Auteur Topic: mailin (Chinese)  (gelezen 52382 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
mailin (Chinese)
« Gepost op: 9 april 2013, 22:20:20 »
haarkleur/-lengte: donkerbruin/erg lang (loshangend)
lengte dame: bijna 1,80
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke B
nationaliteit/taal: Chinese/Engels
leeftijd: 23
tatoeages/piercings: geen gezien/niet opgevallen
service: SM en voor zowat alles in (behalve scat), verder kan ze ook een GFE-sessie neerzetten waarbij knuffelen, kussen, tongzoenen, beffen, PZC, NMC, 69 als normale zaken gelden voor haar; als dominante dame geboren, dit moet ze niet spelen
voordelen: knap, lief maar ogen die boekdelen spreken aangaande haar dominantie
nadelen: nu al verslavend voor mij (en van horen zeggen ben ik niet alleen)
opmerkingen: krijgt lichte frustraties van mannen die snel klaarkomen, favoriete speeltjes van jezelf mag je gerust meebrengen (knevels, handboeien... heeft ze bij).



Gaf aan het sinds een week al naar haar zin te hebben en vanaf vandaag zou ook haar vriendin in PSR beginnen.  Ze omschreef ze als een echte Barbie pop: ellelange benen, flinke nep-tieten, hele lange gekrolde felblonde haren (extensions), groot en slank.  Ook deze Russische vriendin speelt graag meesteres. 

Wegens het veel te late uur heb ik nog niet gekamerd met Mailin maar de afspraak is al gemaakt voor de eerstvolgende keer dat ik in PSR ben.  Ik ben helemaal in de ban van haar, nu al.  Misschien doe ik wel meteen een triootje met haar model-Barbie-pop vriendin.  Ik kijk er al naar uit om mijn "plusjes" (achter mijn GFE) helemaal ingewilligd te zien worden door beide langbenige knappe dames  :douchen.
 
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
mailin (Chinese)
« Reactie #1 Gepost op: 9 april 2013, 23:29:55 »
Alle vrouwen zijn dominant geboren, een totaal overbodige opmerking  :lol_hitting: :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Rivera

  • Held
  • *****
  • Berichten: 758
    • Bekijk profiel
mailin (Chinese)
« Reactie #2 Gepost op: 10 april 2013, 09:37:28 »
Lt. Aussage von Mailin: China/Moldawien-Mix.