Auteur Topic: TINA (Duits, 36 jaar)  (gelezen 1338 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
TINA (Duits, 36 jaar)
« Gepost op: 17 oktober 2012, 21:41:17 »
Eigenlijk geloof ik niet dat jij twee uur op kamer bent geweest, enkel om je te laten pijpen.  Als dat werkelijk zo is, moet je nu nog de vergelijkende test gaan doen met Daria in Sharks  ;) .


Ik zal het je precies vertellen, ik heb met eerst 1 uur laten pijpen, en dat combineerde ze met een massage van kontgat, ballen en de sapstengel zodanig dat Foots kronkelde van genot, niet klaarkwam, maar het uitgierde van plezier. Ik heb haar ook nog laten pijpen terwijl ik met mijn knieen op bed zat waarbij ik haar deftig kon vingeren terwijl ze me lekker doorpijpte. Na een uur wilde ik me weer met mijn rug op het bed werpen en jawel ik knalde keihard met mijn kop tegen het houten schot, dat deed gruwelijk zeer. Heb haar gevraagd een cola te halen terwijl de bult op mij kop groeide en ik bijkwam van de knal.


Wat cola gedronken toen weer lekker laten pijpen. Op anderhalf uur gaf ik het verlossende eindschot wat netjes opgezogen werd. Daarna heb ik de sessie beindigd, maar ze wilde nog effe lullen op haar kosten want we waren klaar. Dat was echter zo heerlijk eerlijk en ze heeft nog een half uurtje nagepraat. Aan de lockers vroeg ik wat het was en dat was 50+25+25+25 FT in totaal 125 en ik heb haar 150 gegeven en bedankt want ik voelde me herboren.


Nee neuken is niets voor mij en ja Daria wil ik zeer zeer graag proberen, maar ja Sharks is nog net ietsies verder weg, maar ook daar kom ik vanzelf nog een keer. En Daria is in mijn Alzheimer Light geheugen ingebrand, dus daar zal ik vrijwel zeker mee gaan als ik in Sharks ben. Zeker weten.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
TINA (Duits, 36 jaar)
« Reactie #1 Gepost op: 17 oktober 2012, 21:53:07 »

[box title=TINA]
Land:             Duitsland
Taal:              Duits, en let op ook Nederlands !!!
Leeftijd:         36
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,60m
Model:            slank
BH:                 B
Kontje:           ja
Haarkleur:      blond donkerblond gemelleerd
Haarlengte:    schouderlang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC FT Vingeren intieme Massage
[/box]
[box title=pro en contra]+ voor pijpliefhebbers het einde !
Ze noemt het zelf Qwahlen of Qweulen noem het kwellen, maar het is een zalige kwelfeest, nooit meegemaakt, geweldig
- SM vind ze op een paard lijken
[/box]
[box title=extra info]pas op spreekt en verstaat Nederlands
[/box]
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
TINA (Duits, 36 jaar)
« Reactie #2 Gepost op: 21 oktober 2012, 01:48:40 »



Zonder enige zelfspot kun je nooit een komiek worden  ;) [size=78%].[/size]


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.