Auteur Topic: Emmy  (gelezen 961 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest9105

  • Gast
Emmy
« Gepost op: 4 november 2012, 21:13:45 »
Naam : Emmy

Nationaliteit/Taal : Duits/Duits

Leeftijd : 23

Haarkleur/-lengte :

Lengte dame : 1.75

Postuur/Cupmaat : slank strak, C cup

Tatoeages/Piercings : Ja / in clit

Nadat ik wat had gegeten dacht ik eens rustig alles te gaan observeren vanuit een van de banken in de loungeruimte. Dat liggen duurde niet zo heel lang..ongeveer 1 min. (zelfs dat nog niet eens) en toen kwam Emmy naast me zitten. Ze vroeg of ik wat gezelschap wilde hebben. Dat klonk niet verkeerd. Maar al snel ging de vraag of ik met haar naar de kamer wilde. Eerst reageerde ik wat afhoudend, waarna zij wilde opstaan en weer verder wilde gaan met haar zoektocht. Dus toen zei ik och waarom nicht? Dus konden we een kort gesprek aangaan over wat mogelijk was/is bij haar. Daar was ze heel snel mee klaar…..ALLES!!! Nog geen 10 min. later waren we al op kamer 3. Er was eigenlijk weinig tijd voor een voorspel, maar och ik had 30 min. uitgetrokken…dus hop…..snel beginnen. Zij nam in eerste instantie wel initiatieven naar mij toe door me te tongzoenen en na wat kort gestreel kwam ze boven op mij zodat ik haar kon beffen. Die piercing vind ik toch altijd wel lekker hoor, het voelt toch anders tijdens beffen. Maar gedurende deze sessie heb ik eigenlijk alles kunnen doen wat ik wilde en waar ik een goed gevoel bij had. Ik kon haar vingeren, likken, Tz en natuurlijk vanuit verschillende standjes neuken. Na een minuut of 25 hebben we samen gedouched in de kamer en zijn we daarna samen verder gegaan. Later op de avond kwam ik haar weer tegen voor de kino. Ze stelde me wederom voor om samen wat tijd door te brengen in de kino, maar dat heb ik beleefd afgeslagen….niet omdat ze niet goed was, maar meer omdat ik nog voldoende keuze had en nog even goed wilde rondkijken voor ik nog een sessie aan wilde gaan. Maar ik moet ook zeggen dat ik aan het einde van deze eerste sessie haar heb gezegd dat het bijzonder lastig zou zijn voor andere dames om deze sessie te overtreffen (ging even uit van mijn ervaring bij andere saunaclubs, waar er altijd wel een mindere sessie tussen zat.)