Auteur Topic: Een paar vrijkaarten Living Room  (gelezen 20441 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Een paar vrijkaarten Living Room
« Reactie #30 Gepost op: 8 december 2014, 17:39:13 »
Ben er al lang niet meer geweest.

De laatste keer heb ik LR zelfs ongepopt verlaten.

Met een vrijkaartje zal ik LR dan een herkansing gunnen en de huidige stand van zaken nog eens in ogenschouw nemen.
je kan overigens ook je zelf inschrijven voor het feestje van 20-12 WG om LR weer een kans te geven ik ben er zeker met of zonder vrijkaart  :o

En dan maak je kans op een gratis kamergang als jij het spelletje wint. Of als je je charmes uitspeelt bij de winnende dame kiest zij misschien wel voor die Wijze Grijze met zijn speciale after shave, wie zal het zeggen.

Maar ook als je niet wint dan zal RB je verrassen met iets wat zeer zeker tot jouw verbeelding spreekt. En ja ik ken jou goed genoeg om daar een garantie op te geven dat jij het leuk vind.

Schrijf je in en kom met zekerheid genieten, ach zomaar een ongevraagd maar welgemeend advies.

Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Een paar vrijkaarten Living Room
« Reactie #31 Gepost op: 8 december 2014, 18:51:15 »
Ben er al lang niet meer geweest.

De laatste keer heb ik LR zelfs ongepopt verlaten.

Met een vrijkaartje zal ik LR dan een herkansing gunnen en de huidige stand van zaken nog eens in ogenschouw nemen.
je kan overigens ook je zelf inschrijven voor het feestje van 20-12 WG om LR weer een kans te geven ik ben er zeker met of zonder vrijkaart  :o

En dan maak je kans op een gratis kamergang als jij het spelletje wint. Of als je je charmes uitspeelt bij de winnende dame kiest zij misschien wel voor die Wijze Grijze met zijn speciale after shave, wie zal het zeggen.

Maar ook als je niet wint dan zal RB je verrassen met iets wat zeer zeker tot jouw verbeelding spreekt. En ja ik ken jou goed genoeg om daar een garantie op te geven dat jij het leuk vind.

Schrijf je in en kom met zekerheid genieten, ach zomaar een ongevraagd maar welgemeend advies.

Groet, Foots  O0
Bijna juist, foots.
Als Wijze Grijze zich hier inschrijft en het spelletje wint, heeft hij een gratis kamergang, van zodra hij zich hier inschrijft maakt hij kans op, van zodra hij wint is de gratis kamergang een feit   :035:

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Een paar vrijkaarten Living Room
« Reactie #32 Gepost op: 8 december 2014, 19:00:05 »
Ben er al lang niet meer geweest.

De laatste keer heb ik LR zelfs ongepopt verlaten.

Met een vrijkaartje zal ik LR dan een herkansing gunnen en de huidige stand van zaken nog eens in ogenschouw nemen.
je kan overigens ook je zelf inschrijven voor het feestje van 20-12 WG om LR weer een kans te geven ik ben er zeker met of zonder vrijkaart  :o

En dan maak je kans op een gratis kamergang als jij het spelletje wint. Of als je je charmes uitspeelt bij de winnende dame kiest zij misschien wel voor die Wijze Grijze met zijn speciale after shave, wie zal het zeggen.

Maar ook als je niet wint dan zal RB je verrassen met iets wat zeer zeker tot jouw verbeelding spreekt. En ja ik ken jou goed genoeg om daar een garantie op te geven dat jij het leuk vind.

Schrijf je in en kom met zekerheid genieten, ach zomaar een ongevraagd maar welgemeend advies.

Groet, Foots  O0
Bijna juist, foots.
Als Wijze Grijze zich hier inschrijft en het spelletje wint, heeft hij een gratis kamergang, van zodra hij zich hier inschrijft maakt hij kans op, van zodra hij wint is de gratis kamergang een feit   :035:

Jongen jongen jij hebt zeker bij de handtjes gegeten of in ieder geval klaarwakker.
U heeft gelijk als hij wint krijgt hij de dame naar keuze en vlak deze wijze schone en lekkerruikende wijze niet uit, hij gooit alle pauchaltechnieken uit de kast en die heeft hij duidelijk veel beter ontwikkeld dan wij. En dat loopt dan ook nog rond te kallen in 6 Europese talen, onweerstaanbaar voor een lekker Roemeense natuurlijk.

Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Een paar vrijkaarten Living Room
« Reactie #33 Gepost op: 8 december 2014, 19:17:30 »
Deze geldt ook voor LR, hoewel ik mijn oordeel al bijna klaar heb.

Heren rakkers,

Ik zie dat er al wat nominaties zijn en da's heel mooi. Toch zit ik nog een beetje te dubben, wie wat en welke. Gezien het unieke van deze vrijkaarten zal ik bij hoge uitzondering mijn mede-admin raadplegen. Die komt morgen waarschijnlijk koffiedrinken, dropjes eten, grappen maken met mijn Filipijnse krokodil en uiteraard zal ik kijken of ik hem weer wat mooie Thaise massagesalons uit Belgie van fotoselectoren kan laten maken voor jullie.

Tenslotte willen degene die de vrijkaart niet winnen toch wel wat op lekker exotische schoonheden klikken die misschien wel bij je om de hoek wonen in plaats van het verre Duitsland.

Kortom Geef nog even flink van jetje, nomineer anderen voor deze buitenkans of jezelf, maar kom dan wel met een reden aansjouwen die wat hout snijdt. Zoals gezegd mag je refereren aan posts tot 4,5 jaar terug.

Geef me een nominatie en een reden en Sexmachine gaat over mijn schouder meekijken of ik het allemaal wel goed doe.

Groet, de onrechtvaardige rechter Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Een paar vrijkaarten Living Room
« Reactie #34 Gepost op: 8 december 2014, 19:33:05 »
Foots is erg grappig soms.
Kijk, ik mag dan ook eens iets anders doen dan fotoselectoren maken, nu mag ik EN mede een beslissing nemen EN fotoselectoren maken  :17:
Wat is het toch fijn om zulke mede-admin te hebben  ;D


De laatste dagen hebben wij alvast al met veel plezier het forum in de gaten gehouden, want uiteindelijk is dat ons motto "where sex and pleasure really matter", en we krijgen toch de indruk dat steeds meer en meer mensen dit forum erg leuk gaan vinden.
Dat doet ons beiden een zeer groot plezier.


Ik ga zeker over Foots' schouder meekijken morgen, op voorwaarde dat zijn Filippijnse krokodil me nog maar een keertje MANIAK noemt als ze meekijkt hoe ik fotoselectoren aan maak.
En geloof het of niet, zij deelt veel mijn smaak als het op Thaise vrouwen aan komt, die dame kent er wel wat van... waarom noemt ze me toch steeds een maniak, daar snap ik nu echt niks van  :017:


Ach, ik zou zeggen, ga een Mokka-ijsje halen, foots, en je krijgt alles van me gedaan  :pica




En ik zou ook willen zeggen .... klik maar lekker op die Thaise stoten die Belgenland bevolken, ik had nooit gedacht dat er zoveel moois en lekkers aan zulke democratische prijzen zo dichtbij huis zaten...... ik geniet nu al van de nog meer dan 100 fotoselectoren die er nog bij zullen komen ... met plezier gedaan trouwens


Want wij willen niet enkel het leukste en gezelligste forum, maar vol met foto's van de lekkere stoten die onze hobby zo mooi maken, en daar willen we jullie allen van doen genieten.


sexmaniak  :king: :035:




PS. En een goede raad; het is niet omdat foots naakt in een krokodillenvijver springt, en dat hij het nog overleeft ook, dat iedereen dat moet doen, ik zou zelfs zeggen .... NIET NAÄPEN .... levensgevaarlijk (foots krokodil is namelijk goed getemd, en komt uit een speciale vijver) ;D 
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
Een paar vrijkaarten Living Room
« Reactie #35 Gepost op: 8 december 2014, 21:37:27 »
Jullie vragen om nominaties, jullie krijgen er.
een voor zijn globaal schrijfwerk : Kanariepiet
Hij schrijft altijd uitgebreid maar toch met de nodige respect, dzt heeft de lezer graag, dat hebben de meiden graag, dus win, win

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Een paar vrijkaarten Living Room
« Reactie #36 Gepost op: 9 december 2014, 08:07:48 »
Nominatie voor Satanic Surfer.

Niet voor 1 specifieke recensie, maar voor de ‘Verzamelde werken van de Satanic Surfer’.

Lang voor ik zelf op forums schreef (het moet de tijd geweest zijn dat mijn haarlijn nog niet terugliep en mijn buik nog niet uitdeinde :-P), las ik zijn verhalen al met veel interesse en plezier en zei ik tegen mijn opa zaliger: als ik later groot en sterk ben, wil ik net als SS worden ;) 8).

Zover is het, wegens onder andere een verschillende thuissituatie en afwijkende clubinteresses nooit gekomen, maar dat neemt niet weg dat SS 1 van de weinige schrijvers is, van wie ik nog steeds nooit een verhaal over sla.

Hij schrijft soms chaotisch, maar bovenal schrijft hij recht voor de raap, heel informatief en met de nodige zelfrelativering. Vooral dat laatste is een zeldzaam goed onder de huidige generatie schrijvers 8).

Dus: dikke nomi voor Satanic Surfer 8)!!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Een paar vrijkaarten Living Room
« Reactie #37 Gepost op: 9 december 2014, 10:00:46 »
Nominatie voor Satanic Surfer.

Niet voor 1 specifieke recensie, maar voor de ‘Verzamelde werken van de Satanic Surfer’.

Lang voor ik zelf op forums schreef (het moet de tijd geweest zijn dat mijn haarlijn nog niet terugliep en mijn buik nog niet uitdeinde :-P), las ik zijn verhalen al met veel interesse en plezier en zei ik tegen mijn opa zaliger: als ik later groot en sterk ben, wil ik net als SS worden ;) 8).

Zover is het, wegens onder andere een verschillende thuissituatie en afwijkende clubinteresses nooit gekomen, maar dat neemt niet weg dat SS 1 van de weinige schrijvers is, van wie ik nog steeds nooit een verhaal over sla.

Hij schrijft soms chaotisch, maar bovenal schrijft hij recht voor de raap, heel informatief en met de nodige zelfrelativering. Vooral dat laatste is een zeldzaam goed onder de huidige generatie schrijvers 8).

Dus: dikke nomi voor Satanic Surfer 8)!!

+1 voor zijn aparte schrijfwijze, maar zeer informatief. Een toffe gast!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline cassenoisette

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Een paar vrijkaarten Living Room
« Reactie #38 Gepost op: 11 december 2014, 09:25:08 »
Count me in  :showtits1

+ nominate Tikinui and Satanic Surfer
Though this be madness, yet there is method in't.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Een paar vrijkaarten Living Room
« Reactie #39 Gepost op: 12 december 2014, 14:42:17 »
Nu veel te lang wikken en wegen hier het uiteindelijke oordeel van de onrechtvaardige rechter.

Voor de 3 vrijkaarten van Lr zijn verkozen:

Licky Luke, meesterbrein voor al uw raadsels, puzzels en allerlei uitpluizingen. Houd de hele bende in bedwang en da's zowaar een opgave. Corrigeert desnoods Foots zelf en uiteraard ook voor zijn recensies.

Little Joe, voor zijn recensies over zijn LR avonturen en voor zijn zeer nette en keurige omgang in de club met zijn vaste meiden en is ook altijd te vinden op de RB chat. De enige vrijkaart die hij zelf zal gebruiken, want andere vrijkaarten geeft deze vrijgevige rakker altijd weg, het lijkt wel de kerstman  :111: .

Noglangnietuitgewandeld, tja een zeer veelgaande rakker die overal komt en in LR voor hij een diner neemt al 2 schaapjes scheert. Een zeer informatieve raker die vele ervaringen reeds hier deelde zelfs op zijn vakantie schrijft hij over dames uit Cambodja of Filipijnen.

Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Een paar vrijkaarten Living Room
« Reactie #40 Gepost op: 12 december 2014, 14:53:56 »
Gefeliciteerd alledrie
 

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Een paar vrijkaarten Living Room
« Reactie #41 Gepost op: 12 december 2014, 15:31:28 »
Van harte proficiat.....mede namens mijn vrouw en de kinderen (dochter en terrorist)  :lol_hitting:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke