Auteur Topic: EMMA  (gelezen 1926 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
EMMA
« Gepost op: 29 oktober 2012, 13:08:55 »
[box title=EMMA]


[/box]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Wijze grijze

  • Gast
Wijze Grijzes ervaring met EMMA
« Reactie #1 Gepost op: 12 november 2012, 01:01:59 »
Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=7928.msg24439#msg24439

Weer beneden aangekomen, spotte ik meteen een nieuw gezichtje: Emma.
[smg id=5147]
Een leuke ongecompliceerde Roemeense meid waarmee je goed Engels kunt spreken. Lekkere roomkleurige body met een paar flinke borsten. Niet teveel, net goed. Het was haar eerste dag in McSex en op de kamer was van enige terughoudendheid niet veel te merken. Na een heerlijke 69-sessie waarin ze 2 orgasmes had gehad, gingen bij haar alle remmen los. Emma werd helemaal wild en spoorde me aan om haar flink stevig door te neuken. ”Fuck me, yeah fuck me baby”, terwijl ze met haar nagels in m’n rug klauwde. Omdat ik m’n eerste orgasme net een kwartier geleden verschoten had, duurde het iets langer nu en kon ik haar dus ook langer doorneuken. Dit was wel een conditienummertje hoor. Zodra ik iets gas wilde terugnemen, werd ik weer aangespoord om vol te houden. Zo moeten wielrenners zonder doping zich voelen als ze zich de Mont Ventoux omhoog slepen. Uiteindelijk toch geslaagd en heerlijk over haar borsten gefinisht.
 
 Wijze Grijze sexapproval: 8,5/10