Auteur Topic: Alina (Roemeense)  (gelezen 22299 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Alina (Roemeense)
« Gepost op: 24 december 2013, 02:27:58 »
Mijn 2de DVP gisteren in H7 is de 20 jaar jonge Roemeense Alina geworden.

Alina is klein, 1,62m, maar heeft een heel mooi lichaam: een lekkere kont en een zalige, echte C-cup. Alina heeft een mooi, Turks ogend gezicht en hele mooie bruine ogen. Ze heeft een tattoo van een vlinder op haar onderrug. Ze sprak geen Duits, enkel gebrekkig Engels.
 
Met Alina heb ik een speeddate gehad. Van pre-sales was geen sprake: ik heb haar na veelvuldig oogcontact een sleutel laten halen, zonder dat we ook maar 1 woord gesproken hadden.
 
Op de kamer verliep ook alles in sneltempo: Alina zoende lekker, maar niet lang. Pijpen deed ze uitstekend, maar opnieuw niet echt lang. Zodra Piet volledig op oorlogssterkte was, greep ze al naar een condoom.

Cowgirl: deed ze goed, en wat een zicht op die mooie borsten :-\, maar ja hoor: ze hield het niet lang vol. Dus maar overgeschakeld op hondjes. Ik had mijn vorige orgasme nog niet zo lang achter de rug, dus ik kon wel wat hebben. Ik heb lekker lang doorgebeukt en zoveel mogelijk gevarieerd en ik ben uiteindelijk klaargekomen na de zoveelste harde stoot :pompe, over haar leunend, met haar 2 zachte borsten in mijn handen: zalig ;D!
 
Alles tezamen zijn we maar dik 20 minuten op de kamer geweest, maar meer hoefde voor mij eigenlijk ook niet. Ik had lekker PSE geneukt met een heel mooie meid en ik was met een knal klaargekomen ;D.
 
Herhalingsgevaar: Bestaande. Als ik nog eens zin heb in een vluggertje met een mooie meid.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum