Auteur Topic: Narcissia (Roemeense)  (gelezen 953 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Narcissia (Roemeense)
« Gepost op: 13 november 2011, 13:00:40 »
Haarkleur/-lengte : Lichtbruine haren, blonde mechen/gebekt tot over schouder
Lengte dame : 1m65
Postuur/Cupmaat : Slank/B-Cup... hele mooie tieten
Nationaliteit/Taal : Roemeens/Engels
Leeftijd : ongeveer 23
Tatoeages/Piercings : ?/? (niet overdreven in elk geval)
Service: TZ (diep en heftig, niet sensueel), PZC (wild en vrij monotoon), NMC, anaal verwennerij
Voordelen: het zou je mooiere buurmeisje kunnen zijn, naturel ogend, weinig schminkgebruik, erg mooi figuur (combi figuur/borsten)
Nadelen: je zou ze ietwat wild kunnen inschatten (wat op kamer niet vanzelfsprekend tot uiting komt)


Verkeerd ingeschat.


Zij liet me al lang geleden weten dat ze me nog kende van Finca Erotika. Mij stond ze niet meer voor maar vrouwen hebben op dat vlak nu eenmaal een beter geheugen. Het zal dus wel zijn.

In het begin dat ik in PSR kwam, was er voor mij geen enkele reden om met haar te gaan kameren. Optisch waren er voor mij mooiere pareltjes (waarmee ik snel een goede klik kreeg).
Ze bleef echter altijd vriendelijk en liet merken dat ze interesse had in mij. Gaandeweg heeft ze ook mijn interesse meer en meer gewekt. Ik begon hoe langer hoe meer in haar te zien. Letterlijk dan. Toch een "lekker" figuur, doet als in het normale leven binnen de muren van PSR en (ik weet niet waarom) ik was er zo goed als volledig van overtuigd dat ze op kamer een wild beest zou zijn. Vorige zaterdag had ze bovendien een tijgerpakje aan. Dit zou hét moment worden. De dag om haar te temmen, niet om uit haar klauwen te blijven.

Op een bepaald moment zat ik languit op een van de sofa's van PSR. Met een armsteun ertussen zat Magda naast mij. Narcissia kwam er ineens bij zitten. Ze kwam erg dicht bij mij zitten en vooraleer ze een woord kon zeggen tegen Magda, trok ik ze stevig volledig in mijn schoot. Ze verschoot een beetje. Haar bedoeling was gewoon om een gesprekje te gaan voeren met Magda. Enige tijd daarvoor lokte ze nog contact met me uit. Ik dacht dus dat ze me wat kwam teasen. Niet dus.

Ik had verwacht dat het pre salen al een wilde bedoening zou worden maar dat was absoluut niet het geval. Ze bleef vrij kalm. Heerlijk tongzoenen behoorde ook niet tot het pre salen. Het was zelfs allemaal een beetje onwennig. Een échte klik ontstond niet direct. Ze kwam me wat terughoudend over, nu ik eindelijk wat verder wilde gaan met haar; zij zocht eerder altijd het contact, zij maakte eerder altijd de aanrakingen naar mij toe. In zo'n situatie bouw ik normaal af en ga ik niet op kamer. Nu had ik echter gemixte gevoelens en wilde ik er toch wat van gaan maken op kamer.

Eens op kamer aangekomen verliepen de eerste minuten hélemaal niet zoals ik het graag heb. Allemaal veel te standaard: aankomen op kamer, even haar poesje gaan wassen, volledig uitgekleed terug in de kamer komen.... Tongzoenen gebeurde op mijn aangeven maar ze nam er zelf geen enkel initiatief toe. Haar "dwang" was om mij zo snel mogelijk te kunnen beginnen pijpen. Voor de rest was ze gewoon heel lief. Ik zou beter het woord tam gebruiken. Zo had ik ze op voorhand hélemaal niet ingeschat. Dat kwam er dus nog eens bij. Het is natuurlijk verkeerd om een dame op voorhand al in te delen in een categorie, dat weet ik wel maar af en toe moet een mens er nog eens op gewezen worden, zeker?
Haar blow job was voor mij overigens weinig overtuigend, weinig afwisseling, monotoon en dat wat ik dan liever minder wild heb, was wat wild. Ik schrijf hier niet dat ze niet goed pijpt want dat is voor iedereen anders en de teleurstelling tot hier toe speelt vanzelfsprekend in de bovenkamer mee en de bovenkamer instrueert nu eenmaal wat tussen de benen bengelt.

Na een tiental minuten werd het tijd om het roer te proberen om te gooien. Ik was eerder af en toe al wel eventjes suggestief geweest. Ik had haar wat signalen gezonden over hoe ik het liever zou hebben gehad met haar maar het drong blijkbaar niet door bij haar. Dan maar de grove middelen. Van de ene moment op de andere liet ik haar dan duidelijk verstaan dat ik een tijger in bed wou en geen schaap. Ik pakte haar stevig vast, rollebolde haar heen en weer, neep hard in haar lekkere kont, slaagde haar....

Vanaf hier ging alles er helemaal anders aan toe en precies zoals ik het wilde. Ze werd dominant en wist mij zo flink te beroeren. Vanaf dat moment had ik totaal geen erectieproblemen meer.

De sessie werd beëindigd met een zalig orgasme. Wat wil je ook anders als je in missionaris ligt te neuken, terwijl je mekaar lekker tongzoent en zij ondertussen met haar vinger mijn aars verwent.

Over het tongzoenen nog (mijn stokpaardje): in het begin spaarzaam, op het einde voluit maar niet romantisch genoeg. Ja, ik weet het, ik ben moeilijk. Alles moet beestig maar het tongzoenen moet dan tegelijk lieflijk zijn.

Ik kijk tevreden terug naar mijn sessie met haar. De after sales van haar kant bleven die dag tot een strikt minimum. Of ik met haar nog op herhaling zal gaan? Ik had er al twijfels bij en met haar slechte after sales geeft ze mij enkel maar de indruk dat het ook voor haar (minstens in het begin) niet zo verliep zoals ze het graag gehad had op kamer. Mijn twijfels nemen toe en een herhaling zal er dan hoogstwaarschijnlijk ook niet direct inzitten.

Ik blijf het een toffe dame vinden  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man