Auteur Topic: Ella  (gelezen 959 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline savesexer

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Ella
« Gepost op: 24 augustus 2012, 11:21:10 »
Nationaliteit/Taal : Duits/Duits, Engels
Ogen:
Leeftijd : 36
Haarkleur/-lengte : lang zwart krullend
Lengte dame : 1,80
Postuur/Cupmaat : slank gespierd stevig/a-cup stevig staand
Service: TZ (zeer matig), beffen, knuffelen, strelen, GFE, tantra-achtige sessie
Voordelen: intelligent
Nadelen: sessie minimum één uur

Op de kamer ontpopt de 36 jarige Ella zich tot een tantra liefdespartner waar je beslist je tijd moet voor nemen. Het spel wordt zeer rustig opgebouwd. Ze laat zich graag uitgebreid verwennen en komt ook echt klaar. Ze geeft ook aan dat ze graag anaal doet en alhoewel ik niet zover gekomen ben, begreep ik dat het verwennen van het sterretje ge-apprecieerd wordt. Toen ze dan na een een half uur teasen aan mij begon was dit een heel aparte ervaring. Ze nijpt je ballen samen tot deze op spanning staan, zonder pijn uiteraard, en begint deze dan uitvoering to verzorgen waarbij ze je likt van aan de prostaat tot de eikel. Na 20 minuten sta ik zowat op ontploffen en vraag haar me te pijpen wat ze zacht en tegelijk teasend doet. Dan neemt ze een flesje uit haar handtas, glijmiddel, smeert haar handen in en begint de eikel zeer intensief te masseren. Man was dit zalig, ik heb mijn best gedaan om dit zo lang mogelijk uit te houden maar op het uur ontplofte ik ..... Ella is geen dame voor een half uur sessie en een uur met haar is eigenlijk te kort.