Auteur Topic: FERIA  (gelezen 10775 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
FERIA
« Gepost op: 27 mei 2015, 13:47:25 »
Gisteren heb ik voor de eerste keer gekamerd met de 20 jaar jonge Roemeense Fetya.

 Fetya is een typisch Roemeentje: mooie Roemeense gelaatstrekken, bruine ogen, lang zwart haar, 1.60m groot, een lekker kontje en een schattige A-cup. Fetya heeft een navelpiercing en 2 kleine tattoo’s, oa enkele hondenpootjes op haar zij.

 Fetya viel mij op doordat ze tussen al het feestgedruis eerder ingetogen in een hoekje in de bar weggedoken zat. Ik zette me naast haar en had een aangenaam gesprek met deze heel lieve meid, die aangaf dat ze nog niet lang in de branche zit. Ik was helemaal weg van Fetya haar ‘lieve, onschuldige’ uitstraling en, hoewel ik geen al te hoge verwachtingen had van haar dienstverlening, ben ik dus maar met haar op kamer getrokken.

 De kamergang had een héél hoog knuffelgehalte, maar om nu te zeggen dat het een goede kamer was? Nou nee.

 Zoenen beperkte zich tot het aanraken van elkaars lippen, waarbij Fetya deze krampachtig dicht hield om er toch maar zeker van te zijn dat er geen stukje van mijn tong haar mond zou binnendringen.

 Vingeren en beffen werd toegelaten, maar moest allemaal heel voorzichtig gebeuren. De pijpbeurt… Tja, die was véél te slap. Ik heb Fetya nog enigszins kunnen bijsturen, maar uiteindelijk kan ik niet anders dan zeggen dat de pijpbeurt niet voldeed.

 Het neuken moest allemaal 'very slowly' gebeuren. Normaal niet mijn ding, maar met Fetya vond ik het eigenlijk niet zo erg. Haar poes voelde enorm strak aan en tijdens missio en cowgirl gingen we héél intiem te werk (voor zover dat kan zonder tongzoenen). Uiteindelijk heb ik tijdens de cowgirl het tempo toch langzaam opgedreven en ben ik lekker klaargekomen in Fetya haar strakke poes.

 We hebben nog een tijdje gezellig nageknuffeld en op minuut 59 hebben we de kamer verlaten.

 Herhalingsgevaar? Ik weet het niet. Ik kan niet anders dan Fetya haar service omschrijven als onvoldoende (ze heeft nog véél bij te leren), maar de combinatie van haar uiterlijk en haar lieve, onschuldige uitstraling zouden er toch nog eens voor kunnen zorgen dat ik met haar op kamer beland. Zonder al te hoge verwachtingen over de service uiteraard 8) .
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Fetya (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 5 juni 2016, 15:54:12 »
Zou het kunnen dat de t een r moet zijn? Als jij geil staat ook he  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
FERIA
« Reactie #2 Gepost op: 5 juni 2016, 15:59:27 »








"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal