Auteur Topic: WIN EEN VRIJKAARTJE BABYLON PLUS EEN HALFUURTJE MET JE DAME NAAR KEUZE  (gelezen 21018 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Wat bleek achteraf. Dat een of andere joker tijdens onze kamergang alle papiertjes van de deuren had gehaald en ze opnieuw had opgehangen.
The Joker in Babylon? En hij heeft ons niets gezegd  ;D :lol


Ik vind het een heerlijke grap, de Babylonische kamerverwarring  ;) :cheer:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
WIN EEN VRIJKAARTJE BABYLON PLUS EEN HALFUURTJE MET JE DAME NAAR KEUZE
« Reactie #1 Gepost op: 27 maart 2015, 16:50:02 »
Wat bleek achteraf. Dat een of andere joker tijdens onze kamergang alle papiertjes van de deuren had gehaald en ze opnieuw had opgehangen.
The Joker in Babylon? En hij heeft ons niets gezegd  ;D :lol


Ik vind het een heerlijke grap, de Babylonische kamerverwarring  ;) :cheer:

Geweldig! Hahaha!

Volgende stap: opeens licht uit doen, dames van kamers laten wisselen en licht weer aan...

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WIN EEN VRIJKAARTJE BABYLON PLUS EEN HALFUURTJE MET JE DAME NAAR KEUZE
« Reactie #2 Gepost op: 27 maart 2015, 18:05:02 »
Wat bleek achteraf. Dat een of andere joker tijdens onze kamergang alle papiertjes van de deuren had gehaald en ze opnieuw had opgehangen.
The Joker in Babylon? En hij heeft ons niets gezegd  ;D :lol


Ik vind het een heerlijke grap, de Babylonische kamerverwarring  ;) :cheer:

Geweldig! Hahaha!

Volgende stap: opeens licht uit doen, dames van kamers laten wisselen en licht weer aan...
Het wordt hier alsmaar leuker  :cheer:


Nog ideeën?


Het beste idee wordt beloond met een vrijkaartje  Babylon plus een kamergang van een half uur geschonken door het huis RelaxxxBoard.
We laten Kesha kiezen wat het beste idee is op de verjaardag van de VS op 25 april, ik zal de ideeën persoonlijk aan haar voorleggen en ja, ik ga meedoen (zo corrupt als een Belgische politieker ben ik)  ;D :035:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WIN EEN VRIJKAARTJE BABYLON PLUS EEN HALFUURTJE MET JE DAME NAAR KEUZE
« Reactie #3 Gepost op: 27 maart 2015, 19:12:33 »
Mijn idee:
"Ik ga een willekeurige kamer op, de lichten mogen aan blijven, en jullie brengen me Kesha of Paula, of beter nog allebei
En dan allemaal wegwezen, zo kan ik mijn gratis halfuurtje verzilveren.....


En wat heb ik gewonnen?  ;D   :dance2 :douchen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
WIN EEN VRIJKAARTJE BABYLON PLUS EEN HALFUURTJE MET JE DAME NAAR KEUZE
« Reactie #4 Gepost op: 27 maart 2015, 21:38:16 »
Ik zou het volgende wel eens spannend vinden:
Alle kamernummers op een briefje aan de ene kant,aan de andere kant alle meidennamen op een briefje.
Dan nummer van kamer trekken+een meidennaam en dan ja,met die meid naar die kamer.
Geen gezaag over kamers en geen presales,gewoon doen en zien of het al dan niet beviel.
Een beetje vreemd maar lijkt me leuk of het achteraf nog zo leuk zou zijn,geen idee. :017:
Een sprong in het onbekende. ::) ;D ;)
you only live once

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WIN EEN VRIJKAARTJE BABYLON PLUS EEN HALFUURTJE MET JE DAME NAAR KEUZE
« Reactie #5 Gepost op: 27 maart 2015, 22:13:16 »
Ik heb alvast een kamernummer voor je ....  ;D
[attachimg=1]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WIN EEN VRIJKAARTJE BABYLON PLUS EEN HALFUURTJE MET JE DAME NAAR KEUZE
« Reactie #6 Gepost op: 27 maart 2015, 22:16:01 »
... en ik kan deze drieling niet uit mekaar houden, maar je mag  zelf een keuze maken  8) :lol_hitting: :cheer:
[attachimg=1]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
WIN EEN VRIJKAARTJE BABYLON PLUS EEN HALFUURTJE MET JE DAME NAAR KEUZE
« Reactie #7 Gepost op: 27 maart 2015, 22:20:57 »
Ik heb alvast een kamernummer voor je ....  ;D
[attachimg=1]
Ge vergeet het meisje,sexmachine,die drieling heb ik daar nog niet gezien,nieuw zeker?  :17:
Btw,Eddy zou die nooit aannemen,no way. ;D :039:
you only live once

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
WIN EEN VRIJKAARTJE BABYLON PLUS EEN HALFUURTJE MET JE DAME NAAR KEUZE
« Reactie #8 Gepost op: 28 maart 2015, 14:08:09 »
Wat bleek achteraf. Dat een of andere joker tijdens onze kamergang alle papiertjes van de deuren had gehaald en ze opnieuw had opgehangen.
The Joker in Babylon? En hij heeft ons niets gezegd  ;D :lol


Ik vind het een heerlijke grap, de Babylonische kamerverwarring  ;) :cheer:

Geweldig! Hahaha!

Volgende stap: opeens licht uit doen, dames van kamers laten wisselen en licht weer aan...
Het wordt hier alsmaar leuker  :cheer:


Nog ideeën?


Het beste idee wordt beloond met een vrijkaartje  Babylon plus een kamergang van een half uur geschonken door het huis RelaxxxBoard.
We laten Kesha kiezen wat het beste idee is op de verjaardag van de VS op 25 april, ik zal de ideeën persoonlijk aan haar voorleggen en ja, ik ga meedoen (zo corrupt als een Belgische politieker ben ik)  ;D :035:

ik zou zeggen inschrijven  ;D

Offline foefel

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 98
    • Bekijk profiel
WIN EEN VRIJKAARTJE BABYLON PLUS EEN HALFUURTJE MET JE DAME NAAR KEUZE
« Reactie #9 Gepost op: 29 maart 2015, 16:43:54 »
Misschien een grap toch schrijf ik me in voor een vrijkaartje.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WIN EEN VRIJKAARTJE BABYLON PLUS EEN HALFUURTJE MET JE DAME NAAR KEUZE
« Reactie #10 Gepost op: 29 maart 2015, 21:17:27 »
Misschien een grap toch schrijf ik me in voor een vrijkaartje.
Het is geen grap.
Maar we verwachten wel ideeën, die we dan voorleggen aan Kesha, en zij kiest de winnaar.
Gewoon jezelf inschrijven is uiteraard ook een idee, maar ik twijfel dat Kesha die als leukste gaat kiezen  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
WIN EEN VRIJKAARTJE BABYLON PLUS EEN HALFUURTJE MET JE DAME NAAR KEUZE
« Reactie #11 Gepost op: 29 maart 2015, 21:35:15 »
Om toch nog een eigen keuze te hebben en het tegelijk spannend te houden, stel  ik het volgende voor:
Als je binnenkomt krijg je een nummer en hetzelfde nummer gaat in een dichte pot.
Elke twee uur (vanaf bijvoorbeeld 14.00) wordt er door een dvp een nummer uit de pot getrokken en de gelukkige winnaar mag dan een half uur met de dame naar keuze kameren.  :))
Voorwaarden:
-er moeten minstens 10 dames bij de trekking aanwezig zijn
-indien de winnaar er niet is, wordt er een nieuw nummer getrokken (enz).

Wordt dit voor de club te duur, dan zou men kunnen overwegen om de klanten vrij te laten bij binnenkomst 5 euro extra te betalen om mee te mogen doen. Alleen die klanten krijgen dan een nummer en doen mee met de trekking. :great:

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
WIN EEN VRIJKAARTJE BABYLON PLUS EEN HALFUURTJE MET JE DAME NAAR KEUZE
« Reactie #12 Gepost op: 30 maart 2015, 09:27:17 »
Om toch nog een eigen keuze te hebben en het tegelijk spannend te houden, stel  ik het volgende voor:
Als je binnenkomt krijg je een nummer en hetzelfde nummer gaat in een dichte pot.
Elke twee uur (vanaf bijvoorbeeld 14.00) wordt er door een dvp een nummer uit de pot getrokken en de gelukkige winnaar mag dan een half uur met de dame naar keuze kameren.  :))
Voorwaarden:
-er moeten minstens 10 dames bij de trekking aanwezig zijn
-indien de winnaar er niet is, wordt er een nieuw nummer getrokken (enz).

Wordt dit voor de club te duur, dan zou men kunnen overwegen om de klanten vrij te laten bij binnenkomst 5 euro extra te betalen om mee te mogen doen. Alleen die klanten krijgen dan een nummer en doen mee met de trekking. :great:

normaal gesproken is er in babylon met een verjaardagsfeestje 20 euro korting op de intree van 50 euro of dat nu van toepassing is op mijn verjaardag ik heb nog geen idee  :017: als die korting nu is 10 euro minder zal zijn. intree 40 euro en van die 40 euro stop babylon 10 euro in de pot hoe meer gasten op mijn verjaardag hoe meer gratis kampergangen . en dan kunnen jullie allemaal wel roepen jij heb gratis intree als je je verjaardag viert in een club ik ben zo sportief om die 10 euro ook mee in te leggen overigens in babylon krijg je waar voor je geld  eten alla cardt wellness als ik het wel heb 15 kamers wat Jo Sie is wat jou get.     

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WIN EEN VRIJKAARTJE BABYLON PLUS EEN HALFUURTJE MET JE DAME NAAR KEUZE
« Reactie #13 Gepost op: 30 maart 2015, 12:27:38 »
Om toch nog een eigen keuze te hebben en het tegelijk spannend te houden, stel  ik het volgende voor:
Als je binnenkomt krijg je een nummer en hetzelfde nummer gaat in een dichte pot.
Elke twee uur (vanaf bijvoorbeeld 14.00) wordt er door een dvp een nummer uit de pot getrokken en de gelukkige winnaar mag dan een half uur met de dame naar keuze kameren.  :))
Voorwaarden:
-er moeten minstens 10 dames bij de trekking aanwezig zijn
-indien de winnaar er niet is, wordt er een nieuw nummer getrokken (enz).

Wordt dit voor de club te duur, dan zou men kunnen overwegen om de klanten vrij te laten bij binnenkomst 5 euro extra te betalen om mee te mogen doen. Alleen die klanten krijgen dan een nummer en doen mee met de trekking. :great:

normaal gesproken is er in babylon met een verjaardagsfeestje 20 euro korting op de intree van 50 euro of dat nu van toepassing is op mijn verjaardag ik heb nog geen idee  :017: als die korting nu is 10 euro minder zal zijn. intree 40 euro en van die 40 euro stop babylon 10 euro in de pot hoe meer gasten op mijn verjaardag hoe meer gratis kampergangen . en dan kunnen jullie allemaal wel roepen jij heb gratis intree als je je verjaardag viert in een club ik ben zo sportief om die 10 euro ook mee in te leggen overigens in babylon krijg je waar voor je geld  eten alla cardt wellness als ik het wel heb 15 kamers wat Jo Sie is wat jou get.     
Prachtig idee, alleen worden alle voorstellen voorgelegd aan Kesha ..... OP JOUW VERJAARDAG  ;D :017:



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WIN EEN VRIJKAARTJE BABYLON PLUS EEN HALFUURTJE MET JE DAME NAAR KEUZE
« Reactie #14 Gepost op: 19 april 2015, 14:58:55 »
Ik zie dat dit topic wat naar de achtergrond is geraakt .... BUMP  :pica :cheer:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal