Auteur Topic: Manuella (Roe)  (gelezen 2160 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Manuella (Roe)
« Gepost op: 1 december 2014, 13:42:57 »
Afgelopen vrijdag heb ik een eerste keer gekamerd met Manuella.
 
Ergens rond 22u was Roemeense Manuella de zoveelste meid die Vendezz en mij kwam gezelschap houden. Ik was onmiddellijk geïnteresseerd in deze mooie meid, maar communicatie verliep jammer genoeg stroef: Manuella spreekt heel goed Spaans, maar slechts matig Engels. Gelukkig was daar Vendezz, die zich uitstekend kan uitdrukken in het Spaans en die voor tolk speelde.

Na een leuk gesprek, waarbij ik meer en meer begon te vrezen dat Vendezz Manuella onder mijne neus zou wegkapen (ze lachten immers net iets te veel samen af), nam ik het heft in handen en liet ik Manuella een sleutel halen.

 Manuella is een heel kleine meid (max 1,55m), met lang, licht krullend, zwart haar. Ze heeft grote, bruine ogen en een mooi gezicht met een hele mooie, lieve glimlach. Manuella heeft een normale lichaamsbouw, een lekkere, stevige kont en een hele mooie, C zelfs bijna D-cup. Ze heeft een grote tattoo die op haar buik start en verder gaat naar haar rug en ze heeft een tepelpiercing.

Deze kamergang was super. Manuella is een natuurgeile meid en ze tongzoende als de beste. De pijpbeurt was ook uitstekend. Vingeren, beffen, pussysliden, allemaal geen probleem en allemaal heel intiem. Het neuken was ook top: Tijdens cowgirl was Manuella heel enthousiast en ik kon lekker met haar stevige borsten spelen. Missio was heel intiem en tijdens hondjes mocht ik volledig losgaan. Net binnen het half uur ben ik knallend klaargekomen ;D!

Ik trok vervolgens Piet terug en wat bleek: ik had een klapper opgelopen :-\. De condoom had het lange beuken niet overleefd en dus heb ik mijn zaadjes ongewild in Manuella haar mooie poes verschoten.

We waren beiden even geschrokken, maar konden het al snel relativeren. De risico’s van het vak hé ;), zowel voor haar als voor mij…

 Herhalingsgevaar: reusachtig groot 8)!!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum