Auteur Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...  (gelezen 1125177 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #690 Gepost op: 1 november 2016, 16:51:35 »
@ Taylor:

Citaat
12/10 ben ik uiteraard weer in Babylon.

Als ik jou was, zou ik niet wachten tot 12/10/2017 om nog eens naar Babylon te gaan. Op 10/12/2016 hebben wij daar namelijk een feestje ;) :lol_hitting:

Ho, ho, Amerikaanse notatie, hé 12/10  ;) ;D

We zijn in EU en niet in Amerika.  ;D

Offline dion224

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 61
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #691 Gepost op: 6 november 2016, 17:32:35 »
Initially, I intended to go to Planet Eden, but with all these rumors of management change and girls exodus, I decided to go to Babylon instead. This was a very conclusive alternative, big line-up , bearable ratio. Relatively calm and friendly atmosphere.

This is a good club for autumn and winter season, clean, small but the main room is large, with high ceilings, so that cigarette smoke is tolerable.

The jacuzzi is out of order, so the wellness area is reduced to two small saunas. Kino is upstairs, the area where you have the best chances to see public actions  :))

48 girls announced on planning, reduced to 40 the same day, however, we were close to the count. Some girls from PE were here, like Violetta, Veronica, and also a new one, Mara.

Mara from Romania, 20 years old, starting in the profession. 1m55-60, white skin, brown eyes, brown hair with red tint. A beautiful teen body, nice ass and a natural C-D cup breast.  :tietjes
Although on technical points, there are deficiencies, such as oral sex with teeth  :o, fucking party is quite good, good foreplay, and above all she has the freshness and sympathy that some famous stars from Bab have lost long time ago.
I liked her a lot. I was twice in room with her. Nevertheless, not sure if she can adapt herself to the world of FKK.

Meanwhile, I was also with Emilia. I was not really attracted to her at first, but sitting next to her, the warmth and softness of her body, her wandering hands and the 2 beers I had on my blood have greatly contributed to our rapprochement  ;D. Romanian with brown eyes and brown hair with red tint too, nice body and nice chest. I was not expecting much, actually it was not bad at all. Good blowjob, DFK, active, she lacks perhaps a GFE side more pronounced, but in the end, the job was done efficiently, and I appreciated !

I will try to go back one more time in Babylon before end of year, there are other girls I would like to know, like Salina, Nicky, Dolly or Violeta !

A thousand girls, a thousand thrills...

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #692 Gepost op: 10 november 2016, 20:51:22 »
Visit of Wednesday, November 9th :

It was a long time I didn’t go to Babs. Why ?  ;D
 
In spite of my (very) long absence, the Boss didn’t forget me and remember also my surname « Mister Panthera »  ;D.
 
Nice to see again some former girls from Ratingen like Denisa, Margareta and Monica.
 
It was also pleasant to see naked girls walking on the main place … I have forgotten what I means  ;D!!!
 
The lin-up was very diversified and with a very good visual quality  :showtits1.
 
Environment is always convivial and the clients and the girls are often friendly with you. Undoubtedly an asset for this club.
 
I had the pleasure to spend some good moments with Violetta included two excellent sessions with her  :cheer:.

I advised a german client to go with Violetta but he was .. disappointed after his session  :pica. The feeling isn’t always present between a man and a woman !!!
 

Violetta (rumanian) :

Profile : 24 yo, 1,70 m, long blond hair, nice clear eyes, silhouette very slim, cup-A chest. Very friendly with an excellent social time in french all day long. 

Service : 2 excellent sessions with this sweet, sensual and oriented gfe girl. She perfectly uses her power of seduction and it’s difficult to resist to her  ;D. In the room, the sharing and the feeling were perfect, sex was very pleasant in every positions and the pleasure was guaranteed  :happy. It was wonderful and it’s still better twice than once  :035: !!!

Appreciation : 9,5 / 10

Price : 100 € + 50 € / 60 min + 30 min – no extra.

Repetition : 100 %.



So long … :039:.


Offline Kwant

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #693 Gepost op: 12 november 2016, 00:38:19 »
Betreft de werking van de whirlpool  bad26 heb ik in mijn beste Duits maar een topic op het forum van Babylon gemaakt:
http://www.saunaclub-babylon.com/sau...l-planer.4527/ 

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #694 Gepost op: 12 november 2016, 02:11:10 »
Jacuzzi blijft voorlopig buiten gebruik volgens Toetebel. Cheffe Eddy was te bezopen om hem goed te kunnen volgen maar ivm goedkeuring verklaring voorlopig buiten gebruik gesteld.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #695 Gepost op: 12 november 2016, 09:03:01 »
Jacuzzi blijft voorlopig buiten gebruik volgens Toetebel. Cheffe Eddy was te bezopen om hem goed te kunnen volgen maar ivm goedkeuring verklaring voorlopig buiten gebruik gesteld.

Ze hebben nog 29 dagen om hem terug in gebruik te nemen he ;).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #696 Gepost op: 12 november 2016, 14:59:58 »
Ja dat hoop ik wel. ZOnder die jacuzzi is 60€ wel een hoop geld als je daar naartoe gaat, de korting even daargelaten.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #697 Gepost op: 12 november 2016, 22:10:36 »
Ik hoorde in de wandelgangen iets over losliggende stroomkabels, waar de boel op afgekeurd was. Vanavond even zelf poolshoogte genomen. En inderdaad, er lopen kabels vanuit de muur naar de jacuzzi, aan de achterkant, en die liggen gewoon over de vloer. Dat de inspectie daarover valt is eigenlijk wel te begrijpen, want stroomkabels naast een bak met water, vul maar in. Om dat op te lossen zou de vloer opengebroken moeten worden, wat eigenlijk ondoenlijk is, want je krijgt dat nooit meer netjes zonder sporen. Een andere optie die mij dan te binnen schiet, de kabels waterdicht weg werken onder een soort verkeersdrempeltje. Als dat een beetje zorgvuldig wordt aangepakt, dan hoeft het niet eens erg ontsierend te zijn.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #698 Gepost op: 13 november 2016, 10:34:10 »
Vroeg in de middag klaar met de job in de buurt van Keulen, een mooie gelegenheid om een relaxkaartje stuk te slaan in Elsdorf. Mijn dank daarvoor. De awl zag er veelbelovend uit, mijn vaste dames waren bijna allemaal aanwezig. Op zo’n dag is het jammer dat je je moet beperken tot hetgeen je van nature aankunt, want er liep ontzettend veel lekker spul rond. Tijdens het eerste rondje liep ik Alice tegen het lijf. Long time no see. Na een nogal natte begroeting onder aan de trap, was de keus: kamer of kino. Ik koos het laatste, heb geen probleem met wat publieke actie. We installeerden ons en haalden het volgende half uur alles in wat we de laatste maanden gemist hadden. De klus werd als te doen gebruikelijk met de mond afgemaakt. Het resultaat van twee weken celibaat deed haar de wangen opbollen. Juist op dat moment kwam onze veelvuldige trio partner Sascha langs lopen, oeps, betrapt. Alice kon even geen woord uitbrengen met haar volle mond, dus zei ik het maar: zu spät! Er werd wel meteen op een trio later op de avond gezinspeeld. We zien wel. Het liep echter anders, maar die houden we nog wel tegoed.

Ik merkte dat de wachttijden bij de keuken nogal opliepen, het werd zomaar een half uur of meer. Naomi had ook wat besteld, en we spraken af voor dinner together en daarna hmm. Mijn plate kwam het eerst. Voor haar ook maar een vorkje gepakt en gezellig samen de kip met gebakken aardappels weg gewerkt. Tijdens de wachttijd had ik al een paar keer die heerlijke zachte lippen geproefd. Toen het schaaltje leeg geprikt was, werden de zoenen steeds dieper en langer. Als je net van hetzelfde bord hebt gegeten, dan is er toch al geen sprake meer van smaakverschil. Haar friemelende handje had me intussen alweer een stijve bezorgd. We besloten maar om niet langer op de spaghetti te wachten. Ging gewoon niet, ik kreeg echt neiging om haar ter plaatse op de eettafel te nemen. Een rustig kamertje opgezocht en een vol uur genoten van dit lekkere lieve zoenkonijn.

Na een saunaatje trof ik Odipuc na lange tijd weer eens. Zijn date met Donna was wat minder geslaagd begreep ik. Hopelijk een tijdelijk dipje, maar genoeg om haar op de schaduwlijst te zetten. Later kwam Sphinx nog binnen, zodat er tussen de bedrijven door wat gesocialized kon worden. Wat de derde ronde betreft, was het echt weer die Qual der Wahl. Adelina zag er erg lekker uit, Sascha keek zo heerlijk geil sletterig, eigenlijk waren er maar een paar die er om optische redenen af zouden vallen. Maar aan Iman kom ik maar moeilijk voorbij. Het werd kamer acht, die met het kijkglas. Blikken van passanten, het maakt me niks uit op zo’n moment. De kick vind ik altijd als ik met haar voor de spiegel sta te zoenen en dan mijn handen over die goddelijke billen zie dwalen. En natuurlijk die heerlijk zachte blowjob. Een half uur later leverde ik de laatste stralen bij haar af.

Het was tamelijk full house, maar toch een goede man vrouw verhouding. Nog wel overwogen voor een trio tot besluit, maar ik zag zo gauw geen geschikte combinatie. Bovendien een behoorlijk vacuüm gevoel in de ballen. En de volgende dag werd ik weer vroeg op mijn post verwacht. Dus begaf ik me weer op de weg naar Keulen. Hopelijk lukt het me om over vier weken op de party te komen, dan gaan we gewoon weer verder waar we gebleven waren, van het goede Babylonische leven genieten.


Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline Billy07

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #699 Gepost op: 21 november 2016, 00:52:17 »
via de tombola had ik een kortingsticketje gewonnen voor Babylon. Vrijdag men laatste dag verlof ingepland en richting Elsdorf vertrokken. Qua afstand was deze club minder interessant dan YingYang of Golden Times die ik eerder bezocht, in plaats van een uurtje, was ik ongeveer anderhalf uur onderweg.

Aangekomen in de club werd de kortingskaart direct aanvaard en kreeg ik mijn handdoeken. Zelf vind ik het systeem met de badjassen iets aangenamer, maar aangezien de vrouwen zich ook wat meer bloot geven dan bij bv YY of GT, vond ik het niet zo erg. Het feit dat veel van de vrouwen naakt rondlopen ipv in lingerie vond ik wel aangenaam, het verleden heeft me al geleerd dat zelfs een beetje textiel toch veel kan verstoppen. Ik vond het spijtig dat er geen korte rondleiding of uitleg gegeven werd, want ik heb bv de sauna's pas ontdekt een uurtje voor ik naar huis vertrok.

Bij aankomst waren er alvast veel dames aanwezig, verschillende die direct mijn aandacht trokken, andere waren minder mijn type. Maar aangezien er wel wat variatie in dames was, is er voor elk wel wat wils. Aan de toog stond een waalse man, die ook goed nederlands sprak, dit was wel leuk aangezien mijn duits zeer beperkt is. Ik heb eerst wat gedronken en er waren verschillende dames die zich kwamen aanbieden, maar niet op een storende manier, wat ik op andere plaatsen al wel ervaren heb. De eerste dames waren echter niet echt mijn type, dus heb ik de kat even uit de boom gekeken. Blijkbaar waren er meer mannen met dezelfde smaak als mij, want telkens ik een dame zag waarmee ik wel naar de kamer zou willen gaan, was iemand me net voor...

Uiteindelijk was er een dame die al een tijdje aan een tafeltje zat, die ik zeker wel zag zitten. Ik had al enkele keren oogcontact gemaakt, maar er kwam weinig reactie. Ik ben nogal verlegen dus heb ik een tijdje afgewacht, maar aangezien ze zelf niet naar me toe kwam, ben ik toch op haar afgestapt. De dame in kwestie bleek Anna te zijn. Een knappe vrouw die volgens de site 20 jaar is en er fantastisch uitzag. Ik keek al uit naar de tijd die we op de kamer zouden doorbrengen. Ze liet echter zeer snel blijken dat ze geen interesse had :( ... Dit was dus een minder aangenaam begin van men dag, afgewezen worden in een saunaclub... Het is wel goed dat ze dit liet blijken, en niet tegen haar zin mee naar de kamer ging om daar een slechte service te geven. Maar het was toch niet zo'n leuke kennismaking met de eerste dame van de dag...

Toen ik binnenkwam had ik direct 3 knappe zwarte dames opgemerkt, waarvan ik 1 duidelijk een stuk knapper vond dan de andere. Spijtig genoeg was ze direct na aankomst al bezet. Ik heb dan toch maar een tijdje op haar gewacht en zodra ze terugkwam op haar afgestapt. Ik ben zeer slecht in het onthouden van namen, maar als ik op de site kijk, denk ik dat het Cherry was. Het was de dame met de langste staart in haar haar, misschien kan iemand dit bevestigen of de naam corrigeren. Eerst zijn we een tijdje in een zeteltje gaan zitten om al wat te tongzoenen en elkaars lichaam al een beetje te verkennen. Het was leuk dat alles rustig begon en we niet direct naar de kamer moesten gaan. Uiteindelijk toch op de kamer beland waar ze me begon te pijpen. Dit was een van de beste pijpbeurten die ik ooit gehad heb !!! Er werd voldoende aandacht aan de ballen gespendeerd, er werd op verschillende snelheden gepijpt, af en toe speelde ze enkel met haar tong en men eikel, soms ging ze deeptroath (wat ik verrassend diep vond!) ,.... Ik had ondertussen de tijd om haar prachtige lichaam wat beter te bekijken en te betasten... Voor haar zou ik al overwegen om terug de extra kilometers te doen. Uiteindelijk hebben we niet meer geneukt, maar dit wil ik een volgende keer zeker nog wel eens testen. Nu heb ik het zeker niet gemist, want ik dacht dat ze me al bijna volledig leeggemolken had...

Nadien heb ik nog wat gegeten. Veel keuze was er niet, en verschillende dingen die werken aangeboden waren al koud. Als ik voor het eten zou gaan, zou ik volgende keer toch terug YingYang kiezen. Maar als ik eerlijk ben, is het eten voor mij niet het belangrijkste van een dagje saunaclub...

Snel na men kamerbezoek met Cherry kwam Georgiana bij me zitten. Dit is een leuke knappe dame, die ik al eerder had opgemerkt. Ze zat toen speels met een andere man in een zeteltje en ik had me al voorgenomen om haar later wat beter te leren kennen. Ze kwam echter iets te snel na het kameren met Cherry, waardoor ik vroeg om het nog even uit te stellen. Toen ze een uurtje later terug passeerde, liet ik haar direct weten dat ik terug op adem gekomen was en wel zin in haar had. Ook dit bezoekje aan de kamer heb ik me niet beklaagd. Georgiana is een knappe vrouw met een mooi lichaam en een echt GFE-gehalte. Tijdens het pijpen regelmatig gezegd dat ze even mocht stoppen, want deze keer wou ik nog wel enkele standjes proberen voor ik men zaad verschoot. Ik heb haar tijdens het pijpen ook kunnen likken, wat zeker een aanrader is. Vervolgens enkele standjes gedaan en genoten van elkanders lichaam. Als ik nog terug naar Babylon kom, heb ik nog wel enkele vrouwen op men verlanglijstje staan die ik nog wat beter wil leren kennen, maar de kans is groot dat ik nog wel eens met Georgiana naar een kamer zal gaan.

Aangezien ik 's avonds nog plannen had, ben ik op tijd terug vertrokken. Onderweg nog net ontsnapt aan een lichte kettingbotsing, waarbij de 6 auto's voor mij op elkaar reden. Ik zit er op zich niets mee in om wat verder te rijden, maar weet nu wel dat ik dringend een excuus moet verzinnen voor het geval ik iets meemaak met men auto in Duitsland. Dit zou misschien wel een reden kunnen zijn om volgende keer niet meer zo ver te rijden...

Offline SeX++

  • Meerwaardezoeker bij DVPs
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 33
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #700 Gepost op: 21 november 2016, 11:41:26 »
...
Ik vond het spijtig dat er geen korte rondleiding of uitleg gegeven werd, want ik heb bv de sauna's pas ontdekt een uurtje voor ik naar huis vertrok.
Heb je vertelt dat het je eerste bezoek was? Want volgens mij worden aan nieuwkomers nog steeds rondleidingen gegeven door één van de dames.
Tip voor toekomstige nieuwelingen : gewoon vragen aan de receptie of anders rechtstreeks aan een dvp.
SeX++: Sensual Erotic eXperiences (and more, more, more ...)

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #701 Gepost op: 22 november 2016, 13:01:41 »
Ik ben voortdurend verbaasd! ::)
Eerste info programmering ik me van nieuwe Club op het Internet. :sign0144:
Lokaal, vraag ik dienst kracht, vrouw of ijsberen. :sex victory
Waar is het probleem? :-[

vanKees

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #702 Gepost op: 22 november 2016, 13:07:44 »
Ik ben voortdurend verbaasd! ::)
Eerste info programmering ik me van nieuwe Club op het Internet. :sign0144:
Lokaal, vraag ik dienst kracht, vrouw of ijsberen. :sex victory
Waar is het probleem? :-[

vanKees
de vulkaanspesjalist?  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #703 Gepost op: 22 november 2016, 14:31:52 »
Ik?
vulkaanspesjalist?
Noooo...

vanKees :great:

Offline Sphinx

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
    • Bekijk profiel
Omgaan met werkstress, deel 1 (12.11)
« Reactie #704 Gepost op: 22 november 2016, 19:42:01 »
"Hebbie zo'n week waarin je vèfduizend èzeren pèpen heb zitte bijvèllen.
Kom je afgepègerd thuis, vrouw uit, kachel uit.
Mot je met je kawe klawe ook nog je harses in de kachel dawe.
Nu mogen we ons, gelukkig, de ègenaar noemen van een witmarmeren kuipbad
En daar gaan we dan eens lekker een paar uurtjes in ligge.
Ja effe de dagelijkse trubbels van je lijf spoelen."


Er is me ooit wel eens door een slimme leraar Engels verteld dat je volgens Michael Caine je het leven als een eend te lijf moet gaan: "be smooth on the surface, and underneath, paddle like hell" Het citaat heeft meerdere gebruikers (ook Kris Kristofferson kwam er wel eens mee), maar het is wel degelijk bruikbaar als iedereen in de organisatie ineens in nieuwe rollen gedwongen wordt en je zelf eigenlijk hetzelfde werk blijft doen, maar dan voor mensen die nog niet helemaal snappen hoe alles gaat. Er zijn voetbaltrainers voor minder ontslagen zullen we maar denken. Toevallig was het de afgelopen 14 dagen "weken van de werkstress." Koot en Bie in hun hoedanigheid van de Clicheemannetjes kozen voor een "lègbad" om rustig te worden, ik plande de 12e maar gewoon een avondje Babylon in.



Het was nog even doorgassen om er te komen want deze racebeer had ook nog een uitnodiging in Haarlem mbt zijn andere hobby: computerspelletjes. Na een middagje gaminglaptops, gamingstations en zelfs een VR rig in een rugzak te hebben uitgeprobeerd dus weer terug de auto in en richting Elsdorf. Aankomst om 1830, gezien dat er genoeg keus is, NLNU en cupido even begroet. Deze racebeer had 's middags al flink van de gratis catering geprofiteerd, dus ik besloot NIET in de wachtrij van het avondeten plaats te nemen (die varieerde van 10 minuten rond 18u tot bijna 1 uur tegen 20u) en eens te kijken wie er tijd voor een kamer had. Meteen een klein dilemma, Naomi en Cherry die naast elkaar zitten. Na enig twijfelen besluit ik Cherry aan te spreken.

Funky music

Eén ding is zeker, knap is Cherry zeker. Maar eerst liet ik me door de mindere ervaringen van anderen een beetje afschrikken, tijd om eens zelf te ondervinden hoe madame te werk gaat. En dat valt eigenlijk reuze mee, al kan het ook zijn dat ik heb laten vallen dat ik er evt. een uur van wilde maken. Na wat inleidend geknuffel blijkt Cherry idd serieus op stoom te kunnen komen als je zelf ook een beetje moeite doet. Een toepasselijk disco-hitje komt op de achtergrond mee doen: "And they were dancin' and singin' and movin to the groovin. And just when it hit me, somebody turned around and shouted "Play that funky music white boy, play that funky music right." Cherry werd er zelf ook een beetje Wild Cherry van, zeker na een befpauze. In cowgirl is ze erg beweeglijk, maar aan het eind van een uur blijkt doggy toch net iets gevaarlijker, omdat ze niet zoals de meeste dames haar rug hol houdt, maar een beetje kromt zodat je nog dieper gaat dan gewoonlijk. Zo knijpt ze zeer vastberaden turbo 1 eruit. Bam! Yup, weer een naam voor de liste noir, WGSA-rating: 9/10

A straight story

Als we terug zijn en afgerekend hebben is de keuken dicht, teveel bestellingen om te handelen. Gelukkig, de minischnitzels die vandaag het buffet vullen zijn prima te doen met wat frieten en salade. Na het eten loopt deze racebeer Aranca tegen het lijf, hele avond nog niet gezien. Ze heeft nog een gast en pauze, maar daarna heeft ze nog tijd over denkt ze. Het is idd even wachten voor ze weer te voorschijn komt, en als we nét een kamer gevonden hebben herhaalt zich het "besetzt"probleem van de vorige keer (dames die binnenvallen omdat ze denken dat een kamer vrij is) na twee keer steekt een thekedame haar hoofd door de deur en moppert waarom ze geen kamers noteert. Ik stond er naast dit keer, ze zette wel degelijk een krabbel bij nr.15.... misschien de volgende maar heel groot ARANCA in dat vakje kalken!?

Enfin, daarna dus geen last meer gehad en vertrokken voor een heel rustige kalme rit. Qua tempo is dit waarschijnlijk een van de langzaamste sessies tot zover geweest, beetje op nivo van The Straight Story, de langzaamste roadmovie ooit. Een violist die zijn instrument bespeelt alsof ie een harmonica nadoet bemoeit zich er in mn hoofd tegenaan. Ik denk dat ik na alle gestresste werkdagen waarin iedere keer wel weer een brandje te blussen viel heel veel baat heb gehad bij mn laatste clubbezoeken, want anders kan ik me niet voorstellen waarom ik weliswaar moe en een beetje licht in mn hoofd van de endorfine van een kamer wankel, maar ook helemaal opgefrist alsof ik juist flink geslapen heb ipv heel langzaam ben klaargepijpt door Aranca. Ik zou niet eens snel hebben kúnnen bewegen toen we in missio lagen, want ze klemde me zo stevig vast dat ik alleen bewoog als zij ook bewoog. Ergens in die langzaam voortkabbelende 90 minuten springt er toch een zekering en ga ik heftig af. Aranca laat niet los, beweegt rustig even door tot ze de laatste druppels er ook nog uitgeknepen heeft  :king: WGSA-rating blijft TILT

opruimen en voordenken

Verrek, het licht is gewoon uit als we terugkomen, echt uit, alleen de ontvangstbalie is nog verlicht en de tent schijnt al tien minuten dicht te zijn (cupido staat te grijnzen bij de ingang). Ik reken af met Aranca, wordt snel naar de douche bevolen en sta tijdens het afdrogen en voor - en na te denken.Voordenken is zo'n beetje de enige uitdrukking die ik van de laatste workshops heb onthouden, de rest is me allemaal weer ontschoten. Ik sla de ontstane brainwaves op voor later gebruik, geef Cherry een nachtzoen en loopt neuriënd de deur uit. Eén van die brainwave's bestond eruit dat ik maar eens op zoek moet gaan naar de soundtrack van Mafia, géén goed computerspel, maar de soundtrack met vele sixties klassiekers is een pareltje. Er stond welgeteld één nummer op dat niet uit die tijd kwam, maar wel goed de sfeer van een heist movie uit die tijd goed kan neerzetten, I'm a Man van het Franse electroclash bandje https://www.youtube.com/watch?v=RCKv_z_BYVY[/youtube]"]Blackstrobe De andere brainwave had te maken met deel 2 van dit verhaal, dat hierzo verder te lezen is.



Now, when I was a little boy... at the age of five
I had somethin' in my pocket... keeps a lot of folks alive

Now I'm a man.. turnin' twenty one
You know, baby ... we did have a lot of fun

I'm a man. I spell M-A-N
Woah, I'm a man