Auteur Topic: Maria (Roe)  (gelezen 2061 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Maria (Roe)
« Gepost op: 1 december 2014, 13:40:29 »
Afgelopen vrijdag voor het eerst gekamerd met Roemeense Maria.
 
Ergens na 17u zat ik aan de bar met een zoveelste pint voor mijn neus en kwam Roemeense Maria me voor de 3de keer opgeilen. In de bar doet ze dat heel goed: zoenen, tegen je aanschuren, je handen op haar borsten leggen… en hoewel ze niet echt mijn type is, heb ik, vooral uit verveling, bij haar 3de verleidingspoging toegegeven en ben ik met haar op kamer getrokken.

Maria is Roemeense en 29 jaar jong. Ze heeft een mooi gezicht met mooie, bruine ogen , maar een iets voller figuur met mollige benen, een hangerige A-cup en een minder mooie poep. Ze is ongeveer 1,70m groot. Vrijdag droeg Maria haar lange zwarte haar in een staartje, waardoor haar mooie gezicht meer opviel. Maria heeft een tattoo op haar arm, een tramp stamp en een Chinees teken op haar kont. Ik herinner me verder ook nog een piercing in de onderlip.

 De kamergang was, net als mijn eerdere kamergang met Jasmin, goed zonder meer. Van de spontaniteit en het wulpse van in de bar bleef op kamer niet meer veel over.

Maria zoende lekker, maar hield dat niet lang vol. Ze begaf zich al snel naar beneden, waar ze een mindere pijpbeurt weggaf. Gevolg: kleine Piet, die dapper aan de kamergang begonnen was, liet het kopje hangen. Daarop zijn we elkaar terug beginnen zoenen en verkenden we elkaars lichaam, tot Piet terug paraat stond. Een pijpbeurt hoefde voor mij niet meer, dus ik vroeg om een condoom.

Wij dus neuken. Cowgirl en missio waren goed, maar hondjes viel me tegen: Maria maakte vreemde heupbewegingen, waardoor ik mijn ding niet echt kon doen. Enfin: na een tijdje stopte ze met de rare heupbewegingen en na de zoveelste stoot was daar dan toch dat 2de orgasme van de dag :)). Na exact 28 minuten verlieten we de kamer.

Herhalingsgevaar: onbestaande. Maria is niet mijn type en haar service was maar net voldoende 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum