Auteur Topic: Partytreff Gelsenkirchen  (gelezen 11527 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Rikkie6969

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
Partytreff Gelsenkirchen
« Gepost op: 16 september 2016, 00:04:18 »
Een tijdje geleden naar deze Partytreff geweest in Gelsenkirchen. Ik moest er zijn voor business dus dat kwam goed uit !

Mijn eerste Partytreff …

Omstreeks 14u auto geparkeerd in de straat.

Ik stond er toch wat met een dubbel gevoel. Er was al jaren niet meer geschreven over dit pand op dit forum. Ik wist niet aan wat ik me mocht verwachten. Het pand is perfect afgesloten van de buitenwereld. Aangebeld en de poort werd opengemaakt door een donkerharige Duitse milf van rond de 40 een beetje uitdagend gekleed. Ik werd snel overgelaten aan de eigenares. Dit is een Duitse dame van rond de 55 zeer sexy gekleed met stockings. Ze vroeg of het mijn eerste keer hier was, wat ik beaamde dit en legde me alles uit. Ik betaalde € 90. Ik mocht me omkleden en een boxershort aandoen. Die had ik mee van thuis. Ik kreeg ook nog sliffers. Toen dat gebeurd was, gaf de eigenares me een rondleiding. Er is een middengang en langs beide kant van deze gang zijn er kamers. Er is een eetkamer, een keuken, een douche/wc kamer, een kamer voor SM met een gynaecoloogstoel, een bar en twee speelruimtes. De dame vertelde me dat alles in één speelruimte gebeurd maar dat de tweede wordt gebruikt als het te druk wordt. Maar dat zou vandaag niet het geval zijn. Na de rondleiding gaf ik mijn sleutel af. Die wordt voor je bewaard maar mag je altijd vragen om je GSM even te checken, of iets van je spullen te nemen. Daarna ben ik gaan douchen. Douches waren zeer mooi en heel veel handdoeken !

Ik nam plaats aan de bar om iets te drinken. Ik moest even wachten want iedereen zat buiten. Net als je thuis in de tuin zou zitten was iedereen verzameld rond 1 tafel. Opeens verhuisde iedereen naar de speelkamer. De Duitse milf zag dat ik aan het wachten was aan de bar en vroeg wat ik wou drinken. Na een slokje gedaan te hebben van mijn cola kwam ze bij mij zitten. En al snel daalden haar handen af .. Een paar minuten later waren we ook in de speelruimte.

Ze leeft me (iets te hard) gepijpt (ZC), dan de gummi erover en neuken in doggy style en missionaris. Ze maakte heel veel lawaai met haar gekreun, maar dat deden de twee andere dames ook die bezig waren met de andere gasten. Uiteindelijk condoom eraf gedaan en is ze me opnieuw beginnen pijpen. Niet veel later spoot ik een massa zaadcellen in haar mond. Dat was trouwens het thema van die dag. Franzosich Total …

Daarna gedoucht en me buiten bij het Duitse gezelschap gaan zetten. Ondertussen kwam er ook meer mannen binnen en toch ook een Duits koppel.

Na een rustpauze opnieuw iets gaan drinken aan de bar. In de speelruimte werd hard gekreund door de dames.

Toen ik even ging kijken hoe iedereen bezig was in de speelruimte, dat mag, maar je erbij voegen moet op uitnodiging zijn. Spontaan mag dit niet. Op dat moment had de eigenares net gedaan met een heer en ze vroeg of ik erbij kwam liggen. De man verdween en ze begon me te pijpen. Lekker ! En zeer enthousiast. Al snel belandden we in een 69positie. Ik heb haar klaargelikt. Ik denk niet dat het fake was. De dames daar houden gewoon van sex … En daarna heeft zij me klaargepijpt. Aan neuken zijn we niet geraakt.

Na de douche tijd voor mij om de lange terugreis in te zetten.

Ik vind dit persoonlijk een goed huis ook al waren er maar 3 dames aanwezig. Dit is het ideale huis als je van Duitse milfen houdt. Hier zie je geen oostblok dames.

Ik ga er terug..

Op mijne agenda staan nu Erotiktreff 95 en Anja’s Leidenschaften. Zijn er mensen die nog een leuk adres hebben waar Franzosich Total kan in het genre van Partytreff laat het me gerust weten via privébericht.

Reds20

  • Gast
Partytreff Gelsenkirchen
« Reactie #1 Gepost op: 3 mei 2017, 13:29:34 »
Ben 1 mei eerste keer hier geweest zeer goed bevallen leuke en mooie dames mooie club ga zeker nog een keer terug xxxgr alle dames Ludo uit België óók aan Maria xxx

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Partytreff Gelsenkirchen
« Reactie #2 Gepost op: 3 mei 2017, 14:05:13 »
Ben 1 mei eerste keer hier geweest zeer goed bevallen leuke en mooie dames mooie club ga zeker nog een keer terug xxxgr alle dames Ludo uit België óók aan Maria xxx

 :welcome: op RB Reds20!!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum