Auteur Topic: WOONKAMERVERHAALTJES  (gelezen 608621 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
smart tour 011/2014 Living room
« Reactie #255 Gepost op: 30 januari 2014, 18:13:19 »
Ce Jeudi 23 Janvier

Je continue mon parcourt au Living room
grâce au gain de la tombola de youppie seulement ma deuxième ici.
Je passerais les intersessions avec Inglewood et Cassenoisette,
ce qui nous auras permis de refaire le monde et de bien s’amuser.
Le line up était pour moi suffisant pour trouver de quoi m’amuser.


4 sessions avec :

CARMEN.RO    :cheer:
La dernière fois je l’avais vue s’acharné sur un pauvre homme dans le kino
pour avoir une chambre,
sans compter sur le professionnalisme de celui-ci pour refuser.
Mes ses courbes rectiligne me plaisais et
j’ai donc commencé la conversation près du sauna avec elle.
Je suis de suite tombé sur le charme quand elle me dit
qu’elle a passé 3 semaines d’études en Belgique et
qu’elle rêve de retourner a la ROCCA ballroom a lier.
Nous avons donc passer notre heure en chambre
sur de la house music made in BELGIUM .
Fellation très douce et multi positions en rythme,
elle se donne pour satisfaire le client.
Ce fut une chambre réussie avec une fille très sympa et souriante


ELLA.RO   :xrated
J’étais en discussion avec inglewood lorsqu’elle m’a sauté dessus,
je lui dit gentiment que d’habitude je ne vais pas en chambre
avec une fille qui s’incruste de la sorte mais je ne sais pourquoi
avec elle je vais le faire.
Après dix petites minutes nous voilà donc en chambre.
Elle commence à me sucer et c’est à ce moment que le flash arrive mais oui,
c’est Ella du ffk eden que j’avais sessioné par deux fois en 2013.
Fille très slim avec de long cheveux brun et légèrement fofolle.
Une bonne chambre aussi


KELLY.RO   :kissass 
Je ne pouvais pas venir au LR sans repartir avec kelly .
Pour changer un peu, nous nous mettons d’accord sur le timing :
un heure de préliminaire et rien d’autre.
Mon dieu que cette fille ce donne, il y en avait partout sur les draps.
Une vrai furie elle en redemande sans arrêt un, deux et puis trois doigts.
Elle t’écrase ton visage contre son entre-jambe histoire de te montrer que tu peux encore y aller. S’en est suivi un fellation tout en douceur, elle n’oublie vraiment rien.
Une fée du logis elle nettoie même dans tous les recoins avec sa langue.
Un must en préliminaire au LR
(lorsque je veux me reposer un peu avant une autre chambre plus sportive)


FELICIA.RO   :ladyinred
Cette jolie petite brune est la copine de Carmen.
J’étais en repos près du sauna lorsqu’elle est venue se blottir contre moi.
Après une petite demie heure de caresse, nous sommes partis en chambre pour un petit moment câlin.
Félicia est très sympa et douce mais est encore un peu jeune,
elle se met encore des limites et je n’avais plus la force de la convaincre
d’aller plus loin vu l’heure tardive.

Départ 04H du matin pour l’ouverture au panthera le lendemain

« Laatst bewerkt op: 30 januari 2014, 21:18:33 door raze495 »

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #256 Gepost op: 3 februari 2014, 12:16:28 »
zaterdag like always,dagje LR
wilde eerst nog Samya doen,maar stelde dit maar uit.
door omstandigheden later dan voorzien daar, aangekomen,dus niet meer zo kalm,toch is rond 16h de verhouding mannen/vrouwen nog oké.
Innerlijke maag versterken,eten uiteraard niet zoals op ons feest maar toch beter als dat het zondag bleek te zijn,en warempel plaats in de kleine keuken(voor de koks is het nu wel gemakkelijker werken)
Uwe kwam nog vragen betreffende wensen en reakties ivm de party vorige zaterdag,en stuurde zeen bevallige assistente om wat te drinken te halen voor mij en dit nadat de mooie thekefrau mij ook al hartelijk verwelkomd had,kijk dat zijn dan weer goede punten voor LR.
dezelfde meiden niet veel nieuw maar toch al verschillende mooie ook aanwezig en de oude bekenden.
Tania weer ander haar,ik met flauw mop:je zal toch niet van vent veranderen zoals je haar,?"ze kon er mee lachen,haar rosse vriendin opnieuw ongelukkig door het gemis aan BS en Alexia eenzam en verlaten door de afwezigheid van haar sponsor,dus niets nieuws onder de zon,zoals ook de immer geile Poolse Paula,altijd zonder slip(milieuvriendelijk dus)die me weer bijna verkrachte.

beetje prospektie doen en me neerzetten in de zetels(waar gerookt mag worden zit nu vol,en het vroegere rokersrhoekje blijft leeg)De mooie Chantal zag me,riep vrolijk mijn voornaam en liet haar metgezel voor wat hij was met de woorden;sorry ik ken hem al zolang(op mij bedoeld dus)en sprong op mijn schoot,de nochtans redelijk jonge en verzorgde knaap vroeg ik uit beleefdheid of hij het niet erg vond? neen zei hij,maar denk niet dat het van harte was.
bleef deze keer niet te lang op de bank vermits de geilheid groot was en moest dringend wat spanning en stress kwijt;gevolg;een uur lekkere sex met een spontane meid die weet wat ik graag heb.

terug in de bar en meiden als klanten kwamen comme toujours meer en meer binnen,zag die mooie Daria staan met haar nichtje. shit,dat is toch een lekker e meid,en nu met haar witte botjes,haar nicht met de enorme boezem droeg opnieuw haar DiRupo,zwart strikje.
de mooie Daria,wat small talk,wanneer gaan we vroeg ze?nu niet ben nog aan het recupureren.

dan kwam de evenzeer mooie Cora bij me zitten,kende haar naam niet meer(ben oud aan het worden)en zij nam het lachend op,ondertussen was ik al wat uitgerust dus,,maar daar kwam de immer enthousiaste Sunny,Anna whatever welke naam ze weer gebruikt op mijn schoot springen en droop Cora af.
weet ongeveer wel welke onbeschreven wetten er bestaan maar ook dat Sunny nog geen 45kilo weegt en meiden niet zal intimideren,maar denk dat Cora door had dat ik die slanke Sunnymet haar helderblauwe ogen wel mag.

het wachten was weer zoals anders en die twintig minuten zoals men in eerste insantie beloofd had bleek al weer meer dan een uur te zijn,niets nieuws onder de zon,maar toen ze met die drie afkwam zei ze wel dat dit geen goede kamer is,en ook de LR-kenner Boy beaamde dit(geen vensters)maar onmiddellijk daarna kregen we wel een behoorlijke kamer en ik dacht:we zijn nu weer zolang aan het wachten,we maken er minstens twee uur goede sex van en zo geschiedde. een Vicieuze circel I know,maar zo zal men het leren.

ondertussen relatief laat geworden,Dupke was aan het wachten voor een kamer,hij neemt vaak maar een half uur,dus zolang in het gezelschap van Chantal,eerst een Lasagne gegeten,meegenomen naar de tent,dan wat aan elkaar zitten op de banjes in het klein gangetje voor de sauna,geen straf dus,om met deze schoonheid op Dupke te wachten en voldaan naar huis te keren.
raar maar twee verschillende dames mee op de kamer gehad,maar wel veel en lang sex,en ook bijzonder;geen minuut voetbal gezien.
tot slot,het personeel van LR werkt zo efficient,opruimen,bedienen;poetsen enzo,dus:petje af.

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #257 Gepost op: 10 februari 2014, 12:25:42 »

de wonderen zijn de wereld nog niet uit ; om af te wisselen koos ik zaterdag om nog eens een bezoekje te brengen naar LR,comme toujours.
rond 16h binnen en wat bleek;het was wel zeer kalm,mannen genoeg maar vrouwen?
verschillende toppers afwezig zoals Maria,Maddy,Cora,,,wat was er aan de hand?
volgens mij twee hypothese,ofwel vakantie(het is bijna carnavalverlof,de tijd vliegt)ofwel en dat lijkt me aannemelijk,hebben een aantal dames(of hun vriendjes pooiers)ervoor gekozen om andere clubs te opteren,wegens het beu worden van de lange wachtijden wegens het gebrek aan kamers en de bijgevolg verlies aan inkomsten.
nu ik liet het niet aan mijn hart komen en kan altijd wel mijn keuze vinden.
na het zoals altijd hartelijk ontvangst van de mooie thekefrau,wat gaan eten en in de bar onmiddellijk het gezelschap gekregen van de supperknappe Chantal.

een beetje later kwam er Sunny bijzitten en blikken waren elkaar weer aan het doden,terwijl Dupke en Boy er mee konden lachen zat ik weer met een luxeprobleem.
nu het is geen straf om tussen twee schoonheden waar het mee klikt op de zetel te zitten,maar ze wilden mij voor hun en waren deze keer minder voor een trio te vinden,dus weer een teleurstellen,zeer moeilijk.
Nu vertelde Sunny mij dat ze op zeer korte termijn op vakantie gaat,ze was op zei ze,en zag er idd wat moe uit.
dus toch voor dit poppemieke gekozen,ook al omdat Chantal niet zo FT-minded is.

Onmiddellijk een sleutel en dan nog een van mijn lievelingskamer,een ritueel dat zich verbazend genoeg voor LR,bleef herhalen,dus nooit moeten wachten.

man,man,man,met deze ex-model twee uur heerlijke sex,twee FTs en toen we voldaan in elkaars armen lagen na te genieten zag ik boven in de spiegel een oude,afgeleefde man met een schattig poppemieke glimlachend samen gneiten van elkaars gezelschap.

bon douchen,en in de Jacuzzi,maar man wat was dat;ijskou,het leek wel Alaska. Nu de mannelijke masseur die altijd de vriendelijke oosterse komt vervangen vertelde dat het al heel de week kapot was.
terug naar de bar,smsje van Chantal gekregen dat ze op mij wacht en hoorde dat ze woedend was.
niet op mij,maar hoorde haar lallen over regels in een club,onbeschreven wetten,en dat een dame normaal niet bij een man komt zitten terwijl hij al vrouwelijk gezelschap heeft en deze S dat ook al op mijn verjaardag deed enz,ze had haar blijkbaar ondertussen ook al boven voor aangepakt,nu ik hoefde dit allemaal niet te horen,heb die discussies ook al in begin van de zomer,einde lente meegemaakt en stelde Chantal maar op haar gemak,ik koos eerst S omdat ze op verlof gaat en dat had ik Chantal ook al verteld voor ik eerst met S ging.

dus om het goed te maken en vooral ook omdat ze zo mooi is,een langdurige sessie met Chantal.
vroeg haar mij aan te kijken met die mooie ogen toen ze mij zoog en warempel op dat moment dacht ik mijn tablet te nemen om de einduitslag van Kortrijk-Anderlecht te bekijken,maar dacht het maar zo telaten gezien het voorgaande.
Bon?Chantal terug tevreden,ik terug tevreden.
wat gegeten,en dat was juist zoals vorige zaterdag wat minder,op ons verjaardagsfeest wel lekker.
de DJ deed zijn best,maandag scheen er een DJ aan het werk te zijn geweest die een ramp zou zijn,maar wat de meiden erger vonden was dat ze de gehele weinig verdiend hadden,ik hoorde er dan ook nog klagen over klanten die ze wel hadden enzo,en dit kwam ook van de meiden waar ik niet mee op kamer was.
tijd voor wat gevrij met Sunny op de bank,ook al omdat ze zei dat ze straks naar huis ging,familiale redenen en een taxi ging bellen,heb ik nog eens op een Deketwijze van haar afscheid genomen,terwijl DJ T nu ook hardrock in de bar was aan het draien.

tja het viel wel op,de line-up was niet zoals anders in LR,hoewel er wel maar mannen bleven binnenkomen,dat hoeft niet voor mij.

Dupke en Boy zaten weer op hun gebruikellijke wijze op de zetel aan de inkom en nu moet ook ik altijd aan die mop uit de muppets denken.
Boy,had een nieuwe Duitse genomen en was ontevreden,maar ondertussen kroop Chantal weer op mijn schoot,en besloot er nog voor het slapen gaan een half uurtje uit te persen,waarop ik voel dat ik een dag ouder werd terwijl dat lief kind,toch een van de knapste van de LR,gezicht en kontje mmm,zo haar best deed.

nu zoals ik al schreef,de keuze was deze keer beperkter,je had uiteraard nog de vaste kliek met Tania(ik tegen haar,jij bent ook permanent naar de kamer aan het gaan,zij;ja jij ook,ik;"maar jij ontvangt ervoor dat is het verschil,zei lachen en dan zag ik ook haar roodharig vriendin die duidelijk Sigmund Freud,BS dus aan het missen was,Alexia liep er steeds eenzamer en ongelukkiger bij zonder haar pannenkoekmaat en de altijd lachende Delaria is nooit meer dezelfde sinds het vertrek van haaar grote voorbeeld waar ze naar opkeek,en tevens beste vriendin was.
Ook Bonny,Kelly en Paula waren wel op post,alle drie zeer verschillend van uiterlijk maar zeer geil.
hopelijk voor LR een korte dipje wat betreft aanbod,ikzelf had mijn fun,slechts met twee verschillende maar toch in totaal vijf uur op de kamer,en geen minuut voetbal gezien,alweer.

thekefrau vroeg bij het buitengaan of we een aangename tijd hadden,Dupke bevestigde na een aarzeling en aan mij zei ze,bij jou weet ik het zo,zoals altijd,dat heb ik wel gezien hoor.
logisch ook,de beste therapie tijdens sombere korte winterdagen is goede sex met een mooie vrouw,maar tijdens lange fijne zomerdagen ook hoor .

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Smart tour 019/2014 Living room
« Reactie #258 Gepost op: 17 februari 2014, 18:36:04 »
Ce Mercredi 12/02/2014

Qui ne tente rien !, en arrivant je risque donc le coup en annonçant que demain c’est mon anniversaire et que je viens le fêté avec un jour d’avance et hop, la theke me dit c’est gratuit pour toi aujourd’hui.
(Alors que je ne viens ici que depuis  début 2014)
Club calme et pourtant une bonne trentaine de filles jusque 19h et encore plus avant mon départ à 21H



2 sessions avec:

SUNNY.RUS bab7 Fille assez sympa qui est venue parler avec Carmen et moi
Alors que nous étions près du sauna.

pour la reconnaitre elle a un long tatouage sur le coté droit de son corps
Son corps pas mal dans le genre slim, mais elle est encore fort jeune.
En chambre sa fellation est très douce et
 la vue de son petit corps en « Andromaque »
 m’a fait venir assez rapidement.



CARMEN.RO  :ecomcity: :sign0098: Avant mon départ,
je suis parti en chambre pour une heure de douceur avec carmen.
J’adore cette petite qui se lâche plus que la première fois.
Fellation sublime, cunni aquatique et sport en trois actes.
Social time avant-pendant-après
que demander de plus.

« Laatst bewerkt op: 17 februari 2014, 18:42:26 door raze495 »

Wijze grijze

  • Gast
Verjaardag in de Living Room
« Reactie #259 Gepost op: 25 februari 2014, 17:08:38 »
Maandag 24 februari. Wijze Grijze was weer een jaartje grijzer geworden en dat gaf gelegenheid om van de “gratis entree op je verjaardag” actie van enkele clubs gebruik te maken. Eerder op de dag was ik al in Yin Yang (zie: [/font]http://relaxxxboard.com/index.php?topic=15.msg46131#msg46131) en Golden Time (zie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=13.msg46132#msg46132) geweest. Ik arriveerde tegen 22:15. Net als in Golden Time volstond een korte blik in m’n paspoort. “Herzlichen Glückwunsch” en ik kon de kelder induiken.

Ook hier was het schrikbarend leeg in de barruimte. Ik heb er 12 badjassen op dat moment geteld. Ik ging even zitten om te acclimatiseren en al snel kwam een meid naast me zitten. Kerry (of Cary). Half Italiaans/Roemeens. Zij had er plezier in met mij Italiaans te praten en als een volleerd lerares verbeterde ze me constant. Ik kwam behoorlijk aan het zweten, want je wilt natuurlijk zo weinig mogelijk fouten maken. Kerry was vandaag voor het eerst in Living Room, maar had eerder in een club in Rotterdam gewerkt en vertelde me dat daar alle handelingen extra berekend worden. Dingen die hier in NRW toch als snel in het basispakket zitten, zoals PZC + TZ + COB + vingertje bij je sterretje. Hoe haar service hier dan was? Volgens haar geen probleem, alleen ik kan het niet bevestigen, want een uitnodiging om mee de jacuzzi in te gaan sloeg ze af.

Ik vond de jacuzzi qua temperatuur al iets ondermaats en na korte tijd kwam de Theke de temperatuur controleren met een digitale infraroodmeter. Ik voorspelde 34,5 ⁰ en de thermometer gaf 34,4 ⁰ aan. Wijze Stijve kan dus zo een tweede carrière als koortsthermometer beginnen. Er werden blijkbaar nog wat extra schepjes kolen op het vuur gegooid, want na korte tijd voelde je warmer water de whirlpool instromen.

Jammer trouwens dat er intussen niets meer aan de kino gebeurd is. Ben er 3 maal wezen kijken en telkens heb ik er niemand gezien.

Nu had ik tussen de aanwezige meiden zowel Alexia als Bonny gespot, dus dat waren serieuze opties voor een kamergang. Ik sprak kort met Alexia, maar dat gesprek verliep vrij stroef. Dus bleef als last resort Bonny over. Zij stond aan de kansspelautomaat een poging te doen haar ingezette EUR 50,= te verdubbelen of op z’n minst er weer uit te spelen. Dus ik hield haar maar gezelschap. Toen Bonny dan uiteindelijk alles verspeeld had, verklaarde ze doodleuk dat ze even moest gaan bellen en ze liep weg. Daarna heb ik haar niet meer teruggezien.

Ik hield het ook hier voor gezien. 3 clubs op één dag en nergens iets gescoord? Ik ben dus schijnbaar echt mijn “mojo” kwijt. Ik vertrok tegen 24:00.

Wijze Grijze sexapproval™ voor Living Room vandaag: 7,0/10

 Adieë tsezame
 Wijze Grijze
*********************************************************************************
P.S.: Omdat ik al vaak vanuit de tuin van Living Room de uitnodigende suggestieve rode verlichting in het raam van de buren had gezien, besloot ik er maar eens poolshoogte te gaan nemen. Je rijdt/ loopt de straat uit bij Living Room gaat naar links en dan kom je bij

Schlaraffenland
Bruchweg 134
D – 41564 Kaarst
+49-2131-67711

Ik belde aan en de deur werd van een afstand geopend. Je stapt binnen en komt in een trappenhuis. Een oudere vrouw (type Puffmutter) begroette me boven aan de trap.
“Gutenabend, ik heb van hiernaast uit al vaak jullie verlichting gezien en ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig geworden. Hoe gaat het hier in z’n werk?”
“Nou, wij zijn dus geen saunaclub, hebben trouwens ook geen dergelijke faciliteiten. Wij zijn een Privathaus. Bij ons betaal je geen entree, Alle services reken je rechtstreeks met de meiden af.”
“OK, en wat zijn de kosten daarvoor?”
“EUR 75,= voor een half uur en EUR 135,= voor een vol uur.”
“OK, dat is me duidelijk te duur, mevrouw, als ik het met hiernaast vergelijk. Zijn de meiden dan zo uitzonderlijk dat deze prijzen gerechtvaardigd zijn?”
“Nou kom maar even mee, dan kun je kijken.”

In het woonkamergedeelte zaten 5 dames van B-garnituur. Zeker niet de A-categorie die ik voor die prijs verwacht had. 4 Dames zouden momenteel op de kamer zijn. OK, bedankt en Tschüß. 

Dus dan maar door voor de laatste etappe van mijn verjaardagssex odyssee. Op naar de Vulkaan in Duisburg. (zie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=1400.msg46137#msg46137)
« Laatst bewerkt op: 25 februari 2014, 17:24:52 door Wijze grijze »

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #260 Gepost op: 3 maart 2014, 11:00:39 »
Zaterdag was het drie weken geleden dat ik onze bekende Living nog eens bezocht,en dat is voor mijn doen lang,wilde andere oorden verkennen,zoals Samya onder het motto : verandering van spijs doet eten.
eigenlijk was het van kerstperiode af dat het nog eens zo lang gelden was dat ik mijn genot in de LR zocht.
Deze keer opnieuw vroeg daar en telkens hetzelfde ritueel,; de club ontwaakt,na een vrijdagnacht en een carnvalfeest op donderdag,de vaste op hetzelfde kruk,en wat nieuwe wat onwennig rondkijkend.
goedendag gaan zeggen tgo oa Tania,haar rosse vriendin is Sigmund Freud(BS)zo hard aan het missen,dat ze bezig was als manutje(vrouwtje)van alles,
dus glazen opruimen,drinken geven,achter de bar en op een gegeven moment dook ze ook in de eetzaal op om te helpen waar Oli blij als een kind is met zijn nieuwe lokatie daar waar het voor hem veel gemakkelijker koken is.
Ook Alexia leep er wat meer happy bij,waarschijnlijk door de komst van haar sponsor de vorige dag.
kortom weer de gebruikelijke kliek en dat ook voor de bezoekers

na altijd warme verwelkom van de bloedmooie thekefrau een praatje met de manager,en wat ontbeten of beter brunchen.

tijd voor prospektie! want de zin is groot alsook het libido en ieder die me kent weet dat ik er graag vroeg bij ben om al wachtijden te vermijden maar ook omdat ik graag de eerste bij meiden wil zijn omdat ze dan nog fris werken.

Mijn twee favos van de laatste tijd zouden er niet zijn dat wist ik,de ene op vakantie en de andere bleef me maar smsn om naar haar appartement te komen om samen een party te maken,nu de hele avond bij dezelfde zag ik niet zitten en kon haar suussen met dat er nog genoeg zaterdagen komen.
de twee waren mij de laatste tijd letterlijk en figuurlijk aan het verstikken,doordat ze permanent rond mijn nek hingen,maar ook belden,toch zal ik ze de volgende keren opnieuw nemen want ondanks dat blijven het schatjes.

over schatjes gesproken,ik zag de mooie Maddie,terug van twee maanden vakantie,maar in het gezelschap van de immer lachende Kempie en ik wilde daar niet op wachten dus ik met de altijd geile Poolse Paula mijn voorkeurkamer in.
Paula is niet de mooiste maar enorm heet,je merkt dat al aan haar manier van doen op haar vaste barkruk,links tegen de muur,wanneer je de bar binnenkomt.
en de liefhebbers van meer volslanke types zullen haar zeker knap vinden,ik wist al uit ervaring dat ze idd garant staat voor stomende sex en zo kreeg Deket zijn eerste FT die dag van het Poolse servicekanon.

Douchen en eventjes in de Jacuzzi,deze keer wel met warm water.
in de bar zag ik Kempie met een voor mij onbekende dame naar de kamer trekken,en die Maddie alleen laten,dat kan ik uit altruisme niet laten gaan,dus na wat gepraat over haar vakantie in Roemenie en wat geknuffel de kamer op en tjiens,wat heeft dat verlof haar goed gedaan.
Haar TZ blijven kwalitatief en kwantitatief van genietbaar niveau maar volgens mij heeft ze ginds in Roemenie een pijpcursus gevolgd.
Waar ik niet mee wil insinueren dat ze voordien slecht zou pijpen,anders koos ik haar niet maar nu was er een opmerkelijke progressie.

na een uur wat bitterballen gegeten en opnieuw een tweede uur met dezelfde op de een.
Ze vroeg mij of ze tijdens haar vakantie niet teveel was verdikt,ik reageeerde met een beetje(eigenlijk een goede 5kilo)maar had dat beter niet gezegd,want toen ze mij later kwam vergezellen in de eetzaal bezorgde ze mij goulasch met frietjes en dronk zij alleen een watertje.
rond 20h gaat zij altijd naar huis,(ze bekijkt het pragmatisch ; tijdens de dag minder wachtijden en zeker ook niet zoveel concurentie)en nam nog innig afscheid.

ik ging eens in de tent piepen,met de wetenschap dat ik door al die sex weer geen Bundesliga gezien heb,er was wel een nabespreking van de avondmatch waar Bayern,mirakel!,nog maar eens won,deze keer 5-1 tegen Schalke 04.
ondertussen zag ik Foots met zijn voorkeurmeid Vicky van de kamer terugkomen,goede keuze,Dupke,met Yvonne,is zeker niet mijn smaak,maar oké over geuren,kleuren en smaken,,en Michel J naast een blonde meid op de bank die ook bij gelegenheid nog wel een Deketbehandeling mag ontvangen.
ondertussen aan het twijfelen tussen aantal nieuwkomers om af te sluiten,of toch maar een habitué?
Insiders hebben mij altijd ingefluisterd dat Kelly top op de kamer is,en hoewel ook zij optisch niet mijn ding is,wel een zeer knap gezicht wilde ik dit wel eens naar waarheid gaan testen.

nu heb ik de laatste tijd in LR vaak,dezelfde superslanke meiden gehad,dus,wht not,deze keer een rondborstige zoals Kelly,en had medelijden,toen ze een wat onbeleefde klant afwees met de woorden dat is alleen voor op de kamer toen die brutaal en hard in haar mooie borsten kneep.

Wanneer je veel verwacht in het leven,valt het vaak tegen,dus ik wilde al die gunstige kritiek over haar met het nodige korreltje zout bekijken,maar onterecht want zij is idd een uitstekende servicemeid,en nog een aangename persoonlijkheid ook.Waarom nog niet eerder? jij bent altijd bezet zei ze,tja dat heb ik daar al zo vaak gehoord.
daarna kwam deze meid me nog verschillende keren op de mond zoenen,wel een meid die tot het meubilair van LR behoort en waar ik enkel wat small-talk mee deed,vreemd,misschien dat ze me optisch niet zo aantrok maar ze heeft een punt dat er meestal wel een meid op mijn schoot zat.
Beetje wachten op Dupke die nu met de in mijn ogen wel aantrekkelijke Maria een half uurtje op de kamer verbleef(heb hem deze meid tot zijn tevredenheid zelf aangeraden)en opnieuw moe maar voldaan naar huis om de volgende dag mijn team verdiend te zien winnen tegen Genk   

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #261 Gepost op: 5 maart 2014, 18:39:11 »
Heren, rakkers,

Afgelopen zaterdag was ik in LR, rond 18:30 en kwam gelijk Dupke tegen bij de ingang. Boy69 was volgens hem naar Frankfurt getogen om aan de carnaval te ontsnappen. Tja een Limburger die vlucht voor de carnaval gekker moet het niet worden, alleen daar was in LR weinig van te merken. Niet qwa verkleedde dames (wat ik wel leuk vind) niet qwa muziek (wat ik niet erg vind) en ook niet qwa heren want die waren gewoon in strak witte badjassen en ook was het gewoon druk, niet extreem veel of weinig.

Restaurant bezocht en prima gegeten. Fijn restaurantje, goed formaat en Ollie was er mee in zijn nopjes, want eindelijk was hij af van het campingcooking zoals hij dat noemde. Ik geef hem groot gelijk. Ik heb gevraagd of ik een foto mocht maken van het lege restaurant, maar LR management gaf aan dat men dit liever niet wilde en dat ze zelf op de LR website wel foto's van het vernieuwde restaurant gaan zetten. Dus we zullen het vanzelf wel zien. Omdat ik van recensies met plaatjes houd voeg ik maar een heel plat IOS7 icoontje toe, lekker basaal.

[attachimg=3]

Het was aardig gevuld met heren en ook qwa dames weer keuze genoeg, voor mijzelf nog 2 blondines gespot die zeker mijn interesse hadden. Het was een turkse (volgens Dupke) met rode body en zwarte kousen, extreem hoerige kop, ik check vaak bij MichelJ want zijn advies is zoals mijn moeder, zegt hij dat het zijn type niet is dan is het wel wat voor mij.

Ook een Duitse Jade of zoiets, blond extreem hoerig en die hing de ganze avond bij een vriend van Ricardo Banana op de bank rond. Begrijp niet zo goed wat die eigenlijk daar doet, ze loopt maar op en neer, zonder te kameren. Het lijkt me dat ze heel erg met haar gast of haarzelf bezig te is en loopt vrijwel iedereen straal voorbij. Goed enfin ik ga de dames ook niet proberen te begrijpen, da's een ondoenlijke zaak.

Van bekende heren herinner ik me Ricardo Banana, d'n Laaf, MichelJ, Kempie (die ik niet herkande en ook niet gesproken heb, mijn excuses), Sonny, Deket en Dupke. Sonny draaide gewone muziek en heel laat waren er 2 carnavalsnummers voorbij maar de carnaval was eigenlijk niet of nauwelijks merkbaar op wat versiering na. Daar hoef je niet voor te ontsnappen als je er niet van houd.

Gekamerd heb ik rond kwart over 8 in de avond, wachttijd was er toen niet en binnen 2 minuten stond Vicky met sleutel 15 terug. Daar zoals vanouds kussen en pijpen en ik wat voorzichtig vingeren dat het een lieve lust was, meer hoeft het wat mij betreft niet te zijn. Ik weet dat ik een zeer beperkte kamerwens heb en zelfs van een hele schraal spectrum gebruik maak.

Omdat ik gruwelijk zin had om eens lekker lang te genieten dus haar regelmatig laten stoppen met de blaasmuziek en terug kussen. Zo heb ik mij 45 minuten laten verwennen en afgeblust met een FT. Awel een FT'je want niet denken dat ze doorzuigt, dat is niet het geval. Vergeleken met Michelle in HP is dat een GOSP van 0,7 zo ongeveer tijdens het pijpen en een 0,2 bij de FT. Zo had Vicky nog tijd voor een sigaretje en ik voor mijn cola. Gewoon goede beurt, gebruikelijke fooi en da's wars, geen superlatieven nodig voor Nilfisk zuigkracht voor deze mejuffer.

[attachimg=2]

In de avond kreeg ik last van brandend maagzuur, ik denk door de ene Veltins Berry. Ook stond er vlaai in de tent, misschien wel voor de verjaardag van MichelJ, maar dat heb ik niet meegekregen. Gezien mijn maag maar van afgezien, zag er trouwens ook niet uit als lekker verse limburgse vlaai, kan me onmogelijk voorstellen dat MichelJ dat er heeft neergezet. Vorig jaar heb ik namelijk veel lekkerdere vlaaien gezien bij zijn verjaardag, zoiets herinner ik me altijd zeer goed.

Beneden heb ik nog even in het bacteriebakje gezeten alleen, want dat is qwa wellness zo'n beetje het enige wat ik wel leuk vind. Ook kwam Veronica beneden tegen die me vastpakte en mij niet van plan was om los te laten. Tja ik vind ze heel aardig, maar ik had geen goesting en na een paar minuten liet ze me los. Ik heb graag dames die wat assertiever zijn en je benaderen, maar ik heb een teringhekel aan opdringerige vrouwen die iedere keer maar weer je proberen te forceren om te kameren. Het is echter een dunne scheidslijn, maar een groot verschil. Als ik geen zin heb ga ik geen geld verbrassen door toch ja te zeggen. Lastig voor mij, maar dat word echt een hoog tijd dat ik het leer.

Ik miste Badslippers want altijd gezellig even met hem kletsen en dan vind ik het altijd weer leuk om te lezen wat hij nu weer bij mij erbij verzint om zijn recensie wat op te leuken. Blijkbaar ben ik een ideale persoon om de spot mee te drijven met mijn kamergedrag want ik beperkt tot inspanningen van de dameskant. In mijn ogen betaal je daar namelijk voor en ik heb niet de geringste behoefte om mezelf uit te gaan sloven en aan dat kutwerk te moeten beginnen. Dat laat ik graag over aan de echte liefhebbers, want ik kan er trouwens ook helemaal niets van.

[attachimg=1]

Terugrit verliep zonder controles en het was een hele gewone LR avond zonder veel bijzonderheden. Gezien de recente ontwikkelingen in de Krim is peace out wellicht een droom die nog ver weg ligt ook. Ik houd het daarom maar bij "Houdoe en bedankt".


Groet, Foots  O0 


P.S. Wat ik heel leuk vond was dat Deket mij er nog aan herinnerde dat ik over 4 maanden weer ultiem ga genieten aan de andere kant van de wereld. Dat was ik weer bijna vergeten.

Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #262 Gepost op: 5 maart 2014, 19:37:21 »
Heren, rakkers,

Afgelopen zaterdag was ik in LR, rond 18:30 en kwam gelijk Dupke tegen bij de ingang. Boy69 was volgens hem naar Frankfurt getogen om aan de carnaval te ontsnappen. Tja een Limburger die vlucht voor de carnaval gekker moet het niet worden, alleen daar was in LR weinig van te merken. Niet qwa verkleedde dames (wat ik wel leuk vind) niet qwa muziek (wat ik niet erg vind) en ook niet qwa heren want die waren gewoon in strak witte badjassen en ook was het gewoon druk, niet extreem veel of weinig.

Restaurant bezocht en prima gegeten. Fijn restaurantje, goed formaat en Ollie was er mee in zijn nopjes, want eindelijk was hij af van het campingcooking zoals hij dat noemde. Ik geef hem groot gelijk. Ik heb gevraagd of ik een foto mocht maken van het lege restaurant, maar LR management gaf aan dat men dit liever niet wilde en dat ze zelf op de LR website wel foto's van het vernieuwde restaurant gaan zetten. Dus we zullen het vanzelf wel zien. Omdat ik van recensies met plaatjes houd voeg ik maar een heel plat IOS7 icoontje toe, lekker basaal.

[attachimg=3]

Het was aardig gevuld met heren en ook qwa dames weer keuze genoeg, voor mijzelf nog 2 blondines gespot die zeker mijn interesse hadden. Het was een turkse (volgens Dupke) met rode body en zwarte kousen, extreem hoerige kop, ik check vaak bij MichelJ want zijn advies is zoals mijn moeder, zegt hij dat het zijn type niet is dan is het wel wat voor mij.

Ook een Duitse Jade of zoiets, blond extreem hoerig en die hing de ganze avond bij een vriend van Ricardo Banana op de bank rond. Begrijp niet zo goed wat die eigenlijk daar doet, ze loopt maar op en neer, zonder te kameren. Het lijkt me dat ze heel erg met haar gast of haarzelf bezig te is en loopt vrijwel iedereen straal voorbij. Goed enfin ik ga de dames ook niet proberen te begrijpen, da's een ondoenlijke zaak.

Van bekende heren herinner ik me Ricardo Banana, d'n Laaf, MichelJ, Kempie (die ik niet herkande en ook niet gesproken heb, mijn excuses), Sonny, Deket en Dupke. Sonny draaide gewone muziek en heel laat waren er 2 carnavalsnummers voorbij maar de carnaval was eigenlijk niet of nauwelijks merkbaar op wat versiering na. Daar hoef je niet voor te ontsnappen als je er niet van houd.

Gekamerd heb ik rond kwart over 8 in de avond, wachttijd was er toen niet en binnen 2 minuten stond Vicky met sleutel 15 terug. Daar zoals vanouds kussen en pijpen en ik wat voorzichtig vingeren dat het een lieve lust was, meer hoeft het wat mij betreft niet te zijn. Ik weet dat ik een zeer beperkte kamerwens heb en zelfs van een hele schraal spectrum gebruik maak.

Omdat ik gruwelijk zin had om eens lekker lang te genieten dus haar regelmatig laten stoppen met de blaasmuziek en terug kussen. Zo heb ik mij 45 minuten laten verwennen en afgeblust met een FT. Awel een FT'je want niet denken dat ze doorzuigt, dat is niet het geval. Vergeleken met Michelle in HP is dat een GOSP van 0,7 zo ongeveer tijdens het pijpen en een 0,2 bij de FT. Zo had Vicky nog tijd voor een sigaretje en ik voor mijn cola. Gewoon goede beurt, gebruikelijke fooi en da's wars, geen superlatieven nodig voor Nilfisk zuigkracht voor deze mejuffer.

[attachimg=2]

In de avond kreeg ik last van brandend maagzuur, ik denk door de ene Veltins Berry. Ook stond er vlaai in de tent, misschien wel voor de verjaardag van MichelJ, maar dat heb ik niet meegekregen. Gezien mijn maag maar van afgezien, zag er trouwens ook niet uit als lekker verse limburgse vlaai, kan me onmogelijk voorstellen dat MichelJ dat er heeft neergezet. Vorig jaar heb ik namelijk veel lekkerdere vlaaien gezien bij zijn verjaardag, zoiets herinner ik me altijd zeer goed.

Beneden heb ik nog even in het bacteriebakje gezeten alleen, want dat is qwa wellness zo'n beetje het enige wat ik wel leuk vind. Ook kwam Veronica beneden tegen die me vastpakte en mij niet van plan was om los te laten. Tja ik vind ze heel aardig, maar ik had geen goesting en na een paar minuten liet ze me los. Ik heb graag dames die wat assertiever zijn en je benaderen, maar ik heb een teringhekel aan opdringerige vrouwen die iedere keer maar weer je proberen te forceren om te kameren. Het is echter een dunne scheidslijn, maar een groot verschil. Als ik geen zin heb ga ik geen geld verbrassen door toch ja te zeggen. Lastig voor mij, maar dat word echt een hoog tijd dat ik het leer.

Ik miste Badslippers want altijd gezellig even met hem kletsen en dan vind ik het altijd weer leuk om te lezen wat hij nu weer bij mij erbij verzint om zijn recensie wat op te leuken. Blijkbaar ben ik een ideale persoon om de spot mee te drijven met mijn kamergedrag want ik beperkt tot inspanningen van de dameskant. In mijn ogen betaal je daar namelijk voor en ik heb niet de geringste behoefte om mezelf uit te gaan sloven en aan dat kutwerk te moeten beginnen. Dat laat ik graag over aan de echte liefhebbers, want ik kan er trouwens ook helemaal niets van.

[attachimg=1]

Terugrit verliep zonder controles en het was een hele gewone LR avond zonder veel bijzonderheden. Gezien de recente ontwikkelingen in de Krim is peace out wellicht een droom die nog ver weg ligt ook. Ik houd het daarom maar bij "Houdoe en bedankt".


Groet, Foots  O0 


P.S. Wat ik heel leuk vond was dat Deket mij er nog aan herinnerde dat ik over 4 maanden weer ultiem ga genieten aan de andere kant van de wereld. Dat was ik weer bijna vergeten.

hoe staat het met de kino van lr  :039:

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #263 Gepost op: 6 maart 2014, 01:01:17 »
de kino,Vulkaan,,is nu gelegen waar vroeger de kamer 16was(met de verschillende separés,)dus meer geisoleerd en afgescheiden dan voorheen.

Offline bocariver

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 63
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #264 Gepost op: 9 maart 2014, 02:37:17 »
Rosenmontag at LR.

Not too much people, ratio 1/1.
Very good food: omelette, pancakes with fruits,pizza without too much fat ,wraps,etc...

I was tired because of travelling conditions and sad because my favorite girl is back to romania may be for ever.

I fucked little Carmen by every way possible but she is not a very bright girl to keep clients and service is fluctuant. So, last shot with her.

Other girls availables: Steffi.de,Paula.pol,Cora.ro,Eugenia.ro,Camelia.ro,Carla.ro (red hair now),Chantal.ro,Marie.ro,Felicia.ro,Andrea.ro,Delia.ro,Valentina.ro,Amalia.ro,Ivanna.ro,Jovanna.ro,Cassey.ro,Giorgina.ro,Landiana.ro,Erika.hu,Diana.ro,Kelly.ro and 15 other girls.


Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #265 Gepost op: 9 maart 2014, 11:37:34 »
de kino,Vulkaan,,is nu gelegen waar vroeger de kamer 16was(met de verschillende separés,)dus meer geisoleerd en afgescheiden dan voorheen.


waarde lozen ruimte dus een klein hok met stenen vloer we kunnen dus stellen dat er geen werk pleken bij gekomen zijn . bedank voor je info

Offline badslippers

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #266 Gepost op: 10 maart 2014, 13:15:29 »
Heren, rakkers,

[ . . . ]
Ik miste Badslippers want altijd gezellig even met hem kletsen en dan vind ik het altijd weer leuk om te lezen wat hij nu weer bij mij erbij verzint om zijn recensie wat op te leuken. Blijkbaar ben ik een ideale persoon om de spot mee te drijven met mijn kamergedrag want ik beperkt tot inspanningen van de dameskant. In mijn ogen betaal je daar namelijk voor en ik heb niet de geringste behoefte om mezelf uit te gaan sloven en aan dat kutwerk te moeten beginnen. Dat laat ik graag over aan de echte liefhebbers, want ik kan er trouwens ook helemaal niets van.

Zo af en toe kom ik even kijken op het forum van de rakkers/rukkers. Alleen lezen, want om nou op elk forum je zeiksporen achter te laten in de vorm van wat triviale recensies is veel te arbeidsintensief.

Maar hier moet ik toch effe op reageren: Foots, de luie doch hitzige schildpad op zijn rug. Van seks hebben wij allebei weinig kaas gegeten. Dat schept een band. Ik behoor ook tot het type rampzalige bedpartner. Ik begin te beffen als de dame gezoend wil worden en als ik aan haar oor wil knabbelen wil ze opeens weer gebeft worden. Het is me toch wat.  Maar ik werk er wél hard voor!

Ik geloof dat het 40 jaar geleden was dat ik in dierentuin Artis een schildpad op zijn rug zag liggen. Vol bewondering en met verbazing keek ik hoe het dier spartelde en spartelde. Hij rekte zijn lange nek uit, drukte met zijn kopje tegen de bodem en schraapte onverstoorbaar met zijn poten over de vloer waardoor hij plots weer op zijn 4 poten stond.

Dat zie ik collega Foots nog niet doen, hoewel hij ook graag op zijn rug mag liggen. Kussentje onder zijn hoofd en op zijn gemak kijken hoe het ijverige hoofd van Vicky op en neer gaat over de opgezwollen glanseikel. Zijn nek strekt hij alleen maar uit om te kijken hoe de vochtige lippen van Vicky over de paarse knop glijden tot het "moment suprême". "Wat ben jij toch een luie sodemieter", zei ik ooit tegen hem.

"Badslippers, jij werkt gewoon te hard. Ik zie nog het beeld voor me dat je de pruim van Flora naar de verdoemenis befte vervolgens haar aars uitvrat om haar tenslotte hevig in de standjes 47, 29 en 63 te neuken. En daar betaal je ook nog voor". Tja, moraal van dit stukje: de ene ijsbeer is een schildpad en de andere een opgefokte resusaap met teveel testosteron.

Dit gezegd hebbende wil ik ter info nog even vermelden dat het op zondagavond zeer rustig was in de huiskamer van Kaarst. Wat viel me verder op. Dat mijn lieve kleine Rubensmeisje er weer uitzag om op te vreten en wij weer heerlijke seks hebben gehad waarbij ik me duchtig in het zweet heb gewerkt. Ach, de lieverd zal op de diverse fora geen hoge ogen gooien. Teveel hors categorie in al zijn facetten. daarover heb ik al uitgebreid geschreven, elders, dus dat ga ik hier niet overdoen.

Het paradoxale is dat het gros van de ijsberen slanke, perfect uitziende, zeer jonge meisjes preferen terwijl ze zelf een rollade van 25 kilo over de broekriem hebben hangen. De stevige dames negeren vanwege hun postuur terwijl ze er zelf doorgaans uitzien als de "Klokkenluider van de Notre Dame"? Vreemd. Geef mij maar een lekker wulps wijf wat je kunt vastpakken. Stevige reet, goed gevulde tieten, spek op de heupen en mijn dag kan niet stuk. Sophietje is mijn veilige haven in LR en dat weten de andere wijven vandaar dat ik slechts zeer sporadisch door hun benaderd wordt. Meestal beperkt zich dat tot een 6 a 7 tal dames. Zij gedogen elkaar maar van harte gaat dat niet altijd. Goed, ieder weet waarvoor we hier zijn, zij voor de €'s en ik voor de dames. Maar Sophia staat gewoon bobvenaan in de pikorde.

Genoeg slap geluld, ik was bezig wat me opviel. Nieuwe dame. Naam: Annabel. Lief en vrolijk gezicht, vol vrouwelijk zandloper lijf (jammie jammie), blond, c-cup. Komt 100% op de te doen lijst. Florina met haar ogen zo zwart gemaakt als had ze twee geblakerde kurken er tegenaan gedrukt. Mooi meisje echter te jong voor mij. Net als Ella. Altijd in voor wat dollen en kletsen. De David Bowie van LR met haar twee verschillende ogen. Mooie geprononceerde neus vind ik ook. Net als die neus van Cindy. Zeer speciaal. Cindy is echter ook te jong voor mij. Waarom val ik toch altijd weer op fysieke kenmerken die andere verfoeien en afkeuren. Dan heb ik nog kort gekletst met Carla hoewel ze in LR anders heet. Ik dacht Daria. Je weet wel dat pornosnolletje dat ooit in GT werkte. Heel mooi meisje maar "way too profi". Te koel, te zakelijk, en daardoor te afstandelijk. Poolse Paula daarentegen is altijd toegankelijk en zo gek als een deur. Ook zo'n wulps wijf waar ik wel wat mee kan. En terwijl "Girl next door" Ioanna de bar zeer vakkundig bediende zat haar vriendin Rebecca voor de bar te niksen. Ook weer zo'n koele dame. Wel weer een mooi Cleopatra achtig gezicht met dito neus.

Maar goed, ik heb dus alleen gesekst met Sophia en dat was uitstekend. Ik weet eigenlijk helemaal niet hoe haar prestaties zijn bij andere ijsberen, wellicht dramatisch omdat er niks geschreven wordt. Het zal mij een rotzorg zijn. Zoals Foots graag onder zijn scrotum gekieteld en afgezogen wordt
door Vicky, zo werk ik me graag in het zweet bij het combimeisje. Combimeisje? Ja, want Gignnl lust ook wel pap van haar. Of lust zij zijn pap graag? Voor de rest was alles dik in orde in LR voor wat betreft de faciliteiten en ontvangst/bejegening. Manuela blijft toch echt een schat van een gastvrouw. Restaurant vind ik ook top. Bioscoop nog steeds een ramp, whirlpool te koud naar mijn smaak. Ik stapte eruit met een "Pinkeltje" ! ! ! Geen wachttijden, rustig tot zeer rustig, naar mijn smaak voldoende keuzemogelijkheden al zullen anderen het weer minimaal gevonden hebben. Groetjes.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #267 Gepost op: 10 maart 2014, 13:45:52 »
Heren, rakkers,

[ . . . ]
Ik miste Badslippers want altijd gezellig even met hem kletsen en dan vind ik het altijd weer leuk om te lezen wat hij nu weer bij mij erbij verzint om zijn recensie wat op te leuken. Blijkbaar ben ik een ideale persoon om de spot mee te drijven met mijn kamergedrag want ik beperkt tot inspanningen van de dameskant. In mijn ogen betaal je daar namelijk voor en ik heb niet de geringste behoefte om mezelf uit te gaan sloven en aan dat kutwerk te moeten beginnen. Dat laat ik graag over aan de echte liefhebbers, want ik kan er trouwens ook helemaal niets van.

Zo af en toe kom ik even kijken op het forum van de rakkers/rukkers. Alleen lezen, want om nou op elk forum je zeiksporen achter te laten in de vorm van wat triviale recensies is veel te arbeidsintensief.

Maar hier moet ik toch effe op reageren: Foots, de luie doch hitzige schildpad op zijn rug. Van seks hebben wij allebei weinig kaas gegeten. Dat schept een band. Ik behoor ook tot het type rampzalige bedpartner. Ik begin te beffen als de dame gezoend wil worden en als ik aan haar oor wil knabbelen wil ze opeens weer gebeft worden. Het is me toch wat.  Maar ik werk er wél hard voor!

Ik geloof dat het 40 jaar geleden was dat ik in dierentuin Artis een schildpad op zijn rug zag liggen. Vol bewondering en met verbazing keek ik hoe het dier spartelde en spartelde. Hij rekte zijn lange nek uit, drukte met zijn kopje tegen de bodem en schraapte onverstoorbaar met zijn poten over de vloer waardoor hij plots weer op zijn 4 poten stond.

Dat zie ik collega Foots nog niet doen, hoewel hij ook graag op zijn rug mag liggen. Kussentje onder zijn hoofd en op zijn gemak kijken hoe het ijverige hoofd van Vicky op en neer gaat over de opgezwollen glanseikel. Zijn nek strekt hij alleen maar uit om te kijken hoe de vochtige lippen van Vicky over de paarse knop glijden tot het "moment suprême". "Wat ben jij toch een luie sodemieter", zei ik ooit tegen hem.

"Badslippers, jij werkt gewoon te hard. Ik zie nog het beeld voor me dat je de pruim van Flora naar de verdoemenis befte vervolgens haar aars uitvrat om haar tenslotte hevig in de standjes 47, 29 en 63 te neuken. En daar betaal je ook nog voor". Tja, moraal van dit stukje: de ene ijsbeer is een schildpad en de andere een opgefokte resusaap met teveel testosteron.

Dit gezegd hebbende wil ik ter info nog even vermelden dat het op zondagavond zeer rustig was in de huiskamer van Kaarst. Wat viel me verder op. Dat mijn lieve kleine Rubensmeisje er weer uitzag om op te vreten en wij weer heerlijke seks hebben gehad waarbij ik me duchtig in het zweet heb gewerkt. Ach, de lieverd zal op de diverse fora geen hoge ogen gooien. Teveel hors categorie in al zijn facetten. daarover heb ik al uitgebreid geschreven, elders, dus dat ga ik hier niet overdoen.

Het paradoxale is dat het gros van de ijsberen slanke, perfect uitziende, zeer jonge meisjes preferen terwijl ze zelf een rollade van 25 kilo over de broekriem hebben hangen. De stevige dames negeren vanwege hun postuur terwijl ze er zelf doorgaans uitzien als de "Klokkenluider van de Notre Dame"? Vreemd. Geef mij maar een lekker wulps wijf wat je kunt vastpakken. Stevige reet, goed gevulde tieten, spek op de heupen en mijn dag kan niet stuk. Sophietje is mijn veilige haven in LR en dat weten de andere wijven vandaar dat ik slechts zeer sporadisch door hun benaderd wordt. Meestal beperkt zich dat tot een 6 a 7 tal dames. Zij gedogen elkaar maar van harte gaat dat niet altijd. Goed, ieder weet waarvoor we hier zijn, zij voor de €'s en ik voor de dames. Maar Sophia staat gewoon bobvenaan in de pikorde.

Genoeg slap geluld, ik was bezig wat me opviel. Nieuwe dame. Naam: Annabel. Lief en vrolijk gezicht, vol vrouwelijk zandloper lijf (jammie jammie), blond, c-cup. Komt 100% op de te doen lijst. Florina met haar ogen zo zwart gemaakt als had ze twee geblakerde kurken er tegenaan gedrukt. Mooi meisje echter te jong voor mij. Net als Ella. Altijd in voor wat dollen en kletsen. De David Bowie van LR met haar twee verschillende ogen. Mooie geprononceerde neus vind ik ook. Net als die neus van Cindy. Zeer speciaal. Cindy is echter ook te jong voor mij. Waarom val ik toch altijd weer op fysieke kenmerken die andere verfoeien en afkeuren. Dan heb ik nog kort gekletst met Carla hoewel ze in LR anders heet. Ik dacht Daria. Je weet wel dat pornosnolletje dat ooit in GT werkte. Heel mooi meisje maar "way too profi". Te koel, te zakelijk, en daardoor te afstandelijk. Poolse Paula daarentegen is altijd toegankelijk en zo gek als een deur. Ook zo'n wulps wijf waar ik wel wat mee kan. En terwijl "Girl next door" Ioanna de bar zeer vakkundig bediende zat haar vriendin Rebecca voor de bar te niksen. Ook weer zo'n koele dame. Wel weer een mooi Cleopatra achtig gezicht met dito neus.

Maar goed, ik heb dus alleen gesekst met Sophia en dat was uitstekend. Ik weet eigenlijk helemaal niet hoe haar prestaties zijn bij andere ijsberen, wellicht dramatisch omdat er niks geschreven wordt. Het zal mij een rotzorg zijn. Zoals Foots graag onder zijn scrotum gekieteld en afgezogen wordt
door Vicky, zo werk ik me graag in het zweet bij het combimeisje. Combimeisje? Ja, want Gignnl lust ook wel pap van haar. Of lust zij zijn pap graag? Voor de rest was alles dik in orde in LR voor wat betreft de faciliteiten en ontvangst/bejegening. Manuela blijft toch echt een schat van een gastvrouw. Restaurant vind ik ook top. Bioscoop nog steeds een ramp, whirlpool te koud naar mijn smaak. Ik stapte eruit met een "Pinkeltje" ! ! ! Geen wachttijden, rustig tot zeer rustig, naar mijn smaak voldoende keuzemogelijkheden al zullen anderen het weer minimaal gevonden hebben. Groetjes.

en nog steeds geen haakjes waar je je handdoek en badjas aan kan hangen lr loop achter de feiten aan  :lol_hitting:

Offline LittleJoe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 75
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #268 Gepost op: 10 maart 2014, 14:43:03 »
Ik wil je met plezier van uw "haakjes fobie" :D afhelpen.
In de wellness ruimte zijn er 2 plaatsen met haakjes, ja van die dingetjes om bv je badmantel aan op te hangen. En ik bedoel dus niet haviksneuzen of soortgelijke :P
Ze nu nog weten te vinden, maar dat laat ik met plezier aan u over. :D

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk


Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #269 Gepost op: 10 maart 2014, 15:13:13 »
Het is mij nog nooit opgevallen ik hang mijn handdoek en badjas in LR altijd net voor de douche, dus er zal toch wel iets hangen. meestal douche ik bij kamer 14 of bij de masseurs, maar dan leg ik mijn handdoek en badjas over de bank of leuning.


Bij kamer 14 heb ik inderdaad Badslippers eens beziggehoord met Florie, geen idee wat die deden maar ze maakten het geluid dat ze elkaar aan het afmaken waren. Kijken doe ik niet naar beffende heren, want dat beeld blijft in mijn kop hangen.


Groet, Foots
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.