Auteur Topic: GEORGIE (Roemeense - zwart haar)  (gelezen 54969 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
GEORGIE (Roemeense - zwart haar)
« Gepost op: 2 mei 2012, 21:35:04 »

[box title=GEORGIE]
Land:        Roemenië
Taal:         Engels 
Leeftijd:    23
[/box]
[box title=UITERLIJK]
http://samya.de/gallery/index.php?gid=980
Größe: 1,58m
Alter:    23
Oberweite:   75B
Haare:   Schwarz, lang
Konfektion:   32
[/box]
[box title=JA NEEN]
TZ PZC NMC  Likken Vingeren GFE 
[/box]
[box title=extra info]
Georgie is beroemd in Samya want zij is de beste (paal)danseres. Zij is terug na zes maanden afwezigheid.
Lieve en uitstekend service.
[/box]
 

[verwijderd door de beheerder]

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
GEORGIE (Roemeense - zwart haar)
« Reactie #1 Gepost op: 27 mei 2012, 00:08:35 »
Ze danst inderdaad uitstekend en verleidelijk en liet haar kunstjes ook gisteren weer zien.

Een paar aanvullinkjes/opmerkingen bij het draadje:
- natuurlijke A-cup maar niet stevig (daarom draagt ze allicht een bh)
- bruine ogen
- vingeren wil ze niet, tongzoenen doet ze doorgaans niet bij de eerste sessie
- mooi figuurtje (ze gebruikt dat goed op kamer)


Ik vind het een gewiekste (soms rare) dame, na alles in beschouwing genomen te hebben (eigen ervaring, eigen bedenking, info van andere beren...).

Door de dag had ik het geluk om in Samya tijdens mijn verblijf (dankzij het vrijkaartje van dit forum, waarvoor hartelijk dank) tips te krijgen aangaande de dames van satanic surfer en van laurent74.  Zij wonen daar blijkbaar bijna.  Georgie (staat hier, Jordy sprak ze het bij mij uit) werd mij aangeraden.  Ze zou top zijn.

Gedurende de dag was er regelmatig oogcontact tussen haar en mij totdat op een gegeven moment 's avonds in de bar, het zo ver was.  Nog maar eens oogcontact en dan deed zij met een gebaar een teken.  Ze vroeg of we naar boven gingen.  Ik deed op mijn beurt teken dat ze naast mij mocht komen zitten op een sofa in de bar.  Ze deed dat gezwind.  Het verbaasde mij een beetje.  Waarom?  Ik zal het je meteen vertellen.

Satanic surfer was een kort praatje met haar aan het maken, even voorheen.  Daarna komt hij mij vertellen dat hij vandaag pech had.  Georgie wilde vandaag niet met hem gaan.  Na mijn kamergang met haar vertelde Satanic surfer mij dat zij meerdere maanden uit roulatie was als DVP en dat ze weer wat moest gewennen.  Dat was reden een.  De tweede reden was dat ze wat pijn had aan haar poesje.  De derde reden dat ze zich niet zo goed voelde.  Ik vond het allemaal wat vreemd omdat ik zag hoe ze lekker stond te springen en te dansen, hoe ze andere mannen versierde en op kamer lokte, zoals ook met mij.  Ik zei satanic surfer nog, toen hij naast me zat dat Georgie nu ook niet meer met mij zou willen gaan omdat ik naast de man zat waartegen ze voorgaande net allemaal had gezegd.  Dat Georgie wist dat een en ander niet klopte, bleek na afloop op kamer toen ze mij uitvroeg over wat satanic surfer gezegd had over haar tegen mij.  Als vrienden onder mekaar, zei ik dat natuurlijk niet.  Satanic surfer vertelde mij nog dat het best zou kunnen dat ze toch nog met mij op kamer zou gaan.  Daarop antwoordde ik dan weer dat ze of loog dat ze zich niet goed voelde of mij dan maar een belabberde service zou geven.

Ik ging dus toch met haar op kamer.  Het kwam zo uit.  Ik ging nog wel op een moment met haar op kamer dat ik niet meer erg fit was, niet meer geil was... eigenlijk geen noodzaak had aan seks.  Ik vond ze echter zó mooi dat ik zomaar meeging.  Snel zelfs.  Ze kwam bij mij zitten en stelde de sleutelvraag al na de traditionele vraagjes over namen, herkomst....  Ik ging gewoon met haar mee.  Ze gebruikte wel het excuus dat er lange wachttijden zouden zijn voor een kamer maar er was helemaal geen wachttijd.  Gewiekst dus!

Op de kamer aangekomen voelde ik al meteen dat het geen GFE zou worden.  Het ging erg formeel.  Meestal zet ik zoiets naar mijn hand maar op deze moment had ik daar de fut niet voor en liet haar maar doen wat ze graag wou doen en waar ze dan normaal gezien ook het best in zou moeten zijn.

Het kwam er op neer dat ik al gauw op mijn rug mocht rollen.  Ze gaf à la robotstijl (klassieke toer op, die ik hélemaal niet graag heb) wat kusjes in mijn nek, borstkas en snel naar onder en beginnen pijpen zonder condoom.  Ik had haar tot hier toe maar laten doen.  Dat ze haar best maar doet als de sessie zo moet lopen, volgens haar.  Ik liet ze dus volledig doen (niet van mijn gewoonte in zo'n gevallen).  Ze pijpt erg goed.  Daardoor kwam er langzamerhand beweging in mijn lul.  Langzamerhand.  Duidelijk niet snel genoeg voor haar.  Ze zei dat ik in plaats van liggen te genieten haar overal mocht aanraken omdat dan mijn lul sneller voortgang zou maken.  Ik kon dat niet weigeren en dacht bij mezelf om dan zelf de sessie toch tot wat beters te maken.  Iets unieks, geen programmaafwerking, geen formats!  Ze zei klaar en duidelijk dat de vinger niet in haar poesje mag.  Dat doen we dan ook niet maar hoort normaal wel bij goeie seks, voor mij.  Ik raakte haar dus overal aan en ze kwam weer even naar boven.  Ze stopte dus even met pijpen.  Ik wilde haar kussen maar ze ontweek dat duidelijk, ze draaide haar hoofd (we kennen dat).  Tongzoenen probeerde ik dan maar helemaal niet.  Mijn lul was ondertussen toch al flink gegroeid.  Ze begon dan maar terug te pijpen.  Mijn zin om de sessie nog wat naar m'n zin te doen neigen, was weeral gedaald.  Plots had ik meer aandacht voor haar kleine (wat slappere) tietjes, hoewel me dat normaal minder zou storen. 
Het pijpen deed ze goed.  Op een gegeven moment vroeg ze of het goed was dat we wat zouden neuken.  Ze gebruikt gel, niet overdreven, zeker niet.  Toch geef ik geen 8/10 aan sessies met gel.  Ik heb ze haar een ritje gegund en mezelf een luilekker leven dus.  Het ritje deed deugd maar was zeker niet sterk te noemen.  Een beetje fake.  Ik bedoel dan niet kreunen maar ze zakte niet door, alles zo'n beetje op het topje.  Ach, ze was dan weer te braaf om haar diep op mijn lul te duwen.  Ik liet mijn komende orgamse gewoon zijn beloop en deed geen enkele moeite om mijn orgasme onder controle te houden.  Het was allemaal niet spectaculair.  Stel dat mijn orgasme zou afnemen.  Nee, dat wou ik niet.

Na 15' zowat, zat het er op.  Ze maakte duidelijk aanstalten om haar kledij weer aan te gaan trekken maar dat gunde ik haar niet.  Ik begon zowaar wat te knuffelen.  Daarop kreeg ik de vraag of ze een sigaretje mocht opsteken.  Ik hou verstokte rokers daarvan niet tegen.  Ik knuffelde haar daarna weer en pakte haar op mijn schoot.  Dat ging met het nodige tegengewring.  Zeker niet spontaan in meegaan, nee zeker niet.  Ze zei dat ik haar pakte als een baby, waarop ik ze op bed neerlegde. 
 
Eigenlijk zat de sesie er op.  Het orgasme toch.  Er restte me dus nog dik 10' om haar toch nog te proberen te kussen, tongzoenen.  Met wat grapjes en stomme vraagjes kwam ik van haar te weten dat ze dat niet doet.  Toen ik haar zei dat goeie seks niet écht goed kan zijn zonder tongzoenen vroeg ze mij of ik het zo leuk zou vinden om een hele dag allemaal verschillende vrouwen te liggen belebberen.  Ik antwoordde daarop niet en liet haar verstaan dat ik geen vrouwen dwing tot iets dat ze niet graag doen maar dat het dan bij een halfuur zou blijven en herhaling er niet meer zou van komen.  Zonder vijanden te worden, even goeie vrienden.

De grapjes en gekwetter leidden plots tot kusjes en voorzichtige tongzoentjes.  Tussen ons kwam er ook meer spontaniteit, het begon als het ware leuk te worden, niet meer zo geprogrammeerd.  Ach, ik kan het niet laten om een sessie wat naar mijn hand te zetten.  En ja, ze vroeg er trouwens naar.  Voordat ze het sigaretje opstak, vroeg ze of de sessie o.k. was geweest voor mij.  Kijk, ofwel vragen ze niets en voelen ze aan ofwel geef ik een eerlijk antwoord.  Ik kan niet zeggen dat de sessie goed was als ze dat niet was.  Zomaar nee zeggen, kan ik ook niet, ik geef een reden.

Vlak nadat ik gezegd had dat het voor mij slecht gestart was (geen zoenen, geen geknuffel) en te snel was geweest (wat het was, was wel goed) zei ze dat ze van mijn gezicht had afgelezen dat ik een "rammer" was.  Het is de eerste vrouw die dat van mijn gezicht heeft afgelezen.  Satanic surfer bevestigde mijn idee dat ze maar een verhaaltje vertelde om een reden te hebben waarom ze niet getongzoend had, toen hij liet vallen dat ze de eerste sessie ook bij hem niet wou tongzoenen.

Daarom dus... ze is gewiekst en probeert een kort programma af te werken op kamer met de beren die óf niet meer zoeken, niet meer willen óf de eerste keer met haar gaan.  Topdames doen dit niet en geven van de eerste keer goeie seks.

Herhalingsgevaar?  Als ze op haar knietjes komt zitten. 
Op kamer en vlak erna wilde ik nog wel met haar gaan.  Ik kreeg overigens een mooie tijd een lekkere lange tongzoen zoals het hoort, rechtstaand naast het bed, zo net voor we van kamer afgingen.  Dat moet dus al een serieuse optie geweest zijn, die ik bijkreeg bij de eerste sessie met haar.  Reclame natuurlijk.

Ze was goed maar niet subliem, niet écht goed.  Ik meid dames die proberen te foefelen, op welke manier dan ook  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
GEORGIE (Roemeense - zwart haar)
« Reactie #2 Gepost op: 28 mei 2012, 14:08:42 »
Georgie zei tegen mij "Ik was bang dat jouw vriend brutaal zou zijn maar hij is zeer lief". Volgende keer zal het beter zijn ;)  O:-)

 
Ze was goed maar niet subliem, niet écht goed. Ik meid dames die proberen te foefelen, op welke manier dan ook  ;).


ça reste une roumaine  :))

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
GEORGIE (Roemeense - zwart haar)
« Reactie #3 Gepost op: 28 mei 2012, 15:40:23 »
Bedankt voor je reactie Laurent74.

Citaat van: seksenfun
zei ze dat ze van mijn gezicht had afgelezen dat ik een "rammer" was.  Het is de eerste vrouw die dat van mijn gezicht heeft afgelezen.

Net omdat nog geen enkele dame dat heeft afgelezen van mijn gezicht, net omdat satanic surfer de eerste sessie ook geen tongzoen mocht ontvangen, blijf ik toch het gevoel hebben dat ze haar plan wat trekt en het toneelspel doordrijft door het aan jou Laurent74 nog eens over te doen  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
GEORGIE (Roemeense - zwart haar)
« Reactie #4 Gepost op: 28 mei 2012, 16:06:33 »
Bedankt voor je reactie Laurent74.

Citaat van: seksenfun
zei ze dat ze van mijn gezicht had afgelezen dat ik een "rammer" was.  Het is de eerste vrouw die dat van mijn gezicht heeft afgelezen.

Net omdat nog geen enkele dame dat heeft afgelezen van mijn gezicht, net omdat satanic surfer de eerste sessie ook geen tongzoen mocht ontvangen, blijf ik toch het gevoel hebben dat ze haar plan wat trekt en het toneelspel doordrijft door het aan jou Laurent74 nog eens over te doen  ;) .
Bedankt voor je reactie SEF,
Ik heb ooit van iemand gehoord dat het een spelletje is en dat je soms verliest  :P
Op naar de volgende, je moet je verlies eens doorslikken, en een spelletjes spelen met de volgende, je kan niet altijd winnen namelijk  ;)
Ook al heb je de troefkaart in handen....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
GEORGIE (Roemeense - zwart haar)
« Reactie #5 Gepost op: 28 mei 2012, 21:04:11 »
Er zijn inderdaad twee mogelijkheden SM: doorgaan of opgeven  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
GEORGIE (Roemeense - zwart haar)
« Reactie #6 Gepost op: 28 mei 2012, 22:12:06 »
Er zijn inderdaad twee mogelijkheden SM: doorgaan of opgeven  ;) .
Ha ha, zo ken ik je weer, en ik weet niet eens waarom ik erom moet lachen  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
GEORGIE (Roemeense - zwart haar)
« Reactie #7 Gepost op: 29 mei 2012, 22:01:33 »
Eigenlijk heeft ze mij mooi zitten gehad.  Niet tongzoenen terwijl dat op haar lijstje geprikt staat.  Ik weet dat jij daar hartelijk om lachen kan.  Het is je gegunt.  Ik had verdorie naar de theke moeten stappen, dan had ik je tenminste kwaad gekregen.
Ze zij nog tijdens de sessie toen we het er over hadden: "je hebt dat niet vooraf gevraagd".  Dat hoeft niet als het op haar to do-lijstje staat.  Ik ging snel en gedwee met haar mee.  Een enkele keer zette ik even mijn principes opzij.  Zij heeft daar listig mee omgesprongen, het duveltje; die nog wel dacht dat ik de duvel was.
Ach, het is ook haar gegunt.  Volgende keer (als die er komt) een super GFE-sessie of komt de échte beer dan in me boven?  Ijsberen kunnen gevaarlijk zijn  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
GEORGIE (Roemeense - zwart haar)
« Reactie #8 Gepost op: 29 mei 2012, 23:35:17 »
Eigenlijk heeft ze mij mooi zitten gehad.  Niet tongzoenen terwijl dat op haar lijstje geprikt staat.  Ik weet dat jij daar hartelijk om lachen kan.  Het is je gegunt.  Ik had verdorie naar de theke moeten stappen, dan had ik je tenminste kwaad gekregen.
Ze zij nog tijdens de sessie toen we het er over hadden: "je hebt dat niet vooraf gevraagd".  Dat hoeft niet als het op haar to do-lijstje staat.  Ik ging snel en gedwee met haar mee.  Een enkele keer zette ik even mijn principes opzij.  Zij heeft daar listig mee omgesprongen, het duveltje; die nog wel dacht dat ik de duvel was.
Ach, het is ook haar gegunt.  Volgende keer (als die er komt) een super GFE-sessie of komt de échte beer dan in me boven?  Ijsberen kunnen gevaarlijk zijn  ;) .
Mij krijg je niet meer kwaad, je bent namelijk een watje, en iedere griet die ietwat psychologie kent, vreet je helemaal op, ha ha. Ah, daarom moest ik lachen...  ;)
Ijsberen zijn niet gevaarlijk, en Rakkers al helemaal niet, wij delen een hobby, en het is vooral genieten, genieten en nog eens genieten...  :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Toneelspel... La suite.
« Reactie #9 Gepost op: 4 juni 2012, 21:09:37 »
... blijf ik toch het gevoel hebben dat ze haar plan wat trekt en het toneelspel doordrijft door het aan jou Laurent74 nog eens over te doen  ;).
Twee dagen geleden :

- "What's happen with you, you send me your friends but you don't come anymore with me ? I take a key. If you don't want, you say STOP"

Ik heb niets gezegd en ben dus naar boven geweest  :))

Georgie is een top dame. Met veel karakter...





Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
GEORGIE (Roemeense - zwart haar)
« Reactie #10 Gepost op: 25 juni 2013, 22:38:22 »
Ik kreeg daar na de eerste sessie een heel ander gedacht van.  Ik vernam in de club meermaals dat ik niet alleen met mijn oordeel was.  Eerlijkheid (van sessie 1 af, ook met onbekende klanten, duurt het langst).  Ze is naar de andere kant van de wereld (moeten) getrokken --> Mainhattan, Frankfurt  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
GEORGIE (Roemeense - zwart haar)
« Reactie #11 Gepost op: 1 september 2013, 15:33:40 »
==> Acapulco dixit kollegen...

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
GEORGIE (Roemeense - zwart haar)
« Reactie #12 Gepost op: 3 september 2013, 20:55:40 »
Afgelopen woensdag was ze er nog niet.  Een beetje aan het dolen dus.  Dat heb je toch niet nodig als je super service levert  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man