Auteur Topic: Flori, Roemeense  (gelezen 5426 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Flori, Roemeense
« Gepost op: 17 juni 2012, 14:02:05 »
Flori is sinds enkele weken in Acapulco, voorheen in Italië actief, middellange donkerbruine haren, 1m60, A/B-cup tietjes(mooi), spreekt prima engels, tattoo van een fiks uit de kluiten gewassen vlinder op het onderbeen. Erg smaakvol gekleed doorgaans met leuke setjes die doorheen de dag worden afgewisseld, leuk. Leuke verkennende babbel die doldwaas was, uiteraard de dierenwereld doorgespit gezien die vlinder-tat, vond ze ietwat vreemd, maar alla. Zonder tijdsdruk whatsoever zeer gezellig gepraat en ze had het wat frisjes, dus maar wat gestreel en diesmeer ter opwarming. Service op de kamer nadien was zeer goed te noemen, TZ als een dollevrouw bijwijlen, wel meestal zonder té veel tonginzet, vaak smachtende zoenen met open mond, een gelebber van jewelste bijwijlen, maar naarmate de sessie uitliep werd het wat minder dolletjes en evolueerden de zoenen richting slome, sensuele modus, prima toch... PZC goed tot zeer goed, volgehouden/nat/handsfree, niets te mekkeren. PZC goed zonder meer. Bij wederzijdse verweninitiatieven is ze erg reactief, geen overmatig gekreun of diesmeer, zeer relaxed en niet terughoudend als het "interessant" begint te worden. Té lang uitgelopen sessie van anderhalf uur waarover niet veel viel te mopperen. Deze dame ontpopte zich op alleraardigste wijze, en zal ongetwijfeld in aanmerking komen voor een herhaling binnen afzienbare tijd, HHG: 80% op z'n minst. Opvallend, tijdens de freiercafe-party dinsdag was ze tot zeer grote tevredenheid van éénieder drukgeboekt, de mezelf bekende medeberen waren lovend over haar, de revelatie van de dag, naja, daar kan ik me enkel bij aansluiten... Een meisje dat zich kan/zal ontwikkelen tot een populaire dame in Aca for sure... Aanbevolen.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Flori, Roemeense
« Reactie #1 Gepost op: 18 juni 2012, 22:05:12 »
Hou oud schat je deze dame want een zeker Fori (Florentine, Flora) is al jaren actief in de branche en had vroeger PHG als stamkroeg en heeft eerder al een tijd in ACA gewerkt.  Kan ook gewoon een andere zijn  ;)
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Flori, Roemeense
« Reactie #2 Gepost op: 18 juni 2012, 22:31:03 »
Hou oud schat je deze dame want een zeker Fori (Florentine, Flora) is al jaren actief in de branche en had vroeger PHG als stamkroeg en heeft eerder al een tijd in ACA gewerkt.  Kan ook gewoon een andere zijn  ;)


Even heel goed lezen Seksenfun, dit is zeker niet de Bosnische Flori die in PHG, LR en Aca heeft gewerkt. Deze Flori spreekt prima engels en de Flori die wij kennen ruw boerenduits. Deze Flori is namelijk smaakvol gekleed en de Flori die wij kennen kleedt en loopt als een zwanger nijlpaard. Verder kreunde Flori de grofgebekte boerin met Badslippers samen om het hardst, faken kon niet duidelijker worden ge-etaleerd in LR destijds. Ik ben ook 1 keer met die boeren Flori geweest, maar dat zal nooit meer gebeuren. Nee, die Bosnische Flori kan het onmogelijk zijn geweest.


Wel heeft er in LR ooit een blonde Flori gewerkt (Roemeense) die naar Italie is gegaan, wellicht is deze geweldige kinostoot terug in Aca, dat was wel een zeer leuke en mooie meid. Sexmachine weet deze Flori nog wel te herinneren.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Flori, Roemeense
« Reactie #3 Gepost op: 18 juni 2012, 23:16:44 »
Oops, leeftijd klaarblijkelijk vergeten te vermelden: 23 dixit Flori zelve... ze opperde dat dit haar eerste Duitse club was, al heb ik daar niet naar zitten vissen ongeacht de doldwaze presales aangaande de dierenwereld... Ze was ook opvallend solitair in Aca aanwezig dus ik gok zomaar dat ze niet al te veel "kennissen" had in Aca... ook enkele ervaren FC-beren kenden haar niet, dus ik denk dat haar clubverleden niet in Duitsland ligt... zal me voorts ook een zorg zijn, ze was prima op de kamer.