Auteur Topic: Monika, Roemeense  (gelezen 3743 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Monika, Roemeense
« Gepost op: 17 juni 2012, 13:50:20 »
Monika is een begin-twintigster uit Roemenië, ze spreekt prima Engels, mondjesmaat Frans en heeft al enkel clubs versleten zoals Lancelot alwaar ze graag vertoefde, maar wegens een dispuut aangaande Kerstmis moest vertrekken, een 4-tal maanden in Planet Happy Garden, en sinds een 2tal maanden in Acapulco. Een optisch zeer aantrekkelijke dame, momenteel geblondeerde lange haren, bruine huid, B-cups naturel van grote schoonheid en proportioneel té groot voor haar voorts erg ranke en opvallend gespierde lichaam. Haar sportieve verleden als atlete is hieraan niet vreemd, zowat de meest impressionante armmusculatuur die ik mocht aanvoelen bij een DVP-tje, erg cool. Voorts een rauwe sexy diepzwoele stem die eigenlijk de laatste twijfel wegnam kwam sleutelvraag toen we een tijdje terug zaten te keuvelen tijdens een CL-wedstrijd op tv in een belendende sofa. Haar service is niet bepaald uitmuntend te noemen, Tongzoenen enkel zeer sporadisch bij sympathie, doorgaans een complete no-go dixit haarzelve. PZC is van goeden huize, niets uitzonderlijks maar toch goed te noemen. NMC idem, geen hoogvlieger maar correct zonder meer. Standaard clubservice met beperkt zoenen helaas, voorts een dame die doorgaans enkele kamergangen afwerkt, niet drukgeboekt en eigenlijk mag dat niet verbazen aangezien er weinig "verheffends" gebeurt op de kamer, doorsnee service van een optisch zeer mooi meisje. Is naar eigen zeggen toen ik haar vorige week per toeval lang sprak tijdens een recuperatievermogen op zoek naar een club alwaar ze méér kan verdienen, heb met haar wat clubs doorgespit, maar toch zo vriendelijk mogelijk aangegevan dat als ze haar servicelevel wat zou verhogen er bijna overal wel geld te verdienen valt...Apprecieerde ze wel, maar ik had niet de indruk dat ze haar TZ-aanbod fél zal opwaarderen. Herhalingsgevaar is miniem vooralsnog dus voor mezelve...Bij voorkeur voor haar looks een garantie op degelijke service mits begrip voor het matigere zoenwerk...