Auteur Topic: Eliza  (gelezen 1297 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Eliza
« Gepost op: 11 november 2012, 22:39:13 »
haarkleur/-lengte: zwart/halflang
ogen: blauw-groen
lengte dame: 1,64
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke kleine B
nationaliteit/taal: Bulgaarse/Duits
leeftijd: ongeveer 22
tatoeages/piercings: leeuw rechterbovenarm (groot), rechterzij Chinese tekens, linkeronderbeen soort bloem, linkerbovenarm kleine tatoe (misschien vergat ik er nog enkele)/onderkant lippen
service: knuffelen, strelen, zoenen, tongzoenen, NMC, PZC, likken, vingeren, FT, anaal, lotuskus, onderdanig, dominant...
voordelen: het totaalpakket aan services hiervoor opgesomd, wat ze doet, doet ze voortreffelijk
opmerkingen: mooi, lief, ondeugend, stout, vriendelijk, los, spontaan, meegaand..., goede pre and after sales
TO DO  ;)
 
« Laatst bewerkt op: 11 november 2012, 22:45:35 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Eliza
« Reactie #1 Gepost op: 16 november 2012, 17:17:35 »
Eliza wou me op een gegeven moment snel op kamer lokken.  Vermits ik geen groentje meer ben ik saunaclubland, was dat niet gelukt.  Als je zou denken dat ze snel zou opgeven, heb je het totaal verkeerd voor.  Een tiental minuutjes later probeerde ze me met nog veel meer verleiding weer op kamer te krijgen.  Ik zat op dat moment in de HWP.  Ze had de keuze: méér dan waarschijnlijk in haar opzet slagen en er bij komen zitten of een volgende teleurstelling moeten ondergaan.  Eliza is lichtjes sadomasochistisch, ze koos immers voor de tweede teleurstelling.  Tijdens het korte gesprekje dat we nog hadden, liet ze blijken dat ze mijn naam kent.  Eliza (ex-LR) had allicht mijn naam horen roepen door andere dames, dacht ik in eerste instantie.  Eliza beweerde nochtans bij hoog en bij laag dat ik met haar al op kamer was geweest in LR.  Ik kan het me nog steeds niet herinneren.  Mijn hoofd is soms echter een zeef en dat is het laatste wat je van de dames hun geheugen kan zeggen in de clubs.  Het is dan ook hun vak. 

Af en toe heb ik eens zin in een betalende cocktail.  Ze hebben nu enkele nieuwe op de kaart staan.  Samen met een Duitse mede-heer was ik wat aan het sjouwelen.  In mijn ooghoeken zag ik ineens Eliza weer opduiken.  Ik zag dat ze mijn richting uitkwam.  Zou ik dan nu het ja-woord gaan geven?  Eliza had het écht wel op mij gemunt (klinkende munt schrijf je met een 't', dus zal gemunt niet met 'd' zijn zeker?  Wat een onzin. 

Deze keer liet ze het niet bij voorzichtig lonken of een beetje verleidelijk doen.  Ze sprong pardoes op mijn schoot, zorgde er voor dat enig contact met mijn mede-beer zo goed als onmogelijk was en begon met te zoenen, te strelen, in mijn oor te sabbelen, kusjes in mijn nek te geven, tongzoenen en ze begon uiteindelijk ook sensueel over mijn lul te aaien.  Mijn zin werd groter en groter met de minuut om met haar "sofort" naar de kamer te gaan.  Dat gebeurde dan ook, nadat we eerst naar de kino waren geweest.  De kino bleek echter niet haar favoriete plek te zijn.  Een mede-heer kreeg naar zijn voeten dat hij kwam kijken.  Ze wist niet dat het een vriend van me was maar ik weet niet of dat een verschil zou gemaakt hebben.  In de kino was ze lief, tongzoenden we heerlijk maar begon ze al snel te laten voelen dat ze wel wist hoe je moet pijpen.  Na een tijdje vroeg ze of ik met haar de zaak op kamer verder wou regelen.  Ik antwoordde haar dat ze erg goed bezig was en voort mocht doen waarmee ze zo goed bezig was.  Ze deed dat.  Op die moment had ik zoiets van laat dat hier maar lekker z'n gang gaan.  Genieten, genieten... da's waar het om gaat.  Ik was er bijna zeker van dat er niets meer op kamer zou moeten voltrokken worden.  Ze vroeg echter een tweede keer of ik niet verder wou doen op kamer.  De vraag was bijlange niet meer zo open als daarnet.  Ik had het begrepen.  Zij doet het liever op kamer.  Voor mij o.k..

Een uur heb ik mij met haar uitstekend vermaakt. 

Eliza heeft alles in de hand.  Er trad een hele gedaantewisseling op, op kamer, na een tijdje.  Ze veranderde van een lief geil GFE-feetje in een dominante dame.  Echter, spelenderwijs kon ik opmerken dat ze er ook geen probleem mee had om zich onderdanig over te leveren aan mijn grilletjes.  Buiten de pure seks kwam er ook voldoende tijd aan bod om speels te doen, beetje gek te doen.  Het blijft dé manier om jouw wil op subtiele manier op de dringen aan de dames.  (Opdringen is hier dus het verkeerde woord.)  Ze ving niet achter het net en ging dan ook heel gewillig in op wat ik voorzichtig aanbracht.  Ze voelt perfect aan welke richting je op wil in het seksuele spel. 
Het pijpen was subliem.  Ze deed het gelukkig met veel geteas anders had ik haar moeten wegduwen om niet te vroeg klaar te komen.  Ze voelde gelukkig erg goed aan wanneer ze moest minderen.  Op die momenten kwam ze dan geregeld gewoon weer lekker tongzoenen.  Zo krijg je mijn lul natuurlijk niet in verslapte toestand. 
Taboes zijn deze dame (volledig) onbekend.  Alles kwam aan bod en zeker niet oppervlakkig.  Vingeren, likken, standje 69....  Ze wordt heet als je flink met haar borsten speelt.  Tijdens het vingeren en beffen besteedde ik dus ruime aandacht aan haar borsten.  Af en toe even komen tongzoenen.  Na een tijdje was ze kletsnat (en dat woord gebruik ik zelden).  Ze genoot er op een moment heel erg duidelijk van en op een gegeven moment omklemde haar kutspieren mijn vingers zo erg dat ik blij was dat ze was klaargekomen.  Ik voelde werkelijk pijn aan mijn vingers.  Zo nijpten haar kutspieren samen.  Of ze nu écht is klaargekomen?  Daar stel ik mij geen vragen bij.  Dat interesseert me totaal niet.  (Schandalig allicht voor een GFE-man.)  Tijdens het zachtjes vingeren kon ze het ook erg appreciëren dat ik ondertussen met mijn tanden vrij goed doorbeet op haar vingers, afwisselend met ze wat te likken (om de eventuele pijn wat te verzachten). 
Ook anale spelletjes zijn bij haar geen taboe.  Haar aars kietelen met je tong, met je vinger haar aars verwennen... om maar wat te noemen. 
Doordat ik haar oraal en araal was beginnen verwennen, zat mijn lul natuurlijk nog vol pap.  Nu was het haar beurt weer om nog eens het beste van zichzelf te geven.  De pijpbeurt mondde uit in een FT.  Ook al zoals het hoort.  Alles binnennemen tot de laatste druppel.  Zoals je inmiddels al wel zal weten, hoeft de dame niet eerst haar mond grondig te spoelen en te reinigen en weet ik wat nog allemaal vooraleer ik dan weer met plezier tongzoen. 

We hebben in alle rust afscheid van mekaar genomen en de laatste minuten nog heerlijk geknuffeld, gestreeld en getongzoend. 

Ik zou niet weten hoe deze sessie nog beter had kunnen zijn.  Volgende keer zal ze allicht een hele andere wending nemen want met Eliza heb je opties genoeg.

Super aanwinst.  Ik kan begrijpen dat ze zich in LR niet thuisvoelde.  Lang wachten op kamer.  Bij drukte begrensde kamertijden....  Hier kan ze spontaan zijn, haar ding doen.  Niemand die er wat van zegt  ;) .



Note Foots, helaas 2 schrijffouten die een Duitse meneer verwarden met een beer, echter een beer is een manneesvarken en dat vind ik gewoon ongepast om een Duitse collega zo te noemen. Vandaar dat ik deze 2 correcties heb uitgevoerd.       
« Laatst bewerkt op: 16 november 2012, 17:26:46 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man