Auteur Topic: Amerika (cubaans)  (gelezen 45394 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline fijnschieter

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 57
    • Bekijk profiel
Amerika (cubaans)
« Gepost op: 1 juli 2013, 02:12:10 »
Naam : Amerika

Nationaliteit/Taal : afkomstig van cuba, maar heeft lang in parijs gewoond.
vlot frans en spaans. helaas geen duits noch engels.

Leeftijd : 29 jaar, maar ziet er een stuk jonger uit

Haarkleur/-lengte : lange donkerblonde dreadlocks.

Lengte dame : ca 165-170 cm

Postuur/Cupmaat : zeer slank, mooie stevige silikonen (een mooie volle hand)

Tatoeages/Piercings : op haar rechterschouder (flowers)

Service: zoenen, pzc, nmc

Voordelen: model looks
Ziet op het eerste zicht met momenten lichtjes nors uit, maar is na toenadering opvallend aardig, lief, zoekt snel lichamelijk contact.
Is in staat interessante gesprekken te voeren, een keer wat anders dan onzin
Gaat er vol voor op de kamer, niet verlegen of terughoudend

Nadelen: tot hiertoe geen

Prijs : 30 euro per half uur
chi ama è perduto  -  wie bemint is verloren

Offline fijnschieter

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 57
    • Bekijk profiel
Amerika (cubaans)
« Reactie #1 Gepost op: 1 juli 2013, 02:13:35 »
Anali had me er attent op gemaakt dat hij een nieuw slank zwartje in H7 had gespot.
Tijd dus om op onderzoek uit te gaan.

Toen ze binnenkwam inderdaad een wow-effect, een echte stunner.
Annabel liefhebbers gaan zich zeker tot haar aangetrokken voelen, Amerika is zelfs ietsje slanker en heeft vollere (silikone)tieten. Ook heeft ze een lichtere huidskleur (meer melk bij de koffie), dus ze ligt ook in de markt voor rakkers die niet meteen op donkere dames vallen.

Ze is gemakkelijk te benaderen, reageert heel spontaan, en ze kruipt snel dicht tegen je aan. Als je zelf op je gemak bent is zij dat ook.

Pré en after sales zijn uitstekend, als het rustig is in de club, dan maakt ze uitgebreid tijd om lekker lang in de bank te hangen, of in de kino wat tegen je aan te kruipen. Leuke aan haar is dat je een deftig gesprek kan hebben (tenminste als je een mondje frans kan). Zij is niet van de domste, dus het hoeft niet bij onzin te blijven.

Op de kamer opende ze zeer origineel. Zij zette muziek op, en ik mocht op mijn rug gaan liggen, waarna zij op bed ging staan naakt en sensueel ging bewegen terwijl ze zichzelf betastte. Thank you god, dat was een hemels uitzicht haar slanke heerlijke lichaam, met lekker kontje en tietjes, jammie.
Als de kamer zo van start gaat, dan weet je gewoon dat een dame echt moeite wil doen om het naar jou zin te maken.
Daarna kwam het engeltje afgedaald, en begon ze een soort body to body te doen, zeer geil allemaal met die priemende tieten van haar. Zij past perfect in het rijtje van een lapdanseres of een body to body massagegirl in thailand. Maw het type vrouw dat het opgeilen van de man tot een kunst heeft verheven.
Op een gegeven moment komt dan het pijpen, zonder condoom, ze wisselt goed af tussen technieken, en haar tongetje komt overal in het genitale gebied wel even langs om goeiedag te zeggen.
Condoompje erbij gehaald en dan op naar het betere werk. Contact is intiem, tongzoenen tijdens de missio, kussen in je nek, en haar handen tasten je lichaam af om je aan te sporen haar lekker te nemen. Verder nog wat standjes afgewerkt, en wat zit zij ook strak in het vel zeg, geen blubber op haar lichaam of een te zachte kont, maar alles lekker stevig.
Tijdens de sex kronkelt ze haar body zeer sensueel met de nodige zachte kreungeluidjes.
Dat is ook de reden dat ik op exotische vrouwen val, de sensualiteit die zij aan de dag leggen is zo natuurlijk en vanzelfsprekend dat het blanke vrouwen op stijve harken doet lijken.

Wat kan ik nog meer zeggen.
Boek haar voor een uurtje, want dat is ze waard. Een half uurtje is voor dit type vrouw eigenlijk te weinig, want zij heeft zoveel meer te bieden dan snelle afwerksex.

Have fun gentlemen.
Ik weet dat sommigen nieuwsgierig zijn om vooralsnog bad girl Annabel uit te proberen (als ze nog binnen mag tenminste), maar spaar jezelf die shit uit, en geniet van deze cubaanse kanjer zolang ze er is, want mooie liedjes duren niet lang.

Of wacht, ik heb een beter idee: nemen jullie nu gewoon Annabel of een saaie roemeense, en dan houd ik deze lekkere stoot helemaal voor mij alleen  ;)
chi ama è perduto  -  wie bemint is verloren

Offline DenHarrie

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
Amerika (cubaans)
« Reactie #2 Gepost op: 1 juli 2013, 12:26:52 »

Ik was op 20 juni in H7 — ik merk dat ik vergat mijn belevenissen te posten (hoewel ik wel notities op mijn pc gesaved had). Maar dit verslagje van fijnschieter maakt een en ander weer heel levendig. En bovendien merk ik dat er evolutie in die America-zaak zit.
Nauwelijks tien dagen geleden kwam ik heel toevallig naast America terecht. Ze zat net onder het grote televisiescherm en door het tegenlicht kun je dan niet veel meer zien dan dat er een min of meer klein en wat donker iemand zit. Pas toen ik naast haar zat en haar goed kon aankijken, merkte ik hoe ik de hoofdvogel had afgeschoten. Zoals fijnschieter zegt: dit meisje is heel goed te benaderen. Ze past eigenlijk heel goed in hoe ik H7 zie: een club waar een man tijd mag nemen om een vrouw voor zich in te nemen (en omgekeerd) of te ontdekken dat ze hem minder ligt.
Ze was op dat ogenblik kennelijk helemaal nieuw in de club. Ze zei me dat het de derde of vierde keer was dat ze er kwam, maar toen ik haar voorstelde om in de kino wat nader kennis te maken, hoorde ze het in Keulen donderen: ze had er tot nog toe geen voet in gezet en wist ook niet waar de kino in H7 voor diende. Omdat er op dat ogenblik niemand in de weg lag, vogelde ze de zin van de kino wel snel voor zichzelf uit.
Doorgaans knap ik af op siliconenborsten. Ten eerste hou ik niet van de touch. En ten tweede oogt een siliconentiet naar mijn aanvoelen altijd te bol. Bij America zijn de superstrakke borsten wel in lijn met de rest van haar lijf: ferm, pront, stevig en toch slank.
Doorgaans ga ik ook niet voor 29-jarigen. Maar America oogt eerder 20.
Wat ik wel betreurde, ook al maakte ze dat allemaal goed met haar toegankelijkheid en devotie, was dat ze niet kuste (had ze me vooraf wel gezegd) en zeker dat ze meteen naar het condoom greep toen het tijd was om te pijpen. Nu fijnschieter rapporteert dat ze deze beginnersattitude inmiddels heeft afgelegd, gaat er een golf van opwinding door me heen. Want dat betekent dat een tweede bezoek aan America zich dringend opdringt.
Dat ze een onderhoudende klap heeft, komt wellicht omdat ze (op Cuba) rechten studeerde. Ze maakte het niet af omdat je in Cuba als jurist eigenlijk weinig verdient. Ze spreekt vooral gemakkelijk Frans (naast Spaans, uiteraard) omdat ze sinds 7 jaar in Parijs woont.
Vriendelijk en beleefd zijn tegen haar, collega beren, want ik zou niet graag hebben dat ze weg is tegen dat ik er opnieuw mijn opwachting kan maken.

Offline fijnschieter

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 57
    • Bekijk profiel
Amerika (cubaans)
« Reactie #3 Gepost op: 3 oktober 2013, 13:14:51 »
Deze cuba bella is momenteel terug werkzaam in Heaven7.

Gisteren met haar heerlijk gekamerd.
Daarnaast uitgebreide en ongedwongen pre- en aftersales gekregen.

Wat een schatje ...
chi ama è perduto  -  wie bemint is verloren