Auteur Topic: ALEX  (gelezen 4333 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
ALEX
« Gepost op: 29 oktober 2012, 12:54:54 »
[box title=ALEX]






[/box]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Wijze grijze

  • Gast
Wijze grijzes ervaring met ALEX
« Reactie #1 Gepost op: 9 november 2012, 00:40:55 »
 Gekopieerd uit m’n recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=7928.msg24406#msg24406

De damesbezetting was sinds een week volledig uitgewisseld. De enige vooralsnog teruggekeerde kracht uit de oude bezetting is Alex die in de loop van de dag opeens weer erbij kwam.
 
 Naam : Alex
 [smg id=5132]
 Nationaliteit/Taal : Bulgaars/Duits
 Leeftijd : 30
 Haarkleur/-lengte : Zwart / relatief kort
 Lengte dame : 1,60 mtr
 Postuur/Cupmaat : 55 Kg, maat 34/ C-cup
 Tatoeages/Piercings : ja/ja
 Service: TZ, PZC, NMC, 69
 Voordelen: mooie gitzwarte cateyes. tongpiercing
 Nadelen: .
 Tijdsduur : 25 minuten
 Prijs : All inclusive
 Extra’s bij het bezoek: geweldige 69-sessie, waarbij zij onvermoeibaar heel afwisselend door bleef pijpen
 Wijze Grijze sexapproval: 9,5/10
 
 Alex weet van wanten. Toen zij uiteindelijk tegen 15:00 uur arriveerde werd zij meteen, nog in haar straatkleding, al door een klant mee naar de kamer genomen. Later vertelde ze mij dat een aantal klanten speciaal en alleen voor haar naar McSex komen, met haar van tevoren afspreken en er een tweetal sessies mee hebben. Vandaar dat ik (helaas) slechts éénmaal met haar op de kamer heb kunnen zijn. Alex heeft een tongpiercing en die weet ze leuk bij het pijpen in te zetten. Ik voelde het kleine piercingbolletje actief rond Wijze Stijve cirkelen en, als leuke kinky twist, flitst ze regelmatig met die piercing langs de binnenkant van haar tanden, hetgeen een leuk ratelend geluid maakt. (ik vergeleek het met het geluid van een ratelslang, waarop zij beaamde dat dit reeds meerdere klanten zo hadden omschreven). Je hoort dus dit geluid en even later wordt je weer lekker gepijpt. Alex bleef en bleef maar zalig doorpijpen tot aan het moment suprême, waarop ze alle zwemmertjes een vogelvrije vlucht gunde. Een toporgasme. Zeker voor herhaling vatbaar, echter geen verdere kans meer toe gekregen omdat Alex de rest van de dag weer door anderen bezet werd.   

Wijze grijze

  • Gast
ALEX
« Reactie #2 Gepost op: 5 januari 2013, 18:54:05 »
Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=8127.msg25103#msg25103
 
 Alex
: Topmeid, inmiddels 30 jaar, maar een geweldige service. Eerste en laatste kamer mee gedaan, waarbij vooral de laatste bijzonder was. Ik was helemaal uitgeblust, maar wel nog geil. Alex wist er tegen 03:30 met likken, zuigen, swaffelen, hele subtiele aanrakingen en gevoelvolle massage een lekker laatste orgasme uit te halen. Wijze Grijze sexapproval: 9,0/10