Forum > S I X S E N S - Vaals/Lemiers

Lynn (Koreaanse) vh Cindy

<< < (2/3) > >>

forgetskinnyletsgetfatty:
Gisteren deze dame sinds lange tijd weer gespot, ken haar nog van haar VM periode. Was net binnen, of liep haar al tegen het bijna naakte lijf. Samen een vorkje geprikt, samen uitbuiken op een ligbed, waar ze al haar verhalen van de afgelopen tijd vertelde. Samen een kamer opgezocht en een uiterst vermakelijk en aangenaam uurtje beleefd. :bonken

Sjeufke:

--- Citaat van: forgetskinnyletsgetfatty op 10 juni 2016, 16:40:09 ----> Six Sense

--- Einde van citaat ---

Thanks !!!!!

Johan35:
klopt, ik sprak haar daar ook v d week.

forgetskinnyletsgetfatty:
Stond nog bij de theke, toen er een klein meisje met lange zwarte haren achter me stond, en de woorden sprak: waar was zo je lang schatje?  ;D Het was de Zuid-Koreaanse/Nederlandse Lynn, een kus is haar ontvangstritueel. Hier scheiden voorlopig onze wegen.

Na de avondmaaltijd in het restaurant tref ik Lynn weer, eerst maar even een powernapje in de oriĆ«ntal room, hoekje opgezocht badjas over me heen, even later voel ik iemand onder de badjas bij mij kruipen, een uurtje later gaat het rusten over in kroelen, en lijkt het toch maar beter om een kamer op te zoeken. Samen een uur lang ons schuldig gemaakt aan diverse smeerlapperij.  :censored Het was maar goed, dat het raam op de kamer open stond, om de overtollige warmte af te kunnen voeren. :lol_hitting: Een uur later verlaten we de kamer.

Herhalingsgevaar: zeer waarschijnlijk wel.  ;)

forgetskinnyletsgetfatty:
Zaterdagavond, bij gebrek aan kamers, samen met Lynn mezelf schuldig gemaakt aan een pot oerhollandse, kijkmaartoewegaanrustigverderneejemagnietmeedoen :098: , buitensex op het dakterras.  We waren een van de gelukkige stellen die een matras ter beschikking hadden.  :13: Heerlijk van elkaar genoten.  :xrated

Herhaling met Lynn: ja
Herhaling boven op dakterras: ja

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie