Auteur Topic: Jiovana (Roe)  (gelezen 5693 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Jiovana (Roe)
« Gepost op: 2 november 2014, 13:37:31 »
Mijn 4de en laatste kamergang vrijdag was met de 20 jaar jonge Roemeense Jiovana. Jiovana is 1,60m klein en heeft een iets voller, maar heel mooi figuur. Ze heeft een mooi gezicht, een stralende glimlach en heel expressieve ogen. Een heel vrouwelijk figuur met een volle, stevige kont en een zalige, jeugdige B-cup. Ze heeft lang zwart haar en bruine ogen. Geen tattoo's of piercings.

De kamergang was goed zonder meer. Zoenen was heel beperkt. Aan een pijpbeurt zijn we niet toegekomen, want na een lange befbeurt had Piet zoveel zin in Jiovana gekregen, dat ik dat overgeslagen heb. Neuken was oké. Ik mocht lekker mijn ding doen, maar alles voelde toch enigszins afstandelijk aan. Desalniettemin tijdens hondjes redelijk vlot tot mijn 4de orgasme van de dag gekomen en na 26 minuten de kamer al bij al tevreden verlaten.

 Herhalingsgevaar: klein. Hoewel Jiovana een heel mooie en lieve meid is, is haar service voor een saunaclub nog te beperkt. Ze heeft nog veel bij te leren.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Jiovana (Roe)
« Reactie #1 Gepost op: 22 januari 2017, 00:42:56 »
Dame is nog steeds aanwezig in samya.

tijdens mijn verblijf kort mee gesproken, vooral haar ronde vormen spraken mij wel aan, en ze was een van de dames die topless rond liep.  :tietjes

Helaas zat zoenen, laat staan tongzoenen niet haar pakket: geen optie dus.  :sign0065:
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)