Auteur Topic: Estefania: Grieks/Duits  (gelezen 50788 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Estefania: Grieks/Duits
« Gepost op: 14 mei 2012, 16:44:10 »
Estafania is wat je mag noemen een optick-stunnertje, 1m68, lange zwarte haren, reteslank, 45 kg droog aan de haak, kleine parmantige tietjes, mooi koppie, enkele tattoos en piercings, vlotte babbels in Duits en engels, erg aimabele meid die telkens in is voor een praatje. Ze zit aan de bar haar vele klanten op te wachten, een dame die doorgaans rondom 22 uur al weg is, gezien haar kamerfrequentie ook best begrijpelijk. Zeer drukbezet te noemen, en om logische redenen.
Goede servicemeid die somtijds ietje teveel babbelt, maar daarvoor dient die gaffatape in m'n clubkitje dan ook, haar bijtijds het zwijgen opleggen is niet onverstandig somtijds. TZ goed te noemen, PZC dito, NMC dito, er valt niks op af te dingen en voor fans van slanke dames absoluut een aanrader, GFE of PSE, een gezonde mix van beiden lijkt me plausibel. Te vermelden is haar voorkeur om ook verwend te worden, dit bespaart uiteraard op flutschi  ;). Ze heeft opvallend veel "vaste" klanten, doorgaans is ze zeer drukbezet, maar een lieve aai of korte babbel kan er steeds vanaf, ongeacht het feit dat ik slechts sporadisch met haar kamerde en zal kameren... Erg leuke en lieve degelijke servicemeid waarover weinig onvertogen woorden vallen doorgaans.

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
Estefania: Grieks/Duits
« Reactie #1 Gepost op: 16 juni 2012, 17:14:48 »
Aangezien het bericht van SS de voornaamste reden van mijn boeking was, zal ik me even bij zijn lofzang aansluiten. Mijn Aca bezoek was de laatste dag van mei en deze kleine valt al snel op; zo een beetje de enige dame die veel lacht, oogcontact opzoekt en knipoogjes rondstrooit (dat die andere dames daar nooit op zijn gekomen zeg :o). Optisch ook nog eens een stunnertje en een vrolijke kwebbelkous (dat het in het Duits moet is deze maanden echter wat pijnlijk voor ondergetekende).

Haar zimmer prestaties verdienen de kwalificatie 'servicebom': ze gaat er vol voor en doet driftig mee met tongzoenen, strelen, vingeren wordt aangemoedigd, en natuurlijk de seks zelf. Echt een dame om langere tijden mee op de kamer te blijven. Bij de walk of fame naar de kluisjes, kon ik het niet helpen te denken dat ze qua service zo in Freude aan de slag kon... een beter complimentje kan je als DVP van mij niet krijgen. Wat dat betreft steekt ze behoorlijk af tegen enkele andere dames in Velbert.

Het zegt misschien ook wel wat dat de dames overzichten aan de vooravond van Freier Cafe party (op FC) allen Estefania bovenaan hebben prijken. Wel snel zijn, want over het algemeen zit ze niet om werk verlegen.

Offline superwescoast

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
    • Bekijk profiel
Estefania: Grieks/Duits
« Reactie #2 Gepost op: 15 juni 2013, 15:53:35 »
==> Magnum

Offline cochon128

  • the real sexmachine
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 51
    • Bekijk profiel
Estefania: Grieks/Duits
« Reactie #3 Gepost op: 20 juni 2013, 23:21:43 »
oooooh yeaaaah
one of my best shot in 2013.
this girl is a must fuck.
wonderful smile, good blowjob, good fuck in all the positions , good in discussions (smart girl)
the only slight problem is that she simulate a little bit during the session.
100% pure pork

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Estefania: Grieks/Duits
« Reactie #4 Gepost op: 16 augustus 2013, 20:39:54 »
==> Acapulco zoals voorheen, gleiche Name, dauergebucht as usual...