Auteur Topic: Jessica (21), Roemeense  (gelezen 48839 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
Jessica (21), Roemeense
« Gepost op: 22 augustus 2012, 23:19:15 »
Eigenlijk kan ik heel simpel zijn: het mooiste meisje uit de club :). Deze 21 jarige - die op het moment op vakantie is, maar daarna voor nog een jaartje terug komt (zegt ze tenminste ???) - is slank, heeft lang bruin haar en is 1,72m zonder schoentjes. Echt een beeldschoon meisje (waarom kan ik geen smiley met heel veel hartjes selecteren?), met ietwat vreemde service.

Het eerste wat me opviel op de bank, was hoe 'eerlijk' ze is. Op de vraag hoe ze Duitsland vond, kwam zonder blikken of blozen een negatief antwoord. Toen ik vroeg wat ze op de kamer leuk/lekker vond, verzon ze niks... maar vroeg me 'alsjeblieft niet zulke vragen stellen'. Tongzoenen was mogelijk, maar in beperkte mate... niet een hele sessie tongen. Uiteindelijk was het voornamelijk haar belachelijke schoonheid, die me naar een sleutel deed informeren (die heel netjes, pas gehaald werd toen ik van mijn douche terugkwam).

Op de kamer werd ik toch wat verrast. Ze is inderdaad terughoudend met tongzoenen, maar voor de rest is alles intiemer en closer dan je ook maar kunt hopen. Onnoemelijk veel zoentjes in je nek, oren, gezicht, etc. Dan gaat ze na een paar zoentjes op je mond ook nog eens met haar poes over je piemel heen glijden (waarbij de vochtigheid snel toeneemt)... ik mis wederom een smiley hier :). Het voorspel is als 'heerlijk' te omschrijven, waarbij haar 'nieuwe' look met opgestoken haartjes en een brede glimlach (in tegen stelling tot de prachtige ijsprinses die ze in de bar lijkt) direct verliefdheid gevoelens oproept.

Pijpen is ook heel behoorlijk, al ben je ook weer blij als ze je weer wat zoentjes komt geven. Met de seks zelf is weinig mis, waarbij ze om de een of andere reden ook wat meer bereid is om wat langer te liggen tongen (of misschien is aflebberen een betere omschrijving). Echt heerlijk; als ze wat obligate leugentjes zou verkopen en wat meer zou tongzoenen, zou ik beter direct de helft van mijn salaris naar haar over maken.

Ook nu is het een heerlijke dame, die mij bij elk bezoek aan Duitsland weer even doet denken aan Velbert... Als ze je iets beter kent (bv door twee keer op dezelfde dag met haar te gaan :o), wordt ze ook wat losser, wat het alleen maar leuker maakt. Voor een ieder die na drieën in Aca is; links in de hoek (bij de tv's) zit ze op je te wachten ;).

Offline cochon128

  • the real sexmachine
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 51
    • Bekijk profiel
Jessica (21), Roemeense
« Reactie #1 Gepost op: 26 juni 2013, 05:56:27 »
in PHG since a few weeks.
REally worth 50 euros.
Cochon approved 200%
100% pure pork

Offline cochon128

  • the real sexmachine
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 51
    • Bekijk profiel
Jessica (21), Roemeense
« Reactie #2 Gepost op: 22 juli 2013, 14:30:11 »
back to acapulco for 2 weeks

another club in September (magnum ?)
100% pure pork

Offline cochon128

  • the real sexmachine
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 51
    • Bekijk profiel
Jessica (21), Roemeense
« Reactie #3 Gepost op: 19 november 2013, 23:25:17 »
Acapulco since September...
red hair  ::)
100% pure pork