Forum > OLYMPICS 2016

NAFI THIAM ..... OOIT PAKT ZE GOUD

<< < (2/3) > >>

KanariePiet:
Straffe prestatie. Heeeeel straffe prestatie ;D :olaaaa :08:

Kwakje:
Pure klasse, chapeau voor deze dame. En ik vermoed dat we hier nog meer van gaan horen in de toekomst.

KanariePiet:

--- Citaat van: Kwakje op 14 augustus 2016, 10:15:00 ---Pure klasse, chapeau voor deze dame. En ik vermoed dat we hier nog meer van gaan horen in de toekomst.

--- Einde van citaat ---

Dat lijkt me zelfs een zekerheid. Ze is amper 21 en heeft nog een serieuze groeimarge. Binnen 4 jaar is ze ongetwijfeld opnieuw kandidaat voor een olympische medaille, hopelijk ook dan weer de gouden! 8)

sexmachine:

--- Citaat van: KanariePiet op 14 augustus 2016, 10:25:53 ---
--- Citaat van: Kwakje op 14 augustus 2016, 10:15:00 ---Pure klasse, chapeau voor deze dame. En ik vermoed dat we hier nog meer van gaan horen in de toekomst.

--- Einde van citaat ---

Dat lijkt me zelfs een zekerheid. Ze is amper 21 en heeft nog een serieuze groeimarge. Binnen 4 jaar is ze ongetwijfeld opnieuw kandidaat voor een olympische medaille, hopelijk ook dan weer de gouden! 8)

--- Einde van citaat ---
Ze kan nog 2-3 Olympiades goud pakken op de zevenkamp ..... en niet vergeten dat ze nu al wereldtop is in het hoogspringen ......
We gaan binnen 12 jaar (bij leven en welzijn) dit topic nog eens bekijken, en dan zal ze niet veel minder dan 5 of zelfs 6 gouden medailles gesprokkeld hebben op de OS


2020: goud op de zevenkamp en zilver in het hoogspringen
2024: goud op de zevenkamp en goud in het hoogspringen
2028: brons op de zevenkamp en goud in het hoogspringen
2032: goud in het hoogspringen


Voila, ze moeten geen OS meer organiseren, DE atlete van de eerste helft van de 21e eeuw is bekend  ;D

sexmachine:
Nafi Thiam  schrijft geschiedenis ......   

[attachimg=1]

[attachimg=2]

[attachimg=3]




Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie