Auteur Topic: ADS DAMES SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 138171 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
ADS DAMES SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #165 Gepost op: 2 december 2020, 17:02:58 »
En daar teert dus een miljard gelovigen op ....
Het is dus absoluut niets nieuws, niets van deze tijd, dat mensen liever iets geloven dan dat zij over iets kritisch willen nadenken. Of mag ik ook veronderstellen dat een grote meerderheid gewoon niet kritisch KAN nadenken. Vroeger niet, maar nu nog steeds niet.

Als de natuur de roemruchte curve van de besmettingen asynchroon met de getroffen maatregelen laat dalen, met een asynchroniteit die veel groter is dan de incubatietijd van dat virus, dan slaagt men er tòch nog in om mensen te laten geloven dat de daling een aantoonbaar direct gevolg zou zijn van de maatschappijdodende maatregelen.

Niet moeilijk om dit te begrijpen natuurlijk, want idd: in de loop van meer dan 2000 jaar is men er steeds in geslaagd om massaal mensen te laten geloven in een onbevlekte ontvangenis en een heilige geest. Zouden die mensen ook zo goedgelovig blijven, als hun dochter, na een avondje uit met het vriendje, terug thuis komt met spermavlekken in haar slipje en van dan af geen maandverband meer nodig heeft.... Ja mama, ik ben een hgeilige geest tegengekomen.  ;D ;D ;D

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
ADS DAMES SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #166 Gepost op: 2 december 2020, 17:05:43 »
Teneinde eens origineel te zijn....
Dit is de rubriek "live vanuit het net niet schipperskwartier "
Ik ben nu echt, as we speak, mijn piemel niet aan het laten zuigen door de zus of de mams....
Maar nu ga ik verder van dat slettebekje genieten....


Lap, vanmiddag zie ik M.
Die zit al lang in mijn Whatsapp en Instagram.
Facetimen doet ze niet... zou ze dan haar moeder sturen?
Maya stuurt soms haar jongere zus  ;D ;D ;D ;D
Maar geen nood, ze is gisteren 18 geworden, dus het kan  :lol :lol :lol
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
ADS DAMES SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #167 Gepost op: 2 december 2020, 17:08:54 »
Kent iemand deze dame?

https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-in-town-the-queen-in-the-sex-anaisa.html
Ja, al dikwijls achter haar raam zien staan

Yep ik zie ze ook altijd daar staan, heeft zo plakband tussen haar 2 borsten om die samen te houden. Ze lijkt wel een beetje op een Trans

Offline bule

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 61
    • Bekijk profiel
ADS DAMES SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #168 Gepost op: 2 december 2020, 18:35:11 »
Kent iemand deze dame?

https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-in-town-the-queen-in-the-sex-anaisa.html
Ja, al dikwijls achter haar raam zien staan

Yep ik zie ze ook altijd daar staan, heeft zo plakband tussen haar 2 borsten om die samen te houden. Ze lijkt wel een beetje op een Trans

Zeg maar ZEER GROTE stukken plakband :lol
Zie ze ook geregeld staan.
Niet meteen mijn stijl...'on top' lijkt me niet evident, dan moet je zelf al stevig gebouwd zijn om niet plat klaar te komen in een laatste adem'stoot'  :lol

Alle respect voor de dame in kwestie uiteraard, laat dit duidelijk zijn. Ze zit (zoals zovele skw dames) vermoedelijk op 'zwart zaad'... ondanks ze liever allen een ander kleurtje zien...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
ADS DAMES SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #169 Gepost op: 2 december 2020, 18:49:00 »
Teneinde eens origineel te zijn....
Dit is de rubriek "live vanuit het net niet schipperskwartier "
Ik ben nu echt, as we speak, mijn piemel niet aan het laten zuigen door de zus of de mams....
Maar nu ga ik verder van dat slettebekje genieten....
Als je echt origineel wil zijn, stream het live verdorie, jij gunt ons ook niks  ;D :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
ADS DAMES SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #170 Gepost op: 2 december 2020, 22:23:53 »
En daar teert dus een miljard gelovigen op ....
Het is dus absoluut niets nieuws, niets van deze tijd, dat mensen liever iets geloven dan dat zij over iets kritisch willen nadenken. Of mag ik ook veronderstellen dat een grote meerderheid gewoon niet kritisch KAN nadenken. Vroeger niet, maar nu nog steeds niet.

Als de natuur de roemruchte curve van de besmettingen asynchroon met de getroffen maatregelen laat dalen, met een asynchroniteit die veel groter is dan de incubatietijd van dat virus, dan slaagt men er tòch nog in om mensen te laten geloven dat de daling een aantoonbaar direct gevolg zou zijn van de maatschappijdodende maatregelen.

Niet moeilijk om dit te begrijpen natuurlijk, want idd: in de loop van meer dan 2000 jaar is men er steeds in geslaagd om massaal mensen te laten geloven in een onbevlekte ontvangenis en een heilige geest. Zouden die mensen ook zo goedgelovig blijven, als hun dochter, na een avondje uit met het vriendje, terug thuis komt met spermavlekken in haar slipje en van dan af geen maandverband meer nodig heeft.... Ja mama, ik ben een hgeilige geest tegengekomen.  ;D ;D ;D

Tss, we gingen niet over politiek discussiëren awel dan ook niet over de levensbeschouwelijke zaken...  Men mag daarbij blij zijn dat christenen nog behoorlijk tolerant zijn.  8)
« Laatst bewerkt op: 2 december 2020, 22:35:15 door mechelen »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
ADS DAMES SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #171 Gepost op: 2 december 2020, 23:44:33 »
En daar teert dus een miljard gelovigen op ....
Het is dus absoluut niets nieuws, niets van deze tijd, dat mensen liever iets geloven dan dat zij over iets kritisch willen nadenken. Of mag ik ook veronderstellen dat een grote meerderheid gewoon niet kritisch KAN nadenken. Vroeger niet, maar nu nog steeds niet.

Als de natuur de roemruchte curve van de besmettingen asynchroon met de getroffen maatregelen laat dalen, met een asynchroniteit die veel groter is dan de incubatietijd van dat virus, dan slaagt men er tòch nog in om mensen te laten geloven dat de daling een aantoonbaar direct gevolg zou zijn van de maatschappijdodende maatregelen.

Niet moeilijk om dit te begrijpen natuurlijk, want idd: in de loop van meer dan 2000 jaar is men er steeds in geslaagd om massaal mensen te laten geloven in een onbevlekte ontvangenis en een heilige geest. Zouden die mensen ook zo goedgelovig blijven, als hun dochter, na een avondje uit met het vriendje, terug thuis komt met spermavlekken in haar slipje en van dan af geen maandverband meer nodig heeft.... Ja mama, ik ben een hgeilige geest tegengekomen.  ;D ;D ;D

Tss, we gingen niet over politiek discussiëren awel dan ook niet over de levensbeschouwelijke zaken...  Men mag daarbij blij zijn dat christenen nog behoorlijk tolerant zijn.  8)
En verschrikkelijk hypocriet als ze dat denken, lees het OT er maar eens op na, het meest gewelddadige boek ter wereld.
En dat is diegene die ons allen lief heeft?
Mijn grootvader zaliger zijn laatste woorden waren destijds: " Ze hebben ons nogal iets wijs gemaakt al die jaren." En die mens ging iedere week naar de kerk, vanaf hij 6 was tot hij gestorven is op zijn 92e .....

Levensbeschouwingen, heel erg goed, het gaat alleen om die levensbeschouwingen waarvoor gemoord is, oorlogen zijn en worden uitgevochten, sinds den beginne, dan moeten we ook durven stellen dat er toch iets niet klopt.
Als we maar even de slamlam en de bastaard erbij nemen, dezelfde god, andere naam, en toch moorden de volgelingen mekaar massaal uit ... mooie levensbeschouwing

Dan ben ik blij dat mijn levensbeschouwing "de vrije betaalde liefde" is .....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
ADS DAMES SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #172 Gepost op: 3 december 2020, 11:38:28 »
Hier, speciaal voor mechelen, dan hoef je niet meer naar de zondagsmis  :lol :lol :lol :lol :lol

Ik kijk er iedere morgen naar bij het ontbijt ... "zo zot als leuvefoor"
Daddy heeft zelfmoord gepleegd, mama had beter abortus gepleegd, me dunkt  :-\ :-\ :-\


&t=21s

Ze kan nog dansen als een bijenkoningin ook    :-\ :-\ :-\


En dan nu het OT lezen tijdens de middagpauze .....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
ADS DAMES SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #173 Gepost op: 3 december 2020, 12:36:52 »
En de opbrengst van de collecte is deze week voor jou SM...  :039:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
ADS DAMES SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #174 Gepost op: 3 december 2020, 12:42:18 »
En de opbrengst van de collecte is deze week voor jou SM...  :039:
Die heb ik niet nodig, mechelen, spaar maar voor die evangeliste en voor Trump, of voor het bisdom dat weer eens gerechtskosten moet betalen omdat er ne pastoor niet met zijn poten van een misdienaar kan blijven en zijne piet in een jongenskont moest steken, ik word kotsmisselijk van eender welk geloof

BAH BAH BAH
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
ADS DAMES SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #175 Gepost op: 4 december 2020, 00:12:47 »
En de opbrengst van de collecte is deze week voor jou SM...  :039:
Als SM van die opbrengst naar de meiskes moet gaan, zal het voorzeker ook wel bij een vluggertje moeten blijven  :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
ADS DAMES SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #176 Gepost op: 4 december 2020, 00:28:14 »
Men mag daarbij blij zijn dat christenen nog behoorlijk tolerant zijn.  8)
De huidige 'christenen' zijn idd heel tolerant, vergeleken met bepaalde etnische groepen. Dat komt echter vooral omdat die zogenaamde Christenen zich de dag van vandaag geen fluit meer aantrekken van een of ander soort geloof.

Toen alles nog op wieltjes liep in de club van de zwartrokken, was hun oordeel over bv de meisjes en hun klanten al heel wat stricter. De zwartrokken waren (waren, want ze sterven uit) eerder solidair met elkaar dan tolerant. Solidair omdat de meerderheid van hen in hetzelfde schuitje zat. Wat wij nu 'homo' noemen, heette toen 'een roeping hebben'.

Vermits de gazanten van God indertijd zeer nauw betrokken waren bij het onderwijs, ontwikkelden deze 'geroepenen' helaas maar al te vaak een voorliefde voor het gemakkelijk manipuleerbare publiek dat zij in hun scholen aantroffen. Met de nodige geestelijke uitleg slaagden zij er ook in om zoveel mogelijk jongetjes misdienaar te laten worden, om ook Mijnheer Pastoor, die niet in het onderwijs stond, van het nodige gerief werd voorzien.

Er waren toen ook lang niet zulke verfijnde oorapparaatjes als tegenwoordig, waardoor er opmerkelijk veel doofpotten waren, goed gevuld met avontuurtjes in 't jongenspoepke. De officieren van dit legertje andersgeaar(s)de medemensen droegen de titel van bisschop. Zij voerden de nodige praktijkstudies uit, teneinde de voeling met de werkvloer te behouden. Hieruit ontsproot het wijze spreekwoord: jongens, zie je iemand met een mijter, pas dan goed op je schijter.


« Laatst bewerkt op: 4 december 2020, 00:33:43 door Vanderbeffen »

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
ADS DAMES SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #177 Gepost op: 7 december 2020, 12:33:46 »
Herkent iemand deze dame ? Ik meen ze al in het SKW gezien te hebben maar ben niet zeker.

https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hello-914406106.html

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
ADS DAMES SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #178 Gepost op: 7 december 2020, 15:23:26 »
Herkent iemand deze dame ? Ik meen ze al in het SKW gezien te hebben maar ben niet zeker.

https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hello-914406106.html
Ik denk net hetzelfde als jij, ik heb haar al eens een keertje op die stoel zien zitten ...

Nu alleen die stoel nog identificeren en we weten wie het is  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline leeuw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 50
    • Bekijk profiel
ADS DAMES SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #179 Gepost op: 7 december 2020, 17:50:21 »
Herkent iemand deze dame ? Ik meen ze al in het SKW gezien te hebben maar ben niet zeker.

https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hello-914406106.html

Ik geloof weinig van dat profiel. En de enige reden is omdat er twee verschillende foto’s opstaan. Namelijk duidelijke gezichts foto’s en andere die afgedekt/verborgen zijn.