Forum > ALGEMEEN

de jacht van de politie op een getrainde extreem rechtse militair

<< < (2/2)

sexmachine:
Ondertussen heeft AnneLOES Verlinden, onze incompetente Minister van Binnenlandse Zaken, gehoord uit zeer betrouwbare bron dat Jürgen op buitenlandse missies viel voor vrouwelijk schoon.
Vervolgens heeft ze RB gehackt, misschien houdt hij zich schuil in onze kantoren.

EN is de spoedopleiding begonnen voor een speciale eenheid binnen de politie:

De Dansloesjes van Dilsen, geleid door Egbert de Leugenaar en Vincent de wietverslaafde  :-\ :-\ :-\ :-\
Uit welingelichte bron hebben we vernomen dat Frank VDB ook in standby staat, om nadien alle sporen te wissen (lees: verbranden)


http://sendvid.com/uagi3oam

Waar is Sihame als je haar nodig hebt? 't Rood licht schijnt al, komaan meiske, het is een stoere bink die beter aan je pruim kan likken dat dat Vietnamees lesbisch mormel

sexmachine:
Mijn steunbetuiging aan de vriendin, de kinderen, de familie en vrienden van Jürgen (RIP) Conings.

Geen sprake van een extreem-rechts gevaarlijk heerschap.

We spreken wel van een slachtoffer van de missies die deze man heeft doen flippen, en die als Public Ennemy Of The State is uitgeroepen.

Aan zijn dood zit letterlijk en figuurlijk een reukje.

Teruggevonden op de verjaardag van de Ranstige?
Al 3 weken dood?
En geen speurhond of geen opgeleide troepen die het stinkend lijk konden vinden, maar een voorbijfietsende burgemeester wel? Terwijl ze iedere stuik, iedere grasspriet dart zevenenderig keer hebben doorkamt, met precisie van een Zwitserse klok?
En nog steeds geen afscheidsbrief met bedreigingen aan De Ranstige gelezen?


Wat zijn ze ons nu weer aan het wijsmaken?
Ben ik de enige die mijn wenkbrauwen fronst bij het nieuws van het overlijden van Jürgen Conings?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie