Auteur Topic: RAISSA  (gelezen 34924 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
RAISSA
« Gepost op: 3 april 2012, 16:00:31 »
[box title=RAISSA]



[/box]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
RAISSA
« Reactie #1 Gepost op: 10 mei 2012, 22:00:36 »


Deze mooie dame was werkzaam twee jaar geleden bij Villa vertigo (Louisa). Zij werkt nu in Rodenkirchen sinds januari.

Gfe type (lief, TZ). Spreekt Engels. Voorlopig op vakantie (een maand naar Roemenië).

Herhalingsgevaar 100% Ik wacht op haar  8)


Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
RAISSA
« Reactie #2 Gepost op: 28 mei 2012, 15:34:33 »
Herhalingsgevaar 100% Ik wacht op haar  8)
Ik was vrijdag in Samya. Raïssa was er ook. We zijn dus naar de kamer geweest   :P

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
RAISSA
« Reactie #3 Gepost op: 17 juni 2012, 17:29:54 »
Kan het enthousiasme van collega Laurent74 sinds enkele weken delen, zeer correcte servicedame met een prima geproportioneerd lichaam, goede serviceskills en een ontwapenend mooie lach... Viel niets aan te merken op eerste sessie tezamen, een herhaling behoort tot de mogelijkheden, al is ze somtijds wel erreeeg lang bezet door een stammklant, zoals L mocht ervaren onlangs  ;).

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
RAISSA
« Reactie #4 Gepost op: 1 december 2012, 20:34:21 »
Kan het enthousiasme van collega Laurent74 sinds enkele weken delen, zeer correcte servicedame met een prima geproportioneerd lichaam, goede serviceskills en een ontwapenend mooie lach...
De mooie Raissa is terug sinds een maand. Zij heeft gewicht verloren en is nu te slank geworden. Zij zou een paar weken naar PSR  moeten gaan werken ...  :o
De service is top. Een van de beste in samya.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
RAISSA
« Reactie #5 Gepost op: 10 november 2013, 21:44:48 »
Raissa is al effie actief in Acapulco, werkzaam onder dezelfde naam daar wat een gepatenteerde dommerik als mezelve wel makkelijk zat uitkwam...

Wijze grijze

  • Gast
RAISSA
« Reactie #6 Gepost op: 25 november 2013, 15:43:27 »
Gekopieerd uit mijn recensie:http://relaxxxboard.com/index.php?topic=13578.msg42469#msg42469

 Dann wurde es wieder Zeit für ein nächstes Intermezzo. Das fand sich in
 Name : Raissa
 Nationalität /Sprache : Rumänisch/ Englisch
 Alter : 25
 Haarfarbe /-Länge : Schwarz, bis kurz über die Schultern
 Figur/ Körbchengröße: Schlank. KF34, 1,68 mtr., 53 Kg, feste A-Körbchen
 Service: ZK/ 69/ Blasen ohne, Verkehr mit
 Vorteile:
 Nachteile:
 Zeitdauer : 30 min.
 Preis : EUR 40,=
 Extras während des Besuchs:
 Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10
 
 Optisch auch mehr als zufriedenstellend. Raissa hat vorher unter anderem im Samya (als Farah) gearbeitet. Sie wusste sehr gekonnt zu flirten und eine geile Stimmung entwickelte sich zwischen uns beiden. Nähere Kontaktanbahnung im Kino brachte mich jedoch ins Zweifeln, da sie sich dort nicht zu einer Blasekostprobe überreden ließ. Das ließ mich eine Profi-Einstellung und Gefahr auf schnelle Abfertigung befürchten. Sie versprach mir aber mehr auf dem Zimmer. Und da rumänische Frauen bekannter weise nie lügen, erschien sie mir einen weiteren Versuch im Zimmer Wert. Und das habe ich nicht bereut. Sehr zärtlich und anschmiegsam, genauso wie ich es mag. Vor allem ihr geiler Blickkontakt während der Leck- und Schleckeinlage war Supererotisch. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
RAISSA
« Reactie #7 Gepost op: 5 februari 2014, 22:15:08 »
Knip> Na een paar rondjes bij een slanke Roemeense aangeschoven voor de kino, en me eens voorgesteld. Raissa heette het schatje. Leuk gesprekje in het Duits, maar Engels was ook geen probleem geweest. Had voorheen in Samya en in Magnum gewerkt, en nu sinds vier maanden hier. Zal ik eens een sleutel halen? Ja, eventueel, maar eh, doe je wel zoenen? Jazeker wel, alleen geen extra’s als cim en anaal. Okay, dat hoeft ook niet, het eerste doe ik wel eens, dat andere vind ik smerig. Raissa haalde de sleutel en we betrokken de Parijze kamer. Er werd lekker gezoend, met open monden, eerst staand, dan liggend. Voor het zuigwerk kwam er een vochtig doekje aan te pas, maar daarop volgde toch een heel aardige blowjob. Eerst geneukt in cowgirl, dan omgedraaid en nonstop zoenend het rubber volgepaft. Een goed nummer met een profi meisje in de positieve zin.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.