Auteur Topic: Sonia (Ghana)  (gelezen 27827 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
Sonia (Ghana)
« Gepost op: 7 november 2013, 00:42:58 »
Vandaag deze dame uitgezocht de opkomst van dames tussen 14.30 en 15.30 begon net pas op gang te komen. En zei kwam meteen naast me zitten in de bar met bediening ze spreekt goed Engels en vertelde pas terug te zijn uit haar 2e thuisland Spanje, wat een beetje vreemd klinkt aangezien ze natuurlijk helemaal donker getint is.
Maar haar oorsprong ligt naar eigen zeggen idd. in Ghana, verder claimt ze kinderen te hebben maar vind het voor iemand met meerdere kinderen nog allemaal strak uitzien, ze heeft een mooie slanke verschijning is rond de 1.73 geen of weinig tattoo's of piercing en c cupje met lekker strak kontje. Ze lokte me even naar de bioscoop en daar begon het tongen binnen 2 minuten vervolgde het verzoek om te kameren waar ik mee instemde.

Op de kamer is deze dame minstens net zo passievol, tongzoenen vol overgave en niks is een bezwaar, daarna haar lekker met olie ingesmeerd, beetje beffen en bij het vingeren werd ze kleddernat.
Bij de b2b massage die ze gaf schuurde ze dan ook al flink haar poesje op, met zo een geile verschijning had ze me snel klaar gereden maar ging daarna gewoon nog effe door omdat ze zin had.
Zo moet een sessie met een dame zijn wie weet als ik haar nog eens zie nog eens een ronde.