Forum > A C A P U L C O   G O L D - Ratingen

Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)

<< < (129/129)

manureva:
Some informations (read on another forum) :
 
Concerning the reception and the bar : Simona and Jasmin go to Wuppertal (Haus Dupont), Sabine and Illaria still remain in Ratingen while Arletta, Bianca and Ute leave.

Concerning girls : Veronika and maybe Paulina will go to Wuppertal.

Wijze grijze:
Gekopieerd uit m’n Wijze Grijze Sex-Experience Februari 2015:
Panthera:
Gratis entree tot 3 dagen na je verjaardag. Ik bezocht Panthera in het verleden alleen op Vrijdagen ivm de uitstekende vis die ze dan serveren en de FKK-dag, hetgeen zeker ook niet te versmaden is. Zonder dat er van tevoren al te grote ruchtbaarheid aan gegeven was, werd het vandaag ook het afscheid van papa Bob.
 
 Dat trok wel een beetje een streep door m’n dagplanning. Toen ik om 14:00 arriveerde, wilde ik namelijk meteen met m’n eerste maaltijd beginnen. Voor mij was het lunchtime. Pech echter. Vanwege de bijzondere gelegenheid was er vandaag een buffet voorzien, echter pas vanaf ca 17:30. En dan duurt een dag lang als je maag rammelt. Er kwam wel een grote pan groente/ kippensoep, dus heb ik daar maar de vulling op de bodem uit gevist. Sorry voor degenen die de soep te dun vonden.
 
 Er waren ook menige dames die ik in het verleden hier had gezien, maar die Panthera hadden verlaten. Toch typisch dat ze voor dit afscheid terug gekomen waren. Omdat ze opportunistisch waren en extra klandizie verwachtten, of vanwege Bob…?
 
 Qua aantal gasten was het gezellig druk. Ook de sfeer was leuk. DJ Sunny voelde het goed aan en op een gegeven moment werd het zo gezellig met dansende meiden dat de twee terrasdeuren opengezet werden om de temperatuur weer wat omlaag te brengen.
 
 Het eten was ook zeer smakelijk. Ik had weliswaar weer de pech dat ik net van m’n eerste kamer met Denisa naar onder kwam en alle bakken waren leeg. Echter de zeer vriendelijke Kroatische kokkin vulde alles meteen weer bij toen ik in blinde paniek aan haar was komen vragen of er nu niets nieuws meer te eten kwam.
 
 Voor wat de toekomst betreft deden natuurlijk veel indianenverhalen de ronde en werd ik veelvuldig naar mijn ervaringen in Acapulco gevraagd. Ik ga de geruchtenkeuken niet verder voeden, want dat laat ik aan anderen over. Dat draagt niets bij. Laten we nu maar gewoon even de eerste feitenverslagen afwachten en onze mening daarop baseren.
 
 Dan liep er nog een meid rond, waarvan ik had durven zweren dat het Nicole was. Het bleek echter Anda te zijn, een nicht van Nicole. Ontegenzeglijk hetzelfde DNA. Zij was eerder één maal in Acapulco geweest en was er na 7 uurtjes alweer weg gevlucht.
 
 Dan zag ik nog Klara/ Flori, de kleine club globetrotter met parmantige borstjes die er alweer wat omzwervingen in Heaven 7 en Planet Happy Garden op had zitten. Ze zat voortdurend bij te kletsen met Sarah met het secretaressebrilletje, die een beetje een Aziatisch/ exotisch uiterlijk heeft. Met haar had ik in September nog in Sixsens gekamerd, maar inmiddels had ze er ook weer de nodige omzwervingen opzitten.
 
 Er zat ook nog een 3eRoemeense slanke meid bij die mijn interesse wel degelijk wekte. Ze leek wel heel sterk op Denisa. Echter Denisakomt dus echt nooit buiten op het rokersterras. Want ook met haar gezicht klopte iets niet en pas na een tijdje had ik het door: Haar rode haarkleur heeft nu een heel andere donkerzwarte tint en dat verandert haar uiterlijk sterk. Echter ze oefende nog steeds een zekere aantrekkingskracht op me uit. Voldoende om te besluiten ook vandaag weer met haar te kameren.
 
 Na wat serieuze vunzige publieke bankactie opteerde ik voor een uursessie in een jacuzzikamer. En dat werd een werkelijk schitterende kamer in het appartement gedeelte. Het was de kamer op de begane grond (rechts langs de trap, dan loop je er recht tegenaan).
 Denisa liet de whirlpool vollopen, maar daar gingen we niet op wachten totdat die vol was. Er is een mooi groot bed met een spiegel er meteen naast zodat je alle activiteiten mooi kunt volgen. En Denisa heeft geen moeite met dat bekijken, want Denisa positioneerde zich regelmatig zo dat ik een onbelemmerde blik op alle feestelijkheden had. Op een gegeven moment zag ik in een ooghoek dat het schuim over de rand van de whirlpool begon te kruipen. We waren er nog niet in geweest. Maar ik wilde niet stoppen en het eerste hoogtepunt liet ik dan ook maar gebeuren.
 
 Daarna lekker samen de whirlpool in, nadat we het waterpeil eerst weer wat hadden laten zakken. Tot zover mijn bijdrage aan onnodige energieverspilling. Ik zal wel een boom gaan planten ter compensatie. In de jacuzzi heb ik me heerlijk verder laten verwennen door Denisa. Voor de afsluitende wat actievere en acrobatischere activiteiten verkasten we echter al snel weer naar het grote bed. Dit bed-intermezzo werd dan ook met een tweede orgasme afgesloten. Wijze Grijze sexapproval: 9,5/10
 
 Ik trof nog een andere niet-schrijvende Nederlander die diverse van mijn laatste bijdragen gelezen had en vereerd en verrast was met mij toevallig kennis te mogen maken. Vooral naar Denisa’s performance was hij nieuwsgierig en ik praatte hem uitvoerig bij. Van de andere kant had hij ook wat interessants te melden. Hij neemt wel eens een groot stuk canvas mee op de kamer en sneert een meid dan met waterverf in, waarna zij op het canvas mag gaan zitten. Het resultaat: mooie kleurrijke schilderij afbeeldingen van bevallige kontjes met schaamlipjes ertussen. Zou zomaar voor kunst kunnen doorgaan, zeker als je ze naast elkaar hangt. Ik heb de foto’s gezien en ik zou er zomaar eentje van bij me thuis aan de muur kunnen hangen.
 
 Toen ik net van m’n eerste kamer net Denisa was gekomen en de innerlijke mens zat te versterken, kwam ik weer met hem in gesprek. “Hey WG, je was me net voor met Denisa.”
 “Geen probleem jongen, wacht maar dan stel ik je even voor”. Denisa was verrast dat ik haar zomaar een nieuwe klant kwam bezorgen. In m’n hoedanigheid als erotisch manager zou ik later m’n commissie wel bij Denisa komen innen.
 
 Op een gegeven moment werd Bob in een stoel bij de danspaal geplaatst en die grote struise masseuse die er in het verleden altijd werkte, gaf een rondje Turkse sluierdans weg. Daarna was het tijd om officieel afscheid te nemen.
 Tijdens de speech van de receptioniste kreeg menigeen een brok in de keel. Je kon een speld horen vallen. Heel mooi om meegemaakt te hebben. Ofschoon ik me zeker niet als stamgast hier mag betitelen, raakte het me. De grootste bikkel onder de meiden hing zwaar huilend tegen m’n schouder en had iemand nodig die haar troostte. Achter me stonden ook diverse medewerkers die hun tranen de vrije loop lieten. Ik ben niet zo goed in het onthouden van namen, maar sommigen zullen de club definitief verlaten, anderen blijven en sommigen kijken het eventjes aan. Dit was absoluut puur. Zelfs WG was onder de indruk.
 
 De precieze reden waarom weet ik niet, maar in de loop van de avond was er opeens een tombola, waarbij lotnummers getrokken werden die correspondeerden met je sleutelnummer. De prijzenpot bestond uit 5 x een massage en één maal een kamergang met meid naar keuze.
 
 Dan deed ook Paula in de loop van de dag een poging om WG tot een kamergang te verleiden. Dat mag, maar dan moet je niet presalespreuts zijn. Of het lag aan mij, of aan het feit dat op dat moment een tiental medewerkers in burgerkledij buiten op het terras waren. En die presalesschuwheid constateerde ik op dat moment wel bij Paula. Dus dat ging het hem niet worden, ofschoon het, wat mij betreft, wel wat had mogen worden en ook omdat ze optisch best wel in de WG-categorie past.
 
 Tegen 23:00 zag ik Denisa op de gang. Hey meid, ga je er een eind aan breien, of heb je nog zin in een half uurtje? Tsja een extra half uurtje wilde ze er nog wel aanplakken, dus eerst even nog de kleine kino in voor een geil rondje opwarmvoorpijpwerk. Daarna ging Denisaeen sleutel halen, maar nam me wederom mee naar het appartementgedeelte. Huh, weer een jacuzzikamer? Nee hoor, we gingen de trap op en hadden een ruime kamer met douche en een fauteuil erbij. Leuke verrassing van Denisa. Een kamer met fauteuil had ik nog niet gehad hier. En ja hoor, lief ging ze op een kussentje voor me op de knie:en zitten en pijpte Wijze Stijve voortreffelijk. Daarna mocht ze van mij op haar knietjes op de fauteuil plaatsnemen. Ze snapte de hint en stak haar kontje uitnodigend naar achteren. Een lekker rondje doggy style volgde. Daarna nog een paar rondjes op het bed en Denisa maakte het uiteindelijk lekker af met hand en tong. Het orgasme was navenant. Wijze Grijze sexapproval: 9,5/10.
 
 De enige andere ijsbeer die ik die dag heb ontmoet was Ruikertje.
 
 Ik ben blij dat ik getuige van dit indrukwekkende afscheidsfeest heb mogen zijn. Ik was altijd van mening dat deze hele business koud en kil is. Emoties mogen nauwelijks een rol spelen. Het is een illusie en er is geen plaats voor menselijkheid of compassie. Vandaag echter was het een hechte familie van medewerkers. Vrijwel niemand hield het droog.
 
 Wijze Grijze sexapproval voor Panthera vandaag: 7,5/10.
 
 

le Seigneur des anus:

--- Citaat van: manureva op 28 februari 2015, 11:45:56 ---Some informations (read on another forum) :
 
Concerning the reception and the bar : Simona and Jasmin go to Wuppertal (Haus Dupont), Sabine and Illaria still remain in Ratingen while Arletta, Bianca and Ute leave.

Concerning girls : Veronika and maybe Paulina will go to Wuppertal.

--- Einde van citaat ---
Dass Paulina noch in Ratingen arbeitet habe ich allerdings in einem anderen Forum (Youppie) gelesen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie