Forum > ENQUETES

Waarom bezoekt u een sekswerker?

<< < (2/2)

Sjeufke:

--- Citaat van: sexmachine op 16 maart 2016, 12:33:43 ---Ze zullen niet tevreden zijn met mijn antwoord over tampons en orgasmes waarschijnlijk ....  ;D

--- Einde van citaat ---
Lijkt me ook niet belangrijk voor het onderzoek..... :017:

Enquête ingevuld!
Ik heb al heel veel afstudeerders onder mijn hoede gehad. En zo heb ik er dit jaar ook weer twee. Uiteraard zijn dan andere onderwerpen als waar lisathesis mee bezig is.
De insteek van het afronden van een thesis is uiteindelijk het diploma op zak krijgen. En dat lijkt mij ook het doel van lisa. Niet meer en minder. De vragen zijn geformuleerd uit het perspectief van lisa. Het forum zal het forum niet zijn als we daar weer wat over hebben op te merken. Doch, besef dat wij vanuit een heel andere ooghoek naar de paysex wereld kijken dan lisa. Ik kan me wel verplaatsen in de wijze van vraagstelling door lisa. Kortom, gewoon de vragen beantwoorden en lief zijn voor lisa  :))

licky luke:

--- Citaat van: Rolly op 15 maart 2016, 16:36:34 ---.. en hoef al helemaal geen problemen met z`n tweeën op te lossen die ik alleen al helemaal niet heb!!!!

--- Einde van citaat ---

Hihihi...
Kan ik sowieso al niks tegen inbrengen...

Go Rolly go!

sexmachine:

--- Citaat van: Sjeufke op 16 maart 2016, 13:24:32 ---
--- Citaat van: sexmachine op 16 maart 2016, 12:33:43 ---Ze zullen niet tevreden zijn met mijn antwoord over tampons en orgasmes waarschijnlijk ....  ;D

--- Einde van citaat ---
Lijkt me ook niet belangrijk voor het onderzoek..... :017:

Enquête ingevuld!
Ik heb al heel veel afstudeerders onder mijn hoede gehad. En zo heb ik er dit jaar ook weer twee. Uiteraard zijn dan andere onderwerpen als waar lisathesis mee bezig is.
De insteek van het afronden van een thesis is uiteindelijk het diploma op zak krijgen. En dat lijkt mij ook het doel van lisa. Niet meer en minder. De vragen zijn geformuleerd uit het perspectief van lisa. Het forum zal het forum niet zijn als we daar weer wat over hebben op te merken. Doch, besef dat wij vanuit een heel andere ooghoek naar de paysex wereld kijken dan lisa. Ik kan me wel verplaatsen in de wijze van vraagstelling door lisa. Kortom, gewoon de vragen beantwoorden en lief zijn voor lisa  :))

--- Einde van citaat ---
Lisa noemde vorig jaar Jan, het jaar ervoor Piet, dan weer Jan Willem en daarvoor Christoffel Columbus ...
Dit is geen enquete voor een thesis, dit is iets heel anders, al jaren bombarderen ze alle hoerenloperssite plat met eindwerk en thesis, om vragen los te krijgen van ons, hoerenlopers .....


Ach, het kan geen kwaad, niks kan kwaad, maar het haalt geen ene moer uit, zeg maar dat sexmachine het gezegd heeft .... of geloven jullie nu nog echt dat Lisa echt Lisa is die een eindwerk maakt, dan is ze, zoals ik al zei redelijk dom, en na tien maal van naam veranderd te zijn nu ook van geslacht ..... 


Massaal invullen, zolang ze ons maar niet vraagt onze kleren uit te trekken kan er niks mis gaan .... anoniem ..... ja ja, met IP en alles ....
Ik zeg niet dat je de enquete niet mag invullen, ieder doet wat ie wenst, maar HIER komt ie niet, geen link, nada, noppes .... geen behoefte aan, of Lisa mag hier eerst haar orgasmes online poten .... liefst naakt

sexmachine:
Een doordenkertje ... en een goeike (als ik het al zelf moet zeggen is 't ver gekomen)  ;D


! No longer available


Op de hoes van den LP vindt Lisa alle info die ze nodig heeft voor haar thesis ....  :happy :bonken :schaap

Balthasar:
Ik werk doorgaans ook wel mee aan dit soort dingen. Kan wel de irritatie van de beheerder van het forum begrijpen. Vaak melden dit soort studenten zich zonder enige introductie zomaar aan op het forum met wat linkjes.


--- Citaat van: Sjeufke op 16 maart 2016, 13:24:32 ---
--- Citaat van: sexmachine op 16 maart 2016, 12:33:43 ---Ze zullen niet tevreden zijn met mijn antwoord over tampons en orgasmes waarschijnlijk ....  ;D

--- Einde van citaat ---
Lijkt me ook niet belangrijk voor het onderzoek..... :017:

Enquête ingevuld!
Ik heb al heel veel afstudeerders onder mijn hoede gehad. En zo heb ik er dit jaar ook weer twee. Uiteraard zijn dan andere onderwerpen als waar lisathesis mee bezig is.
De insteek van het afronden van een thesis is uiteindelijk het diploma op zak krijgen. En dat lijkt mij ook het doel van lisa. Niet meer en minder. De vragen zijn geformuleerd uit het perspectief van lisa. Het forum zal het forum niet zijn als we daar weer wat over hebben op te merken. Doch, besef dat wij vanuit een heel andere ooghoek naar de paysex wereld kijken dan lisa. Ik kan me wel verplaatsen in de wijze van vraagstelling door lisa. Kortom, gewoon de vragen beantwoorden en lief zijn voor lisa  :))

--- Einde van citaat ---

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie