Forum > FLAMINGO ISLAND - Ettlingen

FKK Flamingo Island te 76275 Ettlingen (Stuttgart)

<< < (3/3)

seksenfun:
http://www.fkk-flamingo-island.de/Home?sprache=de#/Home Met deze link zou je er moeten geraken.  Blijkbaar url veranderd  :douchen.

licky luke:
[attachimg=1]

noglangnietuitgewandeld:
De titel klopt eigenlijk niet, Ettlingen ligt tegen Karlsruhe aan. Om in Stuttgart te komen moet je het Schwarzwald nog oversteken, gauw een uurtje rijden.

Die club is prachtig, vooral de grote barruimte met een binnenzwembad. En in voorgaande jaren heb ik er ook hele goede ervaringen met de dames gehad. Maar sinds het laatste jaar schijnt het op dat punt erg teruggelopen te zijn. Op de Zuidduitse fora die ik altijd raadpleeg als ik in deze contreien kom, wemelde het van de negatieve ervaringsberichten. Zelfs meiden uit de Mannheimer Lupinenstrasse probeerden hier de gasten een oor aan te naaien. Voor wie hier niet bekend is, een van de meest trieste raambuurten van Duitsland. Waarop klachten bij de Theke met een schouderophalen werden afgedaan.

Dit jaar meerdere keren in Karlsruhe geweest, maar op grond van het feit dat er veel negatieve berichten gepost werden, die later gewist waren, terwijl de goede berichten uit eerdere periodes wel online bleven (lekker betrouwbaar) liet ik Flamingo Island altijd maar links liggen. Bruchsal of Stuttgart is dan ook niet zo ver. Maar evengoed eeuwig zonde dat een zo mooie club teloorgaat doordat het management de vinger niet aan de pols houdt.

Denk aan de oude wijsheid: Als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen, dan is dat altijd en overal het begin van het einde.

vanKees:



vanKees

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie