Forum > PAUSCHALCLUB Mc SEX

McSex2

<< < (3/3)

Wijze grijze:
McSex revisited
 
Men had me geattendeerd op de zomeractie bij McSex: T/m 28-07-13 gold een verlaagde entreeprijs van EUR EUR 90,= voor een dagticket i.p.v. EUR 119,=. Een mooie gelegenheid om op de voorlaatste dag dat deze actie liep, mijn, veelvuldig bezochte en ooit favoriete, club nog eens te bezoeken.
 
 Precies tegen openingstijd om 12:00 de parkeerplaats opgedraaid. Maat Krukar was er uiteraard al, want hij had er per slot van rekening al een dagje opzitten en had er overnacht. Aangezien ik m’n komst had aangemeld, was er voor mij op het eind van de dag ook al een slaapplek gereserveerd. Ik had aangegeven dat er waarschijnlijk nog meer door mij geïntroduceerde rakkers zouden komen en zij mochten er ook (gratis) blijven slapen. Om misverstanden te voorkomen: Dit gratis slapen blijven is zeker geen vanzelfsprekendheid en moet wel van tevoren even afgesproken worden.

 Tot mijn grote verrassing en wederzijdse blijdschap ontmoette ik er receptioniste Tanja ex Pauschalclub Bochum. Een topgastvrouw en het eerste half uur hebben we dan ook lekker samen geroddeld over alle ins en outs van PC-Bochum en de geschiedenis van McSex. Helemaal niet erg om me ook eens lekker een waswijf te voelen. Ook pikante rooie oortjes achtergronddetails vielen me ten deel. Maar….., elk verhaal heeft uiteraard twee kanten!
 
 OK, Tanja, voordat ik naar boven ga, kan ik eerst even een broodje bij je scoren? “Uh, broodje?” In het weekend is men daar dus mee gestopt, maar daarvoor kun je vanaf 13:00 dus warm eten krijgen. Kleine domper op de feestvreugde, want de broodjes waren hier altijd heel netjes verzorgd. Ok, douchen en dan een handdoek omgedaan, want voor de (synthetische) badjassen was het werkelijk te warm. Heb de hele dag trouwens steeds voldoende warm water in de douches gehad, dus dit probleem blijkt ook opgelost te zijn.
 
 Toen ik boven aankwam, was het er bloedje heet, maar gelukkig stond er wel een mobiele airco-unit te loeien. Aangezien ik er een half jaar niet meer geweest was, en de complete oude bezetting door beruchte Sherie weggejaagd was, zaten er allemaal nieuwe gezichten. Jammer, ik kon dus niet op behaalde resultaten uit het verleden terugvallen. Als eerste dan maar meteen links gaan zitten tussen 2 Bulgaartjes: Galena en Tedy. Tedy is pas zeer recent in Duitsland en beheerst de taal nog niet goed. Zij was wel 100 % WG-proof, maar de communicatie verliep vooral via Galena. Geen ideale situatie dus, omdat elk van beiden haar eigen voordelen had. Ik kon niet kiezen! Galena had dit ook in de gaten: “Warum gehst du dann nicht mit zwei Frauen aufs Zimmer?“ Oh ja, shit, je bent in McSex. Hier kan alles. Dus hup, meteen kamer 1 ingedoken. En meteen weer geleerd waarom een goed trio helemaal afhangt van de lesbische chemie tussen twee dames. Is die er niet, vergeet het dan maar. Tedy begon met een hele goede orale warming up, terwijl Galena nog net niet begon te gapen. Maar meid, als je je verveelt, kom erbij en doe gezellig mee. Tsja, dat deed ze, maar met een rubbertje erbij en door vervolgens in cowgirl op me te gaan zitten. Was ik in een rodeo-wedstrijd beland? Ik kreeg bijna een lachstuip, zo onstuimig en overduidelijk gespeeld zat ze op me te hopsen. Zo niet dus. Ik wierp haar op haar rug en begon vervolgens even onstuimig in haar te pompen, zodat ze merkte waar ze mee bezig was geweest. OK, message understood en Tedy streelde ondertussen m’n ballen. Ook kwam ze naast Galena knielen om met me te tongzoenen. Dat was wel prettig, maar toch brak ik na een tijdje de sessie af om m’n kruid voor een volgende beurt te bewaren.
 
 Van de aanwezige bezetting heb ik uiteindelijk met 4 dames gekamerd. Navolgend een beknopte omschrijving.

[smg id=6104]
 
Tedy uit Bulgarije. Met haar ben ik 4 maal op de kamer geweest (1 x trio). Duidelijk moet ze haar weg nog vinden in de club. Zo was zij er heilig van overtuigd, dat een kamergang nooit langer dan 20 minuten mocht duren. (nee hoor, het moet alleen niet de spuigaten uitlopen). Toen ik haar voor een derde keer meevroeg, meende zij dat dat ook niet mocht. Maximaal tweemaal met dezelfde gast. Haar even samen met Tanja en Alex (die nu geen kamers meer draait, maar de drankjes verzorgt) verzekerd dat er geen limiet aan het aantal keren is. Tedy kan heel teder pijpen, doet aan tongzoenen en heeft een zeer lekker mals befpoesje. Alleen de passie/ illusie ontbreekt. Ze doet alles lekker mee, maar als het over is, dan is het ook over. Net alsof je haar bij de trein uitzwaait. Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10
 
 [smg id=6100]
 
 2 x Elena (Roemenië). Een vriendelijke dame, echter met duidelijke grenzen. Geen TZ, geen beffen. Voor de rest best wel service georiënteerd en zeer vriendelijk en aardig. De laatste sessie van de dag tegen 03:15 in een van de “Bumsboxen” op de benedenverdieping had ik eigenlijk net zo goed achterwege kunnen laten vanwege het gevorderde uur, teveel whisky, te warm en algehele fysieke vermoeidheid. Desalniettemin gaf Elena zich de nodige moeite me nogmaals aan m’n gerief te helpen. Voor deze dag zou het echter bij de behaalde resultaten blijven. Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10.
 
 [smg id=6103]
 
 2 x Mandy (Bulgaars). Een leuke spring in het veld. Er was de dag van te voren een meid jarig geweest en bij het afhalen van de slingers, was er een punaise op de grond beland, waar Mandy tijdens het dansen pardoes met haar blote voeten in gesprongen was. Auw! In de loop van de dag, kreeg ze er steeds meer last van. Ik heb toen de EHBO doos uit de auto gehaald en haar voet professioneel ingezwachteld onder grote belangstelling van de overige meiden. De aandacht die ze kreeg en het psychische effect dat zich iemand om haar bekommerde, leidde ertoe dat ze haar pijn even vergat. Op de kamer doet ze haar job niet onverdienstelijk. Aan haar poesje mag echter niet gelikt worden, ofschoon het er gigantisch appetijtelijk uitziet. Wat ze wel doet, is er uitdagend over wrijven en erin vingeren, wat m’n bronstigheid alleen maar deed stijgen. Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10.
 
 [smg id=6101]
 
 2 x Galena (Bulgaars). Het eerste trio was niet zo’n succes geweest, echter de latere 1 op 1 sessie daarentegen des te beter. Ofschoon het snikheet op de kamer was en de navenante lusteloosheid van Wijze Stijve, ging Galena op een gegeven moment uit zichzelf in 69 op me zitten en beval me haar te likken. Nou had ik daar geen bezwaar tegen en warempel, Wijze Stijve herinnerde zich, dat hij dat ook leuk vond. Echter eerst diende Galena een (gespeeld?) orgasme te krijgen. Daarna moest ze even op adem komen en was ik aan de beurt. Lang had ze niet nodig, waarbij ze wel schrok van de hoeveelheid en heftigheid van de DNA-fontein. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10
 
 Wat gebeurde er verder nog en wat is vermeldenswaardig?
 Een originele Balkan gypsies woordenwisseling: Ik lag met een van de meiden (A) op de bank, toen er opeens een collegaatje (B) binnenkwam (no names ivm de privacy). In het Bulgaars vlogen er toen woorden heen en weer op een volume waar de honden geen brood van lusten. (A) wilde zich losrukken en (B) te lijf gaan, echter ik hield haar tegen. (B) vluchtte daarop naar de badkamer om steun/ bescherming bij anderen te zoeken. Ik probeerde (A) te bedaren en hield haar voor dat een dergelijk dispuut rechtstreeks apart uitgesproken diende te worden en zeker niet in het bijzijn van de gasten. Mocht (A) ooit eens een aan een carrièreswitch toe zijn, dan zou ze zeker een baan als viswijf op de markt moeten overwegen (note to myself: misschien is beroepskeuzeadviseur wel een geschikt beroep voor Wijze Grijze?) Toen ze op de badkamer even later ook nog eens handtastelijk begonnen te worden, heb ik ze maar uit elkaar gehaald. In stress had ik dus absoluut geen zin.
 Duidelijk ontbrak had aan overwicht en duidelijke regels door de dagleiding (Bij wie lag die eigenlijk, want zowel Joachim, de eigenaar, als Sonia, zijn vrouw waren er de hele dag niet).
 
 ’s Avonds kwam de broer van de eigenaar de honneurs waarnemen. Door een logistieke miscommunicatie was op een gegeven moment de whisky op. Geen probleem: speciaal voor Wijze Grijze reed hij even naar het tankstation en kwam met een nieuwe fles terug. Dat is nog eens service ten top.
 
 In de loop van de dag had een 3e mederakker zich ook bij het Pauschalteam gevoegd. Een goed moment voor Krukar om een fles ijsgekoelde Bacardi Mojito te voorschijn te toveren. Bij het loeiwarme weer, was dit een welkome versnapering. Dit ging er in als olie en de stemming begon er steeds meer in te komen.
 
 Al eerder aangehaald, maar het eten bestaat uit een kant en klare diepvriesmix uit de Lidl. Dit wordt dan in een rechaud gekiept en na een tijdje kun je opscheppen. Wel eetbaar, maar nu ook niet het culinaire je van het. Vandaag: Aardappelwedges, bonenmix en gehaktballetjes. Dus ’s avonds bestelden de dames voor zich wat anders uit de lokale Turkse pizzeria. De andere rakker en ondergetekende bestelden een pizza en Krukar moest z’n vreetkick bedwingen met twee flinke Pitta Döners. Eventjes niet opletten en het eerste broodje was binnen no time achter z’n kiezen verdwenen. Een verdwijn truc van Hans Kazan is er niets tegen.
 
 Zeker bijzonder is de sfeer onder de bezoekers. Zo losjes, relaxed, open minded, steeds in voor een praatje, gemêleerd (‘s avonds 60 % Südländer), tref je zelden in een club aan. Geregeld zat ik met een verschillende groep bezoekers op het overdekte buitenterras gezellig te kletsen. Zelfs een verdwaalde Fransman werd in het gesprek betrokken.
 
 De sfeer in de club: de dames hebben even nodig om er weer in te geraken. Op vrijdag is de club ook tot 04:00 open, dus overdag was het een beetje tam (ook weinig bezoekers en erg warm). ’s Avonds is het er gezellig als op een Balkanfeest. De meiden dansen, doen gek en hebben er duidelijk zin in.
 
 [smg id=6102]
 
 Toen Gül op een gegeven moment meekreeg dat ik er zou blijven slapen, vroeg ze me of ik de nacht met haar door wilde brengen. Kijk zo’n vriendelijke uitnodiging sla ik natuurlijk nooit af. Lieve meid en super attent hoor. Steeds als er geen zitplaats meer vrij was op het terras, was Gül de eerste die opstond om haar plek aan te bieden. Leuk om in de armen van zo’n attente meid bij open raam en ontwakende vogeltjes in slaap te dommelen. Om 11:00 ging de wekker alweer af.
 
 In de vroege morgen (04:00) nog met Tanja gesproken en gevraagd of ik nu al afscheid van haar moest nemen of dat we elkaar de volgende dag nog zouden zien? “Beter nog” antwoordde zij. “Ik weet hoe je het ontbijt miste vandaag. Dus ik rijd morgen (N.B.: op zondag dus!) eerst langs de bakker en regel vers belegde broodjes speciaal voor jou”. “Maar dan aub ook voor Krukar!” Komt ze de volgende morgen terug bij McSex met een door de bakker ingepakte schaal met 6 broodjes. En als ik niet bij haar had aangedrongen, dan had ze me die haar ook nog niet willen laten terugbetalen. “Willst du mich heiraten, Tanja?” Voor de terugreis gaf ze me ook nog enkele ijsgekoelde 0,2 ltr flesjes Coca-Cola mee. Om 12:40 vertrokken Krukar en ik weer naar huis.
 
 Tsja de mannen die vandaag besloten hadden (toch) niet te komen, hadden ongelijk. Voor EUR 90,= was dit een top buitenkans geweest deze club te leren kennen. Zeker met de gelegenheid om ook van het all inclusive alcoholaanbod gebruik te kunnen maken, zonder je om je rijbewijs zorgen te hoeven maken. Een gratis slaapplek was immers geregeld. Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat deze voordelen bij de normale entreeprijs van EUR 120,= voor mij in het gedrang komen, als ik dat afzet tegen de servicevoordelen van de meiden (TZ en FT inclusief) die ik geniet in de (voor mij) 30 Km dichterbij gelegen Pauschalclub Bochum. Als afwisseling, of bij een bijzondere gelegenheid (feest?) zal ik echter zeker nog eens in McSex terugkomen.
 
 Wijze Grijze sexapproval™voor McSex vandaag: 6,5/10 

Wijze grijze:
 Het belooft een warme nazomer te worden in Hamm.
 
 In het oude pand van McSex1 (aan de Kamenerstrasse 8) opende recentelijk de club K8 (http://www.k8-der-pauschalclub.de/#). Een dagticket kost er momenteel EUR 89,=, maar op FC staat een kortingsbon waarmee het dagticket tijdelijk EUR 80,= kost.
 Pikante ontwikkeling: Men adverteert met een aanwezigheidslijst, waarbij een gedeelte van de dames bestaat uit ex McSex dames:
 
 Zo is bijvoorbeeld Moni dezelfde meid als de vroegere Kathy (uit McSex en Freude39)
 Lara is dezelfde meid als Nadine (uit McSex2) en Sara is Pamela (uit McSex2). Vergelijk het zelf op http://www.mc-sex.de/Galerie
 
 Het antwoord van McSex2 (aan de Daimlerstrasse 3a) is een tijdelijke forse prijsreductie:
 Van 02-15.09 geldt de Septemberspecial à EUR 70,= (ipv EUR 119,=) voor de hele dag.
 
 Wij rakkers zijn vooralsnog de lachende derde bij deze concurrentiestrijd.

foots:

--- Citaat van: Wijze grijze op  3 september 2013, 00:20:00 --- Het belooft een warme nazomer te worden in Hamm.
 
 In het oude pand van McSex1 (aan de Kamenerstrasse 8) opende recentelijk de club K8 (http://www.k8-der-pauschalclub.de/#). Een dagticket kost er momenteel EUR 89,=, maar op FC staat een kortingsbon waarmee het dagticket tijdelijk EUR 80,= kost.
 Pikante ontwikkeling: Men adverteert met een aanwezigheidslijst, waarbij een gedeelte van de dames bestaat uit ex McSex dames:
 
 Zo is bijvoorbeeld Moni dezelfde meid als de vroegere Kathy (uit McSex en Freude39)
 Lara is dezelfde meid als Nadine (uit McSex2) en Sara is Pamela (uit McSex2). Vergelijk het zelf op http://www.mc-sex.de/Galerie
 
 Het antwoord van McSex2 (aan de Daimlerstrasse 3a) is een tijdelijke forse prijsreductie:
 Van 02-15.09 geldt de Septemberspecial à EUR 70,= (ipv EUR 119,=) voor de hele dag.
 
 Wij rakkers zijn vooralsnog de lachende derde bij deze concurrentiestrijd.

--- Einde van citaat ---


Tja, ik las het ook van K8 en ik zie nu de reactie van de concurrent. In eerste instantie heb je gelijk dat de rkkers lachende derde zijn, maar ik vraag me gewoon af hoelang.


Iemand gaat de prijs betalen en ik verwacht bij tijdelijk dat dat kan. Gaat het langer door dan gaan de dames de prijs betalen of wordt er door de clubs bezuinigd op eten of drank. Het komt altijd uit de lengte of de breedte.


Ik verwacht dan ook dat de concurrentiestrijd uiteindelijk geen lachende derde gaat opleveren op lange termijn, maar goed misschien kan ik mis zijn. Zeker als ze beide in dezelfde stadje zitten. Ik hoop dat WG het goed heeft, maar dat lezen we deze maand nog wel  ;) .


Groet, Foots  O0

Taylor:
McSex hanteert ook het "nieuwe flatrate principe"

TICKET 1
3 Stunden Ticket 65€
inklusive 3 Jetons

TICKET 2
Tagesticket 99€
inklusive 5 Jetons

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie