Auteur Topic: Lori (Roemenië)  (gelezen 6421 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Lori (Roemenië)
« Gepost op: 1 juni 2010, 15:53:07 »
 

[box title=LORI]
Land:        Roemenië
Taal:         Engels
Leeftijd:    22
[/box]
[box title=Kenmerken]
Lengte:      1,65m
Model:        slank / fotomodel waardig
BH:             75B
Kontje:        heerlijk
Haarkleur:   zwart
Haarlengte: lang
[/box]
[box title=JA NEEN]
TZ PZC NMC FT AV Likken Vingeren GFE PSE Massage
[/box]
[box title=extra info]
zeer lieve Meid, TE LIEF zelfs
[/box]
[box class=windowbg]
 Zaterdag heeft sexmachine nog eens de eer gehad met deze wel heel erg knappe verschijning de kamer op te mogen belanden!!! (wat een zinsconstructie, het gaat van kwaad naar erger met sm  ;)  )
Ik herinner me nog als de dag van gisteren ons eerste contact, het afgeknipte duivelsstaartje, en daarover kreeg ik op de kamer, tijdens het neuken nog wel, meer van te weten. Zelfs Foots wist dit nog niet.
We schrijven en spreken juli 2009, als we een heel erg mooie verschijning opmerken in LR, met twee heel kleine slipjes op de benedenrug, en Foots noemt ze vanaf dan äfgeknipt staartje".
Het was totaal onbegrijpelijk dat het sinds die dag 8 maanden zou duren vooraleer ik met haar op kamer 7 zou belanden. Zulke knappe verschijning, en we lopen er gewoon aan voorbij in LR, alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
Een dikke anderhalve maand geleden met haar de kamer op dus, en de hele LR-bende, alle Rakkers vonden het een slecht idee: het beest de kamer op met deze veel te lieve Meid voor hem.
Dupke, Laurent, Boy69, allen protesteerden ze uit volle borst als ik hard riep op de sleutel. Sexmachine, je gaat deze Meid naar de verdoemenis helpen, ze is veels en veels te lief voor je. En ja, dat is ze.
Een spetterende sessie, veels te zacht maar o zo goed volgde.
Ze zoent zo lief, pijpt heel zachtjes en lekker en geeft het beste van zichzelf.
Zeer opmerkelijk, ze lacht de ganse tijd, ja, zelfs tijdens het neuken, de glimlach verdwijnt NOOIT van haar lippen.
Het absolute hoogtepunt met Lori is steeds de amazonerit, en iedereen is het erover eens, die Meid kan dat uuuuuuuuren volhouden, boven op je, zongebruind, perfecte body, en rijden maar, lief, zachtjes, heerlijk gewoon.
Uiteraard had ze toen al horen zeggen dat na de amazone de doggy er bij moet voor sexmachine, anders is het nooit compleet geweest. ook dat standje beheerst ze met de glimlach en ze geeft haar graag beide handjes, en op het moment surpreme duwt ze je nog een keertje lekker af met dat heerlijke kontje, terwijl ze je in de handen knijpt tot je volledig ontploft.
Zo kwam het, dat ze na 8 maanden ons vrolijk zei  (ja, Foots is een regelrechte naneuker): "en gaat het nu weer acht maanden duren?"


Nope, Lori, en we beloofden haar plechtig dat het nu geen twee maanden meer zou duren en zo geschiedde ook.
Op het openingsfeestje zag ze er onweerstaanbaar uit, en zocht ze steeds oogcontact met ons, enkel om onze eurotjes, ja, we beseffen het ten zeerste. Maar ik vond haar onweerstaanbaar mooi in zwarte lingerie, onweerstaanbaar en bombardeer haar met cijfer 9 kwa looks. Enkel Lorena, Jacky en Carla halen deze torenhoge score bij sexmachine. Te mooi om los te lopen.


Zaterdag dan was ze zo lief meneer, en kon ik maar 1 enkele zin uit mijn mond krijgen: "Please get a key".
Ok ok, ik had een akkefietje met mijn favoke, en dan denk ik niet meer na (anders ook niet), en haar rode ensemble trekt me iets minder dan het zwarte, maar wat erin zit blijft fabelhaft gewoon... .


Lori bleef onverstoorbaar knuffelen en lief doen, Foots moest haar overtuigen dat sexmachine inderdaad een sleutel had gevraagd, waarna ze met die onverbeterlijke glimlach naar het bureeltje trok.  Aha, moet ze bij zichzelf hebben gedacht, die heb ik alweer te pakken, knettergek is ie.


Op kamer 7, ja alweer "It is  like a gangbang with you, with all those mirrors, Lori", deed ze uit de doeken, tijdens het spelen, hoe ze ons had ervaren. Twee gekken die tot vervelens toe steeds over haar staartje zeurden, en deze mannen wilden geeneens met haar de kamer op.
Haar doel, ons allebei straffen met de liefde die ze ons kon geven, ha ha.


Nu vindt ze ons gezellige oude zeurkousen, die haar helpen wat lingerie te kopen, en ja hoor, ze had in de wandelgangen wat gehoord, en de doggy-style was niet eens meer zo lief, zelfs eerder hitsig, maar wel met die onbeschrijfbare glimach. Maar wat ik niemand wil afnemen is de onvermoeibare amazonerit op deze wel heel mooie deerne, dat moet je eens in je leven hebben meegemaakt, vooraleer je de geest geeft.


Helaas Dupke, helaas, het Duiveltje in haar is opgewekt, en ze is bevuild door sexmachine, deze meid is de ondergang nabij  ;D


Lori, eentje om echt te koesteren, ze is zo verduiveld lief meneer. En lekker. En wees gerust, Foots heeft ze willen bevuilen, maar dat lukte hem niet, de stempel "TE LIEF". Maar gemaakt voor de stiel, heel zeker.


sexmachine  [/box]
« Laatst bewerkt op: 26 juni 2010, 17:15:18 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest31

  • Gast
Lori (Roemenië)
« Reactie #1 Gepost op: 18 juli 2010, 12:22:26 »
Lori had ik 2 weken geleden al gespot, maar toen is het niet van een kamergang gekomen. Gisteren zag ik haar weer, trok de stoute schoenen aan en na een korte introductie haar de sleutel laten halen.
Lori is een hele lieve dame, echter de kwaliteiten op sex gebied vielen mij wat tegen. Vind haar wat stijfjes en ze laat zich niet echt gaan. Het was een standaard sessie en ik acht de kans klein dat ik nog een keer met haar ga.

Offline boy69

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 157
    • Bekijk profiel
Lori (Roemenië)
« Reactie #2 Gepost op: 15 september 2010, 09:36:26 »
Dat Lori voor mij DE TOPPER in LR is, is algemeen bekend.
Helaas overweegt ze een transfer naar een (voor mij) mindere club.
Toch zal ik haar (uiteraard) ook daar opzoeken !
 
Ik houd jullie op de hoogte waar deze kanjer verblijft
 
 
« Laatst bewerkt op: 15 september 2010, 21:32:13 door foots »

Offline boy69

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 157
    • Bekijk profiel
Lori (Roemenië)
« Reactie #3 Gepost op: 17 september 2010, 10:31:37 »
Lori heeft definitief besloten te vertrekken uit LR
Waar ze naartoe gaat kan ik nog niet verklappen
 
Ik blijf haar trouw, en zal met haar mee verkassen !!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Lori (Roemenië)
« Reactie #4 Gepost op: 17 september 2010, 11:55:56 »
Lori heeft definitief besloten te vertrekken uit LR
Waar ze naartoe gaat kan ik nog niet verklappen
 
Ik blijf haar trouw, en zal met haar mee verkassen !!
Vertel ons gewoon waar jij naartoe gaat, dan verplaats ik Lori ook naar daar  ;D
Jij  barhopt nog erger dan Veronica  :o ;)


sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Lori (Roemenië)
« Reactie #5 Gepost op: 17 september 2010, 21:43:26 »
Beste Boy69,
 
Ik gok op GT, want je gaat zondag eerst naar GT en jij gaat daar niet naar toe voor Veronica hahahaha.
Wat heb ik gewonnen ? Een kusje van Lori is voldoende, maar ik ga er niet voor naar GT.
 
Groet, Foots  ;D
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline boy69

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 157
    • Bekijk profiel
Lori (Roemenië)
« Reactie #6 Gepost op: 22 september 2010, 08:57:23 »
Wat heb ik gewonnen ?  Een kusje van Lori is voldoende, maar ik ga er niet voor naar GT.

Je hebt inderdaad prijs !!!
 
Omdat je niet naar GT kunt/wilt komen en ze de prijs dus niet zelf kan uitreiken, heeft ze mij gevraagd de prijs namens haar uit te reiken.
 
Wellicht aanstaande zaterdag in LR ??
 

Offline boy69

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 157
    • Bekijk profiel
Jammer
« Reactie #7 Gepost op: 3 november 2010, 09:35:18 »
Ik ken haar nu ruim een jaar en ze is uitgegroeid tot mijn absoluut favoriete DVP
Voor haar ben ik zelfs weer naar GT gegaan.
Ze liet me echter te dicht op haar privésituatie komen, met als gevolg dat ze met niet meer kan, wil of mag zien, waarmee er een einde kwam aan onze “relatie”
Over haar kamerprestaties niets dan lof, maar ik heb helaas een kant van haar gezien die ik niet had willen zien.
De lieve, onschuldige meid van LR is niet meer, ze is nu (in GT) een keiharde profi geworden die me, zoals nu blijkt maanden lang heeft gelogen, me voor de gek heeft gehouden en me de illusie heeft gegeven “iets voor me te voelen”

Ik heb al die maanden een uitstekende tijd met haar gehad, maar uiteindelijk is haar ware aard naar boven gekomen.

Jammer……
« Laatst bewerkt op: 5 november 2010, 13:05:29 door sexmachine »

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Lori (Roemenië)
« Reactie #8 Gepost op: 15 maart 2011, 22:20:54 »
Afgelopen woensdag was Lori wel in GT, maar ze vertelde dat ze er maar 4 keer was geweest dit jaar.
Verder is het nog steeds een rustig op de stoel wachtende dame, niet een jagende GT furie.
Afgelopen zaterdag was ze er niet.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline boy69

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 157
    • Bekijk profiel
Lori (Roemenië)
« Reactie #9 Gepost op: 15 maart 2011, 23:24:10 »
.....,, maar ze vertelde dat ze er maar 4 keer was geweest dit jaar

ik had grote vraagtekens bij deze opmerking, maar inmiddels beschik ik over info dat ze inderdaad weinig in GT aanwezig is.
Vanwege omstandigheden in de "organisatie" is ze niet meer werkzaam op de werkvloer, maar een treetje hoger.

Ze zal er echter beslist vaker zijn geweest dan 4x

Verder is het nog steeds een rustig op de stoel wachtende dame

Geloof me, ze is veranderd................