Auteur Topic: ALGEMEEN  (gelezen 491615 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #150 Gepost op: 7 juli 2015, 18:50:42 »
Citaat
een beetje dan, want voor mij blijft mijn Bulgaarse onvoorspelbare furie toch veruit op de eerste plaats staan

Wie is toch deze Bulgaarse furie waar jij zo met lof over spreekt!? :017: ;) :lol_hitting:

Alle gekheid op een stokje: nog veel plezier in YY! 8)

Ik ben zoo slecht in namen  :-[

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #151 Gepost op: 7 juli 2015, 20:59:30 »
Hey Eddy,komt die Angie van Living Room? In een vorig leven noemde
ze zich Cora,kunt ge dat ff uitzoeken? Thx en cu. :017:  ;)
Ik heb haar nog even in de gang tegen de muur schilderingen zien staan naast de heren wc, maar nadat ik jouw vraag zag heb ik haar niet meer gezien.
Zij heeft echter een zeer opmerkelijke tattoo vlak boven haar venusheuvel.
Mocht het om dezelfde dame gaan, dan moet je de tattoo kennen.
Verder had zij geen tattoos of piercings.

Offline bocariver

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 63
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #152 Gepost op: 7 juli 2015, 23:09:07 »
I made a visit in YY last first july to meet some old chinese friends.
May be two years since my last time,garden is finished and restaurant was cool with good food.
Very nice to be in the swimming pool during this hot summer with some girls.
May be 40 girls and same for clients.
I saw Andrea ex sixsens,Roxanna ex phg,gt,samya,Rachel.cze ex phg with silicon boobs now but no Cora- Angie.
The line up was good for esthetics but average for service according to my friends.
Personnaly, I was too tired to fuck due to a trip in foreigner country with girlfriend.
May be I will go again if it is hot.

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #153 Gepost op: 7 juli 2015, 23:24:58 »
Hey Eddy,komt die Angie van Living Room? In een vorig leven noemde
ze zich Cora,kunt ge dat ff uitzoeken? Thx en cu. :017:  ;)
Ik heb haar nog even in de gang tegen de muur schilderingen zien staan naast de heren wc, maar nadat ik jouw vraag zag heb ik haar niet meer gezien.
Zij heeft echter een zeer opmerkelijke tattoo vlak boven haar venusheuvel.
Mocht het om dezelfde dame gaan, dan moet je de tattoo kennen.
Verder had zij geen tattoos of piercings.
Thx Eddy,6 maand terug had ze geen tattoo's,maar dat wil niets zeggen natuurlijk.
Ik ga het in de loop van juli even gaan uitvissen. ::)  ;)
you only live once

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #154 Gepost op: 15 juli 2015, 10:37:17 »
Vorige week dinsdag nog een tijdje met Roy de masseur staan praten.
Tijdens de vakantie periode is hij wat vaker in YY, maar normaal is hij op donderdag en zondag aanwezig.
Één van de beste masseurs die ik ken door zijn combinatie van sport- en drukpunt massage.
Ik was verrast hem te zien, want dacht dat hij alleen nog buiten de club werkte.
Weer een extra reden om naar YY te gaan.
Roy heeft mij al zeker 5 jaar zowel vóór als na wedstrijden erg goed geholpen om soepel te blijven.

Eigenlijk zou een bezoek aan Yin Yang in een Plus Verzekering van de ziektekosten verzekering thuishoren!
Maar gelukkig was deze keer de entree al gratis dankzij het Relaxxxboard vrijkaartje!

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #155 Gepost op: 18 juli 2015, 15:34:08 »
Vandaag weer eens in de YY geweest laatste keer was toch alweer 9 maanden geleden en idd. er werd alweer een begin gemaakt om nog verder uit te gaan breiden achter de lockers op het grasveld moeten kamers bij komen en vandaag was al een graafmachine bezig. Eerst even van de lunch genoten deze was net als bij MIJN laatste bezoek weer dik in orde, vers, en ruime keus. Daarna even wat bij het zwembad gelegen en ik moet zeggen het was in de vroege middag nog niet te druk qua dames en het nivo was redelijk. Daar kwam later op de dag verandering in want na 15.00 druppelde er steeds meer dames binnen en ook wat meer echte optic fucks ( maja het is vrijdag dus is de zaak langer open dus beginnen veel dames later had ik kunnen weten ). Verder de bardames waren ook weer erg mooi en behulpzaam voor het eerst ook even in de mooie men lounge gezeten alleen jammer dat er slecht staat aangegeven dat deze er is en waar hij is nu was het er dus bijna niemand terwijl het toch even lekker kan zijn zeker ook omdat ze in YY best streng zijn op telefoon/tablet gebruik en dat daar dus wel makkelijk kan.

Verder kwam ik zelfs een mooie aziatische dame 2x tegen en dat was voor mij de eerste keer in YY en ik houd nogal van bamihap  helaas was deze dame maar weinig op de vloer en heb er enkel 2x tijdens het lopen kunnen bewonderen dus ik vermoed dat ze veel ( vaste ? ) klanten moet hebben. Verder was er ook een goede ruime en smakelijke keus avond eten en lekker ijs desert met vers fruit en voor wie het nog te warm is er lagen ook water ijsjes al met al ik vond het vandaag een succes in de YY dus zal zeker nog eens terug gaan alleen wanneer weet ik niet want er staat nog genoeg op de to do list de de komende tijd.

Offline JPtoo

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #156 Gepost op: 19 juli 2015, 20:36:02 »
Deze aziatische dame, had ze een soortement van licht sm pakje aan en Koreaans / Japans uiterlijk  ;) Niet slank maar een hele lieve lach en ze spreekt Engels.
Zo ja dan weet ik wie het is aangezien ik afgelopen vrijdag in YY was en haar gelukkig gekozen had.

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #157 Gepost op: 20 juli 2015, 19:20:53 »
Ja JP dat moet haar dan toch echt geweest zijn denk ik.

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #158 Gepost op: 26 juli 2015, 21:50:36 »
Gisteren (zaterdag) de op het nieuws aangekondigde storm getrotseerd en met een met voetballen gewonnen vrijkaartje van een ander forum naar YY gereden.
Het was op de weg goed te doen en toen ik even na 14.00 aankwam, stonden er meer auto's op de parkeerplaats dan ik had verwacht.

De vrijkaart werd zonder problemen geaccepteerd, (waarvoor mijn dank naar dit forum uitgaat)!

In de club waren al aardig wat ijsberen aanwezig. Gelukkig ook een groot aanbod aan dames, waaronder ik al spoedig Nadia bespeurde. Nadia kwam me begroeten en sloeg een arm om me heen. Even gezellig gekletst; met Nadia is dat geen enkele moeite. Ik boekte haar voor later op de avond want ik wilde er zeker van zijn dat ik met een glimlach de club zou verlaten.

Eerst maar eens een verlate lunch ophalen. Lekker gebakken spek met roerei met wat broodjes naar binnen gewerkt. Tijdens het eten bespeurde ik een Koreaanse schoonheid die daar ook zat te eten.

Ik ben later in de aanloop naar de bar een gesprekje met haar aangegaan, en ze vertelde me dat ze Kim was uit Korea. Ik was even in verwarring want ik enkele goede verhalen gelezen over de enige Koreaanse die in YY rondhangt en die had toch een andere naam (Sandra dacht ik).
Even later, terwijl ik op de lange bank in het dansgedeelte van de bar zat, ging Kim tegenover me staan. Eens te meer vond ik haar er mooi en zeer sexy uitzien. Ik wenkte naar haar en ze ging naast me zitten. Leuk met haar gesproken en ik kreeg steeds meer zin in haar. Toen bleek dat ze een dansje moest gaan opvoeren bij de danspaal (waar ik een halve meter vandaan zat). Ze voerde een sensuele dans uit waarbij ze me aankeek en langzaam haar topje uittrok. Heel geil allemaal.
Toen ze weer naast me ging zitten, zei ze dat ze drie keer op een dag een nummer danst en dat ze daarvoor 50 euro krijgt en daarmee de clubtoegang betaald. Ook vroeg ze me hoe ik de dans vond, want ze was bang dat die "boring" was. Ik verzekerde haar dat het allesbehalve "boring" was en ging snel met haar de kamer op.

Op de kamer was staande tongzoenen. Na een tijdje ging ze door de knieën om me staande een pijpbeurt te geven. En die voelde heel goed!!
Ik verzocht haar om op het bed te gaan liggen en daar werd het zoenen voortgezet en kon ik ook haar mooie borsten onder handen (en mond) nemen.
Langzaamaan daalde ik af naar haar liefdesgrotje en die bood ze gewillig aan. En zo proefde ik voor het eerst van mijn leven een Koreaanse kut, en mensen, ik kan het aanbevelen!
Kim onderging het verwennen duidelijk met plezier. Ze ging er helemaal in op. Toen werden de rollen omgedraaid en werden mijn pik en ballen door haar mond bewerkt. En wat voelde dat lekker. Ze kan het retegoed.
Toen ze op een gegeven moment mijn pik tussen haar borsten nam en heen en weer bewoog, hield ik het niet meer en ontplofte.

Okay, bewaar ik het neuken met haar voor de volgende keer. Want die komt er zeker als het aan mij ligt!

Na de nodige wellnes en het avondeten Nadia opgezocht. Dat duurde even want die bleek populair te zijn (terecht!).
Over mijn sessie met Nadia kan ik kort zijn: weergaloos, weer beter dan de vorige keren terwijt ik dacht dat dat niet mogelijk was. Deze keer kwam zij ook klaar na beider inzet: tijdens het beffen zat ze op het randje, toen vroeg ze of ik mijn vinger in haar kut wilde steken en begon ze zelf de clit te stimuleren. Dit duurde toch ook nog een tiental minuten voordat ze schreeuwend klaarkwam.

Even na 22.00 het pand inderdaad met een grote smile verlaten.

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #159 Gepost op: 31 juli 2015, 12:43:28 »
Afgelopen dinsdag voor de eerste keer YingYang bezocht. Het weer was niet schitterend dus de keuze ging uit naar een saunaclub met voldoende indoor entertainment. Na wat lezen besloten om samen met SchietGraag Yingyang nader te gaan onderzoeken.

Mooi verscholen in Roermond ligt er een stukje paradijs voor de nieuwe en ook ervaren ijsbeer.
Bij aankomst omstreeks 11.30 was het op de parking nog zeer rustig. Binnen even 50 afgerekend en een mooie grijze pels mogen ontvangen. Kwaliteit van de badjas lag me wel en voelde de gehele dag zeer lekker aan. Omdat het de eerste keer was hebben we nog snel een woordje uitleg gekregen en daar gingen we dan het avontuur tegemoet.
Bij binnenkomst al enkele slanke deernes gespot dat zat dus al snor.

Omkleden, douchen en eerst even naar het saunacomplex vooraleer aan het echte werk te beginnen.
Alles mooi aanwezig en prima om enkele uurtjes wellness door te brengen op een dagbezoekje. Ondanks het mindere weer de tuin ook even verkend en deze zag er ook zeer goed uit, zal hier nog eens moeten terugkomen op een zonnige dag.
De bar was gezellig maar vind hem iets minder dan bij Sixsens, iets minder de mogelijkheid om wat privacy op te zoeken. Maarja daar dient de kino dan ook voor. Heb er zelf geen gebruik van gemaakt maar daar kan je in ieder geval wel lekker gaan knuffelen.

Omstreeks 12 was er reeds een behoorlijk dames aanbod aanwezig waar zeker wat lekkers tussen zat.
Al vlug een eerste kamer gemaakt met Viki welke het overdrukventieltje gevonden heeft en op professionele wijze wat verlichting gebracht heeft.
Hierna nog wat bar getreuzel veroorzaakt en toch wel vastgesteld dat het optisch zeer goed gesteld is in YingYang.

Dan maar even de cuisine verkennen. Proper verzorgd en prima keus. Zelf even wat friet, slaatje en köttbullar gegeten. Toetje maar even overgeslagen want daar had ik wat anders voor in gedachten.
Ondertussen terug aan de bar en schietgraag heeft hem ook al laten knallen.

Zit me daar toch een lekker ding op de sofa. Lang zwart haar en een mooie lach. Beetje verlegen (zoals ik), niet presalend, gewoon te wachten op de prins met het witte paard. Mijn paard was ik thuis vergeten en zal het dus zonder moeten doen.
En wat gebeurd er dan plots, deze welbevallige dame komt rond de nek van schietgraag hangen. Potverdorie wat heeft die meer, buiten een stijve beflip van zijn voorgaand avontuur. Maar galant als ie is dirigeerd hij haar mijn richting uit. "You come with me?" vraagt ze en ik knik gewillig van ja. Ik had verwacht even een sofaknuffel te geven maar ze sleurde me onmiddellijk mee de kamer op. Niet direct wat ik in gedachten had maar erg vond ik dit ook niet.

Kelly was de naam en ik moet zeggen is me prima bevallen. Later op de dag nog gedacht om een tweede kamer met haar te maken maar toch niet gedaan heb er nu wel wat spijt van, maar ja hebben we weer wat om naar uit te kijken voor volgende keer.

Schietgraag die had speedzaad mee denk ik want ik kwam nog maar net terug en hij was al aan nummer 3 bezig. De sloeber.
Er wordt binnen niet gerookt en als niet roker vind ik dit natuurlijk wel super. Na een spuitwater of zeven was ik nog op zoek naar een afsluitertje. Al de hele dag zat er een grietje wat te lonken naar ons en ik vond deze best te pruimen.

Nadia, de naam deed me geen positief draadje herinneren, dan toch nog maar even verder rondkijken.
Schietgraag stelde de vraag of we naar huis gingen of dat ik nu eindelijk een keuze ging maken. Ik zag nog wat wit in zijn ogen en dacht die moet ook nog wat kwijt.
Na een poosje bleven de ronde knikkers van Nadia me toch wel intergeren en besloot het er toch maar op te wagen. Niet de beste sessie van de dag maar ook zij heeft me nog een kwakje ontfutseld.
Tevens had Schietgraag ook nog maar snel een 4de prinsesje gezocht.

Het was ondertussen tegen achten en dan maar naar huis gaan karren. Er kwam net een nieuwe lading beren binnen en je merkte dat er nog een lekker feestje ging gebouwd worden.
YingYang is zeker aan te raden, mooie club, prima wellness en prima eten. Dames aanbod ruim en optisch zeker de moeite waard.

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #160 Gepost op: 1 augustus 2015, 15:59:44 »

                                           DONDERDAG 30/07/15

Donderdag na 11 maand nog eens Yinyang bezocht,te lang maar ja,er zijn wel meerdere clubs in saunaland.
Mijn vrijkaart werd zonder probleem goedgekeurd,bedankt YY en RB,een sleutel,handdoek en badjas later,
direct mijn kastje gevonden,gelukkig bovenaan voor deze oude man.Eerst gedoucht en verbouwing even
bezocht,toch wel leuk daarbinnen met zo een wellness,supermooi en groot.

Even het restaurant aangedaan voor een laat ontbijtje,rond 12h,was net als de vorige keer helemaal spic en
span,eten,ook later van een zeer hoog niveau,van het beste wat ik ooit mocht nuttigen in een club.

Even met een koffietje naar het terras,heerlijk,helaas te koud om aan het zwembad te vertoeven,nog even
kennis gemaakt met een Belg,die ik kende van in SS en een Nederlander die ik ook wel eens tegen het lijf
loop,wat is de wereld klein.

Rond 14h,wanneer er steeds meer meiden binnendruppelden,maar eens op verkenning gegaan,wel veel en mooie
exemplaren,maar een praatje of lachje was ver te zoeken,damned.Ze waren allen nogal direct,de ene nog meer
dan de andere,ben ik niet zo gewoon,ene ging zelfs zover dat TZ ook een extra was,dus bijbetalen.Ik vroeg haar
of ik wel in een club was,kan gebeuren dat ge verkeerd rijdt,ze kon er niet mee lachen,ik zei meid ga ergens elders
spelen.Terug op het terras kreeg ik een paar tips van de Belg,sorry maat maar daar zag ik me niet mee op kamer
gaan,het oog wil ook wat,toch?Toch maar een standaardkamertje gedaan van een halfuur,vraag me niet meer hoe ze
heette,vergeten,zal dus niet speciaal geweest zijn,sorry guys,maar al die namen.Op zoek naar Angy,niet gespot btw,
jammer,nu weet ik nog niet of dat de Angy uit LR is,dju.

Terug op terras kwam een meid zingend langs en de bar in,ik ging haar direct achterna,daar moest ik even kennis mee
maken,oogcontact gemaakt en jup,ze wenkte me,braaf ben ik erop af gestapt.Een mooi figuurtje,niet de mooiste van de
klas,maar het kon ermee door,even haar menu gevraagd en zowaar ze antwoordde,wat van voorgaande meiden niet kon.
Toen ik vroeg of ze TZ deed,legde ze haar vinger op haar lippen,ze ging het in mijn oor fluisteren,wat ze ook deed,na eerst
mijn oorlelletje te likken,wow,die viel mee.Ik vroeg eerst sigaretje roken en dan gaan we,was geen probleem,dan pakte ze
mijn hand en zo liepen we,met pitstop voor een sleutel,helemaal tot +2.Ik zei haar laat me hier niet alleen,anders vind ik
nooit meer de weg,kamer op,yep,no condooms meer,dacht begint goed,zij weg,toen ze terugkwam zei ze,np,de tijd loopt
vanaf nu,netjes.Alles verliep zoals ik me had voorgesteld,een (h)eerlijke Roemse,25 jaar jong,beetje crazy zoals ik,perfecte
match en klik,TZ,NMC,beffen in 69 en PZC,waar ze veel tongwerk bij gebruikte,heerlijk,rest zie haar nieuwe draadje,Flori.
Na de finish nog even nageknuffeld,en ze vroeg of we even zouden zingen?Ze vroeg me kent ge" without a worry in the world",
dat kende ik wel,nog even gekeken of de deur wel dicht was,kwestie van de andere gasten niet weg te jagen.Toen begon ze te
zingen,ik deed alsof ik meedeed,te beperkt in de zangkunst,daar lagen we te zingen,crazy,maar wel leuk,ze zwaaide nog even
naar me in de plafondspiegel,moet ik weer meemaken,wat een meid!Ons ff aangekleed en weer hand in hand naar beneden,ik
dacht terug aan de goede tijd met de Pantertjes,voor de insiders,haar gage gegeven en ZES kussen later stond ik alleen,smart
girl,denkt al aan later.

Een douche,drankje en sigaretje later de club verlaten,theke vroeg alles ok,yep,tot een volgende keer.
Nogmaals YY en RB bedanken voor de vrijkaart,goeie tijd gehad van 11h30 tot 20h. ;D  :039:

you only live once

Offline Megaboob

  • Boob-Meister
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 170
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #161 Gepost op: 16 augustus 2015, 21:24:17 »
YinYang, Donderdag 13 Augustus 2015

Met hartelijke dank aan de vrijkaart van het forum, en aan Yinyang natuurlijk voor de gastvrijheid! Mijn kaartje werd probleemloos geaccepteerd door de zeer vriendelijke theke. Hulde!
Ik arriveerde pas rond 19.30, eigenlijk veel te laat voor een normale club avond, maar ik kon gewoonweg niet eerder helaas.

Omdat het nog best warm was, zat een groot deel van de mannen en vrouwen buiten op het terras, waar het goed toeven was. Ik ontmoette er een aantal gezellige mede-ijsberen en had een gezellig gesprek.
Maar er moest natuurlijk ook aan andere behoeftes voldaan worden, en gelukkig spotte ik een oude getrouwe, de Slowaakse Nicolle  :happy. Weer net terug van vakantie, dus goed gestemd en zongebruind. Ze zag er weer heerlijk uit simpelweg, dus haar voor een uur geboekt. Deze dame is nog van de oude stempel, en pijpte me naar de hemel. Een uur lang, gewoon zo lekker, samen met uitgebreid kussen, tongzoenen, ballen likken, tepels teasen, en vervolgens weer doorpijpen. Echt zalig. Mooi lichaam heeft ze, en vooral een erg mooi gezicht. We kennen elkaar al lang, en mogen elkaar ook, en dat helpt mee tijdens de sessie. Ik kwam dan ook zinderend klaar in haar mond, en dat was gewoon heerlijk. Echt een top dame, en een topsessie! 100% herhalingsgevaar, en zeker aan te raden. Ik was 125 Euro armer, maar een fijne ervaring rijker!

Na deze sessie een douche genomen, en het restaurant bezocht. Dat zag er zoals gebruikelijk weer helemaal top uit, alles in orde, en het eten ook gewoon lekker.  Er was echt lekker saté deze keer, en samen met de frietjes smaakte dat heerlijk. Dat vind je dan weer in geen enkele Duitse club.  En ook dat maakt Yinyang bijzonder!

Ik maakte weer een praatje met de bekende ijsberen die aanwezig waren (ik noem geen namen, maar de heren weten het wel!) Daarna de wellness nog even benut, de sauna was goed warm, tot op het extreme aan toe, en ik kon het niet erg lang volhouden. De Whirlpool was wel heerlijk op de juiste temperatuur, dus daar nog even gedobberd.

Na al deze ontspanning was het al laat geworden, al tegen middernacht, en was ik dus “dringend” op zoek naar sessie 2.  Ik zag de Roemeense Romina  :tietjes lopen, een slank en klein dametje, blond (barbie figuurtje), en met redelijke tieten in haar BH. Die moest het dus worden!  Helaas dus verder niets afgesproken, en door geilheid gedreven volgde ik haar de kamer op. Die was bloedheet, raam stond niet open, en geen airco, dus dat was al wat lastig, maar goed.  We ontkleedden ons, en Romina heeft siliconen borsten, 350CC. Pas gedaan (1 maand), en die chirurg heeft helaas zijn werk niet zo mooi gedaan, veel lelijke en grote littekens, en alles was nog vrij gevoelig natuurlijk. Een teleurstelling voor deze boobsfan.  Ook werd er niet getongzoend. Kussen op de gesloten lipjes werd toegestaan, maar ja, dat is toch niet helemaal hetzelfde. Maar goed,  dan maar pijpen. Door de hitte kwam ik niet goed op gang, en werd dit geen topsessie helaas. Na enige tijd stond hij dan toch paraat, en toen maar even geneukt met haar on top, maar ook dat was zonder al te veel inspiratie, en met teveel zweet van mijn kant helaas. Uiteindelijk haar gevraagd het met de hand af te maken, terwijl ik voorzichtig aan haar tepels mocht zuigen. Dat leverde dan toch nog een orgasme op, maar niet van harte…

Geen herhalingsgevaar met deze dame helaas. De moraal van het verhaal: altijd eerst goede afspraken maken!

Maar goed, ik heb me verder toch prima vermaakt in yinyang, en vooral de sessie met nicolle was erg, erg goed, dus daar koster ik mooie herrinderingen aan. Slechst 2 x 350CC siliconen op het menu gehad, dat is weinig  voor de boobmeister, maar zo is het. Verder eigenlijk geen dames gezien met siliconen en helaas was Aida er ook niet.

Megaboob
 :tietjes
Bigger is better!
Plastic fantastic!

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #162 Gepost op: 23 augustus 2015, 14:18:27 »
22-08-2015 plaats delict Heinsbergerweg 230 Roermond NL  (SAUNACLUB YINYANG)

 mede mogelijk gemaakt door relexxxboard en yinyang door middel van een vrij toegang

Zoals ik al eerder aangekondigd heb ga ik ophede door een hel een hel van nierstenen . zaterdag  22-08 leek het er op dat het over was meer als 24 uur geen medicatie ingenomen en geen pijn meer . ik dacht aan de nieuwe spelregels van RB in de tombola en aan SM .die me zou schorsen voor een half jaar als ik geen stukje schrijf over een sauna club waar ik een vrijkaard van heb gekregen . langzaam begon de geldigheid af te tikken : en door privé omstandigheden heb ik  weinig tijd in het weekend van week 35 . na wikken en wegen besloot ik koers te zetten richting yinyang met medicatie

Om 16.00 uur arriveerde ik op het boven staande adres : en werd normaal ontvangen .geen kusjes op de wang door de teke geen hand van het management geen vragen waar ik al die tijd geweest was. bij inlevering van de vrijkaart was het voor de dame wel even zoeken na de  code het stond er wel erg klein. ik kreeg een badhanddoek aangereikt met badjas en sleutel NR 100 .wel erg kleine lokkers :en helaas geen haakjes en kleerhanger om het een en ander op te hangen wat ook een nadeel is  dat het deurtje van de lokker om de haven klap dicht sla ma bij iedere sauna club kan je wel een puntje van kritiek vinden . kleertjes uit handboek om me blote kond heen badjas aan in me eigen badslippers gesprongen en op verkenning uit . eerst ma is een capicino besteld in het Duits ein capecino bitte . ik moet zeggen ook in yinyang werk het barpersoneel zich ter pletter .rondje gemaakt en ik trof een uitstekende welnes: met binnenzwem bad twee kleine jacuzzi’s sauna en stoom bad via de welnes liep ik het terras op waar ik uitkeek op een mooie tuin met buitenzwembad sauna en terras ligbedjes rond om het zwembad en zelfs tuin huisjes . overigens de grasmat van yinyang ziet er beter uit als de grasmat van gt . ook trof ik een dame aan die voorheen werkzaam was in phg : en ik dacht me dag kan niet meer stuk ma helaas een privé feestje op kamer 11 verstoorde dat samen met nog 9 andere goed uitziende dames verbleef ze daar de hele avond . tha it’s all about the money . ma dat mag de pret niet drukken eerst ma even wat gaan eten in het wel zeer nette restaurant doorlopend buffet en eten wat met zorg berijd wordt . zelfs voordurend schep ijs aanwezig schalen met fruit .

Ma een rondje welnes gedaan nou ja rondje jacuzzi en stoom bad is voor mijn genoeg bij het verlaten van de stoom cabine trof ik mijn badslippers en badjas niet meer aan . wat een sukkels dacht ik bij me zelf. en ma even na de receptie gelopen werd gelijk doorgewezen na Hennie secretie die samen met mijn de beelden bekeek . in yinyang worden alle publieke ruimtes  aardig goed vast gelegd behalve net niet waar ik mijn spullen had neergehangen . nog een rondje gemaakt en zakken van de badjassen gecontroleerd daar trof ik in de zakken me e sigaretten aan ma nog steeds geen badslippers  . en met de badslippers van yinyang aan is de mooi betegelde vloer ma een ijsbaan . : daar had ik geen last van met mijn eigen badslippers misschien lig daar wel de oplossing

In de bar trof ik een bekend vrouwelijk gezicht van Duitse komaf die ik niet kende uit de P6 ma waar van ik haar herkende kon ik nog niet plaatsen. haar naam was Cindy 28 jaar oud en Absolut geen prof .me keuze was gemaakt na 5 uur yinyang samen een sleutel gehaald. en we moesten plaats nemen in de wacht kamer van yinyang met nummer 30 .tijdens het wachten een prettig gesprek met haar gehad waar haar echte woonplaats na voren kwam .bij mijn begonnen de bellen te rinkelen en ik zij waar ik haar 1 keer in de week ontmoeten haar wangen bloosde en met grote ogen keek ze me aan en bevestigde dat . uit privé overwegingen gooi ik dat ook niet de eter in ook een kwestie van respect. ik heb er een heerlijke tijd mee gehad in kamer 13 een kamer die gelijk is aan de kamers van huis 17-19 aan de vulkaanstrasse .  met toilet en een uistekende does waar we samen gebruik van hebben gemaakt. deze dame heeft een D cub van siliconen en ik heb me er lekker mee vermaakt  . nog telefoon nummers uitgewisseld en langer dan 30 minuten op de kamer geweest 50 euro afgerekend met een fooi .

Beneden in de bar een rondje Hollandse meezingers gedaan en om 1 uur liep ook deze toko al aardig leeg een tijdstip dat alles op de vulkaan al 3 uurtjes op vollen toeren draai tm 7 uur
 

2 uur yinyang verlaten en me badslippers ontvangen eind goed al goed   

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #163 Gepost op: 26 augustus 2015, 00:05:04 »
Eerst en vooral RBT bedankt voor het vrijkaartje!

Eergisteren aan deze club nog eens een bezoekje gebracht.  Ik weet wel dat het vakantieperiode is, ik weet wel dat het maandag is maar in YY was het eergisteren wel héél erg rustig.  Bijna geen mannen (ongeveer 20 over de gehele dag, overdag wat meer, 's avonds wat minder).  Niet dat ik daar om treur.  Wat ik minder leuk vond was dat het damesaantal overdag ook niet verder kwam dan een twintigtal.  De eerste uren dat de club open was amper 10 en vanaf een uur of negen ook nog maar amper 10.  De line up viel niet echt tegen hoewel de gemiddelde leeftijd beduidend hoger lag dan in een doorsnee saunaclub.  Enkele dames stonden mij erg aan: lolita-typetjes. 

De rest was dan weer wel erg o.k..  Of toch niet alles.  De toiletten zijn ronduit smerig.  Ik moest spontaan denken aan de toiletten die ik op tv soms te zien krijg in opvangkampen van vluchtelingen op de vlucht voor de oorlogen.  Ik heb die opmerking op een bepaald moment ook gemaakt naar iemand van het personeel.  Of ze dat normaal vinden?  De vloer in het wellnessgedeelte is gedeeltelijk verbeterend.  Anti-slipstroken aangebracht.  Allicht heeft het alles te maken met het uitzicht maar waarom maar gedeeltelijk?  Ook de buitensauna is maar een raar beestje geworden.  De temperatuur staat op slechts 40° C als je er binnenkomt.  Naar het schijnt werkt die sauna met een sensor en valt die uit als er niemand inzit.  Bij het openen van de deur en het binnenstappen in de sauna zou die dan weer aanschieten maar dan duurt het een tijd voor die lekker warm is natuurlijk (kwartiertje).  Naar het schijnt.  Ik wou er het fijne van weten en vroeg het even aan een medewerker van YY.  Daarvan kreeg ik een ingewikkelde uitleg dat het normaal is en dat die sauna met een innovatief verwarmingssysteem werkt dat het midden houdt tussen "evenwichtige warmte" en nog wat (Latijn voor mij).  Men heeft me vroeger van het personeel wijsgemaakt dat het zwembad verwarmd wordt met de restwarmte van de sauna.  Het zwembad in YY was toch nog altijd koud.  Vandaag was het zwembad aangenaam verwarmd maar de sauna koud.  Ik weet het een en ander niet zo goed, ik ben geen specialist maar hier klopt iets niet (met die "evenwichtige warmte").  De bio-sauna buiten werd dus niet benut.  Is nog zo'n mooie sauna met zo'n mooi uitzicht op het zwembad, naakt zonnende dames....  Dit was geen pech van de dag want ik zag nog wat oude bekenden in YY en zij vertelden mij dat die al geruime tijd zo is.  Toppunt was dat ik later toch nog eens even ging checken in die sauna en dat iemand de deur was vergeten te sluiten.  Nu was de sauna aan het doorslagen en was het er onaangenaam benauwd heet.  Ik liep weg want het eerlijk gezegd wat schrik dat dat ding ging ontploffen.  Behalve dat YY vol verbodstekens hangt (omdat het soort volk dat daar komt dat nodig heeft, helaas) over naar de positieve zaken want YY blijft een toffe club (als de muziek, vooral van belang als je niet buiten kan, niet loeihard staat).  Dat was vandaag, op deze uiterst rustige dag, niet het geval. 
YY heeft een prachtig restaurant dat continue open is tot 22:00.  YY heeft een open keuken.  Hoewel het de ronde doet dat YY enkel eten opwarmt en niets zelf maakt, wat ik ook wel zag, dien ik wel op te merken dat het erg lekker wordt bereid.  Geen klagen daarover.  Niet over de brunch, niet over het avondeten.  Zo was er bijvoorbeeld vanille-ijs met krieken die aangelengd waren met rode wijn.  Nederlanders doen zowat bij elke groentensalade fruit en zo zou ik er ook niet opkomen om krieken aan te lengen met rode wijn en om dat dan bij ijs te serveren maar het smaakte verrukkelijk.  Ook de rucolla(salade)soep was erg lekker.  Niet te geloven maar toch.  Ook de Finse sauna, hete sauna binnen was zeer aangenaam.  Net als de stoomcabine met aangename geur.

Al bij al een leuke dag gehad in YY.  Langs de ene kant een unieke dag uitgekozen omdat de muziek niet loeihard stond, langs de andere kant wellicht de meest verlieslatende dag van dit jaar meegemaakt.  Hierdoor ben ik ook niet op kamer geraakt.  Een mens wacht dan af en gaat er vanuit dat er later op de avond wel meer dames zullen binnenkomen maar dat was een totaal verkeerde gok want na een top-aantal dames (twintigtal) in de late namiddag, slonk dat na 20:00 al weer snel naar weer veel minder.  Op het top-moment zat ik dan weer te genieten van het zonnetje aan het zwembad en wat baantjes te trekken.  Op het juiste moment kwam wel een zekere Vanessa bij mij polsen maar die haar woordenschat beperkte zich zowat tot "room?".  Nog een meevaller.  De avond voordien keek ik speciaal naar de Nederlandse tv en beloofde men een druiligere koude dag.  Het werd een zonnige warme dag.

Dit was dus een écht gratis dagje saunaclubben  :douchen.       
« Laatst bewerkt op: 26 augustus 2015, 00:14:18 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #164 Gepost op: 26 augustus 2015, 10:47:05 »
Mijn ervaring over de toiletten was afgelopen zaterdag geheel anders rond uit super schoon  ik dacht nog bij me zelf zo moet het overal zijn als ik zo het bericht van ss leest zou je bijna denken dat de schoonmaakster ziek was  :kissass