Auteur Topic: frogger  (gelezen 23628 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline frogger

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
    • Bekijk profiel
frogger
« Gepost op: 31 december 2013, 14:05:55 »
Nadat ik vorig jaar met een georganiseerde reis naar Thailand ben geweest zit ik nu te fantaseren over een vakantie naar de Filippijnen. Thailand was heel leuk met een groep mannen en vrouwen, maar om dan een dvp op te pikken, was toch wel wat vervelend. Maar dat je hotel kamer en vervoer geregeld zijn is wel heel fijn. Nu blijkt het dus dat er naar de Filippijnen bijna geen georganiseerde reizen worden aangeboden. Om toch al informatie te  verkrijgen werd mij geadviseerd een zeker Dupke te mailen. Dat had ik beter niet kunnen doen want het verlangen is er alleen maar veel groter door geworden.

Mijn vakantie staat gepland voor september, dus duurt nog even. Maar ik zal proberen om regelmatig een update hier te schrijven over de vorderingen van de voor bereidingen van mijn vakantie.

(als er al een soortgelijk draadje is wil ik daar graag naar verwezen worden)

Omdat een mens in het koude europa ook wat moet zal ik af en toe een club in Duitsland bezoeken en daarvan verslag proberen te doen.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
frogger
« Reactie #1 Gepost op: 31 december 2013, 16:48:02 »
 :welcome:  Frogger, geen familie van Rene Froger zeker ?




Ik had gelijk je aandacht toen ik het woord Filipijnen zag staan. Ik kan je echter vertellen dat www.bmair.nl reizen naar de Filipijnen voor je kan organiseren en ook nog op maat zoals je het zelf wil. Zelf vind ik het onnodig om vooraf veel te plannen, want het is duurder, je bent niet meer flexibel om weersomstandigheden of je plan te veranderen. Iets wat in de Filipijnen namelijk zeer handig kan zijn. Ik boek alleen maar het vliegticket en regel het visa en de reisverzekering en uiteraard mijn zakgeld aldaar.


Dupke kan je inderdaad best veel vertellen, ook NogLangNietUitgewandeld heeft wat ervaring, maar eerlijk is eerlijk, ik ben toch wel de meest doorgewinterde Filipijnen expert met 20 jaar ervaring. Zowel in vakantie, maar ook thuis  ;) . Ik spreek wat Tagalog en ik weet hoe Filipino's en Filipina's denken en vooral ik weet wat je wel en zeker niet moet doen.


Mocht je mij willen bellen dan vind je mijn nummer onder het menu item bovenin "adverteren" en dan onderaan de pagina.


Ik wens je alvast veel voorpret in Duitsland en dat lezen we hier heel graag en als je vragen hebt over de Filipijnen voel je vrij om deze hier te stellen zeker als het damesvragen betreft.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
frogger
« Reactie #2 Gepost op: 31 december 2013, 17:34:52 »
Ik zal al enkele regels meegeven, als niet-kenner:
- het zijn geen hoeren, maar vriendinnen ... GRO's noemen ze dat ... Guest Relation Officers
Ze willen dus een lief op lange termijn en zelfs al ben je Brad Pit, vergeet het dan maar dat je er eentje aan de haak kan slaan als je vertelt dat je een suck and fuck zoekt, dan schuwen ze je als de pest
- ga nooit naar een lokale bar, en ga NOOIT een discussie aan met een filipino die daar (licht) dronken is, want gegarandeerd heeft die meter vijftig een blaffer en ze twijfelen niet
- pik dus ook nooit het liefje in van een lokale, of je komt in een zwarte plastiek zak terug
- de mensen ginder zijn zeer gelovig, zorg dus zelf voor condooms, de paus maakt hen wijs dat condooms slecht zijn
- denk eraan dat het een volledige andere cultuur is, wat wij hier doodnormaal vinden, wordt daar als doodzonde beschouwd, en dat is niet om mee te lachen, dus vraag foots, dupke en NLNU raad daaromtrent
- gezichtsverlies is het ergste wat een dame kan overkomen, wees dus niet zo gek er eentje te barfinen (al noemt dat niet meer zo) en da dag nadien gezellig uit dezelfde bar een andere mee te nemen
- betaal ALTIJD, ook al ben je niet tevreden over de service of moet ze midden in de nacht weg terwijl je tot 's morgens had afgesproken. Niet betalen betekent hetzelfde als je doodvonnis tekenen
- gedraag je normaal, geniet van je tijd daar, maar doe niks wat aanstoot kan geven
- blijf van de wiet of zwaarder spul af, en als je een meid ziet die er aan hangt, donder ze van ej kamer af, stante pede. Drugs betekent levenslang of de doodstraf in de RP, en ja, zelfs een gram onschuldige wiet. En neen, je koopt jezelf niet vrij, je gaat de cel in, en 20 of 30 jaar






Dat was even een voorzetje, het lijkt allemaal "dangerous", maar dat is het niet, tenzij je SFL noemt en de meiden wil wegpikken van inlanders of dikke Koreanen. Geloof me vrij, die cowboyverhaaltjes, daarvoor heeft hij heel erg diep aan zijn duim moeten voor zuigen. Geloof dus ook niet dat, indien je zonder condoom neukt, dat met schrobben tot je leuter en je ballen rood zien HIV weghoudt. OOK dat schrijft SFL. Goed, de idioten zijn deze wereld nog niet uit....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline frogger

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
    • Bekijk profiel
frogger
« Reactie #3 Gepost op: 31 december 2013, 17:59:22 »
:welcome:  Frogger, geen familie van Rene Froger zeker ?




Ik had gelijk je aandacht toen ik het woord Filipijnen zag staan. Ik kan je echter vertellen dat www.bmair.nl reizen naar de Filipijnen voor je kan organiseren en ook nog op maat zoals je het zelf wil. Zelf vind ik het onnodig om vooraf veel te plannen, want het is duurder, je bent niet meer flexibel om weersomstandigheden of je plan te veranderen. Iets wat in de Filipijnen namelijk zeer handig kan zijn. Ik boek alleen maar het vliegticket en regel het visa en de reisverzekering en uiteraard mijn zakgeld aldaar.


Dupke kan je inderdaad best veel vertellen, ook NogLangNietUitgewandeld heeft wat ervaring, maar eerlijk is eerlijk, ik ben toch wel de meest doorgewinterde Filipijnen expert met 20 jaar ervaring. Zowel in vakantie, maar ook thuis  ;) . Ik spreek wat Tagalog en ik weet hoe Filipino's en Filipina's denken en vooral ik weet wat je wel en zeker niet moet doen.


Mocht je mij willen bellen dan vind je mijn nummer onder het menu item bovenin "adverteren" en dan onderaan de pagina.


Ik wens je alvast veel voorpret in Duitsland en dat lezen we hier heel graag en als je vragen hebt over de Filipijnen voel je vrij om deze hier te stellen zeker als het damesvragen betreft.


Groet, Foots  O0

Gelukkig geen familie, kikker klinkt zo gewoon.

Eerlijk is eerlijk en verwees Drupke mij ook naar u. Maar we staan nu eenmaal niet met naam en toenaam in het telefoonboek en ben ik hier via via terecht gekomen.

- ga nooit naar een lokale bar,

Dat kan nog wel lastig worden. Mag graag een barretje binnen lopen. Als je net de verkeerde tegen komt en het is je tijd dan heb je pech. Waar je op dat moment ook op deze aardbol bevind . Als je maar zorgt dat je daarvoor geleefd hebt.

Verder  heb ik er wel vertrouwen in hoor.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
frogger
« Reactie #4 Gepost op: 31 december 2013, 18:11:19 »
Wat sexmachine bedoeld is wat hij exact schrijft, ga niet naar een locale bar met alleen locale heren die niet op buitenlandse  toeristen is ge-ent. Lokale Filipino's die gaan drinken, betekent wegwezen. Niet blijven zitten, dronken Filipino's mijden, zeker niet uitdagen.


Ga vooral naar de toeristen of buitenlanders bar, daar is het prima toeven tussen  de dames.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline frogger

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
    • Bekijk profiel
frogger
« Reactie #5 Gepost op: 2 januari 2014, 22:30:54 »
Bij de bars bars/clubs in Pfilippijnen hebben jullie het volgende rijtje staan.wat betekend dit allemaal eigenlijk. Ongeveer het volgende?


Dancers: 80 = duidelijk.
Waitresses: 28 = duidelijk. Maakt het nog iets uit of je een Dancer of Waitersess kiest?
EWR: 1300 pesos =  barfine. Moet je hierna nog met de dame zelf onderhandelen voor haar diensten?
Lady Drink: 150 pesos = duidelijk
Double Lady Drink: 290 =  het 2 drankje goedkoper?
Bell Ring: 4000 pesos = Geef je dan een rondje voor de hele zaak?
Local Drinks: 95 pesos  = duidelijk

Ik begrijp heel goed waar jullie voor waarschuwen hoor, en zal dat zeker opvolgen.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
frogger
« Reactie #6 Gepost op: 2 januari 2014, 22:59:11 »
Ha Frogger,


[attachimg=1]



Kijk je huiswerk is reeds begonnen.


Het verschil is dat een danseres soms het podium op moet als haar shift danst, en is doorgaans iets luchtiger gekleed. Waitress is soms schuwer, dat verlegen is soms een groot probleem, pas er voor op, je zal de eerste niet zijn die eerst de lamp uit moet doen vooradt er kledingsstukken verwijderd worden.


Early Work Releaf, afkoopsom voor de bar om de dame mee te nemen, hier zit een belangrijk en fundamenteel verschil met Thailand of de rest van Filipijnen vergeleken met Angeles City (AC). Namelijk in AC zit de prijs van de diensten al in de EWR/barfine. Kortom geen aditionele kosten en inderdaad voor die 1800 peso van tegenwoordig dat is kun je zonder onderhandelen gewoon de mooiste meid meepakken om er een nachtje mee te keer te gaan. Bied haar een ontbijtje aan en dan kun je vooraf of achteraf nogmaals ochtendgymnastiekoefeningen doornemen waar je in NL voor de fysio flink voor moet bijbetalen.


Die double lady drink kan ook een gewoon drankje zijn wat niet in je holle kies past. Dames zijn doorgaans ook niet erg dorstig, want als ze sneller dan mij of mijn neef of broer haar drankje opdrinkt dan zeg ik daar wel wat grappigs over in Tagalog. Maar ben niet bang, een dubbele ladydrink is bv nodig voor een Cali als ladydrink, een lekker drankje maar dat merk je nog wel.


De Bell Ring, is SOMS 4000, het is vaker 7500 denk ik want dat heb ik daar vaak genoeg zien staan. Je koopt dan drank voor de bar, ofwel alle klanten en de aanwezige dames. Je krijgt bij de meeste ook een notering van je naam op de wall of famous guys. Ik zelf vind het totaal onbelangrijk, spendeer je geld ook in een derde wereldland beter op een andere manier, zeker nu zijn er genoeg dames die er veel betere dingen mee kunnen doen (denk aan de Tyfoon Haiyan) dan een bareigenaar die al geld zat heeft. (let op dit was puur mijn belerende mening, niet een onafhankelijk advies want je doet wat je zelf wil uiteraard).


Local drinks varieren van 60 tot 140-150 Neem vooral eens een Mango shake (heel erg lekker) of een mangojuice of een Cali, heerlijke alcoholvrije drankjes. Die hebben ze hier helaas niet.


Misschien nog een goede tip maar als je een bar binnengaat, dan word je geacht je paraplu en je firearm in te leveren bij de portier. Onder firearm wordt bedoeld je revolver, pistool, afgezaagde Klasnikov of je jachtgeweer of eender welk vuurwapen je tovalligerwijs op zak hebt. Niet zo relevant voor jezelf schat ik zo in, maar weet dat er genoeg gasten zijn die er wel een bij hebben.


Ik zelf zat een in de Pink Panther langs een gast en die had zijn blaffer nog in de broekband zitten. We raakten in gesprek en hij was het hoofd van de politie en gaf me zijn visitekaartje voor als ik eens in de problemen kwam. Weet dat deze tent kort daarna is gesloten omdat er minderjarige rondliepen en eerlijk gezegd dacht ik al bij mezelf dat het wel behoorlijk kleine meiskes waren. Goed ik verdenk de politieagent er dan ook van dat hij eigenlijk speciaal voor de verse waren kwam, maar dat komt omdat ik een verrotte brein heb en iedere official beschouw als corrupt.


Vergeet vooral niet te genieten, neem altijd de beste meid en als ze goed werk geleverd heeft geef je haar een fooi. In mijn tijd was 300-500 peso de gangbare tip, Dupke weet dat weer beter, want die houd ook de Filipijnse fora wat in de gaten.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.