maar dat is idd al een paar maanden geleden en daarna niet meer gezien.
Is ze dan weer gespot in SS? (Blijkens Vazkor)

Toch niet. Vazkor zijn ervaring dateert ook al weer van langere tijd geleden.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
LARISSA (Roemeense)
« Reactie #25 Gepost op: 12 juli 2015, 21:44:22 »
Ik ben nog met Larissa auf Zimmer geweest, maar dat is idd al een paar maanden geleden en daarna niet meer gezien.
Is ze dan weer gespot in SS? (Blijkens Vazkor)

Toch niet. Vazkor zijn ervaring dateert ook al weer van langere tijd geleden.

Klopt, heb het bericht aangepast met datum en extra info.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LARISSA (Roemeense)
« Reactie #26 Gepost op: 19 juli 2015, 07:51:38 »
Larissa is terug aanwezig in Sixsens! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
LARISSA (Roemeense)
« Reactie #27 Gepost op: 19 juli 2015, 12:54:01 »
Larissa is terug aanwezig in Sixsens! 8)
Hieperdepiep Hoer A
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
LARISSA (Roemeense)
« Reactie #28 Gepost op: 20 juli 2015, 01:37:13 »
Larissa is terug aanwezig in Sixsens! 8)
Hieperdepiep Hoer A
Yep vandaag euh gisteren gezien. ;)
you only live once

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
LARISSA (Roemeense)
« Reactie #29 Gepost op: 8 augustus 2015, 17:24:16 »
Het was Roemeentjesdag op de verjaardag van Bob0808, want de tweede kamer was met de Larissa.
Larissa ken ik toch al weer zo'n 2 jaar. Eerste kamer was in Panthera en dat was toen niet zo'n beste kamer. Daar is het toen ook bij gebleven. In Sixsens trof ik haar enkele maanden geleden weer, waarbij het tot een kamer kwam. Soms moet je ontwikkelingshulp een tweede kans geven. Hoewel deze dame niet in mijn gedachten zat, besliste het lot. Alle potentiële verdachte dames zaten te smikkelen op het terras. Daar wilde ik niet op wachten gezien mijn beperkte verblijfsvergunning tot 19 uur.

Eigenlijk werd ik door haar ontvoerd naar de kino. Echter, twee heftig kreunende individuen maakten de kino voor Larissa geen geschikte plek als opwarm plek en dus belandden we op een van de sofa's in de bar. Het leek wel of ze een beetje verliefd was. Ze kroelde helemaal tegen mij aan. Gelukkig hadden we beiden een drankje staan, waaraan zo nu en dan eens moest gedronken worden. Anders was mijn tong nu 5 cm korter geweest. Het vuurtje werd al flink opgestookt. Over een Schlüssel repte ze niet, dus heb ik zelf gevraagd om naar de kamer te gaan.
Het werd een kamer helemaal in de nok van Sixsens. De heetste plek van deze sekstempel en juist daar zijn geen airco's! Het was niet anders. Een glijpartij werd het uiteindelijk wel. Zelfs Larissa produceerde het nodige vers zweet  ;D

Larissa liet zich van haar beste kant zien ooit. Eerst wat gebabbeld over haar oude cluppie Panthera en waar haar voormalige collegaatjes zo allemaal terecht zijn gekomen. In de kwaliteiten van Michelle was ze nog het meest geïnteresseerd. Met veel inzet heeft ze de blaaskunsten bijna geëvenaard. Een GOSP van 0,9M. Een hoog knuffelgehalte deze keer! Dat heb ik nog niet eerder ervaren met Larissa. Van het beffen leek ze intens te genieten. Doorgaans is het gedrag van een dame tijdens het beffen duidelijk fake, maar nu twijfelde ik toch. Het geheel afgerond in Cowboy. Na een uur kwam ook aan deze date een eind. Best wel verrast over de intimiteit van Larissa deze keer.

Larissa zit vaak met een ietwat zuur gezicht in de bar. Dat nodigt niet echt uit. Ik heb haar daar op gewezen. Want achter dat zuur gezicht zit een prima service!

HHG 100%

Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke