Auteur Topic: satanic surfer  (gelezen 24746 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
satanic surfer
« Gepost op: 1 februari 2013, 14:15:29 »
Ik stel even voor..... satanic surfer  :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
satanic surfer
« Reactie #1 Gepost op: 2 februari 2014, 21:44:03 »
ss dient zich tengevolge van grenzen van het fatsoen-overschrijdende post over mezelve voor onbepaalde tijd terug te trekken uit het Nederlandstalige forumlandschap omdat ik niet wens me dusdanig te laten zwartmaken gestoeld op drijfzand, neuh, correctie, op niets en zoiets wens ik niet te aanvaarden. Ik wens uitdrukkelijk Relaxxxboard te bedanken voor de gastvrijheid net als ik het IJBF aldaar heb bedankt voor het verwijderen van de betreffende post en hun gastvrijheid...
Peace out!

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
satanic surfer
« Reactie #2 Gepost op: 2 februari 2014, 21:48:42 »
Gelukkig heeft hier nooit zo een post bestaan en ik hoop dat je je niet laat terroriseren door sommige leden die menen dat ze onder of boven water steken moeten uitdelen naar anderen.


Ik heb intens genoten van uw bijdragen en ik hoop snel weer deze wat lastig lezende maar oh zo waardevolle en grappige teksten te mogen ontcijferen.


U bent en blijft welkom om mee te doen, leden die dit soort praktijken bezigen krijgen een im van de admins of mods, want willen dat iedereen hier vrijuit kan schrijven.


Peace out, die zal ik missen jongen,


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
satanic surfer
« Reactie #3 Gepost op: 2 februari 2014, 22:00:44 »
Ik heb je slechts eenmaal kort ontmoet bij de hauskätze. Ik ken je dus nauwelijks. Ik heb zeker wel met veel plezier jouw recensies gelezen, authentiek en zoals foots memoreert....soms lastig lezend maar altijd informatief. Niet altijd mijn idee, maar dat hoeft ook niet. Vrijheid van meningsuiting is een groot goed en dat dienen we gewoon te respecteren.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
satanic surfer
« Reactie #4 Gepost op: 2 februari 2014, 22:33:33 »
Hey SS.

Ik weet niet wat er precies gebeurd is, dus ik kan daar niks over zeggen.
Wat ik wel kan zeggen: ik geniet telkens weer van je unieke, immer informatieve schrijfsels en ik hoop dat ik ze niet al te lang zal moeten missen!

Greetz
KP
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
satanic surfer
« Reactie #5 Gepost op: 2 februari 2014, 23:32:17 »
Gelukkig heeft hier nooit zo een post bestaan en ik hoop dat je je niet laat terroriseren door sommige leden die menen dat ze onder of boven water steken moeten uitdelen naar anderen.

Helemaal mee eens!

Waarom Relaxxxboard verlaten als hier geen dergelijke post is geplaatst?
Forums zijn nu eenmaal verschillend en ik heb altijd graag je recensies en commentaren gelezen. Zou jammer zijn als ik (en anderen met mij) die nu zouden moeten gaan missen om wat er op een ander forum is voorgevallen (wat dat ook moge zijn)...

Ik heb je slechts eenmaal kort ontmoet bij de hauskätze. Ik ken je dus nauwelijks. Ik heb zeker wel met veel plezier jouw recensies gelezen, authentiek en zoals foots memoreert....soms lastig lezend maar altijd informatief. Niet altijd mijn idee, maar dat hoeft ook niet. Vrijheid van meningsuiting is een groot goed en dat dienen we gewoon te respecteren.

Dit geldt ook voor mij en kan ik dus voor de volle 100% onderschrijven!

U bent en blijft welkom om mee te doen, leden die dit soort praktijken bezigen krijgen een im van de admins of mods, want willen dat iedereen hier vrijuit kan schrijven.

Ik zou zeggen, luister naar de wijze woorden van Ome Foots en denk er nog eens over na...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
satanic surfer
« Reactie #6 Gepost op: 3 februari 2014, 07:28:20 »
SS een paar keer ontmoet bij GT en Panthera. Qua demands zaten we aardig op dezelfde golflengte. Hij neemt niet gauw genoegen met dames die er met de pet naar gooien. Ik probeer die ook zoveel mogelijk te mijden. Vandaar dat we een voorkeur hebben voor clubs waar je op dat punt wat minder alert hoeft te zijn. Zijn berichten kwam ik moeilijk doorheen, maar vond het wel een woordkunstenaar. Kwam vaak commentaar op van leden die zich er niet in konden vinden en dan krijg je het actie-reactie effect. Punt is ook dat internetfora naar mijn mening maar beperkt geschikt zijn voor dieper gaande discussies. Maar om er mee te stoppen, kom op, je informatie was en is me altijd nuttig gebleken. 
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.