Auteur Topic: Diamonds are a girls best friend ...  (gelezen 45259 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Diamonds are a girls best friend ...
« Gepost op: 23 augustus 2013, 00:58:09 »
HET BREIN ACHTER DE GROTE DIAMANTROOF GESPOT IN OEDT
Afgelopen zondag nog maar eens het vliegennest bezocht.  Jammer genoeg waren er meer vliegen dan vrouwen. 


Het evenwicht tussen de mannen en de vrouwen lag ongeveer gelijk.  Ik schat een 25-tal.  De vrouwenpopulatie was deze zondag voor 80% verschillend van vorige zondag.  Vandaag viel de optik minder mee dan vorige zondag.  Meer "gewone" vrouwen.  Wat voller, iets ouder, GND....  De ambiance was een beetje mat op deze rustige dag maar ook niet zo slecht om veel op aan te merken.  Ondanks de stralende zon in de loop van de namiddag was er geen BBQ.  Dat was vroeger anders.  Toen was het hun handelsmerk bij manier van spreken.  Het avondeten was wel erg lekker, ruime keuze ook en was ook niet snel op.  Vroeger was het al wel eens op = op.  Als je vroeger ging kameren tegen het etensuur zou je wel eens op je honger hebben kunnen blijven zitten (en als je dat dan ook al moest op kamer door een mindere ervaring...). 

De theke vertelt:

Het is zondag en daar is hij weer, we hebben net vandaag bezoek van de ongediertebestrijding.
En net nu is die diamantrover daar.



De fora zullen weer vol staan dat de sauna te warm/te koud is, dat er niet genoeg vrouwen zitten (he diamantairke, het is zondag, maar als jij er bent moet alles perfect zijn), over het eten, de pizza, de drank die niet warm of koud genoeg is, de wc's die stinken, kamers die te warm/te koud zijn, dames die voor Mister Diamond niet mooi genoeg zijn (al eens voor de spiegel gaan staan), ht ontbreken van de BBQ, het gaat weer wat worden op die internetfora...

Ik heb over deze dag verder weinig te vertellen.  Weinig boeiende/leuke ontmoetingen met de dames, op zeer korte interacties na.  Ik ben wel een norse dame tegen het lijf gelopen.  Ik liet bij 25° C het deurtje van de bar open en Loredana schreeuwde om de deur weer toe te doen.  Alle mannen keken eens verbaasd.  Zij zat in bikini en de mannen met een badjas, dat was de reden.  (O ja, in PHG verdragen ze ook maar moeilijk enkel een badhanddoek om maar laten ze toch maar betijen.)  Nu ja, Loredana, wie wil nu met zo'n ijskast naar kamer gaan?

Loredana vertelt:
Ach, meneer is in de kerk geboren zeker, en als je dan vriendelijk kijkt denkt hij dat je hem uitlacht en kom ik arogant over. DEUR TOE, IK ZIT HIER IN BIKINI!!! Wie wil er nu met die vent naar de kamer, je moet perfect op zijn gedachtengang inspelen, je moet altijd lachen tegen meneer, een uur je laten bepotelen (met zijn verhaaltjes over Antwerpen en zijn foefkes dat hij diamantair is, de bankrover begot), je moet aan pussysliding doen, je kutje wordt kapotgevingerd, meneer hijgt en kwijlt in je nek, en nadien moet je nog gedachten lezen en hem plezieren, of bij zijn volgende bezoek maakt hij je af... DEUR TOE VERDOMME, IK ZIT HIER WEL IN BIKINI.
Waar zit godverdomme die sexmachine, dat was nog eens een echte vent, geen gezeik, sleutel en lekker genieten van zijn bewondering voor me, kom terug sexmachine, en neem die diamantair mee naar Antwerpen en gooi hem in 't scheldt.

Toch nog een grappige en pittige anekdote.  Rebecca toch.  Ze komt bij me op schoot zitten.  Het begin van je weet wel... hoe krijg ik "den deze" op kamer?  Engels en Duits, ze spreekt het alle twee maar alle twee van bedenkelijke kwaliteit.  Hierdoor ontstond er na wat vraagjes heen en weer een misverstand dat 40 minuten geduurd heeft.  Deze Roemeense dame was geprikkeld door mijn traditionele vraag van waar ze kwam.  (Ik wist goed van waar.)  Ze moet dat vermoed hebben want ik kreeg een kort antwoord van Duitsland (Kaiserlautern).  Ze sprak nochtans geen Frans.  Hoe komt ze erbij?  Ze keek ook wat in het rond toen.  De aandacht voor mij verslapte.  Ik zei dat ik van Antwerpen kwam.  De diamantstad, ging ik door.  Het woord diamant was haar dan toch niet ontgaan en mevrouw had verstaan dat ik diamantair was (heel erg rijk dus).  Meer moet je eigenlijk niet gedaan krijgen om een "verliefde puber" vol "ondeugende zinnetjes" en "ondeugendheid" bij je te kunnen krijgen.  Ineens was ze mijn lief (ze was nog vrij), omarmde ze me, likte en kuste ze me, wou ze meer in een hoekje met me gaan liggen, bepotelde ze me, flirten (mannen keken al), wou ze naar de kino, daar 10 minuutjes poesje/lul-wrijf spelletje gedaan. 



Ik kwam weer alleen in de bar (bij mijn vriend) en hij vroeg of ik zo snel al van kamer terug was.  Rebecca hoefde niet naar kamer met mij.  Ze wou gewoon stapelverliefd met me doen (en ook gaan shoppen: nieuw kapsel, diamanten spullen kopen, nieuwe schoenen).
Natuurlijk, als ik echt had gewild, had ik op 1, 2, 3 haar kunnen overtuigen van haar verkeerde rotsvaste overtuiging dat ik diamantair was.  Nochtans liet ze weinig "gaten".  Ik vond het dan maar leuker om te laten overkomen wat me overkwam om serieus de draak met het misverstand te steken.  Zelf vond ik het maar erg vreemd dat ze zo lang nodig had om de grap door te hebben, want dat had ze op den duur wel (hoewel ze nog steeds niet zeker was dat het nu toch niet waar was en daarom belde ze me dan maar op mijn gsm een dag later). 
Achteraf bedacht ik me dan.  Die dame sprong dus een gat in de lucht op mijn schoot van geluk.  Die moet gedacht hebben dat ze komaf kon maken met de job die ze nu doet.  Beetje naïef maar moet toch erg teleurstellend geweest zijn.
Anderzijds heb ik haar gezien, zo gezien... ik wil op slag met haar trouwen (of toch niet)  :douchen .   

Rebecca vertelt: Seksenfun toch. Denk je nu echt dat ik je niet heb verstaan? Hoe naief toch, en hoe makkelijk te doen alsof ik geen Duits en Engeld versta, mannen zijn toch dom dom dom. Je wilt een spelletje spelen, ok, je kent toch de uitspraak...en uiteindelijk winnen de Duitsers....

Ik weet dat je stinkend rijk bent, mijn lief diamantairke. En ik zal je eerst wel wat gratis verwennen, jij wordt toch verliefd op me, en ik ben toch weg met je huis en met de helft van al je bezittingen, incluis de inhoud van je kluis...volledig...
Ik weet dat je van pussygliding houdt, en heel binnenkort laat ik hem er wel eens ongewild inglijden.



Geloof me maar, ik heb de pussy, dus ik beslis uiteindelijk. Ik hang wel een half jaartje de verliefde puber uit, ik ga je nooit dwingen op kamer te gaan, een grote vis van je met een kleintje uit te gooien, en ik heb wel die verliefdheid in je ogen gezien. O mijn diamantairke, nog even en je bent helemaal van mij.
Kijk eens hoe lief ik ben als ik je bel


Ik vraag me echt af hoe zijn telefoon eruit ziet.



En wanneer hij me mee uit neemt, ik heb een mooi diamantje op 't oog, wat kledij en een paar nieuwe schoentjes.
Ik spring dus binnenkort een gat in de lucht van geluk. ik geloof er trouwens niks van dat je geen diamantair bent, zit je op je geld, ik zal je later wel kontje lichten.
Ik wil op slag met hem trouwen.



note sm: ik had niks beters te doen vanavond, en ik hoop dat SEF er mee kan lachen  :017: ;D
Het spreekt voor zich dat SEF geen diamantrover is, maar een diamantair. Alle eventuele referenties naar personen, uitspraken van personen zijn verzonnen, ook de commentaar van SEF op Loredana
De redactie doet dan ook afstand van enige schade die deze posting zou kunnen teweegbrengen aan Loredan of PHG  :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Diamonds are a girls best friend ...
« Reactie #1 Gepost op: 23 augustus 2013, 01:06:46 »
Ik moest toch echt even 3 keer flink slikken, ik dach wat doet ie nou, totdat ik je onderste zinnen las.
Tja de plaatjes en het stripverhaal van een verkapte recensie is toch iets wat je alleen kunt maken als je Sexmachine noemt.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Diamonds are a girls best friend ...
« Reactie #2 Gepost op: 3 september 2013, 21:26:30 »
Moet ik hiermee kunnen lachen?  Bye bye forum  :douchen!
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Diamonds are a girls best friend ...
« Reactie #3 Gepost op: 3 september 2013, 22:01:51 »
Moet ik hiermee kunnen lachen?  Bye bye forum  :douchen !
Dat is je vrije keuze, SEF, maar je gevoel voor humor zit waar?  :sex :dance2
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Diamonds are a girls best friend ...
« Reactie #4 Gepost op: 3 september 2013, 22:03:18 »
Mijn beste sm... ik moest zelfs even hardop lachen  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Diamonds are a girls best friend ...
« Reactie #5 Gepost op: 3 september 2013, 22:05:16 »
Mijn beste sm... ik moest zelfs even hardop lachen  :douchen .
En toch blijft het je vrije keuze....


Maar ik schrok wel even....  :dance2
Oef, ik zou het bericht weghalen moest je je echt aangevallen voelen ...  :111: :035:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Diamonds are a girls best friend ...
« Reactie #6 Gepost op: 3 september 2013, 22:06:09 »
Nou, ik kon er even niet mee lachen.


Blij dat je het blijkbaar sportief opneemt ik schrok namelijk zelf ook enorm toen ik het de eerste keer zag.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Diamonds are a girls best friend ...
« Reactie #7 Gepost op: 3 september 2013, 22:06:59 »
Nou, ik kon er even niet mee lachen.


Blij dat je het blijkbaar sportief opneemt ik schrok namelijk zelf ook enorm toen ik het de eerste keer zag.


Groet, Foots  O0
Ben jij ook weg?  ;D :dance2 :douchen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Diamonds are a girls best friend ...
« Reactie #8 Gepost op: 3 september 2013, 22:08:05 »
nee ik ben thuis.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Diamonds are a girls best friend ...
« Reactie #9 Gepost op: 3 september 2013, 22:10:38 »
nee ik ben thuis.
Een billenkletser  :laughingchick :laughingchick
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Diamonds are a girls best friend ...
« Reactie #10 Gepost op: 3 september 2013, 22:19:55 »
O.k., ik beleef wel eens wat in de clubs met die meiden.  O.k., ik zoek het ook wel wat.  Ik post die verhaaltjes dan omdat ze toch minstens een klein beetje een amusementswaarde hebben.  Da's dus altijd leuk.  Ik heb liever dat er reactie op komt dan dat er helemaal geen reactie op komt.  Als de reactie maar deftig is (en als sm dat zelfs kan...).  Ik ben ook niet achterlijk en weet ook wel dat als je iets meemaakt dat zelden voorvalt daar reactie kan op komen.  Moest ik geen reacties aankunnen, postte ik het beter gewoon niet (maar daar wordt het forum ook niet rijker van).
Er volgt trouwens nog iets (allicht typisch voor seksenfun weeral) bijzonders over ene Valentina in PE.  In PE kreeg ik trouwens een PSE-bolwassing van een Turkse dame waar ik erg geil van werd  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Diamonds are a girls best friend ...
« Reactie #11 Gepost op: 3 september 2013, 22:28:47 »
O.k., ik beleef wel eens wat in de clubs met die meiden.  O.k., ik zoek het ook wel wat.  Ik post die verhaaltjes dan omdat ze toch minstens een klein beetje een amusementswaarde hebben.  Da's dus altijd leuk.  Ik heb liever dat er reactie op komt dan dat er helemaal geen reactie op komt.  Als de reactie maar deftig is (en als sm dat zelfs kan...).  Ik ben ook niet achterlijk en weet ook wel dat als je iets meemaakt dat zelden voorvalt daar reactie kan op komen.  Moest ik geen reacties aankunnen, postte ik het beter gewoon niet (maar daar wordt het forum ook niet rijker van).
Er volgt trouwens nog iets (allicht typisch voor seksenfun weeral) bijzonders over ene Valentina in PE.  In PE kreeg ik trouwens een PSE-bolwassing van een Turkse dame waar ik erg geil van werd  :douchen .


Beste SEF,


Ik vind al je verhaaltjes enorm leerzaam. En dat is gemeend.
Alhoewel ik een totaal andere beleving heb met de vrouwen, vind ik je verhaaltjes aangenaam lezen, getuigen van de nodige humor. En af en toe (veel af en toe) krab ik eens in mijn grijze haren, maar dat doe jij waarschijnlijk ook als je mijn botte benadering ziet of als je weer eens hoort hoe ik Schlussel roep zonder de dame zelfs gesproken te hebben.


Dus je berichten zijn van grote waarde voor dit forum. En ik vond een parodie (die uiteraard enkel humoristisch bedoeld was) wel kunnen. Gelukkig kan jij er mee lachen.


En ik popel om dat nieuwe verhaaltje te lezen, ik popel om al je verhaaltjes van de afgelopen twee weken te lezen...   :douchen


groet,


sm  :king:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Diamonds are a girls best friend ...
« Reactie #12 Gepost op: 3 september 2013, 22:34:06 »
Moet enkel tijd vinden...  :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Diamonds are a girls best friend ...
« Reactie #13 Gepost op: 21 december 2013, 01:52:57 »
Van deze song word ik helemaal gek, waarom toch?  Hoe meer ik hem beluister, des te meer ik hem wil beluisteren....

"Feed me diamonds"

https://www.youtube.com/watch?v=tQ8xt5dIjlg

Wat vooraf ging.

Rebecca dus.
- Ze komt bij me op schoot zitten.
- Een "verliefde puber" vol "ondeugende zinnetjes" en "ondeugendheid".
- Ze was ineens mijn lief (ze was nog vrij), ze omarmde me, likte en kuste me, ze wou meer in een hoekje met me gaan liggen, bepotelde me, flirten... ze wou naar de kino... hup, hup, hup....
- Daar 10 minuutjes poesje/lul-wrijf spelletje gedaan.
- Rebecca hoefde niet naar kamer met mij.  Ze wou gewoon stapelverliefd met me doen.
- Ik wil op slag met haar trouwen.

- Ze belde me op mijn gsm een dag later.

4 maanden later

-  Ineens komt ze dan door de deur, je ligt uit te rusten in een luie zetel in het wellnessgedeelte van PSR en madam komt je ineens aan je voeten kietelen.
- Ik kruip naast haar in een sofa in de lounge van PSR.
Hoe ik er dus elke keer bijna automatisch naar toe trek.
- Gek genoeg bleef het ook nu bij wat praten, wat grappen, wat lief doen.
- Met vier kusjes afscheid genomen na een uurtje toen ze vertrok, met de trein weer naar PHG.
- Voor Rebecca stelde ik mijn avondeten een uur uit!
- Ik zond haar nog een sms met ook een grapje (verwijzend naar een wc-onderwerp, waar we het over hadden)

Einde verhaal?  Scheiden hier onze wegen?  Zij in PHG en ik in PSR.

Geen sms terug... tot... vandaag.  Ze belt maar ik nam niet op.  Ik was even weg, zonder mijn gsm.  Geen bericht.  Ik neem geen contact met haar op (foute boel).

MAAR...

Wat heeft ze toch in me wakker gemaakt?  Waarom heb ik zoveel zin om naar zo'n "stomme" grens-NL-NRW-club te willen gaan?  Zou ik het doen of niet?  Ik wil absoluut geen Brenda-replay.

Wordt misschien nog vervolgd  :douchen.
 
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Diamonds are a girls best friend ...
« Reactie #14 Gepost op: 22 december 2013, 00:19:42 »
Weinig slaap hebben die DVP's.  Vanmorgen om 10:00 heeft ze me weer gebeld.  Net opgestaan waarschijnlijk.  Dat ik nog voor het schminken mag.  Ik had de telefoon echter niet gehoord omdat de telefoon niet bij mij slaapt.

Erg geïnteresseerd in mij.  Misschien moet ik maar eens zeggen dat ik antiquair ben in plaats van diamantair.  Als Antiquair ben ik allicht zo boeiend niet meer.

Misschien moet ik ze toch maar eens gaan opzoeken.  Morgen misschien?  Ach nee, dat is nét wat ze wil, m'n geld, ze ruikt wat...  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man