Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1119735 keer)

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 418
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1425 Gepost op: 24 februari 2021, 01:41:37 »
WINTERSLAAP

Het lijkt alweer een eeuwigheid geleden. Nou ja, voor het gevoel is het ook wel zo. Sinds oktober met de aangescherpte bezoekregels van SS en weer het verslechteren van de corona cijfers, besloot ik in de Mentholcave te gaan overwinteren. Dus ook de gewone saunaresorts bezocht ik niet meer.
Eventjes, totdat de cijfers er weer beter uitzien.
Eventjes duurde langer dan ik had gehoopt...

Met name de afgelopen dagen met ijs en sneeuw deed me wel weer hunkeren naar de sauna's. Hoe lekker het wel niet was om midden in de koude winter de sauna in te duiken, om een poosje later in de buitenlucht lekker af te staan koelen. Terwijl de dames kijken alsof je gek bent. Tja, zonder saunarondje zou ik ter plekke een ijspegel zijn geworden en m'n longen uit 't lijf hebben lopen hoesten.
Niet zo handig tijdens een pandemie...
Oh oh, wat mis ik de sauna. En het fijne van sneeuw, is dat het lekker afkoelt als je een schep op je kop & lijf gooit en het langzaam over de rest van je lichaam smelt.
En behalve dat het helpt met afkoelen, kan het ook helpen met opwarmen. Had tijdens een loyly opgieting namelijk eens gezien hoe een aufgussmeister ballen van ijs had die ie mooi verspreide de kachel. Daarop giet ie dan een geurtje. Terwijl zo een ijsbal langzaam smelt, verdampen de geuren samen met de waterdampen geleidelijk mee door de ruimte wat voor een heerlijk rustgevende atmosfeer zorgt.
Een geurtje deed ik er maar niet op, aangezien je dat op de meeste plekken niet zelf mag doen, maar een sneeuwbal kon ik natuurlijk wel maken in de tuin. Lekker op de kachel leggen en genieten van het langzame gesis en de warme deken die op je neer daalt.

Zucht, ik keek er op de 3e maandag van de 9e maand tegen beter weten in al halsreikend naar uit toen ik eind vorige zomer voor het laatst in de tuin van SS lag.
Ik besloot die dag vroeg naar de club te gaan, om optimaal van het bezoek te genieten. Oftewel, zoveel mogelijk van de voeder bakken op te scheppen ;)

Terwijl ik de vrij lege parking op reed zag ik tot mijn verbazing dat er een gigantisch bouwsel in de tuin werd neergezet. Dat zal vast zijn zodat er wat meer overdekte ruimte is tijdens de kouwe regenachtige maanden. Erg slim van ze. Wel jammer dat de laatste zonnestraaltjes er door worden tegengehouden.

Na het vaste riedeltje aan corona check, omkleden en langs de chef voor een lekker ontbijtje. Met m'n ommeletje en bekertje fris in de tuin een plekje opgezocht om alles op te kunnen peuzelen.

Komt daar een fraaie slanke dame in een mooi setje langslopen. Ze keek me lachend aan en zei hoi tegen me. Haar gezicht kwam me bekend voor, maar kon er geen naam aan plakken. Ik wist het ook niet zeker of ik al een keer met haar had kennis gemaakt. Ik glimlachte beetje schaapachtig terug en zei wat onzeker hoi terug.
Omdat ik geen aanstalten maakte om verder de conversatie aan te gaan, kwam ze niet bij me zitten, maar ging stukje verder op roken.

Tijdens het eten bleef ik continue maar gluren en die paar overgebleven grijze massa kraken wie ze nou kon zijn. Ik kwam er maar niet op en gaf het maar op. Even een sauna rondje gaan doen om te ontspannen. Misschien helpt dat die luie hersenmassa op gang te krijgen.
De wellness was weer in tip top staat (hoewel, volgens mijn stond de Turkse sauna niet heet), en genoten van het bubbelen, Finse sauna en afkoelen in de tuin. Het zwembad kon ik helaas niet in, omdat de mannen aan het klussen waren met de tent.

Rondje door de bar gemaakt, maar geen dame gevonden waar ik het warm van kreeg. En aangezien er niet meer met een e-reader gezeten mag worden, maar weer het buffet opgezocht. Bord vol geschept en met een glaasje prik weer in de tuin gaan zitten.

De mysterie meid zat er weer buiten te roken en met haar mobieltje te spelen. Al vretende begon die grijze hersenpan eindelijk op gang te komen. Volgens mij was het Maya, waar ik nota bene 2 weken geleden nog mee op de kamer was beland. Hoe bedoel je geheugen als een zeef...

Toen na een poosje onze blikken elkaar kruisten, vroeg ik vragend of ze Maya was. Ze bevestigde en kwam naar me toe. Na een praatje besloten om onze verrassende ontmoeting van de vorige keer een vervolg te geven. Die had haar daardoor op mijn 5e plek weten te brengen van m'n miss ijsberen 2020 lijstje.
En geen moment spijt van m'n keuze. Het werd een geweldige kamergang waar we elkaar weer heerlijk verwend hebben.

Erna zoals gebruikelijk even opfrissen en in de wellness rustig bijkomen. En zoals gebruikelijk daarna weer de voederbakken plunderen ;)
Met m'n bordje en glaasje prik op het terras gesetteld, en waarempel, hoor ik daar gekwaak in de verte?
Jawel Joker in tha house! Die kwam er gezellig bij zitten om even een babbeltje te doen. Onderwijl werd het zwembad voorzien van blauwe lichtjes. En kwam er iemand van de club zelfs een ware fotoshoot doen. Van alleen het zwembad gelukkig. De clown stelde voor of ik me wilde vereeuwigen door op dat moment een bommetje te maken.
Hij is niet goed wijs...

Ik zocht liever m'n toevlucht liever op het dakterras om nog een beetje zon te pakken.
Toen het me wat fris werd, lekker opgewarmd in de jacuzzi, om vervolgens de sauna in te stomen.
Eenmaal in de tuin om af te koelen, bleek dat het zwembad net gereed voor gebruik was. Dus maar eerst even uittesten of alles veilig was, voordat de waterratjes erin zou duiken. Water was heerlijk warm en was blauwer dan normaal ;)

Eenmaal opgefrist me weer bij Joker gevoegd, waarna Knabbel er ook bij kwam en aangenaam kennis mee gemaakt.
Wat zitten ouwehoeren onder het genot van een hapje, drankje en 'mooi uitzicht'. Afgewisseld met wat wellness rondjes, totdat het buiten donker was geworden en het tijd werd om te vertrekken.

Had weer genoten van een relaxt bezoek aan SS. De tijd erna begon corona toe te nemen, en de maatregelen in de club namen toe door de regels van de overheid.
Ik besloot m'n Mentholcave in te duiken voor een lange WINTERSLAAP. Die duurt langer dan me lief is...

Intussen is het buiten gaan dooien. Had gisteren nog de hoopje ijs gezien, wat nog niet zo lang geleden waarschijnlijk een flinke sneeuwpop was geweest.
Om me heen hoor ik alweer het genies en gesnotter van hooikoorts, niet corona hoop ik...
Hopelijk komt er gauw nog mooi weer, veel meer zon, en nog veel meer vaccins, zodat we gauw maar weer in de clubs bij onze vriendinnen kunnen zitten...



Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1426 Gepost op: 31 maart 2021, 13:31:10 »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline dupontxxx

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1427 Gepost op: 20 mei 2021, 17:35:13 »
Is iemand alweer in Vaals geweest? Fijn dat ze weer open zijn. Ik zie wel dat je tempo moet maken gezien de tijdslots  :17:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1428 Gepost op: 23 mei 2021, 19:18:39 »
Om misverstanden te voorkomen ....


- eten en drinken buiten op het terras, alles te bestellen bij de barvrouw
- pool en jacuzzi zijn open
- bier van tap inclusief!!!


"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1429 Gepost op: 29 mei 2021, 17:27:12 »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1430 Gepost op: 5 juni 2021, 16:31:05 »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline BrianBoitano

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 33
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1431 Gepost op: 5 juni 2021, 22:51:38 »
Geen tijdssloten en beperkingen meer?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1432 Gepost op: 6 juni 2021, 06:57:04 »
Geen tijdssloten en beperkingen meer?
Duidelijker dan de flyer kunnen we niet zijn  ;)

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1433 Gepost op: 6 juni 2021, 10:52:13 »
zaterdag 6-6 sixsens bezocht het tijds slot was er en zonder tijds slot kan ik beter ontspannen .

ontvangst zoals gewoonlijk althans we beginnen get normaal te vinden zo temperatuur meter op je hoofd

eten ontbijt top zoals ik gewend ben . va 2uur was er pizza soep spaghetti

om half 6 maar wat friet genomen met een stukje vlees

op het gebied van de dames keuze on het bij mijn niet meer stuk lydia en Nancy beide niet kunnen laten lopen

even voor de duidelijkheid jacuzie 3 personen sauna per sauna 4 personen stoom sauna moet ik om liegen maar ik denk 2 personen binnen bar geopend aan de bar mag je niet zitten   

het was een geslaagde dag

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1434 Gepost op: 6 juni 2021, 23:39:59 »
En Mechelen is ook nog eens van de grond geweest...  :swim

Sixsens dus. De enige open club binnen bereik.

Om 14u stond de parking al vol en ik mocht mijn limo dus op straat parkeren. Aan de incheckbalie werd mij gevraagd of ik een gezondheidsbewijs had (en dat heb ik) doch hoefde het niet te tonen.
Er was vandaag geen zonering meer, maar dat kon morgen weer helemaal anders zijn...

Een witte zee van ijsberen, dat was lang geleden zeg dat ik dat nog gezien had.
Maar het aantal meisjes... viel zwaar tegen. Op het gelijkvloers buiten zaten welgeteld twee dames aan een tafeltje, en beneden in de bar... eentje. :-\ Ben ik daarvoor naar hier gekomen...
Maar ik zag gelukkig meteen dat er een wachttijd was, dus dat betekende dat er toch flink gekamerd werd en dat ik geduld moest uitoefenen.
Beneden in de bar mag je overal gaan zitten, ook met 2 naast mekaar maar je mag niet aan de toog zitten...

Sixsens heeft gelukkig een geweldige wellness, een van de beste die ik in saunaclubland gezien heb. Alle sauna's, stoombad en bubbelbad werken naar behoren weliswaar met een beperking van het aantal gebruikers.
En de onderbroekenidioten bleven gelukkig weg uit dit clubdeel.

Om half zes was het etenstijd, en raar maar waar een half uur later kwam de ene dame na de andere de barruimte binnen. Als er gegeten wordt denkt me niet aan seks, wellicht.
En ik zag een dame die ik vroeger al eens gezien heb. Groot, lang zwart haar en hele mooie naturelle borsten (ze liep topless). Ik wenkte haar en vroeg haar naam. 'Elena'.

https://relaxxxboard.com/index.php/topic,17954.0.html

'Wat doe je als ik je 1 uur boek', vroeg ik haar in mijn beste steenkolenengels. 'Zeg maar wat je wilt doen', antwoordde ze mij. Dat was : tongzoenen, pijpen zonder en klaarkomen in de mond. Dat kon, en na een korte wachttijd gingen we naar kamer 26.

Goesting dat ik had, goesting! Tongzoenen en pijpen, afwisselend. Het duurde niet lang of mijn witte goud hing tegen haar gehemelte. Komt ervan als je mensen meer dan een half jaar opsluit. :king:
Daarna gaf ze mij op mijn verzoek een lekkere body to body massage en werd er wat over koetjes en kalfjes gepraat. Over Corona ook natuurlijk. Dat men in Roemenië gewoon in de rij moet gaan staan voor een spuitje... Maar dat ze zelf genoeg reserve had opgebouwd en dat ze dus zeker geen honger heeft gehad.
Dan was het tijd voor ronde 2 en nu werd er wel geneukt. Uiteindelijk condoom er weer afgehaald en in de bek geschoten, jazekers.  :lol_hitting:
Er was duidelijk geen tijdsdruk en we hebben nog een tijdje liggen kussen en friemelen. Na bijna anderhalf uur was het tijd om te gaan. Kosten 200 euro. Dat is veel maar de druk moest van de ketel en het was zéker de moeite waard.
Elena is 29 en ongeveer 1,72 meter groot. Ze is normaal gebouwd (niet te slank maar ook niet dik), heeft hele mooie naturelle borsten en 2 kleine tatoo's, eentje op de bovenarm en eentje op de pols. Ze gaat mij nog wel eens ontmoeten.

Toen ging ik zelf ook maar iets eten en na nog een sauna en bubbelbeurt was het tijd om te gaan. Een zondagmiddag die eerder teleurstellend begon maar spetterend eindigde. Tot de volgende!

« Laatst bewerkt op: 6 juni 2021, 23:45:58 door mechelen »

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1435 Gepost op: 14 juni 2021, 19:29:51 »
Mooi verslag, Mechelen, ebdankt. Nu werd ik echt nieuwsgierig naar deze Elena: 'die wil ik ook wel eens ontmoeten'...blijkt dat ik ze al heb gekamerd, meermalen zelfs.  :lol_hitting:
Moet ik ineens in m'n geheugen graven  :017: Die thread die heb ik destijds aangemaakt 6 jaar terug. De tijd vliegt en voor mij is 't van September geleden. Voor mij is't nog wachten tot eind Juli na vaccin nr 2 en zo blijf ik liever eerst nog de evolutie volgen. Is idd een heel goeie dame want ik weet het intussen weer.  ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1436 Gepost op: 24 juni 2021, 18:15:01 »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1437 Gepost op: 30 juni 2021, 15:47:30 »
Is er voor Sixsens momenteel ook een Covidtest of vaccinatie bewijs nodig? Ik zie dat "mechelen" hiervan een melding maakte een paar weken gelden.
Op de Sixsens site kan ik niets vinden en bij een ander forum is het Sixsens topic momenteel gesloten. Er is dus weinig Sixsens info op het moment.

Ik zie wel dat Sixsens nu ook een eigen Forum heeft en heb daar alvast ook even de vraag gesteld.
Ik ga er vanuit dat ik hier de forum clublink wel mag plaatsen.
Sixsens Forum

En nee bellen doe ik niet want ik heb een telefoonfobie.

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1438 Gepost op: 30 juni 2021, 19:44:30 »
Citaat
Is er voor Sixsens momenteel ook een Covidtest of vaccinatie bewijs nodig?

Momenteel niet nodig, ze vragen om op een papiertje iets vaags te tekenen ::)

Maar dit kan morgen weer anders zijn.  ;)
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1439 Gepost op: 3 juli 2021, 11:38:28 »
Wij, als forum, laten ons niet uit over het nut van een eigen forum van een club.
Wij zijn niet goed geplaatst om daar kritiek of lof over te uiten.

Desalniettemin willen we jullie niet onthouden dat eenieder zijn ervaringen over SixSens op hun forum kan schrijven, alsook hier uiteraard.

Voordeel eigen forum van een club: je voelt je bij de club
Nadeel: je bereikt enkel de bezoekers van de club zelf.



https://www.sixsens.eu/forum-2/
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal