Auteur Topic: Francesca, Roe, 20 jaar.  (gelezen 43976 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest9105

  • Gast
Francesca, Roe, 20 jaar.
« Gepost op: 2 juli 2013, 16:13:19 »
Haarkleur/-lengte : zwart lang
 Lengte dame : 1.70
 Postuur/Cupmaat : normaal/ B
 Nationaliteit/Taal : Roe/ Eng.
 Leeftijd : 20
 Tatoeages/Piercings : Niet dat ik gezien heb.
 Service: Nmc,Pzc, beffen, vingeren, tongzoenen
 Voordelen: leuke en mooie verschijning, spontane dame
 Nadelen: Geen.
 Tijdsduur : 30 min.
 Prijs : € 50.00
 Extra’s bij het bezoek:

 Deze dame kwam ik tegen nadat ik in de ruimte bij de gokkasten was achter gebleven. Het gesprek verliep eigenlijk vlot. Ik kwam er snel achter dat zij een vriendin was/is van Denise..mijn andere vlam in Happy. Francesca is er nog maar een maand of 2. Nadat ik haar had gevraagd om een sleutel te halen (en dan graag in de blokhutten), was ze al vertrokken.

 Eenmaal in een blokhut was ze eerst wat onwennig. Ze verontschuldigde zich verschillende malen dat ik haar eerste ervaring was met iemand in een rolstoel. Maar daar heb ik haar maar op d'r gemak proberen te stellen. Maar toch ging er wel wat tijd verloren aan gewoon een gesprek tussen ons over mijn ervaringen, leven enz. Och dat nam ik er deze keer maar bij......Toen ze door de onwennigheid heen was verliep alles ook lekker vlot met haar. Het tongzoenen ging niet helemaal vlekkeloos....maar nadat ik haar vroeg waarom zij niet gewoon de frenchkiss deed.....ging dat ook al beter. Het neuken hebben we ook in verschillende standjes gedaan. Vingeren kon ze wel van genieten, net als het beffen.

 Toen het half uur voorbij was hebben we maar afgesproken dat deze wat onwennig was, maar dat het een volgende keer GEHEEL zonder opstart problemen zou verlopen......dus daar hou ik haar maar aan. Het is een leuke dame om het zeker nog een keer mee te proberen.

 (* dit bericht is geschreven over mijn ervaring op 27 juni 2013)