Forum > PENELOPE

CLUBINFO

(1/9) > >>

sexmachine:




why not me:
http://www.fkk-amnesia.de/
Westring 233
44575 Castrop-Rauxel-Bladenhorst

guest7191:
De Amnesia club is gesloten en er komt een nieuwe club in:

Neuer Betreiber für Bordell in Castrop-Rauxel

CASTROP-RAUXEL Alles neu im Bordell an der Auffahrt zur A42 in Castrop-Rauxel. Die Amnesia Saunabetriebs GmbH, die seit 2005 am Standort Westring 233a war, hat ihre Segel gestrichen. Auch die entsprechende Homepage ist bereits gelöscht. Aber: „Es wird einen neuen Betreiber geben“, erklärte Eigentümer Heinz Pfau am Montag.

p.s:
De opening zal nog wel even duren gezien de volgende tekst in dit artikel:
Die Kosten für die Generalrenovierung, die er im Einvernehmen mit dem neuen Betreiber mache, bezifferte Pfau auf rund 700.000 Euro. Einzelheiten zu dem neuen Konzept wollte Pfau nicht nennen.

Compleet bericht:
http://www.ruhrnachrichten.de/staedte/castrop/44579-Castrop-Rauxel~/An-der-Auffahrt-zur-A42-Neuer-Betreiber-fuer-Bordell-in-Castrop-Rauxel;art934,2516014#plx1948319784

seksenfun:
Afgelopen zondag was ik er toevallig nog.  Er is niets over gezegd geweest.  Mijn ervaring was zeer positief.  Ik zeg niet dat de club nu niet gesloten is maar wil dan wel uitdrukkelijk mijn appreciatie te kennen geven aan de ex-clubleiding dat ze niet alles lieten slabakken.  Een hele goede sessie nog gehad met Johanna.  Een knappe blonde dame.  Nog heerlijk in het zonnetje gezeten in de tuin, waarvan wel dient gezegd te worden dat die er verwoest bijlag (daarom dus).  Een heerlijke pizza en eindelijk de slang eens actief gezien  :douchen.

Cavediver:
Amnesia Castrop Rauxel is nu Great Palace

Amnesia in Castrop Rauxel is omgetoverd tot Great Palace net van de autosnelweg A42 af is het gemakkelijk vinden op een industriegebied. In 7 weken tijd heeft er een enorme verbouwing plaats gevonden zoals geschat wel voor 7 ton aan euro’s.
Ook was er nieuwe reclame aangebracht op het pand met grote letters te zien Great Palace. Enkele maanden geleden had ik via een bekende Nederlands forum een vrijkaart ontvangen voor Amnesia echter ik kwam toen voor een gesloten deur daar de zaak was overgedaan naar andere uitbaters.
Kenmerkend is nog altijd een grote Amerikaanse witte limousine voor de deur voor een ride on party with the nudest girls.

Bij binnenkomst via het voorportaal een afgesloten hekwerk met een bel en vervolgens een deur waar ik wederom moest klingelen. Uiteindelijk beland ik onmiddellijk aan bij de receptie. Het was vandaag wiederoffnungsparty en ik was klokslag 14.00 uur daar om mij in het feestgedruis te begeven. Natuurlijk even afrekenen ik dacht dat het 25 euro zou zijn(zoals op de website staat aangegeven) bleek op de dag van het grote feest 40 euro te zijn, het stond toch er ergens met kleine lettertjes vermeld.

Mijn gebruikelijke rituelen in ontvangst( badjas en handdoek en polsbandje ) genomen echter een rondleiding zat er helaas niet in. Ik zelf vind het altijd erg prettig als ik even word rondgeleid door een van de lieftallige dames van het huis waardoor je sneller genegen bent om met deze dame een kopje koffie te drinken nadat ik me in mijn gedaante heb verwisseld tot geile rakker.

Locker 83  kon ik open maken met mijn elektronisch polsbandje, prettig is dat de lockers erg hoog en ruim zijn dan ik gewend ben.
Grote douche en 2 kleine sauna’s en een massage tafel stonden direct naast de omkleedruimte.
De bar ruimte is erg groot er is veel ruimte gecreëerd door het een en ander tegen de vlakte te gooien. Nieuwe vloerbedekking en veel nieuwe meubels.
                                                                                                                                 Ook was er een zwevende bank/bed het deed me denken aan Aladin in de Efteling vliegend op een tapijt. Daarom heen allemaal FKK meisjes van divers kaliber met en zonder siliconen tetters. De ruimte komt oriëntaals over met heel veel kussens en tapijten van hoogstaande kwaliteit wat op zich niet verkeerd is, maar de gehele ruimte lijkt wel helaas op een donker rovershol van Alli Babah en de boze Sultan.

Ik kwam er 2 bekende figuren tegen die voorheen gewerkt hadden bij Villa Marisol in Hamminkeln, zij werken nu als managers bij Great Palace ( Turk en een Italiaan)

Mijn bevindingen en oprechte mening:
Mijn bezoek aan deze verbouwde club, viel me tegen misschien had ik een te hoge verwachtingswaarde en mijn leermoment is dat ik dit zeker bij een volgende nieuwe club moet bijstellen om achteraf niet teleurgesteld te zijn. Alles was wel mooi ingericht en netjes in de verf  gezet. Op wat detailwerk na is het nog niet helemaal klaar daar er de gehele dag nog wat werklieden werden opgetrommeld om kleine ongemakken snel de kop in te drukken.
Het eten was niet op een hoog pijl, de muziek eentonig de hele dag dezelfde muziekritmes.

Relatief weinig chickies voor een heropening. Ik denk een kleine 25 bij een 75 tal hete Rakkers. Boven op de eerste verdieping wel meer dan 26 beschikbare kamers om de pruimen  heerlijk op het sap te zetten.
Al met al ik heb kennis genomen en gemaakt met Fkk Great Palace. Ik denk niet dat ik hier mijn draai zal vinden maar anderen zullen er zeker en vast een gezellige tijd kunnen doorbrengen.
Ieder zijn ding toch,

Cavediver :cry



Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie