Auteur Topic: Villa Tinto 27, Eva (Turk/dagshift)  (gelezen 94094 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 27, Eva (Turk/dagshift)
« Reactie #45 Gepost op: 15 juni 2020, 08:44:21 »
Eva, tot voor de Lockdown op VT 27, herstart vandaag in de dagshift op VT 21.

Of dit een permanente verhuis is weet ik (nog) niet. VT 21 was de vaste stek van haar vriendin Suzanna maar of die nog terug komt is zeer twijfelachtig.

Ik wens Eva alvast een goede herstart!

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 27, Eva (Turk/dagshift)
« Reactie #46 Gepost op: 15 juni 2020, 12:50:48 »
Kippenneuker was mij voor met het nieuws over Eva. En die goede herstart heeft ze natuurlijk al gehad want ze heeft mij al over de vloer gekregen  :lol_hitting: :sex


Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 27, Eva (Turk/dagshift)
« Reactie #47 Gepost op: 15 juni 2020, 13:04:36 »
Kippenneuker was mij voor met het nieuws over Eva. En die goede herstart heeft ze natuurlijk al gehad want ze heeft mij al over de vloer gekregen  :lol_hitting: :sex

Ha ha, dán heb ik iets van jou te goed! Wij hadden een tijdje geleden toch een weddenschap afgesloten, niet?

Hoe laat stond je daar vanmorgen? Toch niet om 7u?   :sex

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 27, Eva (Turk/dagshift)
« Reactie #48 Gepost op: 15 juni 2020, 13:07:15 »
Kippenneuker was mij voor met het nieuws over Eva. En die goede herstart heeft ze natuurlijk al gehad want ze heeft mij al over de vloer gekregen  :lol_hitting: :sex

Ha ha, dán heb ik iets van jou te goed! Wij hadden een tijdje geleden toch een weddenschap afgesloten, niet?

Hoe laat stond je daar vanmorgen? Toch niet om 7u?   :sex

Ik was aan het hopen dat je die weddenschap vergeten was en ik had toen beter moeten weten want het was zo al duidelijk dat daar niets van in huis ging komen.  ;D

Om 7u was ik al wakker maar ik heb het toch nog een aantal uurtje kunnen volhouden en ben om iets voor 10u in het SKW aangekomen.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 27, Eva (Turk/dagshift)
« Reactie #49 Gepost op: 15 juni 2020, 13:09:49 »
Kippenneuker was mij voor met het nieuws over Eva. En die goede herstart heeft ze natuurlijk al gehad want ze heeft mij al over de vloer gekregen  :lol_hitting: :sex

Ha ha, dán heb ik iets van jou te goed! Wij hadden een tijdje geleden toch een weddenschap afgesloten, niet?

Hoe laat stond je daar vanmorgen? Toch niet om 7u?   :sex

Ik was aan het hopen dat je die weddenschap vergeten was en ik had toen beter moeten weten want het was zo al duidelijk dat daar niets van in huis ging komen.  ;D

Om 7u was ik al wakker maar ik heb het toch nog een aantal uurtje kunnen volhouden en ben om iets voor 10u in het SKW aangekomen.


En weet je nog wat die weddenschap in hielt? Dat ik een keertje op jouw kosten mag gaan poepen  :lol_hitting:

Ik ben wel tevreden met 1 bruin briefje van jou, de rest zal ik zélf wel bijleggen  :lol

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 27, Eva (Turk/dagshift)
« Reactie #50 Gepost op: 15 juni 2020, 13:22:09 »

En weet je nog wat die weddenschap in hielt? Dat ik een keertje op jouw kosten mag gaan poepen  :lol_hitting:

Ik ben wel tevreden met 1 bruin briefje van jou, de rest zal ik zélf wel bijleggen  :lol

Oké maar dan mocht ik toch de "dame" kiezen waar je binnen mocht gaan zeker ? Wat dacht je van Sammy ? Of die grote shemale die naast Amanda staat ? :lol

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 27, Eva (Turk/dagshift)
« Reactie #51 Gepost op: 15 juni 2020, 13:43:02 »

En weet je nog wat die weddenschap in hielt? Dat ik een keertje op jouw kosten mag gaan poepen  :lol_hitting:

Ik ben wel tevreden met 1 bruin briefje van jou, de rest zal ik zélf wel bijleggen  :lol

Oké maar dan mocht ik toch de "dame" kiezen waar je binnen mocht gaan zeker ? Wat dacht je van Sammy ? Of die grote shemale die naast Amanda staat ? :lol


Dát herinner ik me precies niet meer!  :-[

Maar je hebt het over "een dame" ...... een dame heeft een foefke hé Mocata, geen aanhangsel tussen de benen hé!

Maar allé, als het dan niet anders kan, Marilyn wil ik nog overwegen maar als het Sammy moet zijn dan mag je je 50 Eur houden, DAAR begin ik niet aan! ZO ne lelijke vent!  :sign0135:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 27, Eva (Turk/dagshift)
« Reactie #52 Gepost op: 15 juni 2020, 14:45:51 »

Maar je hebt het over "een dame" ...... een dame heeft een foefke hé Mocata, geen aanhangsel tussen de benen hé!

Maar allé, als het dan niet anders kan, Marilyn wil ik nog overwegen maar als het Sammy moet zijn dan mag je je 50 Eur houden, DAAR begin ik niet aan! ZO ne lelijke vent!  :sign0135:
Die staat daar nochtans al lang, het moet dus zijn dat er toch af en toe ene zijn broek wil voor afdoen. Ik stap daat altijd wat rapper voorbij. Ik heb het niet zo voor 'dames' waar maar langs 1 kant een gaatje in zit.  ;D ;D ;D 

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 27, Eva (Turk/dagshift)
« Reactie #53 Gepost op: 15 juni 2020, 18:27:48 »



Dát herinner ik me precies niet meer!  :-[

Maar je hebt het over "een dame" ...... een dame heeft een foefke hé Mocata, geen aanhangsel tussen de benen hé!

Maar allé, als het dan niet anders kan, Marilyn wil ik nog overwegen maar als het Sammy moet zijn dan mag je je 50 Eur houden, DAAR begin ik niet aan! ZO ne lelijke vent!  :sign0135:

Ik heb het daarnet nog met Marilyn over gehad en de volgende keer sleurt ze je direct binnen zodat je niet nog rap bij Amanda kan gaan schuilen.  ;D ;D ;) ;)

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 27, Eva (Turk/dagshift)
« Reactie #54 Gepost op: 15 juni 2020, 21:03:30 »



Dát herinner ik me precies niet meer!  :-[

Maar je hebt het over "een dame" ...... een dame heeft een foefke hé Mocata, geen aanhangsel tussen de benen hé!

Maar allé, als het dan niet anders kan, Marilyn wil ik nog overwegen maar als het Sammy moet zijn dan mag je je 50 Eur houden, DAAR begin ik niet aan! ZO ne lelijke vent!  :sign0135:

Ik heb het daarnet nog met Marilyn over gehad en de volgende keer sleurt ze je direct binnen zodat je niet nog rap bij Amanda kan gaan schuilen.  ;D ;D ;) ;)

Een triootje met Marilyn EN Amanda, wat zou dat geven?  :17:

 ;D  ;D  ;D

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 27, Eva (Turk/dagshift)
« Reactie #55 Gepost op: 16 juni 2020, 01:53:16 »



Dát herinner ik me precies niet meer!  :-[

Maar je hebt het over "een dame" ...... een dame heeft een foefke hé Mocata, geen aanhangsel tussen de benen hé!

Maar allé, als het dan niet anders kan, Marilyn wil ik nog overwegen maar als het Sammy moet zijn dan mag je je 50 Eur houden, DAAR begin ik niet aan! ZO ne lelijke vent!  :sign0135:

Ik heb het daarnet nog met Marilyn over gehad en de volgende keer sleurt ze je direct binnen zodat je niet nog rap bij Amanda kan gaan schuilen.  ;D ;D ;) ;)

Een triootje met Marilyn EN Amanda, wat zou dat geven?  :17:

 ;D  ;D  ;D
Let op he makker, want met zulke levendige fantasie, en opgejut door die andere confrator hier,  ligt het misschien al in je broek voor je bij een meisje binnen bent.... ;D ;D ;D ;D ;D

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 27, Eva (Turk/dagshift)
« Reactie #56 Gepost op: 16 juni 2020, 09:31:08 »


Een triootje met Marilyn EN Amanda, wat zou dat geven?  :17:

 ;D  ;D  ;D

Euh een pijnlijke reet en een lege portemonnee ?  :lol_hitting:

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 27, Eva (Turk/dagshift)
« Reactie #57 Gepost op: 16 juni 2020, 09:59:46 »


Een triootje met Marilyn EN Amanda, wat zou dat geven?  :17:

 ;D  ;D  ;D

Euh een pijnlijke reet en een lege portemonnee ?  :lol_hitting:
Twee dikke konten???  ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 27, Eva (Turk/dagshift)
« Reactie #58 Gepost op: 15 augustus 2020, 19:14:18 »
Volgende week vrijdag  , 21/08 , is het Eva haar laatste dag in het SKW en dan vertrekt ze naar het thuisland. De kans dat ze ging terugkomen is héél klein zei ze me zelf.

 :cry :cry :cry :cry :cry :cry

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 27, Eva (Turk/dagshift)
« Reactie #59 Gepost op: 15 augustus 2020, 23:22:17 »
Dat zal mede afhangen van hoe rap de centen op zijn, en welke berichten zij binnenkrijgt vanuit Belgie over hoe het SKW na de vakantie er gaat uitzien, heropleving snel of traag, shifuren weer de oude of niet... Momenteel houden veel meisjes het al dan niet tijdelijk voor bekeken omdat er te weinig te verdienen valt.