Auteur Topic: Schippersstraat 24/3 Klara  (gelezen 4209 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3 Klara
« Gepost op: 14 augustus 2011, 12:44:27 »
Plaats van tewekstelling: Schippersstraat 24/3
Naam: Klara
Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd: 22
Haarkleur: Zwart
Kleur ogen: Zwart
Lengte dame: 1 meter 70
Cupmaat: B - cup, echt
Uiterlijk: Uitstekend
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: Aftrekken, PMC, NMC, beffen en alle standjes
Shift: Nachtshift
Kosten: 100 euro voor 30 minuten

Jawel ook in het SKW hebben wij een stortbad daar moet je al lang niet meer voor naar Duitsland rijden. ;D Ik was dus helemaal doorweekt en stapte maar af bij de mooie, ranke en slanke Roemeense Klara.

Het is een goeike want ze zag mij op haar raam afstormen en ze zette haar deurtje al direct helemaal open. Ik moest dus niet buiten onderhandelen maar kon dat rustig op mijn gemak binnen. We waren het al snel eens en ze nam mij mee naar haar kamer.

Op de kamer aangekomen gaf ik haar 100 euro, haar ogen glinsterden natuurlijk. Normaal geef ik nooit zoveel bij een eerste bezoek maar ik had de dag ervoor wel gewandeld maar niet geconsumeerd en door de regen wou ik wel wat langer relaxeren. ^-^ :P

Klara hielp mij eerst met een handdoek mijn haren droog te maken en ze vond het nog grappig ook. Ze zei dat ik wel heel "horny" moest zijn om door zo'n regengordijn te gaan wandelen. Ze kende me dus nog niet want weer of geen weer Roberto gaat tekeer is hier het motto. ;) ;D

Goed, ik begon haar te beffen en in tegenstelling tot de meeste dames onderging ze dat niet maar ze liet blijken het leuk te vinden. Toen ik omhoog keek begon ze met haar borsten te spelen. Ik zeg mmm lekker schat! De eerste Vlaamse woorden kent ze nu ook al.

Dan begon ze me te pijpen en ze deed dat met wapperende en flapperende tong en dat kunnen niet zo veel meiden. Dat was dus ook zeer goed en omdat ik 100 € had afgetikt, gaf ze een vrij lange pijpbeurt. Mooi zo! ^-^ :)

Het neuken begon in amazone waarbij haar b-cup peervormige tieten een klein beetje meebewogen. Uiteraard masseerde ik die zachte prammen en zo nu en dan de tepel in de mond! Ik heb het afgemaakt in schildpadje en kreeg nog een heel lekkere massage van de rug en schouders.

Bij Klara kom ik ooit nog eens terug.

Ze weet waar ze mee bezig is want toen mijn tijd verstreken was, hoorden we de regen nog op het dak kletteren en daarom heb ik veel extra tijd gekregen. Die zit wel niet mee in het recensieformulier want dat heeft niks vandoen met de seksuele dienstverlening van de dame.

« Laatst bewerkt op: 14 augustus 2011, 12:46:21 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3 Klara
« Reactie #1 Gepost op: 14 augustus 2011, 14:27:42 »

Ze weet waar ze mee bezig is want toen mijn tijd verstreken was, hoorden we de regen nog op het dak kletteren en daarom heb ik veel extra tijd gekregen. Die zit wel niet mee in het recensieformulier want dat heeft niks vandoen met de seksuele dienstverlening van de dame.
Wat extra tijd? Jij profiteur, omdat het regent extra tijd?  ;D :P
Recenseren over de extra tijd...ben jij verliefd op haar....is zij verliefd op jou....heeft ze tegen je aangelegen...heb je nog een sigaretje gerookt...  8) 8) 8) >:D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3 Klara
« Reactie #2 Gepost op: 14 augustus 2011, 17:32:22 »
Wat extra tijd? Jij profiteur, omdat het regent extra tijd?  ;D :P
Recenseren over de extra tijd...ben jij verliefd op haar....is zij verliefd op jou....heeft ze tegen je aangelegen...heb je nog een sigaretje gerookt...  8) 8) 8) >:D

Goed dan Sexmachine, ik zal het op jouw verzoek eens klaar en duidelijk uitleggen.
Na de deugddoende massage hierboven al uitvoerig over bericht, merkte ik op dat de tijd nu wel om moest zijn.
Zij vond echter dat door de regen ik nog maar wat moest blijven liggen. Ik heb daar dus nog een sigaret gerold en dan ben ik terug op mijn rug op bed gaan liggen met haar hoofd op mijn borstkas. Ze keek me heel diep aan met haar bambi-achtige piepers.
Toch ben ik professioneel en word ik niet verliefd op gelijk welke dvp.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3 Klara
« Reactie #3 Gepost op: 14 augustus 2011, 17:49:09 »
Wat extra tijd? Jij profiteur, omdat het regent extra tijd?  ;D :P
Recenseren over de extra tijd...ben jij verliefd op haar....is zij verliefd op jou....heeft ze tegen je aangelegen...heb je nog een sigaretje gerookt...  8) 8) 8) >:D

Goed dan Sexmachine, ik zal het op jouw verzoek eens klaar en duidelijk uitleggen.
Na de deugddoende massage hierboven al uitvoerig over bericht, merkte ik op dat de tijd nu wel om moest zijn.
Zij vond echter dat door de regen ik nog maar wat moest blijven liggen. Ik heb daar dus nog een sigaret gerold en dan ben ik terug op mijn rug op bed gaan liggen met haar hoofd op mijn borstkas. Ze keek me heel diep aan met haar bambi-achtige piepers.
Toch ben ik professioneel en word ik niet verliefd op gelijk welke dvp.
Wat is dat toch met die borstkas van je? Is die volgroeid met een weelderige haardos of zo?  ;D :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3 Klara
« Reactie #4 Gepost op: 14 augustus 2011, 20:26:25 »
Citaat
Ze keek me heel diep aan met haar bambi-achtige piepers

Verwar je die niet met bruine vosse-oogjes? En keek ze je aan als: Hoe zal ik dit haantje eens verschalken? ::) ??? :o


 ;) Rolly
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3 Klara
« Reactie #5 Gepost op: 14 augustus 2011, 20:34:35 »
Citaat
Ze keek me heel diep aan met haar bambi-achtige piepers

Verwar je die niet met bruine vosse-oogjes? En keek ze je aan als: Hoe zal ik dit haantje eens verschalken? ::) ??? :o


 ;) Rolly

Inderdaad, zo is het gegaan maar omdat ik meer "geniet" van mijn gespendeerde centen heb als ik het van de roze kant bezie, doe ik dat dan ook maar.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3 Klara
« Reactie #6 Gepost op: 8 oktober 2012, 22:26:43 »

 
[box title=KLARA]
Land:             ROEMENIË
Taal:              ENGELS, ROEMEENS
Leeftijd:         20-25
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,70m
Model:            Normaal
BH:                 B cup, echt
Kontje:           Normaal
Haarkleur:      Zwart
Haarlengte:    Halflang
[/box]

[box title=DIENSTEN]
PMC NMC  GFE
[/box]

[box title=pro en contra]
+Leuke dame.
-Geen extra's.
[/box]

[box title=extra info]
Dame werkt overdag.
[/box]

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3 Klara
« Reactie #7 Gepost op: 20 oktober 2012, 19:27:38 »
Klara doet nog uitsluitend de dagshift.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3 Klara
« Reactie #8 Gepost op: 21 oktober 2012, 03:39:23 »
Deze hoer heeft me liggen gehad want vandaag stond ze mooi te wezen op bovenstaand adres in de plaats van Gabriëlla.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...